Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

23 Ιουνίου 2019

Η υποψήφια της Ν.Δ Τόνια Μοροπούλου έπαιρνε παράνομα σύνταξη ως άγαμη θυγατέρα -Αποκαλύπτει το Documento"


Εκλογές 2019: Αποσύρει την υποψήφιότητά της η Τώνια Μοροπούλου

-Η «γαλάζια» υποψήφια Τόνια Μοροπούλου έπαιρνε παράνομα σύνταξη ως άγαμη θυγατέρα. Το δημόσιο απαιτεί την επιστροφή 71.051,43 ευρώ από την καθηγήτρια του ΕΜΠ και υποψήφια βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας.


Τα αποδεικτικά στοιχεία για την σύνταξη που έπαιρνε παράνομα η Τόνια Μοροπούλου



Σύνταξη άγαμης θυγατέρας επί σχεδόν επτά χρόνια δίχως να τη δικαιούται λάμβανε η υποψήφια βουλευτής της ΝΔ στα Δωδεκάνησα Αντωνία (Τόνια) Μοροπούλου, όπως προκύπτει από έγγραφο του Ενιαίου Ταμείου Ανεξάρτητα Απασχολούμενων (ΕΤΑΑ) το οποίο έφερε στο φως της δημοσιότητας το Documento, με αποτέλεσμα τελικά να υποβάλλει την παραίτησή της από τα ψηφοδέλτια της ΝΔ.

Μάλιστα το συνολικό ποσό που καλείται να επιστρέψει ανέρχεται σε 71.051 ευρώ, με την ίδια να έχει κινηθεί δικαστικά και να υποστηρίζει πως ουδέποτε είχε ενημερωθεί για την αλλαγή της νομοθεσίας το 2010 η οποία έθετε περιορισμούς στην καταβολή της σύνταξης.

Πριν από λίγες ημέρες στα γραφεία της εφημερίδας Documento έφτασε μια ανώνυμη καταγγελία. Σύμφωνα με αυτήν, η γνωστή καθηγήτρια του ΕΜΠ και υποψήφια βουλευτής της ΝΔ Τ. Μοροπούλου λάμβανε επί σχεδόν επτά χρόνια σύνταξη άγαμης θυγατέρας από το Ταμείο Μηχανικών δίχως να τη δικαιούται. Η καταγγελία συνοδευόταν από ένα έγγραφο του ΕΤΑΑ, Τομέας Μηχανικών και συγκεκριμένα από τη Διεύθυνση Συντάξεων και Ασφάλισης, τμήμα Απονομής Κύριας Σύνταξης. Το έγγραφο έφερε ημερομηνία 23 Ιανουαρίου 2017 και είχε αποδέκτη την κ. Μοροπούλου, ενώ παράλληλα κοινοποιούνταν στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών ΕΤΑΑ/ΤΣΜΕΔΕ και ειδικότερα στο τμήμα Λογιστηρίου.

Το θέμα του συγκεκριμένου εγγράφου είχε να κάνει με την «επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθεισών συντάξεων». Ειδικότερα, σύμφωνα πάντα με το περιεχόμενο του εγγράφου, η κ. Μοροπούλου λάμβανε παρανόμως σύνταξη από το ταμείο από τον Αύγουστο του 2010 μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2017, με το συνολικό ποσό να αγγίζει τις 71.051,43 ευρώ.
«Σας γνωρίζουμε ότι μετά τον έλεγχο της Υπηρεσίας μας κατ’ εφαρμογή των παραπάνω διατάξεων προκύπτει ότι η σύνταξή σας αναστέλλεται από 01-08-2010 και ως εκ τούτου πρέπει να επιστραφεί στο Ταμείο ποσό αχρεωστήτως καταβληθεισών συντάξεων για το διάστημα από 8ο/2010 έως 2ο/2017 ύψους 71.051,43 ευρώ» αναφέρεται χαρακτηριστικά στο επίμαχο έγγραφο. Πράγματι, το 2010 ψηφίστηκε ο νόμος 3863/2010 με τον οποίο προβλέπονταν περιορισμοί στην καταβολή των συντάξεων σε άγαμες ή διαζευγμένες θυγατέρες, ανάλογα βέβαια με τα εισοδήματά τους.

Της ζήτησαν πίσω συντάξεις επτά ετών
Επίσης στο ίδιο έγγραφο η Διεύθυνση Συντάξεων και Ασφάλισης ζητούσε από την κ. Μοροπούλου να επιστρέψει το σχετικό ποσό εντός δύο μηνών προκειμένου να αποφύγει τυχόν ενέργειες για την είσπραξή του σε βάρος της.

«…Παρακαλούμε να πιστώσετε με το αντίστοιχο ποσό τον αριθμό λογαριασμού μας που τηρείται στο Κεντρικό Κατάστημα της ΕΤΕ άμεσα και πάντως το αργότερο εντός δύο μηνών και στη συνέχεια να μας ενημερώσετε σχετικά αποστέλλοντας το αντίστοιχο παραστατικό, προκειμένου να αποφύγετε τις νόμιμες συνέπειες και λήψη εναντίον σας των αναγκαστικών μέτρων της Νομοθεσίας περί Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων. Σε περίπτωση που δεν ανταποκριθείτε στην καταβολή αυτού, το Ταμείο θα προβεί στις δέουσες ενέργειες με τη χρήση κάθε πρόσφορου νόμιμου μέτρου για την επιστροφή του» υπογραμμίζεται χαρακτηριστικά στο έγγραφο του ΕΤΑΑ.


Μετά την ειδοποίηση του ταμείου η κ. Μοροπούλου προσέφυγε νομικά μέσω δικηγόρου κατά της συγκεκριμένης απόφασης. Μάλιστα η εκδίκαση της υπόθεσης αναμένεται να γίνει τον Δεκέμβριο του 2019, καθώς έχει οριστεί σχετική δικάσιμος.

«Δεν γνώριζα, τα δικαστήρια θα δώσουν τη λύση»
H ίδια υποστήριξε στο Documento ότι δεν έχει κάνει κάτι παράνομο: «Ενημερώθηκα ότι θα πρέπει να επιστραφεί το ποσό αυτό την ημέρα που πήγαινα στην Ιερουσαλήμ να παραδώσω το κουβούκλιο (σ.σ.: είχε αναλάβει την αναστήλωση του Πανάγιου Τάφου). Επειδή δεν μπορούσα να πάω να κάνω διακανονισμό ανέθεσα σε δικηγόρο το συγκεκριμένο θέμα τα οποίο είναι σε ένδικη διαδικασία και θα λυθεί στο δικαστήριο» δήλωσε η κ. Μοροπούλου.
Μάλιστα μας είπε ότι «δεν έχω κάνει κάτι παράνομο, ούτε αποτελεί σκάνδαλο» και υποστηρίζει πως επειδή το θέμα θα λυθεί ενώπιον της Δικαιοσύνης γι’ αυτό δεν προχώρησε σε διακανονισμό με το ταμείο. Η κ. Μοροπούλου επικαλείται μάλιστα άγνοια νόμου και υποστηρίζει ότι «ουδέποτε ενημερώθηκα ότι η νομοθεσία έχει αλλάξει και ότι δεν θα έπρεπε να λαμβάνω το ποσό της σύνταξης».

Το επιχείρημα ότι δεν είχε ενημερωθεί από το ταμείο υποστήριξε στο Documento και η δικηγόρος της Σοφία Μακάρη: «Η πελάτις μου δεν είχε ενημερωθεί ότι δεν δικαιούνταν να λαμβάνει τη σύνταξη λόγω αλλαγής της νομοθεσίας» σημειώνει.

Σύμφωνα με την κ. Μακάρη, η περίπτωση της κ. Μοροπούλου δεν είναι η μοναδική καθώς υπάρχουν και άλλοι συνταξιούχοι που δεν γνώριζαν για τις αλλαγές στη νομοθεσία και εξακολούθησαν να λαμβάνουν τη σύνταξη, μέχρι που κλήθηκαν να επιστρέψουν τα χρήματα. Σε ερώτηση, πάντως, του Documento για ποιον ακριβώς λόγο προσέφυγε η κ. Μοροπούλου στη Δικαιοσύνη και τι ακριβώς αμφισβητεί από τις αξιώσεις του ταμείου, η δικηγόρος της απάντησε ότι δεν μπορεί να μας πει περισσότερα επειδή βρίσκεται σε εξέλιξη η νομική διαδικασία.

H περίπτωση της Μυρσίνης Λοΐζου
Η περίπτωση της κ. Μοροπούλου δεν είναι μια υπόθεση παράνομης καταβολής σύνταξης που μπορεί να προσπεράσει κανείς έτσι απλά. Η καθηγήτρια του ΕΜΠ είναι υποψήφια βουλευτής στις εθνικές εκλογές με τη ΝΔ και επομένως πολιτικό πρόσωπο. Ας μην ξεχνάμε τον ντόρο που δημιουργήθηκε πριν από μερικές εβδομάδες με την υποψήφια ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Μυρσίνη Λοΐζου, η οποία φέρεται να εισέπραττε παράνομα για πεντέμισι χρόνια τη σύνταξης της θανούσης μητέρας της. Για μέρες ολόκληρες τα αντικυβερνητικά ΜΜΕ είχαν κάνει σημαία την υπόθεσή Λοΐζου, ενώ έφτασαν στο σημείο να επιρρίπτουν ευθύνες ακόμη και προσωπικά στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, λες και ο ίδιος εισέπραττε τη σύνταξη. Ο θόρυβος μάλιστα ήταν τέτοιος που τελικά η κ. Λοΐζου υπέβαλε την παραίτησή της και δεν κατήλθε στις ευρωεκλογές της 26ης Μαΐου.

Καταβάλλονται αύριο Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019 τα επιδόματα στους δικαιούχους –Δείτε τους τραπεζικούς σας λογαριασμούς




Καταβάλλονται αύριο Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019 τα επιδόματα στους δικαιούχους –Δείτε τους τραπεζικούς σας λογαριασμούς




Τη Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019 θα πραγματοποιηθεί η τρίτη πληρωμή των δικαιούχων του Επιδόματος Στέγασης (ενοίκιο), των οποίων οι αιτήσεις εγκρίθηκαν έως τις 31 Μαΐου 2019.
Το ποσό των 31.737.257,89 ευρώ θα καταβληθεί σε 255.188 δικαιούχους και αφορά σε περισσότερα από 650.000 άτομα.
Όλοι θα εισπράξουν τα μηνιαία επιδόματα που δικαιούνται με βάση τη σύνθεση του νοικοκυριού έως και τον Μάιο.
Υπενθυμίζεται ότι η ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα παραμένει ανοιχτή ώστε οι ενδιαφερόμενοι να την επισκέπτονται και να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους ανά πάσα στιγμή.
 
 
 
 
 

Ο Κ.Μητσοτάκης έβαλε υποψήφια βουλευτή Φλώρινας την Ηλιάδου Τάχου Σοφία η οποία είναι υπέρ της Συμφωνίας των Πρεσπών




Γιατί ο Κυριάκος Μητσοτάκης επιλέγει άτομα σαν την κ. Ηλιάδου Τάχου Σοφία ως υποψήφια  για την βουλευτική λίστα του νομού Φλώρινας (αλλά και άλλων περιφερειών της Δυτικής Μακεδονίας)   η κ. Ηλιάδου η οποία με κείμενα της έχει εκφραστεί πολλές φορές  υπέρ της απεχθούς Συμφωνίας των Πρεσπών, κείμενα τα οποία δημοσιεύτηκαν και σε ενημερωτικές ιστοσελίδες της Φλώρινας και σε άλλες της Δυτικής Μακεδονίας.

Ενώ "έκοψε" από την λίστα τον επιτυχημένο δήμαρχο Φλώρινας Γιάννη Βοσκόπουλο οποίος  ήταν φανερά κατά της Συμφωνίας των Πρεσπών ;

Μήπως επειδή και ο ίδιος και το κόμμα της Ν.Δ πλην κάποιων εξαιρέσεων των στελεχών του,  είναι κατά "βάθος" υπέρ της συμφωνίας των Πρεσπών όπως τον κατηγορούν κόμματα και πολιτικά πρόσωπα.;

Το λυπηρό πολιτικά  είναι ότι  η Ηλιάδου Τάχου Σοφία έχει θέση ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΊΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.


Διαβάστε προηγουμενο σχετικό ρεπορταζ:
Φλώρινα: Ο Μητσοτάκης "έκοψε " απο την λίστα υποψηφίων τον Γ. Βοσκόπουλο επειδή ήταν κατά της προδοτικής συμφωνίας τον Πρεσπών - Δείτε την πραγματική αντίδραση του

Τραγωδία έξω από την Πτολεμαΐδα: Αυτοκίνητο παρέσυρε έξι ποδηλάτες – νεκροί και τραυματίες




Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής 23 Ιουνίου 2019 στην Πτολεμαΐδα.

Σύμφωνα με τo KOZANILIFE.GR, γυναίκα οδηγός που κινούνταν στο 1ο χλμ. Πτολεμαΐδας – Άρδασας, για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, έχασε τον έλεγχο του οχήματός της, με αποτέλεσμα να μπει στο αντίθετο ρεύμα και να παρασύρει έξι ποδηλάτες.

Από τη σύγκρουση του οχήματος, τραγικό θάνατο βρήκαν οι δυο ποδηλάτες, ενώ η κατάσταση των υπολοίπων δεν φαίνεται να είναι σοβαρή.

Μεταξύ των τραυματιών, φαίνεται να υπάρχει και ένας αστυνομικός της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ Πτολεμαΐδας.

Στη Φλώρινα θα μιλήσει σήμερα ο πρωθυπουργός Α. Τσίπρας




Τη Φλώρινα θα επισκεφθεί σήμερα  Κυριακή ο πρωθυπουργός και πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας.

 Τήν Φλώρινα του 67% της αποχής απο τις εκλογές - και της αγανακτησμένης με την συμφωνία των Πρεσπών.


Τήν Φλώρινα του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Σέλτσα Κωνσταντίνου ο οποίος προκάλεσε τους πολίτες,   και εκκλησιαστικούς κύκλους με τις φιλο-Σκοπιανές δηλώσεις του πολύ πρόσφατα , αλλά και την Φλώρινα του σκοπιανόφιλου " Ουράνιου Τοξου *"

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Τσίπρας θα μιλήσει στην πλατεία Γ. Μόδη, στις 8 μ.μ.

Με μεγάλη παρουσία αστυνομικών, όλη η αστυνομική δύναμη  της Δυτ. Μακεδονίας είναι στο "πόδι" .



*
Το Ουράνιο Τόξο (σλαβοΒουλγάρικα : Виножито‎, Vinožito) είναι ένα πολιτικό κόμμα στην Ελλάδα, με έδρα τη Φλώρινα που εκπροσωπεί μία ομάδα Σλαβόφωνων (δίγλωσσων Σλαβομακεδόνων) της ελληνικής Μακεδονίας που αυτοπροσδιορίζονται εθνικά ως Μακεδόνες.

Έτσι απαγόρευσαν στον Γουλανδρή την παραγωγή του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Σύρο




Σύρος, 1973. Στους δρόμους του νησιού κυκλοφορεί, πειραματικά, ένα ιδιαίτερο, καινοτόμο αυτοκίνητο
Έχει την όψη ενός μίνι, δεν κάνει θόρυβο και δεν βγάζει καυσαέριο. Είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της ιστορίας. Ναι, με έδρα παραγωγής την πρωτεύουσα των Κυκλάδων! Ήταν πολύ καλό για να είναι… ελληνικό.
Και πράγματι, έτσι αποδείχτηκε.

Η ιστορία ξεκινάει στις αρχές της δεκαετίας του ’70, όταν ο μεγαλοεφοπλιστής (και ιστορικός πρόεδρος του Ολυμπιακού) Γιάννης Γουλανδρής είχε μόλις αγοράσει την Enfield, την παλιά εταιρεία παραγωγής όπλων, που κατασκεύαζε το διάσημο τουφέκι Lee-Enfield Mk I.


Εκείνη την εποχή κυριαρχούσαν στο παγκόσμιο οικονομικό σύστημα οι μεγάλοι Έλληνες εφοπλιστές, κατά κύριο λόγο ο Ωνάσης, ο Νιάρχος, ο Λιβανός και ο Γουλανδρής, που είχε έδρα του το Λονδίνο.


Όταν πέρασε στην ιδιοκτησία του Γουλανδρή η Enfield, δεν κατασκεύαζε τίποτε, απλώς ήταν ένα ιστορικό brand name, που ο Γουλανδρής ήθελε διακαώς να ενεργοποιήσει ξανά και απλώς έψαχνε την κατάλληλη ευκαιρία.

Η εταιρεία πειραματιζόταν τότε με διάφορα πρωτότυπα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά δεν είχε κατασκευάσει κάτι σημαντικό, ούτε είχε να επιδείξει κάποιες δικές της πατέντες.


Η ευκαιρία ήρθε με την προκήρυξη του διαγωνισμού του Βρετανικού Συμβουλίου Ηλεκτρισμού (της βρετανικής ΔΕΗ), που ζητούσε ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης.
Ο Γουλανδρής αμέσως κατάλαβε πως ήταν η ευκαιρία που ζητούσε, καθώς οι εταιρείες που δήλωσαν συμμετοχή, εκτός από την Enfield, ήταν δύο κολοσσοί της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η Ford, που μετά το θρίαμβο στο Λε Μαν είχε κάνει απόβαση στην Ευρώπη, και η Leyland, που εκείνη την εποχή κατασκεύαζε το… ΜΙΝΙ και ήταν η κορυφαία σε πωλήσεις εταιρία στην Βρετανία.

Ο Γιάννης Γουλανδρής κατάλαβε πως αν «κέρδιζε» στο δικό τους τομέα -την κατασκευή ενός αυτοκινήτου, έστω ηλεκτρικού- τους δύο γιγάντιους ανταγωνιστές του, τότε θα ξεκινούσε την νέα επιχειρηματική ζωή της Enfield με σημαντικό πλεονέκτημα.
Η Enfield κέρδισε τον διαγωνισμό με το μοντέλο Enfield 8000 και μαζί τον θαυμασμό σημαντικών συμμάχων.

Του Λόρδου Ρόθτσιλντ, που οδήγησε το αυτοκίνητο και έκανε δημόσιες δηλώσεις θαυμασμού, αυξάνοντας το κύρος της Enfield στην Βρετανία αλλά και του Προέδρου των ΗΠΑ, Ρόναλντ Ρίγκαν, που ζητούσε να γίνει εργοστάσιο που να παράγει το Enfield 8000 στην Καλιφόρνια!




Κατόπιν του θριάμβου, ο Γουλανδρής άρχισε να επανδρώνει με ταλαντούχους μηχανικούς την εταιρεία, δημιουργώντας ένα πρότυπο για την εποχή εργοστάσιο στο Κάους, την πιο μεγάλη πόλη του νησιού Γουάιτ, απέναντι από το Σαουθάμπτον.

Αν κι όλα έδειχναν ιδανικά, οι απεργίες της εποχής ήταν ένα εμπόδιο που ακόμα και ο πανίσχυρος Γουλανδρής δεν μπορούσε να ξεπεράσει. Έτσι αποφάσισε να μεταφέρει την παραγωγή του Enfield 8000 στη Σύρο, καθώς εκείνη την εποχή έμενε στο νησί επιβλέποντας την νέα του επένδυση τα ναυπηγεία του Νεωρίου.

Ως έδρα επιλέχθηκε το παλιό νηματουργείο του Βελισσαρόπουλου. Ανακατασκευάζεται και μεταφέρονται εκεί οι εργαλειομηχανές από το εργοστάσιο της Βρετανίας.

Προσλαμβάνονται αρκετοί Έλληνες φανοποιοί, τεχνίτες, αλλά και ντόπιοι εργάτες με εμπειρία, προερχόμενοι από τα ναυπηγεία του νησιού.

Το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής βγαίνει τον Οκτώβριο του 1973. Θα έπρεπε να είναι μια ιστορική μέρα για την ελληνική βιομηχανία, καθώς θεωρείται το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο που μπήκε σε παραγωγή. Η επιτυχία ήταν μεγάλη, αλλά η χρονική συγκυρία καθόλου ευνοϊκή.

Η χώρα ταλανίζεται από πολιτικές αναταράξεις, με την ανατροπή του Παπαδόπουλου από τον Ιωαννίδη να ακολουθεί την εξέγερση του Πολυτεχνείου. Η απόπειρα για Φιλελευθεροποίηση του καθεστώτος ματαιώνεται και η χώρα μπαίνει σε ένα νέο κύκλο εσωστρέφειας. Η καινοτομία στο επιχειρείν, με την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν βρίσκει το κατάλληλο έδαφος για να καλλιεργηθεί.



Το γραφειοκρατικό «τέρας» άλλωστε είναι πανίσχυρο αιώνες τώρα στον ελληνικό κρατικό μηχανισμό και για μία ακόμα φορά στάθηκε εμπόδιο στη δημιουργία ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το Enfield 8000 δεν πήρε ποτέ έγκριση τύπου, ενώ το ελληνικό κράτος δεν έδινε ούτε πινακίδες δοκιμής, με την αιτιολογία πως η εταιρεία θα έπρεπε πρώτα να έχει πουλήσει τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα ώστε να χαρακτηριστεί αυτοκινητοβιομηχανία.

Κι όλα αυτά ενώ το αυτοκίνητο ταξίδεψε σε πολλές περιοχές του κόσμου, ακόμα και στην Αυστραλία ή στη Σαουδική Αραβία! Συνολικά τα αυτοκίνητα που βγήκαν στην κυκλοφορία, από το 1973 έως το 1976, ήταν 112 και η συντριπτική πλειονότητα αυτών ταξίδεψε στη Μεγάλη Βρετανία.

Ένας ακόμη «πονοκέφαλος» ήταν τα ανταλλακτικά, καθώς έρχονταν από την Αγγλία και όταν έφταναν, εκτός από το υψηλό κόστος μεταφοράς τους, έπρεπε να περάσουν τελωνείο, όπου και εκεί δημιουργούνταν διάφορα απρόοπτα.

Κάποιοι από τους επιτελείς εκείνης της ομάδας που ανέλαβε το εγχείρημα θυμούνται το τελωνείο να παγιδεύει τις νταλίκες, για 2-3 ημέρες ή και παραπάνω, περιμένοντας το ανάλογο… αντίτιμο που θα βοηθούσε να ξεμπλοκάρουν τα φορτηγά και να παραδοθούν τα ανταλλακτικά στο εργοστάσιο.




Ακόμα και μετά τη χούντα όμως, στη μεταπολίτευση, το «κράτος» δεν επέτρεψε στον Γουλανδρή να προχωρήσει, βάζοντας του διαρκώς τρικλοποδιές. Παρόλο τις φιλότιμες προσπάθειες των στελεχών της εταιρείας να προωθηθεί σε κυκλοφορία στην Ελλάδα και τη χρήση του από εταιρείες του Δημοσίου αλλά και την Ολυμπιακή Αεροπορία (ο Αριστοτέλης Ωνάσης ήταν έτοιμος να υπογράψει συμβόλαιο για μαζική προμήθεια), δεν υπήρχε αποτέλεσμα λόγω μη απάντησης του Υπουργείου Οικονομικών στα αιτήματα της εταιρείας για τη φορολόγηση του.



Η αδυναμία του κράτους να βρει τρόπους για τη φορολόγηση του ηλεκτρικού κινητήρα ήταν η βασική αιτία για τη μη χορήγηση έγκρισης τύπου.

Πρωταγωνιστές του εγχειρήματος αυτού αναφέρουν πάντως ότι όλα τα προσκόμματα που έθεσε ο κρατικός μηχανισμός έχουν βαθύτερη αιτία τις πιέσεις του πετρελαϊκού λόμπυ και της συμβατικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία δεν θα ανεχόταν τη μαζική παραγωγή ηλεκτροκίνητων οχημάτων.  Οι πιέσεις που ασκήθηκαν ήταν σε πολιτικό, οικονομικό και επιχειρηματικό επίπεδο.


Η παγκόσμια πετρελαϊκή κρίση της εποχής έβρισκε αντίθετες τις πετρελαϊκές εταιρείες και μόνο στην ιδέα παραγωγής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Αρκετά δεξαμενόπλοια παρέμεναν αραγμένα λόγω της κρίσης και ο Γουλανδρής -που είχε εν τω μεταξύ χάσει την υπομονή του με το ελληνικό κράτος- αποφάσισε να ανταποκριθεί όταν οι πετρελαϊκές εταιρείες του διεμήνυσαν να εγκαταλείψει την ιδέα για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, για να αρχίσει να παίρνει παραγγελίες μεταφοράς και να δουλέψουν τα καριάβια του.
Αυτή ήταν η χαριστική βολή για το Enfield 8000 και για το όνειρο παραγωγής ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου από ελληνικά χέρια.
Το εξαιρετικό ντοκιμαντέρ «Ανάμεσα σε δύο νησιά» του, ειδικού σε θέματα αυτοκινήτου, δημοσιογράφου Μιχάλη Σταυρόπουλου καταπιάνεται με την ξεχασμένη, όσο και πονεμένη ιστορία του Enfield 8000.
Δύο πρόσωπα που σχετίστηκαν στενά με το ελληνικό αυτοκίνητο της Σύρου μίλησαν στο news.gr. Ο μηχανικός Αλέξανδρος Μαραντζίδης, ήταν εκείνος που έφερε ένα Enfield και ανέλαβε την ανακατασκευή του στη Σύρο. Και ο Αντώνης Γαβαλάς, προϊστάμενος του εργοστασίου για τα δύο και κάτι χρόνια που αυτό λειτούργησε στο νησί.
Ακόμα κι έτσι όμως, ο Γουλανδρής εξελίχτηκε τρόπον τινά σε θεματοφύλακα μνήμης εκείνης της φιλόδοξης ελληνικής απόπειρας των 70s. Πριν από μερικά χρόνια ο Αλέξανδρος Μαραντζίδης, ένας από τους αρχι-μηχανικούς στην παραγωγή του αυτοκινήτου, εντόπισε ένα Enfield 8000 στη Μεγάλη Βρετανία.
Με χορηγία από την οικογένεια Γουλανδρή το αυτοκίνητο έφτασε στη Σύρο, ταξινομήθηκε και δωρήθηκε στο Βιομηχανικό Μουσείο της Ελλάδας.

«Η οικογένεια Γουλανδρή προσέφερε όλα τα χρήματα που απαιτούνταν. Είχα αναλάβει προσωπικά τη διαδικασία εκτελωνισμού του και την επιστροφή του στην Ελλάδα», έχει δηλώσει ο κ. Μαραντζίδης για το μοναδικό εν Ελλάδι απομεινάρι μιας προσπάθειας που (δυστυχώς) ήταν πολύ μπροστά από την εποχής της…




newsone.gr

Θεσσαλονίκη: Αναρχικοί με λοστάρια ματαίωσαν το “straight pride” - Τι λένε οι διοργανωτές




Θεσσαλονίκη: Αναρχικοί με λοστάρια ματαίωσαν το “straight pride” - Τι λένε οι διοργανωτές

Ματαιώθηκε τελικά το Straight Pride Parade ανακοίνωσαν πριν από λίγο οι «Ενωμένοι Μακεδόνες», οι οποίοι είχαν αναλάβει την διοργάνωσή του.

Όπως σημειώνουν σε ανάρτησή τους στο facebook, η απόφαση αυτή εληφθη λόγω της παρουσίας «περίεργων ατόμων με λοστάρια που έχουν καταλάβει την πλατεία Αριστοτέλους».

Οι "Ενωμένοι Μακεδόνες" σημειώνουν ακόμη ότι η αστυνομία δεν εκκενώνει τον χώρο από αυτή την ομάδα ατόμων «μη επιτρέποντας σε οικογενειάρχες να κάνουν την προγραμματισμένη εκδήλωση.

Αναλυτικά το μήνυμά τους:
«Το straight pride parade ΑΝΑΒΑΛΕΤΑΙ για λογούς ασφαλείας.
Δεκάδες..."περίεργα" άτομα με λοταρία έχουν καταλάβει την πλατεία Αριστοτέλους.
Η αστυνομία από την άλλη δεν έχει πρόθεση να εκκενώσει την πλατεία από αυτά τα άτομα μη επιτρέποντας σε οικογενειάρχες να κάνουν την προγραμματισμένη εκδήλωση.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΜΑΣ!», αναφέρουν.

Νωρίτερα ομάδα περίπου πενήντα αναρχικών είχε καταλάβει το χώρο στην πλατεία Αριστοτέλους, όπου επρόκειτο να συγκεντρωθούν μέλη της ομάδας  για την εκδήλωση Straight Pride.
Σκοπός των αναρχικών είναι να ακυρωθεί, όπως και τελικά έγινε,  η εκδήλωση των «Ενωμένων Μακεδόνων», η οποία πραγματοποιείται ως αντίδραση στη διεξαγωγή του Gay Pride.
Στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έχουν αναπτυχθεί ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις για την αποτροπή επεισοδίων.

Να σημειωθεί ότι πριν από κάποιες ημέρες ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γ.Μπουτάρης είχε χαρακτηρίσει την εκδήλωση ως «ηλιθιότητα».
«Δεν πρόκειται να πάψουν να υπάρχουν, ούτε στη δικιά μας τη γενιά, ούτε στις επόμενες γενιές, τα Straight Pride, αυτή η περίφημη ηλιθιότητα. Τι θα πει Straight Pride, δηλαδή, υποστηρίζουν τη φυσιολογικότητα;
Γιατί αυτό λένε. Φυσιολογικό είναι αυτό που βγαίνει από μέσα σου, δεν είναι πως επειδή εγώ είμαι μάτσο αγοράκι, εγώ είμαι ο φυσιολογικός. Και γιατί είσαι εσύ και δεν είμαι εγώ; Αυτό το ερώτημα δεν θα ξεπεραστεί εύκολα.
Πάντοτε θα υπάρχουν αντιδράσεις», τόνισε χαρακτηριστικά κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για το 8ο Thessaloniki Pride, που θα ολοκληρωθεί το Σάββατο 22 Ιουνίου.

Την ίδια περίπου ώρα  το 8ο Thessaloniki Pride πραγματοποιήθηκε ανεμπόδιστο.
Οι εκδηλώσεις του 8ου Thessaloniki Pride το οποίο φέτος έχει σύνθημα «Γράφουμε Ιστορία», ξεκίνησαν την περασμένη την περασμένη Τρίτη και ολοκληρώνονται σήμερα.
H πορεία «υπερηφάνειας» ξεκίνησε από τον Λευκό Πύργο και θα κινηθεί στις οδούς Εθνικής Αμύνης, Τσιμισκή, Βενιζέλου και Λεωφόρο Νίκης.
Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!Πηγή

Το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΚΙΝΑΛ-Όλα τα ονόματα

Το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΚΙΝΑΛ-Πρώτος ο Γ.Καμίνης στην τελευταία-τιμητική θέση ο Μ.Χριστοδουλάκης-Όλα τα ονόματα
Το ψηφοδέλτιο Επικρατείας, ενόψει των εκλογών της 7ης Ιουλίου, ανακοίνωσε το ΚΙΝΑΛ.

Επικεφαλής του ψηφοδελτίου επικρατείας του ΚΙΝΑΛ στις βουλευτικές εκλογές 2019 τοποθετήθηκε ο Γιώργος Καμίνης, όπως είχε γίνει γνωστό το απόγευμα εκείνου του Σαββάτου που η Φώφη Γεννηματά τα «έσπασε» με τον Ευάγγελο Βενιζέλο όταν του ανακοίνωσε ότι δεν προτίθεται να τον τοποθετήσει στο ψηφοδέλτιο επικρατείας του Κινήματος.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Θόδωρος Μαργαρίτης, στην τρίτη ο Παύλος Χρηστίδης, στην 4η ο Κώστας Μποτόπουλος, στην 5η η Χρύσα Αράπογλου, στην 6η θέση η Κατερίνα Μπατζελή, στην 7η θέση ο Μάνος Γλυνός, στην 8η η Ανδριάννα Αλεβίζου, στην 9η η Φρόσω Στεφοπούλου στην 10η η Μαρία Καλλιδοπούλου, στην 11η ο Παύλος Γερουλάνος και στην 12η τιμητική ο γραμματέας του ΚΙΝΑΛ Μανώλης Χριστοδουλάκης.

Το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΚΙΝΑΛ:
  1. ΚΑΜΙΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
  2. ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΘΟΔΩΡΟΣ
  3. ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ
  4. ΜΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
  5. ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΧΡΥΣΑ
  6. ΜΠΑΤΖΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
  7. ΓΛΥΝΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
  8. ΑΛΕΒΙΖΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΝΑ
  9. ΣΤΕΦΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΦΡΩΣΥΝΗ
  10. ΚΑΛΛΙΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
  11. ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
  12. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ