Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

18 Μαΐου 2016

( upd 2) 320 χιλιάδες το χρόνο στην εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων της Αλεξίας … Γνωστή δημοσιογράφος αμοιβόταν με 8 χιλ το μήνα για PR;

” Διαφημιστικό χρόνο της τάξης των 320.000 ευρώ τον χρόνο εισέπραττε, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η εταιρεία της κόρης της πρώην υπουργού Εξωτερικών της Ν.Δ., κυρία Αλεξία Μπακογιάννη, από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό,του υπόδικου πλέον για ξέπλυμα 3,5 εκατ ευρώ από μίζα, κ Θοδ Μαρτίνη, για τις υπηρεσίες της ως «σαμαρείτισσα» δημοσίων σχέσεων. Μέσω , σύμφωνα με καταγγελίες, απευθείας αναθέσεων και υπογραφής συμβάσεων, χωρίς προηγούμενες αποφάσεις διοικητικών συμβουλίων. ”
 


Με 8.000 ευρώ, το μήνα, φέρεται – σύμφωνα με όσα γράφτηκαν – ότι αμοιβόταν …η μετέπειτα “εκπρόσωπος” Τάφου, επί κυβερνήσεων Σαμαρά, Άννα Παναγιωταρέα, για να … προάγει τις Δημόσιες Σχέσεις του Νοσοκομείου! Τελικά πολύ φιλανθρωπικό έργο πρέπει να εκτελούσε το Ερρίκος Ντυνάν για να έχει τόσο μεγάλη ανάγκη ενίσχυσης της επικοινωνιακής του διείσδυσης στην κοινή γνώμη.

  Εφημερίες από το σπίτι κτυπούσε οδοντίατρος σύζυγος γνωστότατης πολιτικού με βαρύγδουπο όνομα. Χρεοκόπησε τελικά το Ερρίκος Ντυνάν και μπήκε σε ρύθμιση χρεών προς το Δημόσιο και τα Ασφαλιστικά Ταμεία. Σκεφτεστε, αν όλα τα παραπάνω, αφορούσαν κάποια εταιρεία δημοσίων σχέσεων της συζύγου του Πρωθυπουργού, ή κάποιου άλλου μεγαλοστελέχους του Σύριζα, η κάποιο δημοσιογράφο από ( τους μετρημένους στα δάχτυλα, είναι αλήθεια…) που θεωρείται ότι πρόσκεινται στην κυβέρνηση, τι … “πανηγύρι” θα είχαν στήσει τα κανάλια και ποιο… Πρώτα Θέμα θα είχαν αύριο τα πρωτοσέλιδα; Εδώ (εφευ)βρίσκουνε διορισμούς που δεν υπάρχουν και σκαδαλώδεις διορισμούς σε 6μηνες συμβάσεις των 600 ευρώ … Φαντάζεστε τι θα έκαναν με 320 χιλιάρικα το χρόνο, ή 8 χιλιάρικα το μήνα; Όργια …

Διαψεύδει η Μπακογιάννη τα περί χορηγίας από τον Ερυθρό Σταυρό
 
Εντωμεταξύ κατηγορηματικά διαψεύδει τα δημοσιεύματα που την εμφανίζουν να λαμβάνει ετήσια αμοιβή ύψους 320.000 ευρώ, η Αλεξία Μπακογιάννη. Το ποσό αυτό δεν αφορά αμοιβή της εταιρίας επικοινωνίας AIA RELATE, αλλά αγορά διαφημιστικού χρόνου. Πρόκειται δηλαδή για το κόστος των μέσων και της παραγωγής. Στην πραγματικότητα, είναι ποσό το οποίο διέθεσε ο Ερυθρός Σταυρός προκειμένου να διαφημίσει έρανο τον οποίο πραγματοποιούσε. Η εταιρία AIA RELATE ανέλαβε να διαφημίσει τον Ερυθρό Σταυρό και γι’ αυτό πληρώθηκε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου