Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

15 Οκτωβρίου 2016

ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ!Αλλοιώνουν την 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ για χάρη των ''ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ"!Δείτε τι ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ..






















Δεν πίστευε στα μάτια του ο συντάκτης του άρθρου, όταν διάβασε το υλικό-καταγγελία που έλαβε από αναγνώστη του VoiceNews του οποίου το fyllokaiftero1.blogspot.com αναδημοσιέυει .

Σε αυτό το υλικό που λάβαμε, μας κοινοποιήθηκε κείμενο από τη ν εκδήλωση για την 28η Οκτωβρίου, που πρόκειται να γίνει σε Δημοτικό Σχολείο μεγάλης πόλης της ελληνικής περιφέρειας.
Κόντρα σε κάθε ιδεώδες, προς την μάθηση των Ελληνόπουλων για το τι σημαίνει 28η Οκτωβρίου, κάποιοι δάσκαλοι-δημόσιοι υπάλληλοι-‘αλληλέγγυοι-αριστεροί (;)παραβλέπουν το πραγματικό νόημα της ημέρας-εορτής και προχωρούν σε ‘κατήχηση’ των παιδιών με σκοπό την επίτευξη μίας ανθελληνικής ατζέντας.

 Σας παραθέτουμε το υλικό (για ευνόητους λόγους δεν αναφέρουμε το όνομα το δημόσιου σχολείου, ούτε το όνομα του αναγνώστη για ευνόητους λόγους, βρίσκονται όμως αμφότερα στη διάθεσή μας).





Ας μας εξηγήσει κάποιος ποια η σχέση του Εθνικού Αγώνα κατά του Κατακτητή, μία πράξη ΕΘΝΙΚΗ (δεξιοί, αριστεροί, όλοι ενωμένοι οι Έλληνες) με το παρόν και το ‘προσφυγικό’ πρόβλημα.
Πώς είναι δυνατόν από τις 365 μέρες του χρόνου, να επιλέγεται η συγκεκριμένη μέρα, μέρα μνήμης (άλλωστε ζουν ακόμα έστω και ελάχιστοι από τους αγωνιστές) και διδαχής στη νεότερη γενιά του τι σημαίνει ένας Έθνος σύσσωμο να αντιστέκεται σε ξένο κατακτητή.
Θεωρούμε πως το Υπουργείο Παιδείας, οφείλει να κοιτάξει το θέμα και να δώσει ο ίδιος ο Υπουργός απαντήσεις στις εξής απορίες:
Α) έχει δοθεί κεντρική εντολή από το Υπουργείο προς τους δασκάλους να προχωρούν σε τέτοια αλλοίωση του μηνύματος της ημέρας;
B) αν ναι, ποιος πήρε την απόφαση, να βγει να το πει δημοσίως και να προσπαθήσει (που δε μπορεί φυσικά) να τη δικαιολογήσει.
Γ) αν είναι πρωτοβουλία των δασκάλων του σχολείου, ποια είναι τα διοικητικά μέτρα που θα ληφθούν για την αλλοίωση της Εθνικής Επετείου και για την αλλαγή των οδηγιών του Υπουργείου.
Δ) πώς είναι δυνατόν κάθε εκπαιδευτικός να προχωρά σε προσωπική-ιδεολογική ‘κατήχηση’ εντός του σχολείου, χωρίς να υπάρχει έλεγχος από τους ανωτέρους στα κλιμάκια.
Σε περίπτωση που είναι κεντρική εντολή του Υπουργείου, ο κος Φίλης είναι έκθετος, καθώς μετά το μάθημα των Θρησκευτικών προσπαθεί να αλλοιώσει κάθε έννοια εθνικής ταυτότητας, πατριωτικής συνείδησης στο πλαίσιο μίας παγκοσμιοποίησης των Εθνών, που ερμηνεύεται ως ισοπέδωση των διαφορών των πολιτισμών, της ιστορίας, της κουλτούρας.
Είναι καιρός να γίνει πια πλήρως αντιληπτό πως καμία ιδεοληψία δε μπορεί και δεν πρέπει να ‘μολύνει’ τα μυαλά των παιδιών. Όταν μεγαλώσουν είναι ελεύθεροι πολίτες να κινούνται αυτόνομα. Όχι όμως στο σχολείο και ειδικότερα στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου