Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

20 Απριλίου 2019

ΓΙΟΥΤΙΚΑΣ: ΑΥΣΤΡΑΛΟΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΡΑΣΙΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ





«Αυστραλοί επέστρεψαν ελληνικά κρασιά που φέρουν το όνομα Μακεδονία». Αυτό αποκάλυψε ο αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος Κώστας Γιουτίκας, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό North 98.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, όπως είπε ο κ. Γιουτίκας, ζητήθηκαν επιπλέον έγγραφα για την πιστοποίηση της χώρας προέλευσης του προϊόντος. «Έχουμε ήδη δυσλειτουργίες από τη Συμφωνία των Πρεσπών. Έχουν επιστραφεί κρασιά και άλλα προϊόντα από την Αυστραλία και ζητούν επιπλέον χαρτιά», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Γιουτίκας και σχολίασε: «Αυτή η κακή Συμφωνία φέρνει ήδη τα πρώτα δυσάρεστα αποτελέσματα. Θα έχει άσχημη τροπή όσον αφορά τις εξαγωγές, και ιδιαίτερα σε τρίτες χώρες, προϊόντων που παράγονται στη Μακεδονία μας και δη στην Κεντρική Μακεδονία».

Άρχισαν οι έλεγχοι σε τρόφιμα για το Πάσχα - Πρόστιμα 425.000 ευρώ την τελευταία διετία
Ο κ. Γιουτίκας αναφέρθηκε και στους ελέγχους στην αγορά της Κ. Μακεδονίας εν όψει Πάσχα, σημειώνοντας ότι έχουν ήδη ξεκινήσει σε συνεργασία με τον ΕΦΕΤ και εντατικοποιούνται, καθώς εστάλησαν προς έλεγχο τα πρώτα 63 δείγματα. «Τα τελευταία δύο χρόνια πραγματοποιήσαμε περισσότερους από 10.000 ελέγχους. Λάβαμε δείγματα από περισσότερα από 700 τρόφιμα με στόχο τον εντοπισμό συντηριτικών και άλλων ουσιών, ενώ βγάλαμε από την αγορά περισσότερα από 180 νοθευμένα προϊόντα, ακατάλληλα για τον καταναλωτή», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Γιουτίκας, προσθέτοντας ότι επιβλήθηκαν πρόστιμα ύψους 425.000 ευρώ, απόδειξη ότι «γίνεται πολύ καλή δουλειά» σε συνεργασία με τον ΕΦΕΤ.


Πηγή: https://www.voria.gr



Biokott - Bioflorina Παραδοσιακές σπιτικές μαρμελάδες -γλυκά κουταλιού- λικέρ     κλικ ΕΔΩ
Η εικόνα ίσως περιέχει: ποτό, εσωτερικός χώρος και φαγητό

 

(ΒΙΝΤΕΟ) Κούλης Μητσοτάκης: Να μην περιμένουν Δώρο Χριστουγέννων οι νέοι οι γέροι και χατζιλίκι τα παιδιά

.

Δήλωσε  στο 9ο Οικονομικό Συνέδριο της Λευκωσίας:

Η κυβέρνηση αυτή δεν έμαθε τίποτα από τα λάθη του παρελθόντος. Και με πάσα ειλικρίνεια, δεν θέλω μια κοινωνία η οποία στηρίζεται στα δώρα των Χριστουγέννων. Οι νέοι Έλληνες δεν θα έπρεπε να περιμένουν το δώρο των Χριστουγέννων στο τέλος της χρονιάς, ώστε επί της ουσίας να μετατραπούν σε ομήρους ενός πελατειακού συστήματος. Αντί για παροχές, θέλω να εστιάσουμε στη δημιουργία ευκαιριών”.


Δεν πρόκειται για γκάφα....οχι!!! : Αν το δώρο των Χριστουγέννων είναι «λάθος του παρελθόντος» δίνει πόντους στην κυβέρνηση όταν την κατηγορεί ότι» δεν έμαθε».

Δεν θέλει παρα μόνο να συγκυβερνήσει με τον Αλέξη !!!

 Θα επιβεβαιώσει τον Α.Τσίπρα που είπε για αυτόν <<Δεν θα γίνει ποτέ Πρωθυπουργός >> (Κατι ξέρουν και οι δύο τους).

Αποκαλύπτει με αυτήν την αχρείαστη δήλωση του ο,τι οι εντολές της γερμανικής Ε.Ε ένωσης είναι να συγκυβερνήσει η ΝΔ με τον ΣΥΡΙΖΑ

Γιά τον λόγο αυτό επιδιώκει την μη αυτοδυναμία της Ν.Δ, να δημιουργηθούν έτσι οι προϋποθέσεις για συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΝΔ ;


Τα προσωπικά μας δεδομένα στο σφυρί! «Ξέρουν» βάρος, ερωτική ζωή, πολιτικές πεποιθήσεις και πλουτίζουν!


Τα προσωπικά μας δεδομένα στο σφυρί! «Ξέρουν» βάρος, ερωτική ζωή, πολιτικές πεποιθήσεις και πλουτίζουν!
Δεν είναι μόνο το ονοματεπώνυμο, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (και σπιτιού), η οικογενειακή κατάσταση οι καταναλωτικές συνήθειες. Το «πετρέλαιο της ψηφιακής εποχής» , όπως έχει χαρακτηρίσει τα προσωπικά δεδομένα ο « Economist» σε δημοσίευμά του, αποδεικνύεται πως είναι και τα… κιλά σωματικού βάρους, τα τετραγωνικά τον εξοχικού σπιτιού, ο σκύλος στον κήπο, η ερωτική ζωή, οι πολιτικές πεποιθήσεις, η συμμετοχή σε συνδικαλιστική δράση, η χρήση φακών επαφής, αναφέρει στο ρεπορτάζ της η εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ”.

Η λίστα μοιάζει ατελείωτη και το «εμπόρευμα» πωλείται ακριβά, «από μερικές εκατοντάδες έως και εκατομμύρια ευρώ», σύμφωνα με αστυνομικές πηγές. Ο αγοραστής προσπαθεί να μένει αόρατος, ενόσω εκείνος που δημιουργεί και βγάζει στο σφυρί ευαίσθητα αρχεία ψαρεύει – εν αγνοία των θυμάτων του, προφανώς – τις πληροφορίες σε κάθε είδους πηγή: υποθηκοφυλακεία, τηλεφωνικούς καταλόγους, ακόμα και στα κουδούνια των πολυκατοικιών ή σε αναρτήσεις και σχόλια στο Facebook.

Συχνά όμως το «πετρέλαιο» στην εποχή του Ιντερνετ συλλέγεται υπογείως, από μη δημόσια προσβάσιμες πηγές. Δεν πρόκειται για αυθαίρετο συμπέρασμα.
Το διαπιστώνουν οι αρμόδιοι της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα καθώς και της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος όταν καταπιάνονται έπειτα από σχετικές προσφυγές με υποθέσεις “φακελώματος” πολιτών και παράνομης επεξεργασίας και πώλησης των δεδομένων τους σε τρίτους.

Το ίδιο συμπεραίνουν ενώσεις καταναλωτών, όταν δέχονται καταγγελίες για διάφορες «περίεργες» διαφημίσεις. Είναι ενδεικτικό ότι ακόμα και με φυλλάδιο μια εταιρεία υποσχόταν τρελές πωλήσεις σε όσους επιχειρηματίες την προσλάμβαναν για να τους διαθέσει αμέσως τα κάθε λογής αρχεία της (με πολύσαρκους πολίτες, νεαρές μητέρες, κατόχους κατοικίδιων κ.λπ.) προκειμένου να γίνεται στοχευμένη διαφήμιση.

Πριν από ακριβώς έναν χρόνο η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προχώρησε σε δυο συλλήψεις Ελλήνων γιατί είχαν καταρτίσει ψηφιακές λίστες με “1,5 εκατομμύριο εγγραφές πολιτών” και τις πωλούσαν σε τρίτους. Δεν είναι η μοναδική περίπτωση και σίγουρα η έρευνα σε τέτοιες υποθέσεις δεν σταματά στις χειροπέδες, αλλά μόνο όταν δοθούν οι πιο κρίσιμες απαντήσεις. Από που και πως άρπαξαν τα ευαίσθητα δεδομένα τόσων πολιτών, που τα έδωσαν και γιατί;

Ο περίφημος GDPR

Οι επιτήδειοι καθώς kαι o κίνδυνος «ατυχήματος», δηλαδή η διαρροή προσωπικών δεδομένων από νόμιμες λίστες, παραμένουν την ώρα που στη χώρα μας ο δημόσιος και ιδιωτικός τομέας προσπαθούν να προσαρμοστούν στον περίφημο GDPR. Ο Ευρωπαϊκός Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων προβλέπει αυστηρούς περιορισμούς, πρόστιμα και νέους κανόνες στη διαχείριση -μεταβίβαση -χρήση -επεξεργασία των στοιχείων ενώ μεταξύ άλλων αναγκάζει τον υπεύθυνο επεξεργασίας δεδομένων να αποδείξει ότι είχε λάβει όλα τα μέτρα για την προστασία τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες των «ΝΕΩΝ» ωστόσο τα αποτελέσματα από πρόσφατο €έλεγχο σε 65 ελληνικές ιστοσελίδες (τράπεζες, e-shop, ασφαλιστικές εταιρείες κ.λπ.) με μεγάλη επισκεψιμότητα ήταν απογοητευτικά, αφού δεν ενημερώνουν καθόλου τον πολίτη ή το κάνουν ελλιπώς για τον λόγο επεξεργασίας των δεδομένων του, αν διαβιβάζουν στοιχεία σε άλλους, σε ποιους και γιατί.

Την ίδια στιγμή, οι αστυνομικοί της Δίωξης είναι ξεκάθαροι: Η ευκολία κλοπής προσωπικών δεδομένων μέσα από τη δεξαμενή του Διαδικτύου εξαρτάται από τα μέτρα ασφαλείας (υπολογιστικών συστημάτων, λογαριασμών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, social media, ηλεκτρονικής τραπεζικής κ.ά.) που χρησιμοποιεί ατομικά ο κάθε άνθρωπος και το κατά ποσά ενημερωμένος είναι για τις ψηφιακές απειλές. Ο όγκος των online δεδομένων είναι τεράστιος και οι επιτήδειοι αναζητούν τα κατάλληλα περάσματα. Κάποιες φορές είναι το hacking (παράνομη πρόσβαση σε συστήματα), άλλες το « ηλεκτρονικό ψάρεμα» (το λεγόμενο phishing, επιθέσεις που έχουν γίνει και σε εταιρείες – κολοσσούς) ή και συνδυασμός διαφορετικών μεθόδων.

Μεγάλα κέρδη

«Στην «εποχή της πληροφορίας»που διανύουμε είναι αδιαμφισβήτητο πως τα προσωπικά μας δεδομένα έχουν μεγάλη αξία. Συνεπώς η παράνομη πώληση των δεδομένων αυτών είναι επικερδής σε συνάρτηση πάντα με το είδος, τη ζήτηση και το μέγεθος» λέει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Βασίλης Παπακώστας. Ο ίδιος προσθέτει ότι «το αντίτιμο πώλησης των προσωπικών δεδομένων ποικίλλει ανάλογα με το είδος των δεδομένων». Στο ίδιο μήκος κύματος ο επικεφαλής της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και επίτιμος πρόεδρος του ΣτΕ Κωνσταντίνος Μενουδάκος: «Είναι εμφανές από υποθέσεις που έχουμε χειριστεί ότι γίνεται αγοραπωλησία δεδομένων και φαίνεται να είναι αρκετά επικερδής διαδικασία».

Ενδεικτικά, η απειλή προστίμου 75.000 ευρώ σε εταιρεία για τον «βομβαρδισμό» των mail πολιτών με διαφημίσεις (είχε αναπτυχθεί ένας μηχανισμός που μπορούσε να στέλνει 15.000 μηνύματα την ημέρα!) αποδείχθηκε πολύ μικρή μπροστά στο κέρδος από το “πελατολόγιο”, δεδομένου ότι η εταιρεία συνέχιζε τη δραστηριότητά της παρότι είχε ειδοποιηθεί ευθέως για τη χρηματική ποινή.
Τέτοιου είδους μηνύματα, τα λεγόμενα spam, σε κινητά τηλέφωνα και στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μαζί με το ανελέητο «κυνήγι» των πολιτών υπό εισπρακτικές και εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών βρίσκονται στην κορυφή της λίστας καταγγελιών στην (υποστελεχωμένη σήμερα) Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Αν και οι οργανικές θέσεις είναι 75, στην ανεξάρτητη Αρχή εργάζονται σήμερα 40, σύμφωνα με τον επικεφαλής: «Και ούτε οι 75 θα ήταν αρκετοί. Μια διαδικασία για 13 ελεγκτές μέσω ΑΣΕΠ οδεύει προς ολοκλήρωση, ελπίζουμε σύντομα να αυξηθούν οι οργανικές θέσεις και να εγκριθούν οι προσλήψεις». Η συμβουλή των αρμοδίων προς τον πολίτη είναι να προστατεύουν και ίδιοι τα προσωπικά δεδομένα τους και να ζητούν αναλυτική ενπμέρωση.

Εξάλλου, στην Αρχή μπορούν (και πρέπει) να απευθύνονται αφότου έχουν επικοινωνήσει με ταν εκάστοτε υπεύθυνο επεξεργασίας (για παράδειγμα. να ζητήσει από την Google να αφαιρέσει link με το όνομά τον κ.λπ.).

Πως να προστατευτείτε

Πρακτικές συμβουλές από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

1.Εγκατάσταση στις συσκευές μόνο αυθεντικού λογισμικού και τακτικά updates.

2.Εγκατάσταση προγραμμάτων προστασίας από κακόβουλο λογισμικό (antivirus, antimalware, antispyware).

3.Αλλαγή εργοστασιακών ρυθμίσεων στο Router.

4.Αποφυγή σύνδεσης σε δημόσιο wifi.

5.Χρήση ισχυρών κωδικών πρόσβασης (συνδυασμός κεφαλαίων και μικρών γραμμάτων, αριθμών και ειδικών χαρακτήρων) και τακτική αλλαγή τους.

6.Επιλογή διαφορετικών κωδικών πρόσβασης για κάθε διαδικτυακή υπηρεσία.
7.Στη χρήση web-banking πληκτρολογείτε πάντα την ηλεκτρονική διεύθυνση της υπηρεσίας για να οδηγηθείτε στην ιστοσελίδα.

8.Επιλέξτε ιστοσελίδες και υπηρεσίες που υποστηρίζονται από το πρωτόκολλο ασφαλείας https
9.Μην αποκαλύπτετε δεδομένα μέσω τηλεφώνου ή διαδικτύου σε άτομα που παρουσιάζονται ως τεχνικοί υπηρεσιών κλπ.

10.Μην κλικάρετε υπερσυνδέσμους σε email και μηνύματα από αγνώστους και μην ανοίγετε τα συνημμένα αρχεία. 

11.Χρήση πρόσθετων εργαλείων (add-ons) στην περιηγητή για τον αποκλεισμό αναδυόμενων παραθύρων (διαφημίσεις κα).

12. Ενεργοποιείστε τα login alerts ώστε να ενημερώνεστε όταν πραγματοποιείται σύνδεση σε διαδικτυακούς λογαριασμούς σας.




Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 697.8276141
           Email: fyllokaiftero@gmail.com

Κ.Μητσοτάκης: «Το δώρο των Χριστουγέννων ήταν λάθος και δεν πρόκειται να το επαναφέρουμε ποτέ»! (βίντεο)











 Κ.Μητσοτάκης: «Το δώρο των Χριστουγέννων ήταν λάθος και δεν πρόκειται να το επαναφέρουμε ποτέ»! (βίντεο)

Σε μια δήλωση η οποία αναμένεται να συζητηθεί προχώρησε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Κυριάκος Μητσοτάκης,, σχολιάζοντας κάτι που... δεν υπάρχει σε μία μάλλον αχρείαστη πολιτικά τοποθέτηση:

Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας σε ομιλία του στην Κύπρο, χαρακτήρισε το δώρο των Χριστουγέννων ως «ένα λάθος» και «το οποίο δεν θα  επαναφέρει... ποτέ»!

«Αυτό γιατί οι νέοι», όπως είπε, «Έλληνες δε θα πρέπει να περιμένουν το δώρο στο τέλος της χρονιάς καθώς μετατρέπονται σε "πολίτες ομήρους"»

Για τους συνταξιούχους όμως με τις πενιχρές συντάξεις των 400 ευρώ τι; Μετατρέπονται και αυτοί σε "ομήρους" με το δώρο; 

Οι φτωχοί μισθωτοί που περίμεναν τον «13ο μισθό» για να ξεχρεώσουν λογαριασμούς και να πάρουν κάποιο δώρο στα παιδιά τους, όμηροι ήταν;

Η αγορά που περίμενε το δώρο των Χριστουγέννων για να «ανασάνει», «όμηρος» ήταν;
Είπε ο Κ.Μητσοτάκης: 

«Η κυβέρνηση αυτή δεν έμαθε τίποτα από τα λάθη του παρελθόντος. Και με πάσα ειλικρίνεια, δεν θέλω μια κοινωνία η οποία στηρίζεται στα δώρα των Χριστουγέννων.
 
Οι νέοι Έλληνες δε θα έπρεπε να περιμένουν το δώρο των Χριστουγέννων στο τέλος της χρονιάς» είπε ο πρόεδρος της ΝΔ και πρόσθεσε ότι με το δώρο των Χριστουγέννων «επί της ουσίας μετατραπούν τους πολίτες σε ομήρους ενός πελατειακού συστήματος. Αντί για παροχές, θέλω να εστιάσουμε στη δημιουργία ευκαιριών».

Παράλληλα ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ανέφερε ότι «επομένως, εάν χρειάζεται να κάνουμε κάποια εξισορρόπηση στην κοινωνική μας πολιτική, θα πρέπει να επικεντρωθούμε στην στήριξη των μακροχρόνια ανέργων με ευκαιρίες αντί για ένα δώρο, το οποίο δε μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι θα είναι διαθέσιμο για πάντα».

Δείτε στο παρακάτω βίντεο τα όσα είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για το δώρο των Χριστουγέννων:

.


 ΠΗΓΗ

Biokott - Bioflorina Παραδοσιακές σπιτικές μαρμελάδες -γλυκά κουταλιού- λικέρ     κλικ ΕΔΩ
Η εικόνα ίσως περιέχει: ποτό, εσωτερικός χώρος και φαγητό

 

Ακόμη και Περίπτερα στην Καστοριά έβαλαν λουκέτο

Η Καστοριά, η πόλης και ο νομός, είναι η περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας με την μεγαλύτερη ανεργία, καί την μεγαλύτερη ίσως φτώχεια.
Κεντρικά περίπτερα - σε κεντρικούς δρόμους έχουν κείισει τον τελευταίο χρόνο, και όσα είναι ανοικτά με δυσκολία κρατιούνται ανοικτά σύμφωνα με το ρεπορτάζ.

Ο εσωτερικός τουρισμός "μονοήμερος της κυριακής" δεν έχει βοηθήσει, παρά ελάχιστα.

Αφού  οι επισκέπτες της πόλεως στην συντριπτική πλειοψηφία τους περιορίζονται σε μία  βόλτα στην Νότια  παραλία της λίμνης  της Καστοριάς, και σε ένα καφέ στις καφετέριες γύρω από αυτήν  και την αγορά ενός γούνινου αξεσουάρ ως ενθύμιο.

 Ακόμη και τα καταστήματα καφέ και εστιάσεως βρίσκονται στην ίδια μοίρα -υπάρχουν καταστήματα καφέ μπάρ τα οποία παρά την τουριστική κίνηση της Κυριακής  τα τελευταία τρία χρόνια έβαλαν λουκέτο.
Η Καστοριά νομός και η πόλης ήταν μία από τις πλουσιότερες περιοχές της Ελλάδος με μηδέν σχεδόν ανεργία την  προ των μνημονίων περίοδο.

Διαφημιστείτε ΕΔΩ : Προβάλετε την επιχείρηση σας, στους χιλιάδες επισκέπτες της ιστοσελίδας μας τηλ.6978276141

Καστοριά: Σ. Καρανικολόπουλος ("ΕΝ ΔΗΜΟ" στηρίχτηκε απο τον ΣΥΡΙΖΑ) κατά γουνοποιών: «Οι εργασιακές συνθήκες, ως επί των πλείστων άθλιες και επισφαλείς για τους εργαζομένους»



Η μειοψηφία που κατέθεσε ο Δημοτικός Σύμβουλος των ΕΝ ΔΗΜΟ (στηριζόμενη προεκλογικά απο τον ΣΥΡΙΖΑ) κ. Αθανάσιος Καρανικολόπουλος στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Καστοριάς, στη συζήτηση για τη συμμετοχή του Δήμου με περίπτερο στην 44η Διεθνή Έκθεση Γούνας Καστοριάς
 
«Οι γουνοποιοί της Καστοριάς είναι κι αυτοί δημότες της Καστοριάς. Κύριος σκοπός της έκθεσης αυτής είναι να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και σαφώς έμμεσα διαφημίζουν και την Καστοριά. Σαν τοπικοί επιχειρηματίες όμως οφείλουν στα πλαίσια της εταιρικής τους ευθύνης να συνεισφέρουν στην τοπική κοινότητα, δηλαδή στον Δήμο. Όχι απαραίτητα χρηματικά ποσά, αλλά ακόμα και με υλική βοήθεια σε είδος (να προσφέρουν για παράδειγμα τρόφιμα στους βρεφονηπιακούς σταθμούς ή φάρμακα στο κοινωνικό ιατρείο ή ακόμα ηλεκτρονικό και αναλώσιμο εξοπλισμό). Αντί αυτού οι γουνοποιοί εκμεταλλεύονται τον υπόλοιπο δήμο για
τους ιδιοτελείς σκοπούς τους και δεν αξιοποίησαν ποτέ ως τώρα υποδομές οι οποίες δημιουργήθηκαν για την ανάπτυξη του κλάδου τους (πχ. Το διεθνές αεροδρόμιο ή το τμήμα διεθνούς εμπορίου του ΤΕΙ Καστοριάς).

Παράλληλα οι εργασιακές συνθήκες που επικρατούν στις επιχειρήσεις τους ως επί των πλείστων παραμένουν άθλιες και επισφαλείς για τους εργαζομένους τους, με πρόφαση πολλές φορές την οικονομική κρίση και θυμίζουν τις εργασιακές συνθήκες που επικρατούσαν στις πρώιμες βιομηχανίες της Αγγλίας του 18ου αιώνα κατά τις απαρχές της ανάπτυξης του καπιταλισμού. Από την άλλη ο κλάδος της γούνας παραμένει διχασμένος εξαιτίας της ιδιοτέλειας των συμφερόντων των γουνοποιών. Οι υπόλοιποι δημότες καλούνται μέσα από την ψήφιση του συγκεκριμένου θέματος να “βάλουν πλάτη” ενισχύοντας οικονομικά τούς γουνοποιούς με την ενοικίαση ενός τουριστικού περιπτέρου, που δεν έχει καμία σχέση με τα προϊόντα της έκθεσης και η αποτελεσματικότητα στην τουριστική προβολή είναι αμφίβολη. Πρόκειται για έκθεση γούνας και όχι για τουριστική έκθεση άλλωστε. Οι ΕΝ.ΔΗΜΟ. θεωρούμε άσκοπη σπατάλη την έγκριση συνολικά 5.500 Ευρώ το οποίο χρεώνεται στους δημότες μας με βάση την γενικότερη συμπεριφορά κι από την πλευρά των γουνοποιών προς τον δήμο, οπότε καταψηφίζουμε τις συγκεκριμένες δαπάνες».




Με πληροφορίες από aboutkastoria.gr
 Mεσω fuit.gr

Διαφημιστείτε ΕΔΩ : Προβάλετε την επιχείρηση σας, στους χιλιάδες επισκέπτες της ιστοσελίδας μας τηλ.6978276141

Η Καστοριά προετοιμάζεται εντατικά για την Διευθνή Εκθεση Γούνας


Η Καστοριά προετοιμάζεται εντατικά για την 44η Διευθνή Εκθεση Γούνας που θα πραγματοποιηθεί απο της 2 έως 5 Μαίου 2019

Οι εκθέτες είναι παραδοσιακοί γουνοποιοί  της Καστοριάς κυρίως, όμως συμμετέχουν  σε αυτήν και έμποροι, εμπορικές εκτροφικές  εταιρείες δερμάτων γούνας, καθώς και επιχειρήσεις βοηθητικών ειδων γουνοποιίας ελληνικές και ξένες.


Διαφημιστείτε ΕΔΩ : Προβάλετε την επιχείρηση σας, στους χιλιάδες επισκέπτες της ιστοσελίδας μας.
 Τηλέφωνο επικοινωνίας: 697.8276141
           Email: fyllokaiftero@gmail.com