Οργισμένος είναι ο Αλέξης Τσίπρας μετά την άρνηση των Μονών του Αγίου
Όρους να επισκεφθεί την περιοχή ανήμερα του Τιμίου Σταυρού.
Όπως φαίνεται το Μέγαρο Μαξίμου θεωρεί ότι οι Αγιορείτες μοναχοί έδειξαν
αχαριστία προς την αριστερή κυβέρνηση, καθώς το καλοκαίρι έγινε μια
ρύθμιση της κυβερνήσεως σχετικά με την φορολογία των ακινήτων του Αγίου
Όρους.
Πάντως, και στο Άγιο Όρος υπήρξαν πολλοί που ήταν κατά της απαγορεύσεως
προς τον Αλέξη Τσίπρα, καθώς θεωρούν ότι κάποιοι κύκλοι θέλουν να
διαταράξουν τις σχέσεις Καρυών-Μαξίμου.
Το σίγουρο είναι ότι οι Αγιορείτες έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα στον άθεο
πρωθυπουργό, που προσπαθεί για ψηφοθηρικούς λόγους να εμφανιστεί στο
Άγιο Όρος ως ένθεος ηγέτης...
Ποινική δίωξη για χρέη στο δημόσιο. Ύψος χρεών. Κατάργηση αυτόφωρου
Ποινική δίωξη για χρέη στο δημόσιο μόνο για ποσό άνωτων εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ και κατάργηση αυτόφωρου NOMOΣ 4337/2015 – ΦΕΚ A 129 – 17.10.2015 Άρθρο 71 1. Τα άρθρα 17, 18, 19, 20 και 21 του ν. 2523/1997,
όπως ισχύουν, καταργούνται. Όπου στην κείμενη νομοθεσία γίνεται
παραπομπή στις ρυθμίσεις του ν. 2523/1997 (άρθρα 17 έως 21), εννοούνται
στο εξής οι αντίστοιχες ρυθμίσεις των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου
(άρθρα 66-70). 2. Τα ποσά των πενήντα χιλιάδων (50.000) ευρώ και
των εκατόν πενήντα χιλιάδων (150.000) ευρώ, των περιπτώσεων α) και β),
αντίστοιχα, της παραγράφου 1 του άρθρου 25 του νόμου 1882/1990 («Ποινικό αδίκημα μη καταβολής χρεών προς το Δημόσιο και τρίτους»), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, αντικαθίστανταιαπό τα ποσά των εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ και διακοσίων χιλιάδων (200.000) ευρώ, αντίστοιχα.
Αποφάσεις ποινικών δικαστηρίων που εκδόθηκαν για χρέη μικρότερα από
εκατό χιλιάδες (100.000) ευρώ και δεν έχουν εκτελεστεί κατά τη
δημοσίευση του νόμου αυτού, δεν εκτελούνται. Αν άρχισε η εκτέλεσή τους, διακόπτεται Εκκρεμείς αιτήσεις Προϊσταμένων Δημόσιων Οικονομικών
Υπηρεσιών ή Ελεγκτικών Κέντρων ή Τελωνείων για χρέη κατώτερα αυτού του
ποσού, δεν εισάγονται για συζήτηση.
Η αναστολή της παραγραφής των χρεών, κατώτερων του ποσού των εκατό
χιλιάδων (100.000) ευρώ, για τα οποία υποβλήθηκε αίτηση ποινικής δίωξης,
λήγει με τη δημοσίευση του νόμου αυτού, η παραγραφή συνεχίζεται και δεν
συμπληρώνεται πριν την πάροδο έτους από τη λήξη της αναστολής.» NOMOΣ 4321/2015 – ΦΕΚ A 32 – 21.03.2015 Ρυθμίσεις για την επανεκκίνηση της οικονομίας Άρθρο 20 Άλλα συναφή θέματα – ποινική δίωξη
Η παρ. 1 του άρθρου 25 του ν. 1882/1990 αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Όποιος δεν καταβάλλει τα βεβαιωμένα στη Φορολογική
Διοίκηση χρέη προς το Δημόσιο, τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, τις
επιχειρήσεις και τους οργανισμούς του ευρύτερου δημόσιου τομέα για
χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των τεσσάρων (4) μηνών τιμωρείται με ποινή
φυλάκισης: α) Ενός (1) τουλάχιστον έτους, εφόσον το συνολικό χρέος
από κάθε αιτία, συμπεριλαμβανομένων των κάθε είδους τόκων ή προσαυξήσεων
και λοιπών επιβαρύνσεων μέχρι την ημερομηνία σύνταξης του πίνακα χρεών,
υπερβαίνει το ποσό των εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ (Άρθρο 71 NOMOΣ 4337/2015 – ΦΕΚ A 129) β) Τριών (3) τουλάχιστον ετών, εφόσον το συνολικό χρέος, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ανωτέρω περίπτωση α΄, υπερβαίνει το ποσό των διακοσίων χιλιάδων (200.000) ευρώ(Άρθρο 71 NOMOΣ 4337/2015 – ΦΕΚ A 129) Η ποινική δίωξη ασκείται ύστερα από αίτηση του
Προϊσταμένου της ΔΟΥ ή των Ελεγκτικών Κέντρων ή του Τελωνείου προς τον
Εισαγγελέα Πρωτοδικών της έδρας τους, που συνοδεύεται υποχρεωτικά από
πίνακα χρεών, συμπεριλαμβανομένων των κάθε είδους τόκων ή προσαυξήσεων
και λοιπών επιβαρύνσεων. Η πράξη μπορεί να κριθεί ατιμώρητη, εάν το ποσό που οφείλεται εξοφληθεί μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης σε οποιονδήποτε βαθμό.»
Αποφάσεις ποινικών δικαστηρίων που εκδόθηκαν για χρέη μικρότερα από
τα οριζόμενα στην παράγραφο 1 και δεν έχουν εκτελεστεί κατά τη
δημοσίευση του νόμου αυτού, δεν εκτελούνται. Αν άρχισε η εκτέλεσή τους,
διακόπτεται.
Εκκρεμείς αιτήσεις Προϊσταμένων Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών ή
Ελεγκτικών Κέντρων ή Τελωνείων ή ένδικα μέσα κατά αποφάσεων για χρέη
κατώτερα αυτών που ορίζονται ανωτέρω, δεν εισάγονται για συζήτηση.
Η αναστολή της παραγραφής των χρεών, κατώτερων του ποσού των πενήντα
χιλιάδων (50.000) ευρώ, για τα οποία υποβλήθηκε αίτηση ποινικής δίωξης,
λήγει με τη δημοσίευση του νόμου αυτού, η παραγραφή συνεχίζεται και δεν
συμπληρώνεται πριν την πάροδο έτους από τη λήξη της αναστολής.
Η παραγραφή του αδικήματος, του οποίου κατά τη δημοσίευση του
παρόντος νόμου δεν έχει συμπληρωθεί το μετά την πάροδο τετραμήνου
χρονικό διάστημα που προβλέπεται στην παρ. 1 του άρθρου 3 του ν.
3943/2011, αρχίζει από τη δημοσίευση του παρόντος ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Κατάργηση της αυτόφωρης διαδικασίας
Με την παραπάνω διάταξη απαλείφθηκε – καταργήθηκε η διάταξη
του άρθρου 25 παρ. 1 εδ. β’ του ν. 1882/1990, όπως αυτή αντικαταστάθηκε
από τη διάταξη του άρθρου 3 παρ. 1 περ. α’ του ν. 3943/2011 με την
οποία οριζόταν ότι: «Χρόνος τέλεσης του αδικήματος είναι το χρονικό
διάστημα από την παρέλευση των τεσσάρων μηνών μέχρι τη συμπλήρωση χρόνου
αντίστοιχου με το 1/3 της κατά περίπτωση προβλεπόμενης προθεσμίας
παραγραφής» και καθιστούσε το αδίκημα ως διαρκές και κατά συνέπεια διωκόμενο με την αυτόφωρη διαδικασία (σύλληψη και παραπομπή). Πλέον η ποινική δίωξη θα γίνεται με παραπομπή σε τακτική δικάσιμο. NOMOΣ 4337/2015 – ΦΕΚ A 129 – 17.10.2015 NOMOΣ 4321/2015 – ΦΕΚ A 32 – 21.03.2015
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜ.ΕΣΟΔΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΣΠΡΑΞΕΩΝ
ΤΜΗΜΑ Β’
Ταχ. Δ/νση : Πανεπιστημίου 20
Ταχ. Κωδ. : 10672 Αθήνα
Πληροφορίες: Μ.Νάκου, Μ. Πρινιωτάκη
Τηλέφωνο : 210 3635439,3635044
FΑΧ : 210 3635077
Αθήνα, 20 Μαΐου 2015
ΠΟΛ 1109
ΘΕΜΑ : Κοινοποίηση των διατάξεων του άρθρου 20 του ν.
4321/2015 (ΦΕΚ 32 Α΄/21.3.2015) περί ποινικής δίωξης λόγω μη καταβολής
χρεών προς το Δημόσιο (άρ. 25 ν.1882/1990) και λοιπά συναφή θέματα.
Σας κοινοποιούμε :
– τις διατάξεις του άρθρου 20 του ν. 4321/2015 (ΦΕΚ 32 Α/21-03-2015)
«Ρυθμίσεις για την επανεκκίνηση της οικονομίας», με τις οποίες
τροποποιήθηκαν οι διατάξεις για το προβλεπόμενο από το άρθρο 25 του ν.
1882/1990 αδίκημα της μη καταβολής χρεών προς το Δημόσιο και τρίτους με
την αντικατάσταση της παραγράφου 1 του άρθρου αυτού, καθώς και
– την αρ. ΑΠ Εγκ. 5/2012 εγκύκλιο του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, με
την οποία παρέχονται οδηγίες στους εισαγγελικούς λειτουργούς για την
πιστή εφαρμογή του β’ εδαφίου της παραγράφου 8 του άρθρου 25 του ιδίου
νόμου περί της μη υποχρεωτικής εμφάνισης του μάρτυρα στο ακροατήριο κατά την ποινική διαδικασία.
Τέλος, με την παρούσα καταργείται η υποχρέωση υποβολής τριμηνιαίων
συγκεντρωτικών στοιχείων αιτήσεων ποινικής δίωξης του άρθρου αυτού
εφεξής.
Ειδικότερα : Ι. Θέματα επαναρρύθμισης ποινικού αδικήματος
Με τις κοινοποιούμενες διατάξεις επαναρρυθμίζεται το προβλεπόμενο από
το άρ. 25 του ν. 1882/1990 ποινικό αδίκημα της μη καταβολής βεβαιωμένων
στη Φορολογική Διοίκηση χρεών προς το Δημόσιο, τα νομικά πρόσωπα
δημοσίου δικαίου καθώς και τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς του
ευρύτερου δημόσιου τομέα και συγκεκριμένα: α) Αύξηση του ορίου του αξιοποίνου Αυξάνεται το κατώτερο ποσό της συνολικής ληξιπρόθεσμης οφειλής
συμπεριλαμβανομένων των κάθε είδους τόκων ή προσαυξήσεων και λοιπών
επιβαρύνσεων προς το Δημόσιο και τα ανωτέρω νομικά πρόσωπα, άνω του
οποίου ζητείται η ποινική δίωξη των υπευθύνων, από πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ που ίσχυε μέχρι τη δημοσίευση του νόμου, σε πενήντα χιλιάδες (50.000) ευρώ. Αποποινικοποιείται, δηλαδή, η μη καταβολή χρεών για συνολικά ποσά μικρότερα των 50.000 ευρώ. β) Κατάργηση αυτόφωρης διαδικασίας
Ομοίως με τις κοινοποιούμενες διατάξεις καταργείται το έκτο εδάφιο της
παραγράφου 1 του άρθρου 25 του ν. 1882/1990, όπως αυτό θεσπίστηκε με τη
διάταξη της παραγράφου 1 του άρθρου 3 του ν. 3943/2011, που αναδιατύπωνε
την αντικειμενική υπόσταση του αδικήματος, ορίζοντας ως χρόνο τέλεσης
αυτού το χρονικό διάστημα από την παρέλευση τεσσάρων μηνών μέχρι τη
συμπλήρωση χρόνου αντίστοιχου με το 1/3 της κατά περίπτωση προβλεπόμενης
προθεσμίας παραγραφής, καθιστώντας το εν λόγω αδίκημα διαρκές και
συνεχές αυτόφωρο. Με τις νέες διατάξεις επανέρχεται ο προγενέστερος της
ανωτέρω διάταξης χαρακτηρισμός του εν λόγω αδικήματος ως στιγμιαίου, με
χρόνο τέλεσης αυτού την παρέλευση τεσσάρων μηνών από την ημερομηνία
λήξης καταβολής των οφειλών. γ) Μεταβατικές διατάξεις
i) Δικαστικές αποφάσεις – Εκκρεμείς διαδικασίες (αιτήσεις ποινικών διώξεων ή ένδικα μέσα)
Αποφάσεις ποινικών δικαστηρίων που εκδόθηκαν για μη καταβολή συνολικών
ποσών κάτω των πενήντα χιλιάδων (50.000) ευρώ, και δεν έχουν εκτελεστεί
μέχρι τη δημοσίευση του νόμου, δεν εκτελούνται. Αν άρχισε η εκτέλεσή τους, αυτή διακόπτεται. Εκκρεμείς αιτήσεις ή ένδικα μέσα κατά αποφάσεων για χρέη που
υπολείπονται του ποσού των 50.000 ευρώ, δεν εισάγονται για συζήτηση στο
δικαστήριο. ii) Λήξη αναστολής παραγραφής χρεών
Η κατά το άρθρο 25 παρ.7 του Ν. 1882/1990 αναστολή παραγραφής των χρεών
που άρχισε με την υποβολή αίτησης ποινικής δίωξης για συνολικά ποσά
κατώτερα των πενήντα χιλιάδων (50.000) ευρώ, λήγει την ημερομηνία
δημοσίευσης του νόμου, δηλαδή την 21-03-2015, και δεν συμπληρώνεται, σε
κάθε περίπτωση, πριν από την πάροδο ενός έτους από τη λήξη της
αναστολής.
Η παραπάνω ρύθμιση προϋποθέτει τη μη έκδοση κατά την ως άνω
ημερομηνία τελεσίδικης απόφασης, καθόσον στην περίπτωση ήδη εκδοθείσας
τελεσίδικης απόφασης η αναστολή της παραγραφής έληξε την ημερομηνία της
τελεσιδικίας. iii) Παραγραφή του αδικήματος που τελεί στην αυτόφωρη διαδικασία
Με τις κοινοποιούμενες διατάξεις το αδίκημα κατέστη πλέον στιγμιαίο
-όπως αναλύεται στο ανωτέρω σημείο (1β) της παρούσας – με χρόνο τέλεσης
αυτού, το χρονικό σημείο παρέλευσης τεσσάρων μηνών από την ημερομηνία
λήξης καταβολής των οφειλών. Κατά συνέπεια την ίδια χρονική στιγμή
αρχίζει και η παραγραφή του αδικήματος, η οποία λόγω του πλημμεληματικού
χαρακτήρα αυτού είναι πενταετής, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου
18 και της παρ.3 άρθρου 111 του Ποινικού Κώδικα.
Για τα αδικήματα για τα οποία κατά την δημοσίευση του νόμου έχει μεν
παρέλθει το ως άνω χρονικό διάστημα των τεσσάρων μηνών από το
ληξιπρόθεσμο αυτών, δεν έχει όμως ακόμα συμπληρωθεί και το διάστημα που
ορίζεται στην παρ. 1γ του άρθρου 3 του Ν. 3941/2011, ήτοι των είκοσι
(20) μηνών του διαρκούς αδικήματος, η παραγραφή αυτού αρχίζει από τη
δημοσίευση του Ν. 4321/2015, δηλαδή την 21-03-2015. δ) Επισημάνσεις
Σε κάθε περίπτωση επισημαίνεται ότι, η υποβολή αίτησης ποινικής δίωξης
δεν επαφίεται στη διακριτική ευχέρεια του Προϊσταμένου της αρμόδιας κατά
περίπτωση υπηρεσίας της Φορολογικής Διοίκησης, αντίθετα, εντάσσεται
στις ενέργειες που ασκούνται κατά δέσμια αρμοδιότητα. Με την υποβολή της
σχετικής αίτησης στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών η περαιτέρω πορεία της
υπόθεσης εκφεύγει των αρμοδιοτήτων της Διοίκησης και όποια ένσταση του
φορολογουμένου, μπορεί να προβληθεί μόνο ενώπιον των δικαστικών αρχών.
Για τις αιτήσεις ποινικής δίωξης για συνολικό ποσό οφειλών κάτω των
πενήντα χιλιάδων (50.000) ευρώ, για τις οποίες δεν έχει εκδοθεί
τελεσίδικη απόφαση και ως εκ τούτου δεν έχει λήξει η αναστολή παραγραφής
των χρεών τους, μέσα σε εύλογο χρόνο θα πρέπει να έχει ενημερωθεί το
σύστημα TAXIS, προκειμένου να κλείσουν και οι αναστολές παραγραφής χρεών
που περιέχονται σε αυτές, με ημερομηνία την 21-03-2015. ΙΙ. Θέματα εμφάνισης μάρτυρα στο ακροατήριο – σχετική η αρ. 5/2012 εγκύκλιος του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
Όπως είναι γνωστό, με το β εδάφιο της παραγράφου του άρθρου 3 του ν.
3943/2011 προστέθηκε δεύτερο εδάφιο στην παράγραφο 8 του άρθρου 25 του
ν. 1882/1990, σύμφωνα με το οποίο η εμφάνιση του μάρτυρα στο ακροατήριο
δεν είναι υποχρεωτική, εφόσον έχει προηγηθεί έγγραφη ενημέρωση του
αρμόδιου εισαγγελέα ή δικαστηρίου εκ μέρους της Φορολογικής Διοίκησης
σχετικά με τη διαδικαστική εξέλιξη της οφειλής.
Με την ΠΟΛ.1151/13.7.2011 παρασχέθηκαν οδηγίες ως προς τη δυνητική
εφαρμογή της ανωτέρω διάταξης και την αποφυγή εφαρμογής της σε
περιπτώσεις που η μη εμφάνιση του μάρτυρα στο ακροατήριο δυνατόν να
παρακωλύσει την εν γένει διαδικασία (λχ ως προς την άμεση λήψη των
αποδείξεων από το δικαστήριο, αναγκαιότητα αντίκρουσης των υπό του
κατηγορουμένου αναπτυχθέντων).
Εντούτοις, παρά την τήρηση των ανωτέρω και την έγκαιρη ενημέρωση του
αρμόδιου Εισαγγελέα – Δικαστηρίου από τις αρμόδιες υπηρεσίες της
Φορολογικής Διοίκησης, παρατηρείται το φαινόμενο να αναβάλλεται η
εκδίκαση των εν λόγω υποθέσεων προκειμένου να εμφανιστούν οι
απουσιάζοντες μάρτυρες της Φορολογικής Διοίκησης, με την ταυτόχρονη
επιβολή σε αυτούς ποινών λιπομαρτυρίας, όπως αυτό άλλωστε διαπιστώνεται
και στην αρ. 5/2012 εγκύκλιο του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, με την
οποία θέτει υπόψη των αρμοδίων αρχών ότι η κατά τα ανωτέρω
«ακολουθούμενη από τα δικαστήρια πρακτική της επιβολής ποινών
λιπομαρτυρίας στις ως άνω περιπτώσεις, καίτοι η εμφάνιση των μαρτύρων
δεν είναι υποχρεωτική, δεν είναι σύννομη, θέτοντας ως εκ τούτου εκποδών
το σαφές γράμμα του νόμου». Κατόπιν των ανωτέρω, κρίνεται σκόπιμη η
αναφορά της αρ. 5/2012 εγκυκλίου του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, όταν
συντάσσεται έγγραφη ενημέρωση στον αρμόδιο Εισαγγελέα ή Δικαστήριο. ΙΙΙ. Κατάργηση υποχρέωσης ηλεκτρονικής υποβολής τριμηνιαίων συγκεντρωτικών στοιχείων αιτήσεων ποινικής δίωξης
Με τα αρ. ΔΝΥ 1039632 ΕΞ 8.3.2012, ΔΝΥ Α 1110179 ΕΞ 26.7.2012 και ΔΝΥ
Α 1137554 ΕΞ 2013 /5.9.2013 έγγραφα, σας παρασχέθηκαν οδηγίες για την
ανά τρίμηνο (και το αργότερο εντός 10ημέρου από την πάροδο του τριμήνου)
υποβολή συγκεντρωτικών καταστάσεων, μεταξύ άλλων, των αιτήσεων ποινικής
δίωξης στο εσωτερικό δίκτυο (INTRANET) του Υπουργείου
(http://10.16.5.21).
Λαμβάνοντας υπόψη ότι, το σύνολο των ανωτέρω πληροφοριών είναι
δυνατόν να εξάγεται από το σύστημα TAXIS, σας γνωρίζουμε ότι η τήρηση
της ανωτέρω διαδικασίας δεν απαιτείται εφεξής.
Για το νέο κανονισμό οι γιατροί μέσω της Ένωσης Ιατρών ΕΟΠΥΥ (ΕΝΙ ΕΟΠΥΥ)
έχουν στείλει εξώδικο ζητώντας την απόσυρση των σχετικών εγκυκλίων
Το
νέο σύστημα των επισκέψεων των ασφαλισμένων σε συμβεβλημένους γιατρούς
του ΕΟΠΥΥ τίθεται σε εφαρμογή από την Δευτέρα 2 Οκτωβρίου.
Για
το νέο κανονισμό οι γιατροί μέσω της Ένωσης Ιατρών ΕΟΠΥΥ (ΕΝΙ ΕΟΠΥΥ)
έχουν στείλει εξώδικο ζητώντας την απόσυρση των σχετικών εγκυκλίων.
Η
διοίκηση του ΕΟΠΥΥ υποστηρίζει πως το νέο σύστημα των επισκέψεων ήταν
επιβεβλημένο, μετά τις καταγγελίες που δεχόταν από ασφαλισμένους σχετικά
με την ποιότητα της εξυπηρέτησης που είχαν. Από
την άλλη πλευρά, οι συμβεβλημένοι γιατροί θεωρούν πως οι νέες,
τροποποιημένες οδηγίες παραβαίνουν τις συμβάσεις που έχουν υπογράψει με
τον Οργανισμό και πως θα προκαλέσουν, αντί να λύσουν, προβλήματα.
Τι προβλέπει το νέο σύστημα
Οι
τροποποιημένες οδηγίες, που εξέδωσε ο ΕΟΠΥΥ τον Αύγουστο, καθορίζουν
μέσο ημερήσιο αριθμό επισκέψεων (20) των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ στους
συμβεβλημένους γιατρούς και μέσο χρόνο επίσκεψης τα 15 λεπτά. Επίσης, καθορίζεται μέγιστος εβδομαδιαίος αριθμός επισκέψεων των ασθενών στους συμβεβλημένους γιατρούς (100 επισκέψεις).
Παράλληλα, όλοι οι συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ γιατροί καλούνται να
δηλώσουν στο e-ΔΑΠΥ το ωράριο λειτουργίας του ιατρείου τους κατά το
οποίο θα εξυπηρετούνται οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ. Οι
ασφαλισμένοι θα πρέπει κατά την επικοινωνία με τους συμβεβλημένους
ιατρούς του ΕΟΠΥΥ, να δίνουν τα απαραίτητα στοιχεία τους, δηλαδή
Ονοματεπώνυμο, ΑΜΚΑ, Αριθμό Μητρώου Ασφάλισης και Τηλέφωνο επικοινωνίας,
προκειμένου να εξυπηρετούνται άμεσα.
Είναι ή δεν είναι αυτές φωτογραφίες πυρηνικών εγκαταστάσεων στον Άραξο Πάνο Καμμένε γονατιστε στα τέσσερα ;
fyllokaiftero1.blogspot.com
αντιμνημονιακούς" ντεμέκ: O Πάνος Καμμένος δέχεται άγρια επίθεση από διαδηλωτές! (VIDEO)
Γιατί η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ο πιο πιστός και πρόθυμος σύμμαχος των ΗΠΑ Αποπροσανατολίζει;
Οι
φωτογραφίες αυτές από το google map που αφορούν τη βάση του Αράξου είναι
ίδιες ή όχι με τις αντίστοιχες εγκαταστάσεις που φυλάσσονται πυρηνικά
σε βάσεις του εξωτερικού;
Οι φωτογραφίες:
ΑΡΑΞΟΣ
ΑΡΑΞΟΣ
Bangor Trident Base
Barksdale
Ιντσιρλίκ
RAF Lakenheath
ΠΗΓΕΣ :RAF Lakenheath
ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΟ
Τα επίχειρα της προδοσίας από "αντιμνημονιακούς" ντεμέκ: O Πάνος Καμμένος δέχεται άγρια επίθεση από διαδηλωτές!
Στο Κερατσίνι δέχτηκε επίθεση από
διαδηλωτές που αρνούνται να χωνέψουν την αλλαγή στάσης του αρχηγού των
ΑΝΕΛ που από εκεί που κατηγορούσε τους Σαμαροβενιζέλους για στάσεις στα
τέσσερα, άρχισε να τις διδάσκει ο ίδιος του, μετά την υπερψήφιση του
Μνημονίου Νο3. Τέτοιες αντιδράσεις θα ζήσουμε μάλλον κι άλλες τις
προσεχείς ημέρες.
Δείτε το βίντεο όπου έντρομος τρέχει να αποφύγει την
οργή των πολιτών:
ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Eπίθεση με καδρόνια δέχθηκε ο Πάνος Καμμένος στo Kερατσίνι - Φυγαδεύτηκε με ματωμένη μύτη [βίντεο]
Θύμα
επίθεσης έπεσε ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνος Καμμένος κατά
τη διάρκεια επίσκεψής του στο Κερατσίνι, στο σημείο της δολοφονίας του
Παύλου Φύσσα.
Οπως έγινε γνωστό, ο Πάνος Καμμένος δέχτηκε αρχικά φραστική επίθεση
και μετά προπηλακίστηκε από νεαρούς συγκεντρωμένους στο Κερατσίνι, για
να φυγαδευθεί τελικά με μοτοσυκλέτα συνεργάτη του.
«Φασίστες, κουφάλες πολιτικοί, πουλημένα τομάρια, μαλ...ες»,
ακούστηκε από μερίδα του συγκεντρωμένου πλήθους που κινήθηκε απειλητικά
εναντίον του.
Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων
δέχθηκε κλωτσιές και μπουνιές στο πρόσωπο, με αποτέλεσμα να του ανοίξει η
μύτη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ertopen η ομάδα των νεαρών επιτέθηκε στον κ. Καμμένο με γροθιές, αλλά και με καδρόνια.
Oι άνδρες της προσωπικής του φρουράς προσπάθησαν να τον προστατέψουν
αλλά δέχθηκαν και αυτοί χτυπήματα από τους συγκεντρωμένους. Τότε
εμφανίστηκε άλλο μέλος της προσωπικής του φρουράς με μηχανή, με την
οποία και φυγαδεύτηκε τελικά ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων.
Λίγο αργότερα, οι άνδρες της προσωπικής φρουράς επέστρεψαν στο σημείο
για να πάρουν το συνοδευτικό αυτοκίνητο, μόλις όμως έγιναν αντιληπτοί,
δέχθηκαν και πάλι επίθεση από διαδηλωτές που έσπασαν ένα τζάμι στο
αυτοκίνητο.
Ο κ. Καμμένος μετέβη στο Ναυτικό Νοσοκομείο για εξετάσεις, μετά από
προτροπή των γιατρών. Υπεβλήθη σε αξονική τομογραφία στο κεφάλι, η οποία
ήταν «καθαρή», ενώ ενδέχεται να πραγματοποιήσει και άλλες εξετάσεις
για προληπτικούς λόγους.
«Εμείς οι Ανεξάρτητοι Έλληνες δεν απειλούμαστε, δεν φοβόμαστε, δεν
εξαγοραζόμαστε και θα τους τελειώσουμε», τόνισε σε δήλωσή του στο
Αθηναϊκό Πρακτορείο ο ίδιος ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων.
Ο κ. Καμμένος φέρεται είπε σε συνεργάτη του ότι θα καταγγείλει
ονομαστικά αυτούς που του επιτέθηκαν τους οποίους «γνωρίζει μόνο ο
ίδιος» όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.
Ανεξάρτητοι Έλληνες: Εγκάθετοι προβοκάτορες πίσω από την επίθεση
Σε ανακοίνωσή του το κόμμα του Πάνου Καμμένου κάνει λόγο για
εγκάθετους προβοκάτορες που προσπαθούν να δημιουργήσουν εντυπώσεις με
τέτοιους είδους ενέργειες.
«Πήγαμε για να αποδώσουμε φόρο τιμής στο νέο παιδί που δολοφόνησαν
οι ναζιστές. Εγκάθετοι προβοκάτορες και μέλη εξτρεμιστικών,
παρακρατικών οργανώσεων που τορπιλίζουν το μεγάλο δημοκρατικό,
πατριωτικό μέτωπο, μας επιτέθηκαν για να δημιουργήσουν εντυπώσεις. Ο
ελληνικός λαός ενωμένος μπροστά στο μαύρο μέτωπο των ναζιστών και των
δανειστών θα αντισταθεί με πατριωτισμό και αυτοθυσία. Η προβοκάτσια δεν
θα περάσει», υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση.
Την απερίφραση καταδίκη του για την επίθεση στον πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων εξέφρασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
«Καλούμε τους πάντες να θέσουμε τέλος στην καλλιέργεια κλίματος έντασης
και να περιφρουρήσουμε τη συνοχή της κοινωνίας μας», δήλωσε ο Σίμος
Κεδίκογλου.
Νέα Δημοκρατία: Εκεί οδηγεί η ρητορική της βίας
Την επίθεση στον Πάνο Καμμένο καταδίκασε η Νέα Δημοκρατία κάνοντας λόγο για απαράδεκτο γεγονός.
«Δυστυχώς», σημειώνει, «εκεί οδηγεί η ρητορική της βίας και η
στρατηγική της έντασης. Γι' αυτό πρέπει να σταματήσει αμέσως και από
όλους».
ΠΑΣΟΚ: «Ελπίζουμε να αντιληφθεί την ευθύνη των λόγων του»
Την επίθεση στον πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων καταδίκασε και το
ΠΑΣΟΚ καλώντας τον, όμως, με αφορμή τις πρόσφατες του δηλώσεις περί
λιντσαρίσματος, να αντιληφθεί και την ευθύνη των λόγων του.
«Καταδικάζουμε την επίθεση εναντίον του Προέδρου των Ανεξάρτητων
Ελλήνων, Πάνου Καμμένου, και τη βία από όπου και αν προέρχεται.
Ελπίζουμε ο κ. Καμμένος να αντιληφθεί την ευθύνη των λόγων του»,
αναφέρει με νόημα η Χαριλάου Τρικούπη.
Νωρίτερα, σε ανακοίνωσή τους για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, οι
Ανεξάρτητοι Έλληνες επεσήμαιναν την ανάγκη διαμόρφωσης ενός
πατριωτικού δημοκρατικού μετώπου «απέναντι στη μαύρη συμμαχία».
«Όσο οι ναζιστές, με παραινέσεις πολιτικών και "δημοσιογράφων",
ετοιμάζονται να αναρριχηθούν στην εξουσία σα νέοι εταίροι της
συγκυβέρνησης των δανειστών, τόσο θα αποκαλύπτουν τον πραγματικό τους
ρόλο», σχολίαζαν χαρακτηριστικά.
ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΘΕΙ ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
Η
Εφορία δεν δικαιούται να προχωρήσει στην κατάσχεση προνοιακών και
κοινωνικών επιδομάτων για χρέη προς το Δημόσιο κι αν έχει
πραγματοποιήσει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να επιστρέψει τα χρήματα. Αυτά
ορίζονται σε εγκύκλιο που απέστειλε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων
(ΑΑΔΕ) προς τις Εφορίες και τις αρμόδιες για τις κατασχέσεις υπηρεσίες
!!!
Τα
επιδόματα που μπορούν να εξαιρεθούν από τις κατασχέσεις για χρέη προς
το Δημόσιο, ακόμη κι αν πιστώνονται σε λογαριασμούς μη δηλωμένους στην
ΑΑΔΕ ως «ακατάσχετους», είναι το κοινωνικό εισόδημα αλληλεγγύης, το
επίδομα ανεργίας του ΟΑΕΔ, το επίδομα θέρμανσης, η διατροφή ανήλικου
τέκνου και κάθε άλλο επίδομα που έχει χαρακτηριστεί ρητώς «ακατάσχετο»
από τη νομοθεσία που το προβλέπει.
Σε
περίπτωση που έχει επιβληθεί κατάσχεση σε ποσά τέτοιων επιδομάτων,
κατατεθειμένων σε τραπεζικό λογαριασμό δικαιούχου, ο οφειλέτης πρέπει να
υποβάλει αίτηση στην αρμόδια ΔΟΥ για περιορισμό της κατάσχεσης, ώστε τα
ποσά αυτά να εξαιρεθούν από τα κατασχετέα και να αποδεσμευτούν.
Αναλυτικά, στην εγκύκλιο του κ. Πιτσιλή επισημαίνονται τα ακόλουθα: 1
Στις ενδεικτικές εξαιρετικές περιπτώσεις για τον περιορισμό της
κατάσχεσης πλην της μακροχρόνιας ανεργίας χωρίς άλλες πηγές εισοδημάτων
του οφειλέτη ή της συζύγου και των σοβαρών προβλημάτων της υγείας αυτού ή
της συζύγου του περιλαμβάνεται και η χορήγηση προνοιακών ή άλλων
«κοινωνικών» επιδομάτων και βοηθημάτων.
2 Περαιτέρω,
επισημαίνεται ότι στην περίπτωση που διαπιστώνεται ότι έχει επιβληθεί
κατάσχεση σε (ατομικό ή κοινό) τραπεζικό λογαριασμό (ανεξάρτητα από το
αν έχει δηλωθεί ως ακατάσχετος ή όχι) επί καταθέσεων προερχομένων από
καταβολή προνοιακού ή άλλου «κοινωνικού επιδόματος» ή βοηθήματος, η
κατάσχεση περιορίζεται, ύστερα από αίτηση του οφειλέτη, αποδεσμεύοντας
το σύνολο του δεσμευθέντος κατά τα ανωτέρω ποσού, εφόσον κατά την
κείμενη νομοθεσία τα ανωτέρω επιδόματα / βοηθήματα προβλέπονται ρητώς ως
ακατάσχετα (π.χ. επίδομα κοινωνικού εισοδήματος αλληλεγγύης, επίδομα
ανεργίας ΟΑΕΔ, επίδομα θέρμανσης, διατροφή ανήλικου τέκνου κ.λπ.).
Η
αποδέσμευση του συνόλου του δεσμευθέντος ποσού επιδόματος / βοηθήματος
ισχύει και στην περίπτωση που ως δικαιούχος ή συνδικαιούχος του
κατασχεθέντος τραπεζικού λογαριασμού αναγράφεται υποχρεωτικά τρίτο
πρόσωπο, όπως ο δικαστικός συμπαραστάτης του δικαστικώς
συμπαραστατούμενου τέκνου ή ένας εκ των δύο γονέων στην περίπτωση
διατροφής ανήλικου τέκνου.
Μία μεγάλη καμπάνια διαδικτυακής συλλογής υπογραφών έχει ξεκινήσει ο Νίκος Δρανδάκης, εμπνευστής της γνωστής εφαρμογής για smartphones Taxibeat (μετά την εξαγορά της από την Daimler λέγεται πλέον Beat),
ζητώντας
υποστήριξη για τη νομοθετική παρέμβαση της κυβέρνησης στην αγορά των
ταξί, η οποία όπως καταγγέλλει απειλεί τη δραστηριότητα του Beat στην Ελλάδα.
Το τι ακριβώς είναι η
εν λόγω νομοθετική πρωτοβουλία και αν αποτελεί κάτι θετικό ή αρνητικό
παραμένει ασαφές, αφού ακόμα δεν έχουμε δει το νομοσχέδιο. Όμως είναι
απολύτως θεμιτό, αν πράγματι μία εταιρεία θεωρεί ότι αδικείται από ένα
νομοσχέδιο, να θέλει να ενημερώσει τον κόσμο και να αντλήσει υποστήριξη
από αυτόν. Το θέμα είναι ότι, εν προκειμένω, τα πράγματα δεν είναι
ακριβώς όπως φαίνονται. Για την ακρίβεια, δεν είναι καθόλου όπως
φαίνονται.
Ας ξεκινήσουμε από το πιο θεμελιώδες ερώτημα. Είναι η Beat ελληνική εταιρεία; Η απάντηση μπορεί να εκπλήξει πολλούς: Όχι, δεν είναι. Η Beat είναι
μία βρετανική επιχείρηση, η οποία απλώς έχει υποκατάστημα στην Ελλάδα.
Φυσικά, αυτό από μόνο του δε σημαίνει κάτι – είναι όμως κάτι που πολλοί
δε γνωρίζουν, νομίζοντας ότι πρόκειται για μία αμιγώς ελληνική εταιρεία.
Μάλιστα, όταν ζητήσαμε να μιλήσουμε στο τηλέφωνο με κάποιον από την εταιρεία, μας παρέπεμψαν σε e-mail, υποστηρίζοντας πως όλες οι επικοινωνίες γίνονται με αυτόν τον τρόπο. Το
οποίο βέβαια είναι παράδοξο (είναι δυνατόν ολόκληρη εταιρεία και να μην
έχει τηλέφωνο;) και μάλλον υποδεικνύει ότι απλώς τα κεντρικά γραφεία
της βρίσκονται εκτός Ελλάδος.
Εξάλλου, ας μην ξεχνάμε πως πλέον η εταιρεία ανήκει στον γερμανικό κολοσσό Daimler, που την εξαγόρασε έναντι 43 εκατομμυρίων ευρώ, μεγάλο μέρος των οποίων κατέληξε στις τσέπες του ιδρυτή του Taxibeat, Νίκου
Δρανδάκη, ο οποίος σημειωτέον δε ζει μόνιμα στην Ελλάδα, αλλά στη
Ρουμανία. Ένα άλλο μέρος των χρημάτων αυτών φέρεται να δόθηκε για να
καλύψει υποχρεώσεις που είχε δημιουργήσει η εταιρεία. Όμως κανείς δεν
ξέρει ακριβώς πόσες ήταν αυτές οι υποχρεώσεις.
Οι χαμένοι ισολογισμοί
Και αυτό μας φέρνει στο επόμενο ερώτημα, που είναι πολύ πιο σοβαρό: Πληρώνει η Beat φόρους στην Ελλάδα; Εδώ κάτι φαίνεται πως δεν πάει καλά.
Αν και η εταιρεία δραστηριοποιείται στη χώρα μας, έστω και ως
υποκατάστημα, δεν έχει δημοσιεύσει ποτέ ισολογισμούς στο ΓΕΜΗ, γεγονός
που σημαίνει ότι κανείς δε γνωρίζει ποιος είναι ο τζίρος της, τι έσοδα
και έξοδα εμφανίζει και τι φόρους έχει πληρώσει. Κατά πόσον είναι
νόμιμο να μη δημοσιεύει η εταιρεία ισολογισμούς στο ΓΕΜΗ; Και για ποιο
λόγο δεν το πράττει; Και κυρίως: Πόσους φόρους έχε πληρώσει η Beat στην Ελλάδα; Και πόσους υπαλλήλους απασχολεί;
Πράγματι, το Taxibeat, όπως λέει και ο κ. Δρανδάκης, είναι ένα αληθινό success story που από το μηδέν έφτασε να εξυπηρετεί σχεδόν 1 εκατομμύριο πελάτες μέσα σε λίγα χρόνια. Είναι όμως ένα “σκοτεινό” success story,
με πολλά μυστικά. Και ο ίδιος ο κ. Δρανδάκης θα πρέπει να μας εξηγήσει
πώς, ενώ για χρόνια ήταν άφαντος, όπως και οι ισολογισμοί του Taxibeat, ξαφνικά
έκανε δυναμική εμφάνιση για να ζητήσει τη στήριξη των Ελλήνων πολιτών
για μία ξένη επιχείρηση που βλέπει τα συμφέροντά της να απειλούνται.
Θα πρέπει να προσπαθήσει πολύ περισσότερο για να μας πείσει…
"Θα
καταβάλλεται το συνολικό ποσό των 280 ευρώ και η όποια οικονομική
διαφορά με τον ασφαλιστικό φορέα θα σας επιτραφεί στο τέλος, αφού γίνει η
εκκαθάριση". Αυτή ήταν απάντηση δια στόματος υπαλλήλου στα γραφεία του
ΟΓΑ στην Πάτρα, στον σύζυγο ασφαλισμένης που καλείται να πληρώσει εις
διπλούν, μέσα σ' ένα μήνα δόση αξίας 130 ευρώ συν την τρέχουσα του
Σεπτεμβρίου, αλλά και τα 20 ευρώ του προστίμου που της επεβλήθη γιατί
στο σύστημα δεν "φαίνεται" η καταβολή της προηγούμενης δόσης, που έγινε
με περίπου 4ημερη καθυστέρη.
Συγκεκριμένα ήταν να πληρωθεί στο τέλος Αυστούστου και εξοφλήθη το πρώτο τετραήμερο του Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με την καταγγελία του συζύγου της στο tempo24.gr, το πρωί της
Παρασκευής επισκέφθηκε τον ΟΓΑ, αφενός για να πληρώσει την δόση του
Σεπτεμβρίου και αφετέρου να διαμαρτυρηθεί για την επιβολή προστίμου, για
την ήδη εξοφλημένη δόση του Αυγούστου.
Εκεί λοιπόν προς μεγάλη του έκπληξη, ενημερώθηκε πως η δόση του
Αυγούστου αν και πληρώθηκε, για το σύστημα του Ασφαλιστικού Οργανισμού
θεωρείται εκπρόθεσμη και για το λόγο αυτό επιβλήθηκε και το πρόστιμο των
20 ευρώ. Επίσης πληροφορήθηκε πως για να είναι εντάξει ταμειακώς
η ασφαλισμένη σύζυγος του προς τον ΟΓΑ, θα πρέπει σήμερα να
καταβάλλει και πάλι η δόση του Αυγούστου, καθώς κινδυνεύει να τεθεί
εκτός της ρύθμισης. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως 280 ευρώ θα πρέπει να
πληρωθούν εντός της ημέρας.
Να αναφερθεί πως οι οφειλές της συγκεκριμένης ασφαλισμένης -
ιδιοκτήτριας καταστήματος εστίασης - δεν προέκυψαν γιατί δεν ήταν
συνεπής προς τον ΟΓΑ, αλλά αφορούν αναδρομικές εισφορές που πρέπει να
καταβάλλει, καθώς είχε υποβάλλει αίτηση για εξαίρεση της από το ΟΑΕΕ,
καθώς η περιοχή που δραστηριοποιείται επαγγελματικά βρίσκεται σε χωριό
με λίγους κατοίκους εκτός της πόλης των Πατρών, και έχει το δικαίωμα
ασφάλισης στον ΟΓΑ. Η καθυστέρηση εξέτασης και απάντησης στο
σχετικό αίτημα από τον ΟΓΑ, "φούσκωσε" τις οφειλές προς τον Οργανισμό.
Όταν λοιπόν οι διαδικασίες ολοκληρώθηκαν μετά από περίπου δυο ετών,
αμέσως προχώρησε στη ρύθμιση του ποσού σε 12 δόσεις, στις οποίες ήταν
συνεπής, όπως επισημαίνεται από τον σύζυγο της.
"Η καθυστέρηση πληρωμής της 8ης δόσης του Αυγούστου, έφερε τα
πάνω κάτω και κινδυνεύουμε να βγούμε από ρύθμιση, εάν δεν πληρώσουμε
σήμερα", δηλώνει αγανακτισμένος ο σύζυγος της για να προσθέσει πως "αφενός
πως είναι υπερβολικό το πρόστιμο των 20 ευρώ για καθυστέρηση
εξόφλησης 4 ημερών και αφετέρου εξαιτίας της "αδυναμίας" του συστήματος
θα πρέπει να πληρώσουμε ξανά την δόση οποία έχουμε εξοφλήσει".
Νέο χαράτσι… για τον τάφο μας! Θα πληρώνουμε… και στον άλλο κόσμο! Απίστευτο αλλά αληθινό!
– Οι δήμοι ζητούν από τους πολίτες να
πληρώσουν χαράτσι για τον τάφο τους! – Χαράτσι 10 και 40 ευρώ…
προκαταβολικά καλούνται να πληρώσουν οι δημότες – Λαμβάνουν επιστολή
όλοι, όχι μόνο όσοι συντηρούν οικογενειακό τάφο! – Τι λέει ο Δήμος για
το… ταφόσημο!
Μπορεί να ακούγεται απίστευτο, μπορεί πολλοί να το θεωρήσουν αστείο,
είναι όμως αληθινό. Η καταγγελία έρχεται από πολίτη που έλαβε επιστολή
να πληρώσει χαράτσι… για τον τάφο του στον Δήμο Παιονίας.
Ο Κώστας ο οποίος τηλεφώνησε και έκανε την ανατριχιαστική αυτή
αποκάλυψη στην εκπομπή “Καλημέρα Ελλάδα” του ΑΝΤ1 περιέγραψε τι
συμβαίνει.
Ο Δήμος του έστειλε επιστολή με την οποία τον καλεί να πληρώσει 10
ευρώ, φυσικά προκαταβολικά, για την “μαύρη” εκείνη ώρα που θα φύγει από
τη ζωή.
Ουσιαστικά ενημερώθηκε ότι πρέπει να πληρώσει για να ενταφιαστεί στα όρια του Δήμου Παιονίας.
Ο άνθρωπος δεν έχει κάνει κάποιο αίτημα για οικογενειακό τάφο και φυσικά όταν είδε την επιστολή αντέδρασε.
Είναι μάλιστα όπως περιέγραψε μόλις 39 ετών και υγιέστατος και το
μόνο που δεν περίμενε ότι θα κληθεί να πληρώσει μέσα στον ορυμαγδό των
φόρων είναι ένα χαράτσι για την ώρα που θα πεθάνει, για τον τάφο του
δηλαδή.
Δείτε το βίντεο με την απίστευτη καταγγελία
Ο Γ. Φράγκος, Αντιδήμαρχος Οικονομικών Δήμου Παιονίας, εξήγησε ότι
προβλέπεται σε απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου πως όποιος έχει
οικογενειακή μερίδα στον Δήμο πληρώνει κάθε χρόνο 10 ευρώ για τη
συντήρηση και τα έξοδα του νεκροταφείου. Το ποσό καταβάλλεται από κάθε
οικογένεια και όχι από κάθε άτομο.
Η απάντησή του ήταν μάλιστα … αφοπλιστική: “Τι να κάνω εγώ, είναι απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου”.
Διευκρίνισε ωστόσο ότι οι δημότες έχουν το δικαίωμα με μια δήλωση που
θα λέει ότι δεν θα κάνουν χρήση του κοιμητηρίου να απαλλαγεί από το
ετήσιο χαράτσι.
Σύμφωνα με τον κ. Φράγκο μάλιστα ο Δήμος Παιονίας δεν… πρωτοτυπεί.
Είναι, όπως είπε κι άλλοι δήμοι που ακολουθούν την ίδια τακτική.
Το δικαστήριο, επικαλούμενο το άρθρο 4411/16 «για αποσυμφόρηση των δικαστηρίων», προχώρησε σε παραγραφή του ποινικού αδικήματος
Στα
δικαστήρια Μυτιλήνης εκδικάστηκε σήμερα το πρωί η υπόθεση του 49χρονου
αδελφού του πρωθυπουργού, πολιτικού μηχανικού Δημήτρη Τσίπρα, ο οποίος
ήταν κατηγορούμενος για χρήση πλαστογραφημένου εγγράφου.
Ο Δημήτρης Τσίπρας, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, είχε χρησιμοποιήσει
πλαστογραφημένο έγγραφο για ασφαλιστική ενημερότητα, προκειμένου να
συμμετάσχει σε διαγωνισμό για την ανάληψη έργου, ενώ, σύμφωνα πάντα με
το κατηγορητήριο, όφειλε ασφαλιστικές εισφορές περίπου 2.000 ευρώ.
Όπως αναφέρει το lesvosnews.gr, το έργο τελικά δεν κατάφερε να το πάρει και κινήθηκε ποινική διαδικασία για τη χρήση του πλαστογραφημένου εγγράφου.
Η δίκη ξεκίνησε περίπου στις 10:00 το πρωί με την παρουσία τριών
συνηγόρων υπεράσπισης και, έπειτα από κάποιες διακοπές, ολοκληρώθηκε
στις 14:00.
Το ποινικό αδίκημα τελικά παραγράφηκε, αφού ο εισαγγελέας της έδρας
πρότεινε -και το δικαστικό σώμα δέχθηκε- ότι, λόγω του μικρού ποσού που
όφειλε ο Δημήτρης Τσίπρας και το οποίο στη συνέχεια πλήρωσε, το
κατηγορητήριο έπρεπε να αλλάξει και από «χρήση πλαστού εγγράφου», να
τροποποιηθεί σε «χρήση πλαστού πιστοποιητικού», αφού το συγκεκριμένο
έγγραφο ήταν και φωτοτυπία.
Έτσι, το δικαστήριο, επικαλούμενο το άρθρο 4411/16 «για αποσυμφόρηση των
δικαστηρίων», προχώρησε σε παραγραφή του ποινικού αδικήματος.
Το LesvosNews.gr, δε, επικαλούμενο αναγνώστη του, δικηγόρο στο
επάγγελμα, ανέλυσε δικονομικά τις ακριβείς ορολογίες για την υπόθεση και
την εξέλιξή της.
Παρατίθεται η σχετική σημείωση: «Το αδίκημα, μετατράπηκε η κατηγορία από
πλαστογραφία (216 ΠΚ) σε πλαστογραφία πιστοποιητικού (217 ΠΚ)
φορολογικής ενημερότητας και εξαλείφθηκε το αξιόποινο (άρθρο 8 του
Ν.4411/2016), γιατί η πράξη είχε τελεσθεί μέχρι τις 31-3-2016 και η
ανώτερη ποινή που προέβλεπε ο νόμος σε περίπτωση καταδίκης είναι μέχρι
ένα έτος. Δηλαδή το Δικαστήριο ουσιαστικά αποφάνθηκε ότι τέλεσε το
αδίκημα της πλαστογραφίας πιστοποιητικού,αλλά σύμφωνα με τον ανωτέρω
Νόμο δεν επεβλήθη ποινή».
Άκου, κύριος... γιατί αυτόν τον δύσμοιρο λαό, τον έχετε χιλιοεξαπατήσει με τις... βαρύγδουπες κορώνες σας... Όσο σέβεσαι και προσκυνάς τον Βοθρολομαίο, ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
Όταν καλείς τον ΕΙΡΗΝΑΙΟ Κρήτης, που πρόσκειται στον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΟΥ.
"ΟΡΓΕΣ"
ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ ΧΡΙΣΤΙΝΟΥ, ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟΥ
ΛΕΤΕ, Σ' ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ... ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΟΥΣ.
Δεκαετίες τώρα σιωπάτε στην καθοδική πορεία της Πατρίδας από τους πολιτικούς ινστρούκτορες... Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΣΙΩΠΗ ΣΑΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΠΟΥ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ.
Και
ξαφνικά, σας ... μάραναν οι αλλαγές φύλου... και για να μην παρεξηγηθώ,
πολύ καλά κάνετε και φωνάζετε, αλλά... δεν αρκούν οι φωνές...
ΣΗΚΩΣΤΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑΣΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΚΟΠΑΝΑΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ...
Διαφορετικά
όλα είναι... λόγια εντυπωσιασμού και φανφαρισμού και κροκοδείλια δάκρυα
για το χάπατο πόπολο και για να λέτε πως... "αντισταθήκατε"... ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΕΤΡΑΝΕ.
ΤΑ
ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ ΤΡΙΖΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ
ΠΡΟΔΟΣΑΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ... ΕΣΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΗΣΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ
ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙΤΕ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ. Καλλιόπη Σουφλή
Υ.Γ. Φτου γκαμότο... παρα λίγο, να ξεχάσω... Για ρίξτε μια ματιά σ' αυτόν τον... συνδεσμούλη, που λέει και ο φίλος μου ο Λευτέρης...
Την έντονη αντίδρασή του εκφράζει ο Μητροπολίτης Αιτωλίας και
Ακαρνανίας κ. Κοσμάς, στο νομοσχέδιο που προωθείται για την αλλαγή φύλου
(«διόρθωση της ταυτότητας φύλου»). Η αντίδραση αυτή εκφράζεται με ανοιχτή επιστολή προς τους βουλευτές
Αιτωλοακαρνανίας με την οποία τους καλεί να ματαιώσουν την ψήφιση «του
επαίσχυντου αυτού νομοσχεδίου». «Τρίζουν τα κόκκαλα των Αγίων και των
ηρώων της Αιτωλίας και Ακαρνανίας. Κλαίει ο Άγιος Κοσμάς, ο μεγάλος
ελευθερωτής της Ελλάδας, θλίβεται ο μεγάλος διδάσκαλος του Γένους μας,
όσιος Ευγένιος ο Αιτωλός, και όλοι οι τοπικοί μας Άγιοι» αναφέρει
χαρακτηριστικά στην επιστολή του. Αναλυτικά η επιστολή του: Ἀπό δημοσιεύματα πληροφορηθήκαμε ὅτι κατατέθηκε πλέον στή Βουλή
νομοσχέδιο γιά τήν ἀλλαγή φύλου μέ μία ἁπλῆ αἴτησι. Εἶναι δυνατόν τέτοια
νομοσχέδια νά ψηφίζωνται σέ αὐτήν τήν μαρτυρική πατρίδα τῶν ἁγίων καί
τῶν ἡρώων;
Προάγετε νομοσχέδιο πού ἀρνεῖται τό Δημιουργό Τριαδικό Θεό καί Τόν
βλασφημεῖ, ἀρνεῖται τή φύσι, ὑποβιβάζει τήν ψυχοσωματική ὀντότητα τοῦ
ἀνθρώπου, φέρει σωματική καί ψυχική διαταραχή στήν εἰκόνα τοῦ Θεοῦ,
καλλιεργεῖ τήν διαστροφή καί ἐμποδίζει τήν πορεία τοῦ ἀνθρώπου πρός τόν
ἁγιασμό του καί τήν κατά χάριν θέωσί του.
Κατανοούμε απόλυτα το
αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει ο κ. Καρυπίδης που αφού ταυτίστηκε στη
σύντομη πολιτική του καριέρα με την έννοια του ψεύδους και της
αερολογίας, προσπαθεί τώρα εναγωνίως να πείσει πως του μοιάζουν και όλοι
οι άλλοι.
Δυστυχώς γι’ αυτόν ούτε σ’ αυτή την περίπτωση η αλήθεια δεν είναι με το μέρος του.
Σε ό,τι αφορά τη βιαστική και αγχωμένη
απάντηση του για το θέμα Αγ. Αναργύρων και Ακρινής και εδώ τα κάνει
«μούσκεμα» και εκτίθεται πάλι.
Και να γιατί.
Η κατά Καρυπίδη «Αλήθεια πρώτη» που καταλήγει με τη φράση «Η δέσμευση υλοποιήθηκε», μόνο αλήθεια δεν είναι καθώς κατατέθηκε
προς ψήφιση με τρίμηνη καθυστέρηση και το χρονοδιάγραμμα όπως
περιγράφεται στο άρθρο 147 ξεπερνάει το εξάμηνο. Άρα ακόμη ούτε
ψηφίσθηκε ούτε υλοποιήθηκε.
Διαφορετική είναι και η «Αλήθεια δεύτερη» διότι στις 11.6.17 ο κ. Γ. Σταθάκης δήλωνε: «Την
άμεση αναγκαστική απαλλοτρίωση της Τοπικής Κοινότητας Αναργύρων του
δήμου Αμυνταίου ανακοίνωσε σήμερα πριν από λίγο ο υπουργός Περιβάλλοντος
και Ενέργειας, Γιώργος Σταθάκης στους κατοίκους του οικισμού. Ανέφερε
συγκεκριμέναότι την επόμενη εβδομάδα νομοθετείτε αλλαγή του άρθρου 28
που προβλέπει την μετεγκατάσταση του οικισμού σε αναγκαστική
απαλλοτρίωση, ώστε να επιταχυνθούν οι διαδικασίες. Ανακοίνωσε επίσης ότι θα εκδοθεί σύντομα και το Προεδρικό διάταγμα για την μετεγκατάσταση του οικισμού.»
Δηλαδή, δεν έλεγαν την αλήθεια οι κ.
Σταθάκης και Καρυπίδης όταν υποσχέθηκαν ότι η κατάθεση της τροπολογίας
θα γίνει με το πρώτο Νομοσχέδιο που θα κατατεθεί τον Ιούνιο; Η πράξη
αυτή δείχνει. Και μας είπατε ψέματα κ. Καρυπίδη και μας ζητάτε τώρα και τα ρέστα;
Για την «Αλήθεια Τρίτη» του κ. Περιφερειάρχη τα πράγματα είναι απλά. Δεν χρειαζόταν
να πει ψέματα στην Επίτροπο για να ζητήσει χρηματοδότηση έργων από το
ΕΣΠΑ που έτσι και αλλιώς είναι θέμα πολιτικής βούλησης της Κυβέρνησης η
χρηματοδότησή τους και όχι θέμα ευρωπαϊκών εντολών.
Το έκανε όμως και ενώ τώρα μας λέει πως δεν αποφάνθηκε ότι «η κατολίσθηση στο ορυχείο Αμυνταίου οφείλεται αποκλειστικά σε μείζονα φυσική καταστροφή», η επιστολή προς την κ. Κρέτσου τον διαψεύδει.
Διότι σύμφωνα με τα στοιχεία που ο ίδιος μας παρέδωσε απαντώντας στη σχετική ερώτηση μας, εμφανίζεται στην επιστολή
του προς την κ. Κρέτσου να λέει ότι η κατολίσθηση ήταν φυσική
καταστροφή, ενώ πετάει στάχτη στα μάτια των κατοίκων και των
Περιφερειακών Συμβούλων με το να καλεί τον κ. Λέκκα και να του αναθέτει
μελέτες για να αποφανθεί για τα αίτια του φαινομένου!
Τόση υποκρισία πια κ. Καρυπίδη;
Ούτε όμως και στην «Αλήθεια τέταρτη» η αλήθεια είναι σύμμαχος του κ. Περιφερειάρχη.
Τα πράγματα είναι απλά. Το Π.Δ. δεν υπογράφεται εδώ και τρία χρόνια και η διαδικασία με το άρθρο 147 ξεκινάει από την αρχή (παρ 2 του άρθρου147 … Για
το σκοπό αυτόν η ΔΕΗ Α.Ε, κατ΄ ανάλογη εφαρμογή των προβλεπομένων επί
μεταφοράς οικισμών εγκατεστημένων πάνω σε εδάφη με λιγνιτοφόρα
κοιτάσματα αναλαμβάνει την υποχρέωση να υποβάλει στο Υπουργείο
Περιβάλλοντος και Ενέργειας, το συντομότερο δυνατόν από την δημοσίευση του παρόντος νόμου,σχέδιο για την απαλλοτρίωσητου οικισμού της Ακρινής και μετεγκατάστασης των δύο οικισμών,)
Ούτε φυσικά είναι αλήθεια ότι η ρύθμιση
του άρθρου 147 ενισχύει την Ακρινή, επειδή κατά τον κο Καρυπίδη
εντάσσεται και νέα έκφραση «………… για την απαλλοτρίωση του οικισμού της
Ακρινής», και ισχυρίζεται ότι η αναγκαστική απαλλοτρίωση δεν υπήρχε στο
Ν. 3937/2011. Όμως μια απλή ανάγνωση του «N 3937/2011 άθρο28 παρ1 και παρ 3 διαψεύδει τον κο Καρυπίδη.
Συγκεκριμένα στο Ν3937/2011 άρθρο 28 αναφέρεται «παρ 1…. κατ’εφαρμογή των κειμένων διατάξεων περί αναγκαστικών απαλλοτριώσεων,μεταλλείων
και Μεταλλευτικού Κώδικα και συναφών διαδικασιών περί μεταφοράς
οικισμών,οι οποίες, λόγω του επείγοντος χαρακτήρα της μετε−γκατάστασης,
θα πρέπει να ολοκληρωθούν σε χρόνο που δεν θα υπερβαίνει τα δέκα (10)
έτη από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού,….» όσο και της παρ 3 του ίδιου Νόμου «παρ 3… Η δαπάνη μεταφοράς και μετεγκατάστασης των οικισμών Ακρινής και Αναργύρων,
καθώς και της αποκατάστασης και απελευθέρωσης των εκτάσεων των
υφιστάμενων οικισμών, θα βαρύνει κατά το ήμισυ τη ΔΕΗ Α.Ε. και κατά το
υπόλοιπο ήμισυ τον Κρατικό Προϋπολογισμό, οι δε αναγκαστικές απαλλοτριώσεις θα κηρυχθούν υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, το οποίο και θα τις επισπεύδει. ….»συνεπώς υπήρχε απόλυτα σαφής αναφορά και για την αναγκαστική απαλλοτρίωση της Ακρινής
Γι’ αυτό κ. Καρυπίδη πριν μιλήσετε διαβάστε πρώτα προσεκτικά τα επίσημα έγγραφα. Θα ‘χατε αποφύγει ένα ακόμα ολίσθημα.
Τέλος, στην «Αλήθεια πέμπτη»,
μας απαντά γράφοντας ¨Σχετικά με την αναφορά της Γ. Ζεμπιλιάδου, στο
άρθρο 3 του Σχεδίου Π.Δ. με τίτλο «Έγκριση μετεγκατάστασης των οικισμών
Ακρινής Ν. Κοζάνης και Αναργύρων Ν. Φλώρινας», είναι εμφανής η
παραπληροφόρηση, αφού πρόκειται για ένα Σχέδιο προς οριστικοποίηση με
σαφέστατη διακριτή επισήμανση και με πολλά ερωτηματικά (?????) στο
τέλος, ως προς την εφικτότητα ή τον τρόπο εφαρμογής.
Ποια παραπληροφόρηση; Το Σχέδιο Π.Δ. που μας δόθηκε από τον κ. Καρυπίδη έχει αυτήν ακριβώς τη διατύπωση.
Τι σημαίνει αυτό; Πως δεν ξέρει τι μας απάντησε ή πως διαψεύδει τον εαυτό του;
Κλείνοντας, ευχόμαστε στον κ. Καρυπίδη
καλό και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο. Από Δευτέρα εμείς θα συνεχίσουμε το
έργο και την αποστολή μας αποκαλύπτοντας και άλλα από τα έργα και τις
ημέρες του και εκείνος θα ‘χει πάλι τη δυνατότητα να ξαναπροσπαθήσει να
πείσει πως όλα είναι ψέματα, μέχρι να παραδεχτεί τελικά την αλήθεια.