Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

16 Μαρτίου 2016

Να σου πω ένα μυστικό για τους (λαθρο)μετανάστες;

 

Η θλιβερή κατάσταση με τους πρόσφυγες στην Κω έχει φέρει στα μαχαίρια τη Δημοτική Αρχή με την αρμόδια υπουργό Τασία Χριστοδουλοπούλου και έχει -για μια ακόμα φορά- χωρίσει τους πολίτες σε υπέρ και κατά των μεταναστών που συρρέουν στη χώρα μας


Πρέπει να στρώσουμε και κόκκινο χαλί και να αφήσουμε όλους αυτούς τους κλέφτες, βιαστές, μέλη συμμοριών και εμπόρους ναρκωτικών να έρθουν στη χώρα μας όποτε γουστάρουν; 
Τι μήνυμα δίνεται στον υπόλοιπο κόσμο, ότι ο καθένας μπορεί να βρει έναν τρόπο να τρυπώσει σε αυτή τη χώρα και να γίνουμε η «ιερή πόλης» προσφέροντας μια πληθώρα κοινωνικών παροχών για να ζήσουν αυτοί τη ζωή τους σε βάρος των υπόλοιπων φορολογουμένων;
Ααα… Δεν είναι δικά μου τα λόγια αυτά. Δεν είναι καν κάποιου Έλληνα τα λόγια αυτά. Είναι ενός Αμερικανού, γραμμένα το 2013, όταν ο Ομπάμα ετοιμαζόταν να περάσει νόμο με όχι ένα, ούτε δυο, ούτε καν τρία, αλλά 19 βασικά στοιχεία για το μεταναστευτικό στις ΗΠΑ.
Μερικά από αυτά, όπως τα απαριθμεί ο αρθρογράφος Michael Snyder είναι τα προγράμματα κοινωνικής πρόνοιας που τους προσφέρονταν απλόχερα, ο μεγάλος αριθμός νομιμοποίησης των παράνομων μεταναστών, η κατάργηση ελέγχου τους  όταν υποβάλλουν αίτηση για κουπόνια τροφίμων, η αναγνώριση των παιδιών με γονέα που βρίσκεται στη χώρα παράνομα, η υψηλή φορολόγηση των πολιτών για την καλή μεταχείριση των παιδιών των παράνομων μεταναστών, η κατάρρευση του υγειονομικού συστήματος λόγω υπερφόρτωσης, έξοδα για παιδεία των παιδιών τους και πολλά πολλά άλλα.
Τι συμβαίνει, λοιπόν; Εδώ Συρία κι άλλες χώρες του Αραβικού κόσμου, εκεί Μεξικό κι αν ψάξεις θα βρεις σε πολλές μεριές του πλανήτη το ανακάτεμα των λαών από μεταναστευτικές βόμβες. Κάποιο μαγικό χέρι διαλύει σπιτικά σε όλο τον κόσμο, κι ύστερα παίρνει τους ξεσπιτωμένους και τους φορτώνει με το ζόρι σε άλλων τα σπίτια, με το πρόσχημα της φιλοξενίας και της παγκόσμιας συμπαράστασης.
Τι είναι όλο αυτό; Το λένε Ατζέντα 21 και δεν γίνεται τυχαία. Έχει προγραμματιστεί, έχει προαποφασιστεί και απλά εφαρμόζεται με το έτσι θέλω.
Η υπογεννητικότητα της Δύσης που σημειώνεται τα τελευταία χρόνια για πάρα πολλούς λόγους, τώρα έρχεται να “ενισχυθεί” και καλά με ενέσεις μεταναστών.

Μεταναστευτικό και Βιώσιμη Ανάπτυξη (Ατζέντα 21)

«Ζούμε σε μια εποχή πρωτοφανούς ανθρώπινης κινητικότητας. Δεν έχει μόνο η μετανάστευση γίνει καθημερινή πραγματικότητα, αλλά υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία ότι η ανθρώπινη κινητικότητα συμβάλλει σημαντικά στην πρόοδο για την επίτευξη των περισσότερων από τους Αναπτυξιακούς Στόχους της Χιλιετίας. Οι οδηγοί της ανθρώπινης κινητικότητας είναι τέτοια ώστε η μετανάστευση μεγάλης κλίμακας θα συνεχίσει να είναι η μέγα-τάση στον 21ο αιώνα»
Από τα 7 δισεκατομμύρια ψυχές που λένε ότι είμαστε πάνω στον πλανήτη, αυτή τη στιγμή το 1 εκατομμύριο είναι σε κινητικότητα και ολοένα θα αυξάνεται. Τι δεν καταλαβαίνετε; Κάποιος πήρε την κουτάλα και μαγειρεύει τους πληθυσμούς.

Οι μετανάστες είναι καθοριστικής σημασίας για την ανάπτυξη των δύο χωρών αποστολής και υποδοχής. Πολλά επαγγελματικά, τεχνικά και υπηρεσιακά κυκλώματα δεν θα λειτουργήσουν χωρίς την ανθρώπινη, οικονομική και πολιτιστική πρωτεύουσα που φέρνουν οι μετανάστες στις χώρες προορισμού τους. Παράλληλα, οι κοινότητες επωφελούνται από τα εμβάσματα των μεταναστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό μερίδιο του ΑΕΠ πολλών αναπτυσσόμενων χωρών. Αυξανόμενη αναγνώριση δίνεται στις εισφορές των ομάδων διασποράς και διεθνικών κοινοτήτων: μετακινούμενοι πληθυσμοί για τη διευκόλυνση του εμπορίου, των επενδύσεων, μεταφοράς γνώσεων και πολιτιστικών δεσμών μεταξύ των χωρών. Η ανθρώπινη κινητικότητα βοηθά στη μείωση της έκτασης της φτώχειας, εξασφαλίζοντας την απασχόληση για έναν αυξανόμενο παγκόσμιο πληθυσμό και ευνοεί την πολύτιμη χρήση των αναπτυξιακών πόρων ως συμπληρωματική ενίσχυση στους προϋπολογισμούς. Επιπλέον, η μετανάστευση συμβάλλει στη βελτίωση ποσοστού φοίτησης στα σχολεία, ενδυναμώνει τις γυναίκες, και διευκολύνει την άμβλυνση των θεμάτων που σχετίζονται με την υγεία, όπως τα ποσοστά παιδικής θνησιμότητας. Όλο και περισσότερο σημαντική είναι η επιρροή της μετανάστευσης για την ανθεκτικότητα, την κατασκευή και έτοιμη απάντηση στους αναδυόμενους παγκοσμίως κινδύνους, όπως οι φυσικές καταστροφές ή οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής. Ως εκ τούτου, με την κατάλληλη διαχείριση και τον κατάλληλα συνυπολογιζόμενο αναπτυξιακό σχεδιασμό, η μετανάστευση αποτελεί μοχλό για την Αειφόρο Ανάπτυξη
Ναι! Η κλιματική η ρουφιάνα η αλλαγή! Χωρίς αυτήν Ατζέντα 21 δεν μπορεί να υπάρξει γι’ αυτό και διαλύεται μόνιμα και σκόπιμα το κλίμα.
Συγχυστήκατε; Α δεν είναι τίποτα, μάλλιασε η γλώσσα μου και το πληκτρολόγιο να το λέω:

Ό,τι κακό σου συμβαίνει, είναι λόγω της Ατζέντας 21!!!

Κι αυτό είναι ένα μόνο απόσπασμα από μια απλή μελέτη του International Organization for Migration (IOM) που βασίζεται πάνω στην Ατζέντα 21, την καλύτερη εφαρμογή της και αξιοποίηση της.
Τώρα, λοιπόν, πάρε τον χρόνο, κάτσε σε μια μεριά και συλλογίσου. Είτε είσαι από αυτούς που τους γυρίζει ο εγκέφαλος ανάποδα βλέποντας τη χώρα μας να πλημμυρίζει με μετανάστες -από νοικοκυραίους μέχρι εγκληματίες- είτε από κείνους που τους έχουν πλύνει τον εγκέφαλο ότι για να είσαι κοινωνικά σύγχρονος και αρεστός πρέπει να τους καλοδέχεσαι χωρίς κουβέντα, κάτσε και σκέψου, ποιος είναι πίσω απ’ όλα αυτά και γιατί.Ποιος ξαμολάει τα drones του και σκοτώνει αθώους για να πιάσει έναν και καλά τρομοκράτη, ποιος δημιουργεί συνήθως τις τρομοκρατικές ομάδες, τις συρράξεις, τους εμφυλίους, την ίδια την κλιματική αλλαγή, τις κοινωνικές ανισότητες, τον έμπολα, τον ξέμπολα και όποια άλλη βαριά κατάρα δέρνει αυτόν τον υπέροχο πλανήτη που δεν μας αφήνουν να απολαύσουμε και μας βάζουν να τρωγόμαστε μεταξύ μας
Μεταξύ μας, βρε! Όσο αυτοί φουμάρουν το πούρο τους σε αναπαυτικούς καναπέδες πίνοντας το ουισκάκι τους, ή ξενοπηδώντας πίσω από την πλάτη των συντρόφων τους, κυνηγώντας πιτσιρίκια να τους πιουν το αίμα ή να χορτάσουν τις διεστραμμένες ορέξεις τους, ανταλλάσσοντας απόψεις στα Think Tanks και μετά πηγαίνοντας για όργια.
Κι εσύ τσακώνεσαι με τον αδελφό σου αν έπρεπε ή όχι να ρίξει μπάτσο ο μπάτσος που, ρίχνοντας μπάτσους πήρε το όνομα του. Ανακάλυψες κάτι καινούριο; ΄Η το ανακάλυψε ο μπάτσος;
Πάρε τον αδελφό σου, πάρε τον μπάτσο, πάρε και τον μετανάστη, πάρε τον ανημέρωτο ψηφοφόρο που κάθε φορά νομίζει ότι προδόθηκε αλλά μόνο από την άγνοια του είναι προδομένος και σκεφτείτε όλοι μαζί πως θα απαλλαγούμε από την Ατζέντα 21.
Γιατί τόσο το Δουβλίνο, όσο και ο Ξένιος, δεν είναι τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο από Α21. Και ΝΑΙ, υπάρχουν τώρα κάποιες γωνιές της γης που ξυπνάνε, κάποιες πολιτείες εδώ κι εκεί, που αρχίζουν και λένε, Εμείς, Ατζέντα 21, όχι άλλο!!!
Ξέρω.. δεν φταις εσύ. Φταίει η total μούγκα απ’ όλα τα κομματικά μαγαζάκια που ξέχασαν να σου μιλήσουν γι’ αυτήν, ώστε να πουλάν πολιτική και να καμώνονται ότι έχουν διαφωνίες μεταξύ τους για να επιβιώνουν πολιτικά πουλώντας ως καλοί ντήλερς τα ναρκωτικά τους και τις υποσχέσεις τους για Ανάπτυξη Νιρβάνα…
Διαβάστε τι είναι:
Ατζέντα 21



Το δίλημμα της κυβέρνησης Τσίπρα: Ή δίνουμε το μισό Αιγαίο ή πάμε σε πόλεμο με την Τουρκία


Η κυβέρνηση Τσίπρα είναι διατεθειμένη να συζητήσει με την Άγκυρα τις τουρκικές απαιτήσεις στο Αιγαίο!!!


Ομολογία σοκ από τον υφυπουργό Εξωτερικών κ. Μάρδα, ξεσκεπάζει το παρασκήνιο και την τουρκική απειλή προς την Ελλάδα 

Γράφει ο Γεωργίου Μιχαήλ 

Μία ημέρα μετά το ταξίδι του Αλέξη Τσίπρα στη Σμύρνη ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Μάρδας προχώρησε σε μία δήλωση που έβαλε ακόμα περισσότερο λάδι στη φωτιά.

«Δεν δεχόμαστε τις συγκεκριμένες θέσεις των Τούρκων. Διπλωματικά, όπως πρέπει να κινηθούμε, κινούμαστε και δεν βλέπουμε να υπάρχει άλλος τρόπος… Διαφορετικά, πόλεμος!», 
είπε σήμερα ο Δημήτρης Μάρδας μιλώντας στον ΒΗΜΑ FM.
Ερωτηθείς για τις παραβιάσεις στο Αιγαίο και τις αντιδράσεις της κυβέρνησης, ο κ. Μάρδας είπε:

«Αυτό το θέμα, δεν το ακούμε για πρώτη φορά και όπως ξέρετε, κάθε φορά που έχουμε παραβιάσεις και παραβάσεις, εμείς κάνουμε τις «νότες», οι οποίες χρειάζονται στα όργανα, τα οποία θα πρέπει να παραλάβουνε αυτές τις «νότες»… Και έτσι συνεχίζεται αυτή η ιστορία, στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ, δεν υπάρχει άλλη λύση. Δεν δεχόμαστε τις συγκεκριμένες θέσεις των Τούρκων. Διπλωματικά, όπως πρέπει να κινηθούμε, κινούμαστε και δεν βλέπουμε να υπάρχει άλλος τρόπος… Διαφορετικά, πόλεμος! Εγώ δεν βλέπω άλλη λύση, αν κάποιος έρχεται και μου λεει «δεν είναι σωστό αυτό το οποίο κάνεις», να μου δώσει τη λύση. Τι θα έπρεπε να κάνουμε, στο πλαίσιο μιας κοινωνίας, παγκόσμιας κοινωνίας, η οποία έχει οργανωθεί με ένα μεγάλο σύνολο θεσμών, οι οποίοι επιδιώκουν να λύσουν όλα τα προβλήματα, με ειρηνικό τρόπο.
Αν κάποιος προτείνει κάποια άλλη λύση, να μου δώσει τη λύση σε αυτό το οποίο εμείς προτείνουμε. Εμείς προτείνουμε, με τη διπλωματική οδό (συζητήσεις για μείωση της ελληνικής εθνικής κυριαρχίας επί του Αιγαίου και όχι μόνο), να λύσουμε αυτά τα προβλήματα. Η δεύτερη λύση, η οποία υφίσταται, είναι αυτό που σας είπα προηγουμένως (σ.σ.: πόλεμος).
Εγώ δεν βλέπω καμία υποχώρηση στο συγκεκριμένο θέμα. Υποχώρηση θα ήταν να πηγαίναμε στο ΝΑΤΟ και να λέγαμε «πράγματι η Τουρκία, έχει δίκιο».
Αναφερόμενος δε στην επιλογή του πρωθυπουργού να μη σχολιάσει τις παρεμβάσεις της τουρκικής κυβέρνησης στην ελευθερία του Τύπου, ο υφυπουργός Εξωτερικών είπε:

«Έχουμε μία κυβέρνηση, αυτή εδώ η απόφαση έτσι έπρεπε να ληφθεί, σύμφωνα με την κυβέρνηση, και καλώς έγινε».
Όσον αφορά στις ελληνοτουρκικές σχέσεις και το casus belli στο Αιγαίο, είπε:

«To casus belli είναι κατ’ αρχάς αντίθετο στον καταστατικό χάρτη του ΟΗΕ. Αυτό το θυμάμαι από τα ακαδημαϊκά μου, είναι ή το άρθρο 2 ή το άρθρο 4 του καταστατικού χάρτη, που απαγορεύει την απειλή χρήσης βίας. Αυτό είναι δεδομένο, λοιπόν από εκεί και πέρα, αυτό το απάντησε (ο πρωθυπουργός)… Δεν απάντησε ακριβώς με τα άρθρα, αντέδρασε με αυτό τον τρόπο. Τι θέλατε να κάνει εκείνη την ώρα, δηλαδή; Τι άλλο περιμένατε να πει; Δεν μπορεί να συνδεθεί το casus belli με το άλλο (σ.σ.: επέκταση των χωρικών υδάτων), αυτό είπε ο πρωθυπουργός, πολύ καθαρά και με σαφήνεια, μπροστά του ήμουν, που σημαίνει ότι το αναφαίρετο δικαίωμά μας υφίσταται, το casus belli δεν πρέπει να υφίσταται.
Το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας, εδώ και δύο χρονιές, από ό,τι θυμάμαι, είναι πλέον κοινοτικό κεκτημένο. Που σημαίνει ότι ό,ποιος θέλει να ενταχθεί στην Ε.Ε, αυτό το κοινοτικό κεκτημένο, το έχει ως δεδομένο, σε ό,τι αφορά δε τα χωρικά ύδατα, εδώ έχουμε πάλι το κοινοτικό δίκαιο της Ε.Ε, όπου όλες οι οδηγίες, που αναφέρονται σε διάσωση και αλιεία, προβλέπουν – και είναι ένα από τα κεφάλαια, δεν θυμάμαι το νούμερο, που έχει να εξετάσει η Τουρκία, για να ενταχθεί στην Ε.Ε. – όχι έως τα 12 μίλια χωρικά ύδατα, 12 μίλια χωρικά ύδατα».


Είναι δεδομένο, πλέον, πως οι κάκιστοι (έως άθλιοι) χειρισμοί του Αλέξη Τσίπρα επί των εθνικών θεμάτων, τρομάζουν ακόμη και στελέχη της κυβέρνησής του, που έντρομα τρέχουν να αποκαλύψουν (ή και να προετοιμάσουν την χώρα) τα επερχόμενα.
Μετά από αυτές τις δηλώσεις, του υφυπουργού Εξωτερικών κ. Μάρδα…

Μήπως κάποιος πρέπει να θυμίσει τόσο στον κ. Μάρδα, όσο και στην συγκυβέρνηση Τσίπρα – Καμμένου πως η Τουρκία δεν σέβεται καμία διεθνή απόφαση που αφορά το Αιγαίο και την Κύπρο και πως εάν δεν μπορεί (ή δεν θέλει) η Ελλάδα να προχωρήσει στην υλοποίηση όσων ορίζει το Διεθνές Δίκαιο, τότε πολύ σύντομα θα διαπιστώσει πως η τελική ισχύς είναι το «δίκαιο του ισχυρού»;

Μήπως κάποιος πρέπει να θυμίσει στην κυβέρνηση των ολίγιστων (ευλίγιστων και με καμία απολύτως διάθεση εθνικοφροσύνης) κυβερνώντων πως χρέος τους εκ του Ελληνικού Συντάγματος είναι να υπερασπίζονται τα δίκαια της χώρας, την ασφάλεια των πολιτών της και την ακεραιότητα της γεωγραφικής επικράτειας της Ελλάδας;

Εάν οι σημερινοί κυβερνώντες δεν μπορούν να αντιληφθούν πως η τουρκική προκλητικότητα στηρίζεται στην δική τους, προσωπική, μαλθακότητα και υποχωρητικότητα, τότε θα πρέπει να υπερβάλλουν εαυτούς και να απαντήσουν στον ημιπαράφρονα σουλτάνο και την αναθεωρητική τουρκική πολιτική με το ίδιο ύφος, την ίδια ένταση και την ίδια προκλητικότητα. Και αυτό οι σημερινοί κυβερνώντες δεν είναι καν σε θέση να αποφασίσουν αν θα το κάνουν. Είναι ιστορική και λογική «εντολή».

Μήπως κάποιος πρέπει να θυμίσει σε αυτούς που θεωρούν φασίστα όποιον αγαπάει την πατρίδα του, πως εάν οι ίδιοι δεν είναι σε θέση (δεν θέλουν ή φοβούνται) να προχωρήσουν σε αυτονόητες αποφάσεις υπεράσπισης της Ελλάδας, τότε είναι υποχρεωμένοι να παραιτηθούν;

 
Πηγή "Ας Μιλήσουμε Επιτέλους!"

Από το thesecretrealtruth.blogspot.com

ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ: Στήνουν σύστημα wi-fi στην Ειδομένη για τους λαθρό!


eidomeni

Δεν πάνε καθόλου καλά!

Πληροφορίες και ειδήσεις που τους αφορούν θαμπορούν να παρακολουθούν χιλιάδες πρόσφυγες και μετανάστες που βρίσκονται στη χώρα μας μέσω της αραβόφωνης σελίδας του ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Όπως ενημέρωσε ο εκπρόσωπος του Συντονιστικού Οργάνου για το προσφυγικό, Γιώργος Κυρίτσης, θα στηθεί σύστημα WiFi στην Ειδομένη, προσφορά των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, ώστε οι πρόσφυγες και οι μετανάστες με το που μπαίνουν στο ίντερνετ να διαβάζουν τη νέα αραβόφωνη σελίδα του Αθηναϊκού Πρακτορείου για την αξιόπιστη ενημέρωσή τους.




Και οι αγρότες την Δυτικής Μακεδονίας ετοιμάζουν τα τρακτέρ τους

 Του  Μανώλη Μάνου




Οι αγρότες της Δυτ. Μακεδονίας είναι σε εγρηγορση ετοιμάζουν μαζί με τους άλλους αγρότες των υπολοιπων περιοχών της Ελλάδος τα τρακτερ τους για να βγούν στούς δρόμους

Αυτη την φορά πρέπει να προσέξουν τους αγροτοπατέρες του Κ.Κ.Ε οι αγρότες όλης της Ελλάδος αλλά ειδικότερα οι αγρότες της Δυτ. Μακεδονίας στην  οποία  η κυβέρνηση έχει " εκπρόσωπο " τον Περιφερειάρχη Θώδορο Καρυπίδη, α έχουμε εκτενές ρεπορτάζ σχετικό το επόμενο διάστημα.

Για τις προηγούμενες κινητοποιήσεις των αγροτών της Δυτ. Μακεδονίας είναι γνωστα αυτά που έιχαν συμβεί στην Περιφέρεια της Δυτ. Μακεδονίας για  την προσπάθεια να καπελωθεί ο τίμιος αγώνας των βιοπαλεστών της γή,ς που τόσο βάναυσα εξαπάτησε η κυβέρνηση ΤσιπροΚαμμένου  μαζί και με τούς Περιφερειακούς 'τοποτηρητές"' της.

Στον Εισαγγελέα η κα Τασία Χριστοδουλόπουλου για δική της παράνομη ΜΚΟ για τους μετανάστες



Σήμερα το πρωί αναρτήσαμε με επιφύλαξη αποκάλυψη του www.press.gr ότι, η κα Τασία Χριστοδουλόπουλου έχει δική της ΜΚΟ (Μη Κυβερνητική Οργάνωση ) για τους μετανάστες με σκοπό "την ένταξη των επωφελούμενων σε προγράμματα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας σε μετανάστες υλοποιούμενα από φορείς της κοινωνίας των πολιτών και της τοπικής αυτοδιοίκησης". Η ανάρτησή μας  αυτή έγινε με ερωτηματικό και επιφύλαξη γιατί θεωρούμε αδιανόητο η ίδια η αρμόδια πρώην Υπουργός για τους μετανάστες να έχει εν λειτουργία οργάνωση η οποία αντλεί κονδύλια από το Υπουργείο της ή από άλλους φορείς για έργο που αφορά το συγκεκριμένο αντικείμενο. 

Δεν είναι ούτε νόμιμο ούτε ηθικό για έναν ανώτερο δημόσιο λειτουργό και ειδικότερα μία
Υπουργό, να ασκεί οποιαδήποτε δραστηριότητα με οικονομικές δοσοληψίες και πολύ περισσότερο όταν η δραστηριότητα αυτή έχει σχέση με το αντικείμενο που διαχειρίζεται ως ανώτερο κυβερνητικό στέλεχος. Ερευνητέο είναι ποιά ποσά, από ποιές πηγές και ποιες δραστηριότητες έχει αναπτύξει η συγκεκριμένη ΜΚΟ. Η κα Χριστοδουλόπουλου, παρ’ όλο που το θέμα έχει διαρρεύσει και σε άλλες ιστοσελίδες, δεν έχει προβεί σε καμιά σχετική διάψευση ως όφειλε. Εκτός και αν κάνει κάτι τέτοιο το συντομότερο δυνατό, τότε η αφωνία της επιβεβαιώνει το όλο θέμα και στην περίπτωση αυτή, η υπόθεση θα πρέπει να εξεταστεί από αρμόδιο Εισαγγελέα. Αναμένουμε.

ΣΧΟΛΙΟ: fyllokaiftero1.blogspot.com : Τι είχε πει στην εκπομπή του  Ν.Χατζηνικολάου πρόσφατα σε συνεύτευξη του ο  Α. Τσίπρας; << δεν φταίει η Τασία  >> -Και  είχε αναρωτηθεί, και είπε  δήθεν οτι δεν γνώριζε τίποτα,  και ακόμη,  ισχυρίστηκε μάλιστα  οτι δεν αυξήθηκε  η ροή των λαθρο προσφύγων  επειδη η Τασία είπε το "περίφημο" και βαθύτατα άθλιο << οι πρόσφυγες λιάζονται στην Ομόνοια για λίγες ώρες>>




«Τζιχαντιστές»... οι Μακεδονομάχοι, γράφει ο άνθρωπος που θα ανασχεδιάσει την Παιδεία



Αντώνης Λιάκος
γράφει ο κ. Δημήτρης Παγαδάκης  στο "Πρώτο Θέμα"

Δεν αποτέλεσε έκπληξη όταν ο «αρνητής» της Γενοκτονίας των Ποντίων υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης ανακοίνωσε Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία. Ούτε αιφνιδίασε κανέναν εντός και πέριξ του Μαξίμου και της Κουμουνδούρου γνωστοποιώντας ότι πρόεδρος της επιτροπής και επικεφαλής της αναθεώρησης του προγράμματος και των σχολικών βιβλίων αναλαμβάνει ο καθηγητής Αντώνης Λιάκος. Εξάλλου υπουργός και πανεπιστημιακός δονούνται από κοντινές αναγνώσεις. Αν για τον έναν οι Πόντιοι υπήρξαν θύματα εθνοκάθαρσης, για τον άλλον απλώς η γενοκτονία τους ήταν ένα πυροτέχνημα που «αναδύθηκε μαζί με το Μακεδονικό, στο πλαίσιο της αναζωπύρωσης του εθνικισμού στη δεκαετία του ’90». Πίσω , άλλωστε, από παρόμοιες απόψεις και κοινές οχυρώσεις χτίζονται οι καλές συνεργασίες στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας.


Γνωστός στον πνευματικό χώρο, γνωστότατος και πέραν της ακαδημαϊκής κοινότητας, ο από 25ετίας καθηγητής Νεότερης Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών είναι μια ιδιαιτέρως ισχυρή προσωπικότητα, που επιχειρεί να αφήσει το δικό του αποτύπωμα στη νεότερη ιστοριογραφία. Διανοούμενος ορμητικός και πολυγραφότατος, με τις επιστημονικές του παρεμβάσεις και την αρθρογραφία του έχει έρθει κατά καιρούς σε ευθεία σύγκρουση με κατεστημένες απόψεις και στερεότυπα προσπαθώντας να κατεδαφίσει «εθνικούς» μύθους, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργήσει αμείλικτους αντιπάλους αλλά και φανατικούς οπαδούς. Στην τελευταία κατηγορία εκ των πρόσφατων θιασωτών των απόψεων του 68χρονου καθηγητή συγκαταλέγεται πλέον και ο πρωθυπουργός που τον επικαλέστηκε παραθέτοντας σε ομιλία του αυτούσιο τσιτάτο του.

Εξάλλου ο Αντώνης Λιάκος ενσαρκώνοντας ακροθιγώς τον ρόλο του οργανικού διανοούμενου ουδέποτε έμεινε αμέτοχος στον δημόσιο βίο, αλλά κρατήθηκε σε απόσταση από τη συμμετοχή σε κυβερνητικό πόστο. Υπήρξε στο παρελθόν προβεβλημένος και εύγλωττος θεωρητικός του εκσυγχρονιστικού εγχειρήματος, δραστήριο στέλεχος αλλά και πρόεδρος του ΟΠΕΚ, του Ομίλου Προβληματισμού για τον Εκσυγχρονισμό της Κοινωνίας που είχε ιδρύσει ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης.

Η συμπόρευση με τον ΣΥΡΙΖΑ

Έκτοτε, μετά από μια περίοδο πολιτικής αμηχανίας και καλών σχέσεων με την υπουργό Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου, αφού κύλησε πολύ νερό στο πολιτικό αυλάκι ο πανεπιστημιακός φαίνεται πως αποφάσισε να εμβαπτιστεί στο διαφαινόμενο κυρίαρχο ρεύμα της πολιτικής αντιπροσώπευσης. Παραμονές των κρίσιμων εκλογών του Μαΐου του ’12 άρχισε να αρθρογραφεί με εφηβικό παλμό εν όψει της εκλογικής μάχης, συμβουλεύοντας τον ΣΥΡΙΖΑ και επιχειρηματολογώντας υπέρ του. Με την ιδιότητά του και τη στοχαστική κοσμοαντίληψή του κρίνεται ότι χάρισε επιπλέον ώθηση προς την εξουσία στο κόμμα της τότε αξιωματικής αντιπολίτευσης. Αν και στο παρελθόν έχει συνυπογράψει κείμενα υπέρ του Σχεδίου Ανάν, αλλά και την εκδήλωση απαίτησης από την ελληνική κυβέρνηση να λογοδοτήσουν οι Ελληνες εθελοντές που πολέμησαν στη Σρεμπρένιτσα, ρίχνοντας λάδι στη φωτιά μιας υποβόσκουσας μισαλλοδοξίας, από όσους τον καλωσόρισαν ως ξεχωριστή «μεταγραφή» στην Κουμουνδούρου, του αναγνωρίζεται ότι χωρίς να γίνει μέλος του κόμματος διεύρυνε τους ορίζοντες της εκλογικής απήχησης του ΣΥΡΙΖΑ.

 Τονίζουν ότι μαζί με άλλους αριστερούς πανεπιστημιακούς, διαζευγμένους πλέον από τη
συμπόρευση τους με το εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ -σαν τους Κωνσταντίνο Τσουκαλά, Σία Αναγωστοπούλου, Δημήτρη Χριστόπουλο κ.ά.-, πλάτυναν ένα εξειδικευμένο, πιο διανοουμενίστικο και εκλεπτυσμένο ακροατήριο, στο οποίο ήθελε αγωνιωδώς να απευθυνθεί ο Τσίπρας. Ηδη ο ίδιος ευχόταν για το τέλος των «μετανοημένων αριστερών» που «ολοφύρονται για τις αμαρτίες τους προσκυνώντας όσα απέρριπταν» και διακήρυττε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μπορούσε να γίνει η μήτρα ενός μεγάλου κόμματος της Αριστεράς, ρίχνοντας γέφυρες με κόσμο που βρίσκεται πέραν του μνημονιακού συνόρου. Παρότι λέγεται ότι κάποιες από τις πιο καθαρόαιμα αριστερές τάσεις του ΣΥΡΙΖΑ τον αντιμετώπιζαν με μισό μάτι λόγω της τεταρτοδιεθνιστικής ιδεολογικοπολιτικής καταγωγής του και τις παλαιόθεν εκκλήσεις του για μετα-νεοφιλελεύθερη Αριστερά, ο ίδιος δεν πτοήθηκε. Δεν κλονίστηκε ακόμη κι όταν τα «πρωτοπαλίκαρα» ακραίων κομμουνιστικογενών συνιστωσών τον κατηγορούσαν ότι ο ίδιος εκ των κορυφαίων ταγών της «αποδόμησης» και «γκουρού» της μεταμοντέρνας θεώρησης της Ιστορίας παρότρυνε τους ομοϊδεάτες του να καταδικάζουν εμβληματικές μορφές της Ελληνικής Αριστεράς -όπως τους Κορδάτο, Σκληρό, Σβορώνο, Ψυρούκη, Θεοδωράκη, Ρίτσο, Λειβαδίτη- για «εθνικιστικό λαϊκισμό»!

Ωστόσο, η υποτιθέμενα μασίφ ιδεολογηματική του αντίληψη για ανάγκη ανακαίνισης της εθνικής ταυτότητας δεν ράγισε διόλου από τις μνησικακίες των ταυτοποιημένα «σταλινικών» κομματικών συνοδοιπόρων του. Ο ίδιος, εξάλλου, σε ανύποπτο χρόνο, υπό την παιδαγωγική του ιδιότητα, είχε καλέσει ιστορικούς και δασκάλους «αντί να ενισχύουν την εθνική ταυτότητα, να δίνουν στους μαθητές τους τα εφόδια για να επιλέγουν οι ίδιοι την ταυτότητά τους». Το ότι ο καθηγητής αμφισβητεί ήδη από οκταετίας ανοικτά την επιταγή του Συντάγματος στο άρθρο 16, παράγραφος 2, που θέτει ως σκοπό της παιδείας την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης, ενδέχεται να εκλαμβάνεται από τους αφοσιωμένους οπαδούς του ως μια αθώα λεπτομέρεια μέσα στην ευπάθεια της ιστορικής κουλτούρας. Αυτήν που ο Αντώνης Λιάκος παρομοιάζει γλαφυρά με το Jurassic Park. Εκεί όπου «μερικοί από τους σκελετούς των δεινοσαύρων ξαφνικά ζωντανεύουν», όπως λέει.

«Σπουδαστική Πάλη» μέσα στη Χούντα

Γεννημένος στη Αθήνα, ως φοιτητής στη Φιλοσοφική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης οργανώθηκε στην τροτσκιστικού προσανατολισμού «Σπουδαστική Πάλη», η οποία αργότερα μετονομάστηκε σε «Λαϊκή Πάλη» και συμμετείχε δραστήρια στον αντιδικτατορικό αγώνα. Τον Σεπτέμβριο του 1969 η χουντική ασφάλεια εξαρθρώνει στη Θεσσαλονίκη την οργάνωση και συλλαμβάνει τα μέλη της μετά από δυόμισι χρόνια παράνομης δράσης, λίγο πριν τοποθετήσουν ωρολογιακές βόμβες σε επιλεγμένους στόχους του στρατιωτικού καθεστώτος. Τον Ιανουάριο της επόμενης χρονιάς, μετά από βασανιστήρια ο 22χρονος Αντώνης Λιάκος και οι σύντροφοί του οδηγούνται σιδηροδέσμιοι στο Εκτακτο Στρατοδικείο Θεσσαλονίκης, όπου υψώνουν θαρραλέα τα δεμένα με χειροπέδες χέρια τους κραυγάζοντας για τη νίκη των ένοπλων εργατικών συμβουλίων και την παγκόσμια επανάσταση, ορίζοντας έναν προμαχώνα επαναστατικής ουτοπίας στη φασιστική υστερία των αμείλικτων στρατοδικών.

Μετά τις τολμηρές και ανυπάκουες για τις συνθήκες απολογίες τους, το δικαστήριο εξαντλεί την αυστηρότητά του σε εικοσάχρονα παιδιά καταδικάζοντας τον Αντώνη Λιάκο μαζί με τους Σ. Κατσαρό, Τ. Δαρβέρη, Τρ. Μηταφίδη σε ισόβια, ενώ άλλους συντρόφους τους σε μικρότερες ποινές. Παραμένει στη φυλακή ως τη γενική αμνηστία του δικτάτορα Παπαδόπουλου του 1973. Από τον επόμενο χρόνο της Μεταπολίτευσης επιστρέφει στα φοιτητικά έδρανα κουβαλώντας την οριακή εμπειρία του κελιού, αλλά και επωμιζόμενος άθελά του την αναγνώριση και τον σεβασμό από τους συμφοιτητές του ως θρυλικού αντιστασιακού υποδείγματος του φοιτητικού κινήματος. Αφού παίρνει το πτυχίο του το 1977 και απαλλαγμένος από στρατιωτικές υποχρεώσεις, εξαιτίας της πολύχρονης φυλάκισής του, συνεχίζει με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών και του Συμβουλίου της Ευρώπης μεταπτυχιακές σπουδές στην Ιταλία. Παρουσιάζει το 1984 τη διδακτορική διατριβή του στη Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία στο ΑΠΘ και ακολούθως διδάσκει ως επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του ίδιου πανεπιστημίου.

Οταν το 1988 η Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών προκηρύσσει θέση αναπληρωτή καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο την Ιστορία Νεωτέρας Ελλάδος, ο Αντώνης Λιάκος εκλέγεται ομόφωνα «με συμμετοχή της συντριπτικής πλειοψηφίας του σώματος», όπως τονίζει με έμφαση σήμερα μετά από 25 χρόνια σταδιοδρομίας. Ωστόσο, ο συνυποψήφιός του για τη θέση αμφισβητεί τη νομιμότητα της διαδικασίας προσφεύγοντας για τη δικαίωσή του στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Επτά χρόνια αργότερα το Ανώτατο Διοικητικό Δικαστήριο εκδίδει την απόφαση 3138/1996, με την οποία ακυρώνεται η εκλογή του Λιάκου, ο οποίος στο μεταξύ είχε νομίμως προαχθεί στη βαθμίδα του καθηγητή από την αμφισβητούμενη θέση του αναπληρωτή καθηγητή. Στην απόφαση ωστόσο τονιζόταν ότι, εφόσον προϋπόθεση της εξέλιξής του αυτής αποτελούσε η νόμιμη εκλογή του στη βαθμίδα του αναπληρωτή (η οποία εκλογή αποδείχτηκε παράνομη), έπρεπε να εκπέσει στη βαθμίδα του επίκουρου καθηγητή και να επαναληφθεί η διαδικασία πλήρωσης της θέσης του αναπληρωτή, νομίμως αυτή τη φορά.

Εκτοτε κοντεύουν 20 χρόνια που το θέμα έχει παγώσει από αλληλοδιαδεχόμενους πρυτάνεις της σχολής. Ο ίδιος ο καθηγητής με τη σθεναρότητα πέτρινου τοτέμ, ικανού να αντέξει στις λαίλαπες του χρόνου -πόσο μάλλον σε σκόπιμες ανθρώπινες σκιές-, αποκρούει κάθε υπόνοια περί καθηγητικής έκπτωσής του. Σε κάθε ευκαιρία τονίζει με αυστηρότητα ότι πρόκειται για συκοφαντική εκστρατεία ακροδεξιών ιστοσελίδων από την εποχή της διαμάχης για το σχολικό εγχειρίδιο της ΣΤ’ Δημοτικού. Δεδομένου μάλιστα ότι, όπως λέγεται, ο «σφετεριστής» της θέσης του κινείται σε παραδοσιακά συντηρητικούς έως ακροδεξιούς κύκλους, ενώ ο Αντώνης Λιάκος, ως εκσυγχρονιστής που δεν απορροφήθηκε από τις μεταρρυθμίσεις που επιβάλλουν οι αγορές, αλλά πορεύθηκε προς την Πρώτη Φορά Αριστερά, δικαιούται να υπερηφανεύεται για την ιστορική δικαίωση των επιλογών του. Εξάλλου, όπως εικάζουν πανεπιστημιακοί συνάδελφοί του, είναι σπάνιο το ταλέντο να εμφανίζεσαι ως outsider δίχως να χάνεις τα προνόμια του mainstream.

Κατασκευάζει νέους μύθους

Οι κοινωνοί των ιδεών και των ερμηνειών του καθηγητή Ιστορίας, οι οποίοι παρακολουθούν εκ του σύνεγγυς το έργο και την πορεία του, διατείνονται ότι ποτέ δεν κορόιδεψε κανέναν. Βγαίνει ανοιχτά και δηλώνει τις απόψεις του, τις οποίες μάλιστα αιτιολογεί χωρίς ηθικολογίες και βαρύγδουπες επικλήσεις. Οι αντίπαλοί του, πάντως, κάνουν λόγο για έναν λόγιο φονταμενταλιστή της υπερμοντέρνας θεωριοκρατούμενης ιστοριογραφίας, που κατασκευάζει νέους μύθους, ανάλογους με τους μύθους των λαϊκότροπων μουτζαχεντίν της εθνικοθρησκευτικής πρόσληψης της Ελληνικής Ιστορίας. Αν οι τελευταίοι συγκροτούν άτεχνα σαν αφήγηση ένα μείγμα συνωμοσιολογίας, πολυποίκιλων φοβιών, μισαλλοδοξίας και αφέλειας, στον αντίποδα οι ζηλωτές της ιδεολογηματικής μονομέρειας επιχειρούν μεθοδικά το ξαναγράψιμο της Ιστορίας όταν η αποδεκτή «ιστορική αλήθεια» δεν εξυπηρετεί επαρκώς την ιδεολογία που την αξιοποιεί. Υπό αυτό το πρίσμα, πέραν των μαρξιστών ιστορικών και στοχαστών, οι αποδομιστές ή μετα-νεωτερικοί αναθεωρητιστές απορρίπτουν αυτάρεσκα και τους «συντηρητικούς» -Κωνσταντίνο Παπαρρηγόπουλο, Ιωνα Δραγούμη, Παναγιώτη Κανελλόπουλο, Διονύσιο Ζακυθηνό κ.λπ.- ως εθνικιστές. Αναζητούν μια πιο ευρύχωρη εθνική ταυτότητα, καθώς γι’ αυτούς το έθνος δεν είναι φαντασιακή, αλλά φανταστική ή ιδεολογική κατασκευή, και ασκούνται σχεδόν λατρευτικά στην υπεράσπιση όλων των «μειονοτήτων».

Τέλος, απονευρώνουν, διαγράφοντας μέχρι εξαφάνισης λέξεις που περιέχουν το νόημα της ιστορικής «νίκης», της «συντριβής», της «απόκρουσης» ή έστω της «άμυνας». Για οπαδούς της πάλης των τάξεων, εικάζουν οι σοβαρότεροι θεωρητικοί του αντίπαλοι, μάλλον εκδηλώνουν αδικαιολόγητη, αν όχι φανατική φοβία απέναντι σε ένα πολύ υπαρκτό ιστορικό φαινόμενο: την άσκηση βίας. Κάπως έτσι, λένε, με πρόσχημα την αποδόμηση της εθνοκεντρικής ιστοριογραφίας, πετιούνται στο καλάθι των αχρήστων τα δεινά των Ελλήνων της Σμύρνης και η Μικρασιατική Καταστροφή.

 Η αλήθεια είναι ότι υπό τον αδόκιμο επιστημονικά όρο του «εθνομηδενισμού», ο Αντώνης Λιάκος, υποστηρίζοντας ότι η Ιστορία τίθεται στην υπηρεσία των ιδεολογιών, έχει πυροδοτήσει εκρηκτικές αντιδράσεις και εκτός του συναφιού των ιστορικών, οι οποίες ενίοτε κυμαίνονται μεταξύ δακρύβρεκτου μελό και ξεφαντωτικού πανηγυριού. Ωστόσο, θεωρείται βάσιμα ότι μερικές από τις πιο ακραίες τοποθετήσεις του που αποδομούν το «παπαρρηγοπούλειο σχήμα της εθνικής συνέχειας του Ελληνισμού», θίγουν νοητικά και συναισθηματικά παραδοσιακές πεποιθήσεις των Ελλήνων πολιτών. Ειδικότερα, η δυσανασχέτησή τους εξελίσσεται σε ερεθισμό όταν αυτές οι αποστροφές του καθηγητή Λιάκου περί «μεγαλόστομων πατριωτικών ανοησιών», όπως ο Χορός του Ζαλόγγου και το Κρυφό Σχολειό, τείνουν να επισημοποιηθούν μέσω των ιδεολογικών μηχανισμών του κράτους. Πόσο μάλλον έκδηλα δυσφορούν όταν κατά την άποψη του Αντώνη Λιάκου η «πολυεθνική Οθωμανική Αυτοκρατορία» πρέπει να αντικαταστήσει τον όρο Τουρκοκρατία, μεθερμηνευόμενη ως έμμεση αναγνώριση ότι οι υπόδουλοι λαοί της περνούσαν εκεί κάτι παραπάνω από ζάχαρη. Ή όταν επιμένει να εξάρει παραβολικά τη διεθνή εμβέλεια του όρου «Νεότουρκος», μεμφόμενος εμμέσως τους Ελληνες για οπισθοδρομικότητα και στενομυαλιά.

Προφανώς για ένα κίνημα εναντίωσης στην οθωμανική κυριαρχία που μεταστράφηκε σε κίνημα κοινωνικής καταπίεσης και εθνικών γενοκτονιών, αρμοδιότεροι να το περιγράψουν είναι οι ξεριζωμένοι Αρμένιοι και Πόντιοι που υπέστησαν μαρτυρικά τις εξοντωτικά σφαγιαστικές πολιτικές του. Ενδεχομένως ως αντίδοτο στην, κατά τον καθηγητή, ξεροκεφαλιά των Ελλήνων, θα μπορούσαν να συμβάλλουν οι διωκόμενοι Κούρδοι και οι λυσσαλέα κυνηγημένοι αριστεροί και δημοκράτες της Τουρκίας, τονίζουν σαρκαστικά οι επικριτές του πανεπιστημιακού. Επισημαίνοντας περιπαιχτικά ότι ίσως ο κ. Λιάκος να έχει πλέον την ευκαιρία να διαπιστώσει εγχωρίως και ιδίοις όμμασι την υπαναχώρηση ενός κινήματος από τους αρχικούς του στόχους, χωρίς παραπομπές στους προσφιλείς του Νεότουρκους.

Μακεδονικός Αγώνας και τζιχαντιστές

Ως αποκορύφωμα, όμως, της οπτικής του για επαναχαρτογράφηση του παρελθόντος, κρίνεται ένα πρόσφατο άρθρο του με τίτλο «Η κατασκευή της ηρωικής εικόνας του Μακεδονικού Αγώνα από την Πηνελόπη Δέλτα φωτίζεται με την έρευνα του Σπύρου Καράβα». Αναφερόμενος στο βιβλίο του τελευταίου «Μυστικά και παραμύθια από την ιστορία της Μακεδονίας», επιχειρεί να αναψηλαφήσει την ιστορία του Μακεδονικού Αγώνα, υπό το φως των ωμοτήτων που διαπράχθηκαν από τους υπερασπιστές της ελληνικότατης Μακεδονίας στον αγώνα τους για την απελευθέρωσή της από τον τουρκικό ζυγό, την άμυνά τους στη σλαβική απειλή και τις σφαγές των Βουλγάρων κομιτατζήδων. «Με φρίκη τα διεθνή ΜΜΕ αναφέρονται στις ομαδικές εκτελέσεις αιχμαλώτων από φανατικούς εξτρεμιστές του Ισλάμ στο Ιράκ τις μέρες αυτές ή στη Συρία τους προηγούμενους μήνες. Ακόμη μεγαλύτερη φρίκη όταν πρόκειται για αμάχους. Μια παρόμοια ιστορία είναι η ακόλουθη...», γράφει ο καθηγητής αναφερόμενος στα «εγκλήματα κατά αμάχων» στα οποία προέβη «ένοπλη ομάδα που συμμετείχε στον Μακεδονικό Αγώνα με επικεφαλής τον Σπύρο Σπυρομήλιο», μια ιστορία που «τη γνώριζε η Πηνελόπη Δέλτα και τη βρίσκουμε στο αρχείο της». Επωδός του άρθρου η πεπερασμένη ένστασή του για την ύπαρξη Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα στη Βόρεια Ελλάδα.

 Κατά τη γνώμη αντικειμενικότερων ιστορικών, πρόκειται για μια μαεστρική, πλην αυθαίρετη, σε εντελώς διαφορετικές, ανόμοιες συνθήκες ετσιθελική και χοντροκομμένη παρομοίωση των ακρωτηριαστικών σφαγών που γίνονται σε Συρία και Ιράκ με αυτές που υποτίθεται έγιναν στην υπόδουλη Μακεδονία κατά την περίοδο του Μακεδονικού Αγώνα. Η δε ταύτιση ενός Μακεδονομάχου ήρωα με τους «φανατικούς εξτρεμιστές του Ισλάμ», όπως γράφει ο καθηγητής, κάτι δηλαδή σαν τζιχαντιστή, εξοργίζει και τον πιο καλοπροαίρετο αναγνώστη, ακόμη κι αν αυτός ασπάζεται την αναθεωρητική άποψη για την Ιστορία, η οποία βασίζεται σε «προφορικές διηγήσεις», στην «κοινωνική ανθρωπολογία» και ιδιαιτέρως στη δήθεν «ψύχραιμη ματιά» της. Τόσο φλεγματική όσο ήταν και η επιλεκτική απουσία από το σχολικό βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ’ Δημοτικού των ολοκαυτωμάτων στα Καλάβρυτα και στο Δίστομο, των μαζικών εκτελέσεων πατριωτών στην Καισαριανή και το μπλόκο της Κοκκινιάς, μη τυχόν εντυπωθούν στη συνείδηση των μαθητών «ηρωικά πρότυπα» πατριωτικής αντίστασης και υπάρξει ενδεχόμενος μαγνητισμος τους από τα «αποτρόπαια» αυτά μοντέλα της «σχολικής προπαγάνδας».

Ο «συνωστισμός»

Εξάλλου ως πνευματικός μέντορας της συγγραφέως, καθηγήτριας Μαρίας Ρεπούση, ο Αντώνης Λιάκος άσκησε με έξαψη τον ρόλο του διαπρύσιου υποστηρικτή του πονήματός της. Ενός βιβλίου που κρίθηκε απαράδεκτο και αποσύρθηκε όχι μόνο επειδή έγραφε ότι «χιλιάδες Ελληνες συνωστίζονταν στο λιμάνι (της Σμύρνης) προσπαθώντας να μπουν στα πλοία και να φύγουν», παραπέμποντας σε τηλεοπτική περιγραφή για την έξοδο του Δεκαπενταύγουστου, αλλά διότι έπασχε για δεκάδες άλλους λόγους που υπερέβαιναν τον όρο της «πολιτικής ορθότητας». Επιλεκτική παράθεση γεγονότων, αντιφάσεις, αβλεψίες, αποσιωπήσεις, αποκρύψεις, εξωραϊσμός της Τουρκοκρατίας, καθώς και άμβλυνση της εθνικοαπελευθερωτικής διάστασης της Επανάστασης του ’21 μάλλον δεν ελάφρυναν μια αφήγηση επιβαρυμένη από στείρα εθνοκεντρικά κλισέ.

Αντιθέτως, όπως κρίθηκε από πλειάδα αξιόπιστων ιστορικών μετά τις αντιδράσεις που ξεσήκωσε, το βιβλίο υπηρετούσε ολέθριες πολιτικές πρακτικές παρά συνέβαλε στον κατευνασμό του εθνικισμού στις βαλκανικές χώρες και μετρίαζε τις εντάσεις στις ελληνοτουρκικές σχέσεις. Αυτό το, και παιδαγωγικά άστοχο, βιβλίο στο οποίο αναγραφόταν ότι οι Ελληνες απλώς «απομάκρυναν» τους Ιταλούς από τα ελληνοαλβανικά σύνορα! -με «εντομοαπωθητικόν, άραγε;», όπως διερωτήθη ειρωνικά, πλην δικαίως, ο Κώστας Ζουράρις-, θεωρείται ότι βρήκε στο πρόσωπο του καθηγητή Λιάκου περισσότερο έναν ιεραποστολικό ζηλωτή παρά έναν απολογητικό ρήτορα. Ο επιστήμονας που είχε ζήτησε να μη χρησιμοποιείται ο όρος «Μικρασιατική Καταστροφή» διότι χωρίς φειδώ στις εθνικές υπερβολές θίγεται η αφήγηση των Τούρκων, επιδόθηκε σε ένα ανελέητα πομπώδες λεκτικό μαστίγωμα κατά παντός αντιφρονούντος. Επιδεικνύοντας μάλλον στην εντέλεια μια ιδιοσυγκρασία, η οποία στο γραφικό περιβάλλον των φιλονικιών της πανεπιστημιακής κοινότητας συγκρίθηκε από συναδέλφους του με εκδήλωση χουλιγκανισμού.

Μέσω της νηφάλιας πανεπιστημιακής πένας του εκτιμάται ότι «μουτζούρωσε» απαξιωτικά όσους είχαν εκφράσει αντιρρήσεις τους για το εν λόγω σύγγραμμα. Τους χαρακτήρισε, απλώς, νοικοκυρές, εργάτες, κτηνοτρόφους, αγράμματους, εσμό Αλευρομαγείρων (εκ του ρόλου και της δράσης του ομώνυμου στρατηγού), εθνικιστικό λόμπι, φαιοχίτωνες, ακροδεξιούς, φαιοκόκκινη συμμαχία κ.λπ. Και βέβαια με τη μετριοφροσύνη που διακρίνει έναν αμερόληπτο διανοούμενο περιωπής και έναν ψύχραιμο ηγήτορα ομάδας ιστορικών, κατέταξε συλλήβδην τους αρνητές του βιβλίου στην «ιδεολογικοπολιτική» κατηγορία των ψυχωτικών. Υπό αυτή την παθιασμένη προσέγγιση που απέχει υβριστικά όσο η ήρα από το στάρι, κρίνεται ότι συνέβαλε με το κύρος του ώστε ο διάλογος για το συγκεκριμένο βιβλίο να καταχωρηθεί κάπου ανάμεσα σε φροϊδικό ψυχαναλυτικό ντιβάνι για «κτηνοτρόφους» και σε ανάγνωση από ορθόδοξο προσευχητάρι από «νοικοκυρές» - όπως αρμόζει σε μια εξωραϊσμένη ακαδημαϊκή μενταλιτέ.

Τόσο σίγουρη για τον προοδευτικό και «προχώ» εαυτό της που οι εκπρόσωποί της δεν διανοούνται καν ότι ίσως ο Μπέρτολτ Μπρεχτ να τους έδειχνε με το δάχτυλο όταν έγραφε στη «Ζωή του Γαλιλαίου» ότι δεν υπάρχουν πιο ανελέητα αντιδραστικοί απ' ό,τι οι απογοητευμένοι καινοτόμοι.

ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΑΥΣΙΠΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ - Μόλις τρεις χουρμάδες την ημέρα


Έχετε ποτέ αναρωτηθεί ποτέ τι θα συνέβαινε στο σώμα σας αν αρχίζατε να τρώτε λίγους χουρμάδες κάθε μέρα; Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι οι χουρμάδες έχουν πολλά και ιδιαίτερα οφέλη για την υγεία.

Αν αρχίσετε να τρώτε μόλις τρεις χουρμάδες την ημέρα, δείτε τι αλλαγές θα αρχίσετε να αντιλαμβάνεστε σταδιακά στο σώμα σας:



Πολλά θρεπτικά συστατικά
Το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσετε είναι ότι οι χουρμάδες έχουν μερικά μεγάλα διατροφικά οφέλη. Δεν θα χρειάζεστε συμπληρώματα βιταμινών, αν τρώτε 3 χουρμάδες την ημέρα. Περιέχουν χαλκό, κάλιο, φυτικές ίνες, μαγγάνιο, βιταμίνη Β-6 και μαγνήσιο.

Καλύτερη υγεία του πεπτικού συστήματος
Αν έχετε προβλήματα, όπως σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, δυσκοιλιότητα ή πολλά άλλα πεπτικά προβλήματα, οι χουρμάδες θα σας βοηθήσουν. Περιέχουν ίνες που έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου και όχι μόνο. Οι χουρμάδες συνιστώνται ακόμη και σε θεραπείες για αιμορροΐδες.

Λειτουργούν ως ισχυρά παυσίπονα
Επειδή περιέχουν πολύ μαγνήσιο (που έχει αντιφλεγμονώδη δράση) οι χουρμάδες μπορούν να ανακουφίσουν τους πόνους και να μειώσουν το πρήξιμο. Μελέτες έχουν δείξει ότι το μαγνήσιο στους χουρμάδες μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής φλεγμονής και του εν γένει κινδύνου για καρδιακές παθήσεις.

Πιο υγιής εγκυμοσύνη
Μια μελέτη που έγινε στο UST εξέτασε το πόσο μπορεί να βηθήσουν οι χουρμάδες στην εγκυμοσύνη και τον τοκετό. Οι ερευνητές εξέτασαν 69 γυναίκες και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι, εκείνες που έτρωγαν χουρμάδες κατά τη διάρκεια των τελευταίων τεσσάρων εβδομάδων εγκυμοσύνης, είχαν πιο ήπιο τοκετό. Οι χουρμάδες βοηθούν επίσης στην απώλεια βάρους μετά από μια εγκυμοσύνη.

Χουρμάδες για την μείωση της υπέρτασης και την αποφυγή εγκεφαλικού επεισοδίου
Το μαγνήσιο στους χουρμάδες έχει ακόμα μία λειτουργία, καθώς συμβάλλει στην μείωση της υπέρτασης. Επίσης, και το κάλιο που περιέχουν βοηθά την λειτουργία της καρδιάς και μειώνει την αρτηριακή πίεση.
Επιπλέον, έρευνα έδειξε ότι το μαγνήσιο μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου κατά περίπου 10% για κάθε εκατό χιλιοστόγραμμα που καταναλώνετε σε καθημερινή βάση. Η εν λόγω έρευνα δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό American Journal of Clinical Nutrition και δείχνει ότι συγκεκριμένα οι χουρμάδες μειώνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου.



πηγή

Ο Μουζάλας είναι ενα πολιτικό ''τομάρι'' που δημιούργησε, τους "Γιατρούς του Κόσμου" ενώ στην Ελλάδα υπάρχουν ανασφάλιστοι χωρίς γιατρούς και φάρμακα



 Ο Γιάννης Μουζάλας είναι ιατρός και ένα από τα ιδρυτικά μέλη των γιατρών του κόσμου . Σίγουρα ένα μέρος του λαθρο - προσφυγικού οφείλετε στον Μουζάλα και ανθρώπους σαν τον Μουζάλα που δεν κοιτούν - δεν περιθάλπτουν τους έλληνες αλλά τρέχουν σε ξένες χώρες  με έξοδα και δαπάνες κυρίως των φτωχών ελλήνων οι οποίοι δυστυχώς είναι οι μόνοι οι οποίοι ξεγελιούντια, ως φιλότιμοι, και οι μόνοι οι οποίοι τους δίνουν χρήματα "κόβοντας" απο τα παιδιά τους - απο το υστέρημα τους .

 Δικαίως πολλοί αναγνώστες μας, μάς  έγραψαν στο μαιλ fylokaiftero@gmail.com : "Ο Μουζάλας είναι ενα πολιτικό ''τομαρι'' που δημιούργησε τους γιατρούς του Κόσμου ενώ στην Ελλάδα στα ΙΚΑ υπάρχουν ανασφάλιστοι και συνταξιούχοι χωρίς γιατρούς και φάρμακα ,και άδεια νοσοκομεία σαν αυτά του ΙΚΑ ( ΠΕΔΥ ) και  με πρώτα  τα νοσοκομεία της Δυτικής Μακεδονιάς .

Οι μισοι γιατροί και απο αυτούς στην Καστοριά και στην Κοζάνη  απο αυτούς  που υπάρχουν ως γιατροί ασχολούνται ενεργά με την πολιτική στην Περιφέρεια Δυτ. Μακεδονίας στους Δήμους και  στηνελληνική βουλή,

.Δεκάδες φορές έχουμε πεί και έχουμε αναφέρει στο ιστολόγιο αυτό αλλα και στο fyllokaiftero.gr  τα τελευταία 5 χρόνια, οτι οι  "Γιατροί του κόσμου " πρέπει να γίνουν 'Γιατροί της Ελλάδος' και να μην "κλέβουν " ζητιανέβοντας με ψευτικα διλήμματα και προσχήματα  τα χρήματα των ελλήνων, για να τα δίνουν σε ξένες και μάλιστα μακρινές χώρες την ίδια ώρα πο οι έλληνες  - συνταξιούχοι και οι άνεργοι στην Ελλάδα αργοπεθαίνουν  απο την έλειψη γιατρών και φαρμάκων.


AdTech Ad

Και σύμβουλος του Φίλη συμφωνεί με τον Μουζάλα - υπερ της ονομασίας Μακεδονία τα Σκόπια ! Δείτε τι έγραψε στο facebook!



Στο πλευρό του Γιάννη Μουζάλα για τη χρήση της ονομασίας «Μακεδονία» για την Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας στάθηκε με ανάρτησή του σύμβουλος του υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη, όπως διαβάζουμε στο crashonline.gr

Ο Θέμης Δημητρακόπουλος, ο οποίος σύμφωνα με το προφίλ του στο Facebook είναι σύμβουλος του υπουργείου Παιδείας αρμόδιος για θέμα Πολιτισμού Περιβάλλοντος και Δικαιωμάτων/ Αλληλεγγύης, αφενός τάχθηκε κατά της παραίτησης του αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού και αφετέρου χαρακτήρισε «παράλογο» να ζητάς «από ανθρώπους που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν σε έναν τόπο που τον έλεγαν Μακεδονία να τους στερείς το δικαίωμα να ζουν σε αυτή τη χώρα με αυτό το όνομα».

Οι επίμαχες αναρτήσεις του κ. Δημητρακόπουλου, τις οποίες επισήμανε μέσω Twitter ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, Άδωνις Γεωργιάδης, έχουν ως εξής:
http://www.logiastarata.gr

ΕΝΑ ΔΟΛΙΟ ΣΧΕΔΙΟ: Γιατί οι λάθρο- πρόσφυγες δεν πηγαίνουν στην Σαουδική Αραβία σε 100 χιλιάδες έτοιμες πολυτελείς σκηνές και έρχονται στην Ελλάδα;






Η Σαουδική Αραβία έχει 100.000 άδειες κλιματιζόμενες σκηνές που μπορούν να στεγάσουν πάνω από 3 εκ. πρόσφυγες αλλά κανένας δεν πάει. Μηδέν ο αριθμός απορρόφησης προσφύγων από την Συρία.

Βρίσκεται στην πόλη Μίνα και αυτό το δίκτυο από σκηνές εκτείνεται σε 20 τ. χλμ. στην κοιλάδα της πόλης. Η μόνη φορά που χρησιμοποιούνται είναι μία φορά τον χρόνο από τους προσκυνητές κατά την περίοδο του Χατζ δηλαδή το ετήσιο Ισλαμικό προσκύνημα στην Μέκκα.

Οι σκηνές κατασκευάστηκαν από την κυβέρνηση της Σαουδικής Αραβίας στη δεκαετία του 1990 και αναβαθμίστηκαν το 1997 και δεν τις διαπερνά εύκολα ούτε η φωτιά. Κάθε μια από τις χιλιάδες κλιματιζόμενες σκηνές διαθέτει ξεχωριστούς χώρους που περιλαμβάνουν κουζίνα και μπάνιο.

Όπως επισημαίνουν πολλοί παρατηρητές του δράματος των προσφύγων της Συρίας, θα μπορούσαν να γίνουν καταφύγιο για χιλιάδες πολίτες που έχουν εκτοπιστεί από τον εμφύλιο πόλεμο της χώρας, ο οποίος εν μέρει επιδεινώνεται από το ρόλο της Σαουδικής Αραβίας με τη χρηματοδότηση και τον εξοπλισμό ομάδων τζιχαντιστών.

Οι Σαουδάραβες υποστηρίζουν ότι οι σκηνές στη Μίνα που χρησιμεύουν αποκλειστικά για την φιλοξενία του ετήσιου ισλαμικού προσκυνήματος στη Μέκκα, δεν μπορούν να διατεθούν για άλλο σκοπό, υποστηρίζοντας όμως την αραβική έννοια της Ummah  που σαν σκοπό έχει την προσφορά και την προστασία σε όλους τους μουσουλμάνους σε μία αδελφότητα. Θεωρούν ότι σίγουρα μια εναλλακτική – κοντινή τοποθεσία θα μπορούσε να βρεθεί για να φιλοξενηθούν οι Σύροι πρόσφυγες.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα Washington Post, οι πλούσιες  αραβικές χώρες του Κόλπου, όπως η Σαουδική Αραβία, το Κατάρ και το Κουβέιτ έχουν απορροφήσει μηδενικό αριθμό προσφύγων της Συρίας.

Παρά το γεγονός ότι η Σαουδική Αραβία ισχυρίζεται ότι έχει λάβει σε 500.000 Σύρους από το 2011, ομάδες για τα ανθρώπινα δικαιώματα επισημαίνουν ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν είχαν το δικαίωμα να εγγραφούν ως μετανάστες.

Πολλοί από αυτούς είναι και νόμιμοι μετανάστες που εγκαταστάθηκαν εκεί για δουλειά. Σε αντίθεση, ο Λίβανος έχει δεχτεί 1.3 εκ. πρόσφυγες – περισσότερο από το ένα τέταρτο του πληθυσμού του.

 

Ποιος την γαμά την παλιοκαριόλα.

   pitsiriki1 wpid-wp-1458076490575.jpeg
271

Να έρθει να δει τους χιλιάδες άστεγους που έχει η χώρα υποδοχής, Να δει τις απολαβές που έχουν οι λάθρο και τις απολαβές που έχουν οι γηγενείς ,και μετά να σχολιάσει τους Έλληνες. Εάν της αρέσει το οθωμανικό ας πάει κατά Τουρκία μεριά, μπας και μάθουμε πως περνούν τα δυο εκατομμύρια που περιμένουν να  περάσουν απέναντι. Ο Έλληνας δίνει από το υστέρημα του,και να προσέξει τα λόγια της να μην την επισκευτεί ο… Γκουσγκούνης.

Το νησί της Λέσβου, προκειμένου να διαπιστώσει ιδίους όμμασι, αναμένεται  να επισκεφθεί αύριο το πρωί -αν και αρχικά οι πληροφορίες την ήθελαν να το κάνει σήμερα, Τρίτη- η διάσημη ηθοποιός και πρέσβειρα Καλής Θελήσεως του ΟΗΕ, Αντζελίνα Τζολί.
image

Τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν μάλιστα πως η χολιγουντιανή ηθοποιός με την έντονη φιλανθρωπική δράση δεν θα σταματήσει εκεί, αλλά, μετά την επίσκεψή της στη Λέσβο, θα πετάξει με το λίαρ τζετ της και για τη Θεσσαλονίκη. Πολλοί συνδέουν την πληροφορία αυτή με το ενδεχόμενο να επισκεφτεί και τον καταυλισμό της Ειδομένης, απ” όπου οι εικόνες ντροπής με τους πρόσφυγες μέσα στις λάσπες και τις κακουχίες κάνουν το γύρο του κόσμου τις τελευταίες ημέρες.

Σήμερα, η διάσημη ηθοποιός επισκέπτεται τον Λίβανο και για το λόγο αυτό φέρεται να καθυστέρησε και η άφιξή της στη Λέσβο, η οποία μετατέθηκε για το πρωί της Τετάρτης, στις 09:00.
Η Αντζελίνα Τζολί αναμένεται να παραμείνει στην Λέσβο μέχρι τις 14:00 το μεσημέρι της Τετάρτης, ενώ αναμένεται να επισκεφτεί τη Σκάλα Συκαμιάς και το Κέντρο Προσωρινής Κράτησης στη Μόρια.



http://ixnos.blogspot.com/2016/03/blog-post_28.html