Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

29 Μαρτίου 2016

Θέλω να γίνω δημοσιογράφος ή βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ!


Θέλω να γίνω δημοσιογράφος ή βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ!!!

Σύμφωνα με πληροφορίες αυτό δηλώνει η νέα γιατρός-pornostar η οποία έκανε την παρθενική της εμφάνιση στον Θέμο. Η Αφροδίτη είναι η πρώτη γιατρός που έγινε pornostar, επί ΣΥΡΙΖΑ, για να ζήσει. Πάντως η Αφροδίτη δηλώνει ενθουσιασμένη με τον ΣΥΡΙΖΑ κι όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει δημοσιογράφος ή βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ. Λογικό ακούγεται καθότι ουδεμιά κυβέρνηση ως τώρα δεν κατάφερε  να κάνει τόσο μπουρδέλο την Ελλάδα, με
αποτέλεσμα η Αφροδίτη αλλά και πολλά άλλα κορίτσια επιστήμονες που ετοιμάζονται να ακολουθήσουν τα χνάρια της να αισθάνονται τόσο οικεία και έξω από τα πλατώ. Κατά κάποιο τρόπο η Αφροδίτη θα μπορούσε να είναι μέλος των Γιατρών του Κόσμου, με το συμπάθειο-όλα μπερδεύτονται γλυκά με τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία.

-Από τον ρόλο μου σαν γιατρός κρατάω το γεγονός ότι ο πιο sexy πολιτικός του ΣΥΡΙΖΑ είναι ο Παύλος Πολάκης που είναι (κάτα κάποιο τρόπο) προϊστάμενός μου. Γουστάρω Πολάκη μου…

Ασυγκράτητη η νέα Ελληνίδα star Αφροδίτη Αδάμη η οποία παράτησε τους θαλάμους των νοσοκομείων για να πρωταγωνιστήσει σε ταινίες πορνό, του Σειρηνάκη. Ο Δημήτρης Σειρηνάκης τώρα βάζει αγόγγυστα πλάτη για την ανάπτυξη-από τους λίγους Ελληνες επιχειρηματίες που στηρίζουν με την δουλειά του αυτή την θεοπάλαβη κυβέρνηση.

Πέρασε από τις πρώτες στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών και πήρε το πτυχίο της με βαθμό 6,13 (καλώς), ωστόσο άφησε τους ψυχρούς θαλάμους των νοσοκομείων και τα κρεβάτια των ασθενών και… προτίμησε άλλα. Πιο καυτά! Στα οποία ξαπλώνει πλέον ως πρωταγωνίστρια σε ταινίες πορνό, σκληρού περιεχομένου.

Με αυτό τον τρόπο η ρεπόρτερ της εφημερίδας Espresso Γιούλη Σταρίδα και ο φωτογράφος Βαγγέλης Μασσιάς μάς συστήνουν την νέα ελληνίδα star.

Η 24χρονη Αφροδίτη Αδάμη, όπως είναι το καλλιτεχνικό της όνομα, ονειρεύεται να γίνει πορνοστάρ και -όπως λέει η ίδια- να ζήσει την απόλυτη απελευθέρωση στα πλατό της εταιρείας παραγωγής ερωτικών ταινιών.

«Όσο σπούδαζα στην Πάτρα έκανα και χορό. Είμαι πλέον δασκάλα χορού αλλά και ζωγράφος, ωστόσο το σεξ ήταν αυτό που πάντα μου άρεσε. Με έφτιαχνε η ιδέα να κάνω σεξ με το αγόρι μου και να με βλέπουν άλλα άτομα» λέει, μεταξύ άλλων, στην εφημερίδα Espresso…

Κάπως έτσι άρχισε να γυρίζει ερασιτεχνικά βίντεο με τον σύντροφό της, τα οποία στη συνέχεια παρακολουθούσαν και βίωναν την απόλυτη ηδονή. «Ένα από αυτά τα βίντεο το στείλαμε με το αγόρι μου στην εταιρεία του Σειρηνάκη. Ήταν ένα βίντεο 10 λεπτών, αλλά όπως φάνηκε ήταν αρκετό για να διακρίνει ο ίδιος το ταλέντο και τις ικανότητές μου. Κάπως έτσι ήρθε η πρόταση για τις ταινίες. Μιλήσαμε, τα συμφωνήσαμε και μπήκα στον χώρο του πορνό».

Η Αφροδίτη επισημαίνει ότι κουράστηκε πολύ κατά τη διάρκεια των πρώτων γυρισμάτων: «Για κάθε σκηνή κάναμε γυρίσματα που κρατούσαν 6 ώρες. Ήταν εξαντλητικά, αλλά δεν πειράζει. Αρκεί που όλα πήγαν όπως τα θέλαμε».

Σε ερώτηση για το αν άφησε την ιατρική λόγω οικονομικών προβλημάτων, η απάντησή της είναι αφοπλιστική:

«Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό. Το έκανα γιατί μου αρέσει. Πάντα μου άρεσε να είμαι αρεστή και να τρελαίνω τους άντρες. Θεωρώ το σεξ το ομορφότερο πράγμα και δεν συμφωνώ πως το πορνό είναι βρώμικο».


ΠΗΓΗ:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΠΑΤΗΣΙΑ
 

Οι αγελαδοτρόφοι σφάζουν τα ζώα και αποσύρονται! Κραχ στο αγελαδινό γάλα


0050025426_1δ




Πρόσφατα αγελαδοτρόφος από το Αμύνταιο της Φλώρινας έκλαιγε σα μωρό παιδί στην αγκαλιά γνωστού Λαρισαίου γεωπόνου που είχε επισκεφθεί την περιοχή, γιατί η μεγάλη γαλακτοβιομηχανία με την οποία συνεργαζόταν, του σταμάτησε ξαφνικά τη συνεργασία και δεν ήξερα τι να κάνει με τους 2,5 τόνους γάλα που βγάζει ημερησίως…! 
Παρόμοιες ιστορίες από Βερδικούσια, από Κοζάνη, από όλη την επικράτεια, καθώς οι εταιρείες σταματούν τη συνεργασία με Έλληνες αγεκλαδοτρόφους, ακόμη και οι συνεταιριστικές. Αιτία το γεγονός ότι πιέζονται από τις αλυσίδες Σούπερ -Μάρκετ να συμπιέσουν κι άλλο τις τιμές στο φρέσκο γάλα. Με δεδομένο ότι με την επιμήκυνση που ισχύει από το καλοκαίρι του 2015, έρχεται πλέον άφθονο φρέσκο γάλα (αρμεγμένο το προηγούμενο βράδυ) από γειτονικές Βαλκανικές χώρες αλλά και από την Αυστρία και τις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, σε τιμές των 32 και 33 λεπτών το κιλό, όταν οι τιμές στον Έλληνα παραγωγό είναι στα 42 με 43 λεπτά το κιλό, ενώ κάτω από τα 40 αδυνατεί να καλύψει το κόστος παραγωγής, είναι πλέον θέμα χρόνου πότε η ελληνική αγελαδοτροφία θα κατεβάσει οριστικά ρολά…
Την ίδια στιγμή έχουν σταματήσει οι έλεγχοι για το εισαγόμενο γάλα αλλά και τα ισοζύγια σε γάλα και κρέας και η ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης περιμένει ακόμη την εκδήλωση «πατριωτισμού» από τις γαλακτοβιομηχανίες με την τοποθέτηση του ελληνικού σήματος στις συσκευασίες… Μέχρι τότε μονάδες κλείνουν η μία πίσω από την άλλη, οι κτηνοτρόφοι σφάζουν τα ζώα κια ο κα΄δος που στηρίζει πάνω από 150.000 θέσεις εργασίας οδηγείται σε απόσυρση! Καταρρέει λοιπόν με γοργούς ρυθμούς η αγελαδοτροφία στην Ελλάδα, καθώς η μία μετά την άλλη οι γαλακτοβιομηχανίες περιορίζουν τη συλλογή φρέσκου γάλακτος και με αφορμή την παγκόσμια οικονομική κρίση, μεταθέτουν τις πληρωμές στους παραγωγούς ή διακόπτουν ξαφνικά τη συνεργασία μαζί τους, αντικαθιστώντας το ελληνικό με εισαγόμενο γάλα…
Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι με εξαίρεση κάποιες συνεταιριστικές κια μικρές τοπικές βιομηχανίες, οι υπόλοιπες έχουν υποκαταστήσει το γάλα στο γιαούρτι που παράγουν με σκονόγαλα ή συμπυκνωμένο γάλα από Βαλκανικές και Ευρωπαϊκές χώρες το οποίο προμηθεύονται προς 22 με 23 λεπτά το κιλό, οδηγώντας την εγχώρια αγελαδοτροφία σε μαρασμό!
Ο πρόεδρος των αγελαδοτρόφων της Λάρισας Απόστολος Μωραΐτης, που είχε συνάντηση πρόσφατα μαζί με συναδέλφους του για το θέμα,με την ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, κάνει λόγο για κραχ στον τομέα της αγελαδοτροφίας.
Οι αγελαδοτρόφοι ζήτησαν από την ηγεσία του υπουργείου να επιταχυνθεί η διαδιασία καταβολής της εύετρρης δόσης της ενιαίας ενίσχυσης καθώς τα ειδικά δικαιώματα εντάσσονται σε αυτή και δεν έλαβαν επιδοτήσεις το Δεκέμβρη.. Αντιμετωπίζοντας τεράστια τεράστια προβλήματα ρευστότητας λοιπόν ο κλάδος αφού και από επιδοτήσεις είνια πλήρωτοι και οι γαλακτοβιομηχανίες τους μετακυλίουν τις επιταγές και αδυνατώντας να προμηθευτεί ζωοτροφές, έχουμε δραματική μείωση της παραγωγής γάλακτος λόγω υποσιτισμού των ζώων. Την ίδια ώρα που στη χώρα οι ανάγκες για την εγχώρια κατανάλωση αλλά και παραγωγή λόγω των εξαγωγών γιαουρτιού έχει ανέβει στους 1,3 με 1,4 εκατομμύρια τόνους, η παραγωγή από τους 700.00 τόνους πριν από λίγα χρόνια έχει πέσει δραματικά κάτω από τους 500.000 τόνους…
Οι αγελαδοτρόφοι θεωρούν ότι η καταστροφή για τον κλάδο ήταν η επιμήκυνση του φρέσκου γάλακτος από τις 5 στις 7 ημέρες αρχικά (τότε είχε οδηγηθεί σε παραίτηση ο αναπλ. υπουργός Μάξιμος χαρακόπουλος) και στη συνέχεια σε πάνω από 11 μέρες , καθώς αυτό οδήγησε σε αθρόες εισαγωγές αγελαδινού γάλακτος από την Ευρώπη και σε αφανισμό του κλάδου, ενώ τέλος ζητούν ελέγχους και ισοζύγια για την προστασία και του καταναλωτή αναφορικά με το γιαούρτι και το γάλα υψηλής παστερίωσης.
Το τελευταίο (το γάλα υψηλής παστερίωσης) κατακτά καθημερινά μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, λόγω άγνοιας του καταναλωτικού κοινού, αφού ο μέσος καταναλωτής θεωρεί ότι το υψηλής παστερίωσης σημαίνει και υψηλής ποιότητας, υποστηρίζει ο πρόεδρος της ΕΑΣ Βόλου (επικεφαλής της συνεταιριστικής γακλακτοβιομηχανίας ΕΒΟΛ) κ. Νικήτας Πρίντζος.
Έτσι έχουμε το παράδοξο, γάλα με μεγάλη θερμική επεξεργασία άρα χωρίς τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, σύμφωνα με τον κ. Μωραΐτη, το οποίο στην Ευρώπη πωλείται πιο φθηνά, στη χώρα μας λόγω άγνοιας αλλά και παραπλάνησης του καταναλωτή να φθάνει πιο ακριβά από το φρέσκο παστεριωμένο γάλα. Αυτός είναι και ο λόγος που οι μεγάλες γαλακτοβιομηχανίες, πιέζουν τους κτηνοτρόφους να κατεβάσουν τις τιμές…
Το άλλο μεγάλο παιχνίδι παίζεται με το γιαούρτι. Κανονικά- σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία- το γιαούρτι θα έπρεπε να παράγεται από φρέσκο αγελαδινό γάλα και το «επιδόρπιο γιαουρτιού- από συμπυκνωμένο γάλα ή γάλα σκόνη… Οι κτηνοτρόφοι ζητούν, το γιαούρτι να περιέχει τουλάχιστο 80% αγελαδινό γάλα, ενώ το υψηλής παστερίωσης να μην πωλείται στα ίδια ψυγεία με το φρέσκο γάλα.
Ασφαλώς και πρόκειται για ένα σκληρό «μπραντεφέρ» αντικρουόμενων συμφερόντων μεταξύ των αγελαδοτρόφων των βιομηχανιών γάλακτος και των αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ που έχουν και τον τελικό λόγο στη διαμόρφωση των τιμών καταναλωτή.. Στη μάχη αυτή χαμένοι βγαίνουν οι αγελαδοτρόφοι οι οποίοι αφανίζονται αφού δεν μπόρεσαν να φτιάξουν ισχυρές συνεταιριστικές οργανώσεις, ενώ την ίδια στιγμή στην Ευρώπη μαίνεται ο ¨πόλεμος για το αγελαδινό γάλα με τους κτηνοτρόφους της Αγγλίας, της Γαλλίας, του Βελγίου κλπ να κινητοποιούνται ενάντια στις αθρόες εισαγωγές από την Ανατολική Ευρώπη (κυρίως Πολωνία, Τσεχία, Ουγγαρία, Ρουμανία) και να ζητούν εγγυημένες τιμές στα 40 λεπτά το λίτρο…
Με μαθηματική ακρίβεια καθώς η κυβέρνηση υιοθετώντας πλήρως την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ από το καλοκαίρι του 20215, αδυνατεί να παρέμβει, οκλάδος της αγελαδοτροφίας οδηγείται σε οριστική απόσυρση και το ελληνικό φρέσκο αγελαδινό γάλα, με εξαίρεση τις συνεταιριστικές γαλακτοβιομηχανίες, θα έχει αντικατασταθεί πλήρως από εισαγόεμνο.. 
Αμέσως μετά ακολουθεί η προβατοτροφία , αφού η κατοχύρωση της φέτας είνιοα στην κυριολεξία στον αέρα, καθώς πλέον άρχισε να την παράγει ακόμη και η Κίνα χρησιμοποιώντας τη διακριτική ονομασία ενός υποτίθεται προσταευόμενου προϊόντος Ονομασίας πρέλευσης…
thessaliatv
greek1

Διπλάσια φορολογία αερίου αυτοκινήτων : Την "νύφη" θα την πληρώσουν αυτοί που έβαλαν αέριο στο αυτοκίνητο τους με αυτήν την τροικανή κυβέρνηση- όπως καπως έτσι γινόταν και με τις προηγούμενες





Σημαντικές αυξήσεις αναμένονται στο υγραέριο κίνησης με αναπροσαρμογή της φορολογίας στα καύσιμα όπως γνωστοποίησε ο πρόεδρος της ΠΟΠΕΚ Γιώργος Ασμάτογλου.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Ασμάτογλου μιλώντας στον ΣΚΑΪ, η αύξηση στη φορολογία στο υγραέριο κίνησης θα είναι διπλάσια από αυτή στη βενζίνη, όπου εξετάζεται αύξηση κατά 0,13 ευρώ το λίτρο.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο των βενζινοπωλών το οικονομικό επιτελείο εξετάζει την αύξηση των φόρων στο υγραέριο έτσι ώστε από τα 0,65 ευρώ το λίτρο σήμερα να διαμορφωθεί στα 0,85 ευρώ το λίτρο.
Στην Ελλάδα υπολογίζεται ότι κυκλοφορούν πάνω από 200.000 αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο. Σημειώνεται ότι ανάλογες αυξήσεις αναμένονται στο πετρέλαιο κίνησης.Σημαντικές αυξήσεις αναμένονται στο υγραέριο κίνησης με αναπροσαρμογή της φορολογίας στα καύσιμα όπως γνωστοποίησε ο πρόεδρος της ΠΟΠΕΚ Γιώργος Ασμάτογλου.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Ασμάτογλου μιλώντας στον ΣΚΑΪ, η αύξηση στη φορολογία στο υγραέριο κίνησης θα είναι διπλάσια από αυτή στη βενζίνη, όπου εξετάζεται αύξηση κατά 0,13 ευρώ το λίτρο.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο των βενζινοπωλών το οικονομικό επιτελείο εξετάζει την αύξηση των φόρων στο υγραέριο έτσι ώστε από τα 0,65 ευρώ το λίτρο σήμερα να διαμορφωθεί στα 0,85 ευρώ το λίτρο.
Στην Ελλάδα υπολογίζεται ότι κυκλοφορούν πάνω από 200.000 αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο. Σημειώνεται ότι ανάλογες αυξήσεις αναμένονται στο πετρέλαιο κίνησης.

 Με πληροφορία απο : aftodioikisi.gr