Η πολυπολιτισμική εκπαιδευτική πολιτική πιάνει τόπο. Εδώ σχολείο της Αγ.
Παρασκευής στις καθιερωμένες πολυπολιτισμικές σχολικές δραστηριότητες
με πανό στα αραβικά.
Περιμένω την επιστολή των εκπαιδευτικών (λέμε τώρα) και των παιδιών,
όπου θα καλούν τον Χρυσοχοΐδη να φτιάξει ένα χοτ σποτ 1000 ατόμων στην
περιοχή τους.
Περιμένω αίτημα προς το υπουργείο Παιδείας των εκπαιδευτικών που
καμαρώνουν σαν Ρομά σκερπάνι με το πανό στα αραβικά και το κατόρθωμα
τους να αφελληνίσουν Έλληνες, καθώς και των λοβοτομημένων γονιών να
ζητήσουν να φέρουν στα σχολεία των παιδιών τους στην Αγ. Παρασκευή
λαθρόπουλα από τα hot spot, ΤΩΡΑ όμως.
Να δούμε τέλος πάντων εμπράκτως αυτή την ανεκτικότητα.
Με πανό και κολάζ δεν πειθόμαστε για τις αγαθές προθέσεις.
Λυπάμαι, αλλά όλο αυτό το σχολικό τζέρτζελο που πλέον έχει ξεπεράσει τα
όρια του γελοίου, αν δεν συνοδεύεται από έμπρακτη πρόσκληση για
φιλοξενία χοτ σποτ στην γειτονιά τους και αποδοχή δεκάδων παιδιών λάθρο
στα σχολεία τους, ονομάζεται ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ. Και ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ.
Ως εκ τούτου η ανοχή μας στο θέμα αυτό έχει κάποια όρια, τα οποία οι βλαμμένοι κάθε είδους τα έχουν πλέον ξεπεράσει.
Ελένη Παπαδοπούλου
Σχόλιο ιστολογίου: Λαμβάνοντας
υπ' όψιν την γνωστή δήλωση του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη
"χαίρομαι που η Ελλάδα μετατρέπεται σε μια πολυπολιτισμική χώρα", θα
θέλαμε να ρωτήσουμε τα εξής:
✓ Ποιά συγκεκριμένα οφέλη μπορεί να μας αναφέρει ο πρωθυπουργός, από την μετάλλαξη της Ελλάδας;
✓ Ο Ελληνικός πολιτισμός έχει ανάγκη από προσθήκες άλλων πολιτισμών (οι οποίοι δεν φημίζονται για την τάση τους προς ενσωμάτωση);
Εκτός από εκθέσεις της παγκοσμιοποίησης και της νέας τάξης πραγμάτων
περί "ανθρωπισμού", μπορεί ο ίδιος ο πρωθυπουργός (ή κάποιος επώνυμος
από την κουστωδία των συμβούλων του) να απαντήσει με συγκεκριμένες
αναφορές - παραδείγματα στα οφέλη (βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και
μακροπρόθεσμα) που θα έχει η Ελλάδα (και το σύνολο των Ελλήνων πολιτών)
ως χώρα από την αποδοχή μιας εισβολής πολιτιστικών και πολιτισμικών
στοιχείων που μεταφέρουν στην χώρα οι λαθραία και παράνομα εισελθόντες
αγνώστου ταυτότητας πληθυσμοί;
Πηγή