Αναδημοσίευση Ε.Δ.Ο*
ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ: ΑΡΓΟΜΙΣΘΙΕΣ 20.000 ΕΥΡΩ/ΜΗΝΑ ΣΕ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΑΔΕΣ !!!
ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΑΔΕΣ ΤΗΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ
Ερρίκος Ντυνάν: «Γερούν γερά» με 3μηνη αργομισθία 60.000 ευρώ ο Λιαρόπουλος !!!
Μία
αρκετή καλή σύμβαση η οποία εγείρει πολλά ερωτηματικά φέρεται να είχε
υπογράψει με το Ερρίκος Ντυνάν στα τέλη του 2011 ο καθηγητής Οικονομικών
της Υγείας Λυκούργος Λιαρόπουλος.
Όπως αποκαλύπτει σήμερα το documentonews.gr, ο «Γερούν γερά» ή κατά κόσμον Λυκούργος Λιαρόπουλος φέρεται να εισέπραξε περί τα 60.000 ευρώ για μόλις τρεις μήνες παροχής υπηρεσιών ως «ειδικός σύμβουλος» στο Ερρίκος Ντυνάν. Με τα 15.000 ευρώ να τα λαμβάνει μάλιστα και ως προκαταβολή.
Η σύμβαση υπεγράφη στις 03/11/2011 μεταξύ του Ερρίκος Ντυνάν και της εταιρείας «Λ. Λιαρόπουλος και Σια ΕΕ», της οποίας «διαχειριστής» εμφανίζεται ο κ. Λιαρόπουλος. Με αυτή, η συγκεκριμένη εταιρεία αναλάμβανε «καθήκοντα – έργο Ειδικού Συμβούλου επί οικονομικών κα εργασιακών θεμάτων».
Πιο αναλυτικά η συγκεκριμένη εταιρεία αναλάμβανε να επιλύσει διάφορα εργασιακά θέματα, «να ερευνήσει το θέμα των οφειλών του Νοσοκομείου προς το Ερρίκος Ντυνάν», «να προβεί σε πλήρη έλεγχο σε ότι αφορά τις απαιτήσεις του Ερρίκος Ντυνάν προς τα ασφαλιστικά ταμεία και να προτείνει λύσεις για την είσπραξή τους», καθώς επίσης και να επανεξετάσει συμβάσεις με άλλα ασφαλιστικά ταμεία.
Η διάρκεια της σύμβασης ήταν χρονικής διάρκειας τριών μηνών και το συνολικό της κόστος άγγιξε τα 60.000 ευρώ. Από αυτά τα 15.000 κατεβλήθησαν ως προκαταβολή και τα υπόλοιπα 45.000 σε τρεις δόσεις των 15.000 ευρώ. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα καλή αμοιβή δεδομένου ότι αφορά παροχή εργασιών μόλις για τρεις μήνες η οποία εγείρει πολλά ερωτηματικά.
Ερρίκος Ντυνάν: «Γερούν γερά» με 3μηνη αργομισθία 60.000 ευρώ ο Λιαρόπουλος !!!
Όπως αποκαλύπτει σήμερα το documentonews.gr, ο «Γερούν γερά» ή κατά κόσμον Λυκούργος Λιαρόπουλος φέρεται να εισέπραξε περί τα 60.000 ευρώ για μόλις τρεις μήνες παροχής υπηρεσιών ως «ειδικός σύμβουλος» στο Ερρίκος Ντυνάν. Με τα 15.000 ευρώ να τα λαμβάνει μάλιστα και ως προκαταβολή.
Η σύμβαση υπεγράφη στις 03/11/2011 μεταξύ του Ερρίκος Ντυνάν και της εταιρείας «Λ. Λιαρόπουλος και Σια ΕΕ», της οποίας «διαχειριστής» εμφανίζεται ο κ. Λιαρόπουλος. Με αυτή, η συγκεκριμένη εταιρεία αναλάμβανε «καθήκοντα – έργο Ειδικού Συμβούλου επί οικονομικών κα εργασιακών θεμάτων».
Πιο αναλυτικά η συγκεκριμένη εταιρεία αναλάμβανε να επιλύσει διάφορα εργασιακά θέματα, «να ερευνήσει το θέμα των οφειλών του Νοσοκομείου προς το Ερρίκος Ντυνάν», «να προβεί σε πλήρη έλεγχο σε ότι αφορά τις απαιτήσεις του Ερρίκος Ντυνάν προς τα ασφαλιστικά ταμεία και να προτείνει λύσεις για την είσπραξή τους», καθώς επίσης και να επανεξετάσει συμβάσεις με άλλα ασφαλιστικά ταμεία.
Η διάρκεια της σύμβασης ήταν χρονικής διάρκειας τριών μηνών και το συνολικό της κόστος άγγιξε τα 60.000 ευρώ. Από αυτά τα 15.000 κατεβλήθησαν ως προκαταβολή και τα υπόλοιπα 45.000 σε τρεις δόσεις των 15.000 ευρώ. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα καλή αμοιβή δεδομένου ότι αφορά παροχή εργασιών μόλις για τρεις μήνες η οποία εγείρει πολλά ερωτηματικά.
Σύμφωνα
με καταγγελίες προς το documentonews.gr, για μία παρόμοια σύμβαση που
υπεγράφη με την PricewaterhouseCoopers η εταιρεία εισέπραξε σημαντικά
χαμηλότερο τίμημα, ενώ η σύμβαση περιείχε και ρήτρα αμοιβής σε περίπτωση
επιτυχίας. Κάτι που στην προκειμένη σύμβαση δεν υπήρξε.
Επίσης αν και η σύμβαση περιγράφει ορισμένα ζητήματα τα οποία θα αναλάμβανε να διευθετήσει η συγκεκριμένη εταιρεία, εντούτοις σε γενικές γραμμές κρίνεται από καλά γνωρίζοντες ως ασαφής.
Επίσης αν και η σύμβαση περιγράφει ορισμένα ζητήματα τα οποία θα αναλάμβανε να διευθετήσει η συγκεκριμένη εταιρεία, εντούτοις σε γενικές γραμμές κρίνεται από καλά γνωρίζοντες ως ασαφής.
Απο ΚΙΝΗΜΑ ΥΠΕΡΒΑΣΗ
ΠΗΓΗ
ΠΗΓΗ
http://www.documentonews.gr/article/errikos-ntynan-geroyn-gera-kai-stoys-misthoys-60000-eyrw-gia-3-mhnes-gia-ton-liaropoylo
*Εθελλοντικη Δημοσιογραφική Ομάδα fyllokaiftero1.blogspot.com
*Εθελλοντικη Δημοσιογραφική Ομάδα fyllokaiftero1.blogspot.com
Ως εκ τούτου, όλοι οι φορολογικοί έλεγχοι που έγιναν πέραν της πενταετίας τινάζονται στον αέρα, με τα έσοδα που προσδοκούσε η κυβέρνηση από τους ελέγχους αυτούς να πέφτουν στο κενό.
Ειδικότερα, η Ολομέλεια του ΣτΕ, με πρόεδρο τον Νικόλαο Σακελλαρίου και εισηγητή τον σύμβουλο Επικρατείας, Κωνσταντίνο Νικολάου, έκρινε με την υπ΄ αριθμ. 1738/2017 απόφασή της, ότι είναι αντισυνταγματική η συνεχής παράταση παραγραφής των φορολογικών αξιώσεων.
Η Ολομέλεια του ΣτΕ ασχολήθηκε με το θέμα της συνταγματικότητας της παραγραφής μετά την υπ΄ αρθμ. 675/2017 απόφαση του Β΄ Τμήματος του ίδιου δικαστηρίου (με πρόεδρο την αντιπρόεδρο Μαίρη Σάρπ) που παρέπεμψε το όλο θέμα προς οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου.
Αναλυτικότερα, οι σύμβουλοι Επικρατείας αναφέρουν, ότι ενόψει της συνταγματικής αρχής της αναλογικότητας (άρθρο 25 του Συντάγματος) «η παραγραφή πρέπει να έχει εύλογη διάρκεια, ενόψει μάλιστα του ότι πλέον διευκολύνεται η διαδικασία ελέγχου τόσο λόγω των σύγχρονων ηλεκτρονικών μεθόδων ελέγχου όσο και λόγω του γεγονότος ότι πολλά δεδομένα που αφορούν την πάσης φύσεως οικονομική δραστηριότητα των φορολογουμένων (πχ εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες, τόκους καταθέσεων, κλπ) εισάγονται στο σύστημα ηλεκτρονικής υποβολής των δηλώσεων φόρου εισοδήματος, χωρίς να χρειάζονται καμία ενέργεια εκ μέρους των φορολογουμένων, έτσι δεν δικαιολογείται ο καθορισμός μακρού χρόνου παραγραφής πέραν των χρονικών ορίων που όριζαν οι προϊσχύουσες διατάξεις, σε χρόνο κατά τον οποίο η φορολογική διοίκηση δεν διέθετε τα εργαλεία αυτά».
Ακόμη, η Ολομέλεια του ΣτΕ αναφέρει, ότι «οι συνεχείς παρατάσεις παραγραφής των φορολογικών αξιώσεων, αντίκειται στην αρχή της ασφάλειας δικαίου, διατάξεις του άρθρου 78 του Συντάγματος (που απορρέει από την αρχή του κράτους δικαίου), γιατί παρατείνουν την προθεσμία παραγραφής φορολογικών αξιώσεων του Δημοσίου».
Δηλαδή, οι συνεχείς παρατάσεις παραγραφής παραβιάζουν τις συνταγματικές αρχές της αναλογικότητας, του κράτους δικαίου και της αρχής της ασφάλειας δικαίου, όπως και το άρθρο 78 του Συντάγματος περί φορολογίας.
Επίσης, αναφέρεται ότι παρατείνεται διαδοχικώς ο χρόνος παραγραφής φορολογικών αξιώσεων του Δημοσίου λίγο πριν από την λήξη, είτε της αρχικής παραγραφής, είτε της προηγούμενης παρατάσεως αυτής, ώστε η θεσπιζόμενη με το άρθρο 84 παρ. 1 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος ως κανόνας πενταετής παραγραφή να φαίνεται ότι δεν έχει πλέον σε καμία περίπτωση εφαρμογή για τις φορολογικές υποχρεώσεις που γεννήθηκαν κατά τις χρήσεις στις οποίες αφορούν.
Σε άλλο σημείο της απόφασης αναφέρεται, ότι για την επιβολή φορολογικών επιβαρύνσεων απαιτείται να εφαρμόζεται προθεσμία παραγραφής, η οποία πρέπει να ορίζεται εκ των προτέρων και να είναι επαρκώς προβλέψιμη από τον φορολογούμενο. Η παραγραφή αυτή, πρέπει επίσης, να έχει συνολικά, εύλογη διάρκεια, δηλαδή να συνάδει προς την αρχή της αναλογικότητας, ενώ η μεταβολή της με την πρόβλεψη επιμηκύνσεως είναι δυνατή μόνον υπό τις προϋποθέσεις της παραγράφου 2 του άρθρου 78 του Συντάγματος, δηλαδή με διάταξη θεσπιζόμενη το αργότερο το επόμενο της γενέσεως της φορολογικής υποχρεώσεως έτος.