Σελίδες

Σελίδες

Σελίδες

10 Ιουλίου 2018

Ερχεται η απόλυτη κατάρρευση: «Τρίτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ στις Ευρωεκλογές!» – Οι επικοινωνιολόγοι της Τράπεζας Ρότσιλντ προειδοποιούν τον Α. Τσίπρα


-



Είναι γνωστό γνωστόν τοις πάσι πως πλέον καταρρέει ο Α. Τσίπρας και οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ.
Ο μέσος όρος των 5 τελευταίων δημοσκοπήσεων (Alco, Pulse, Metron Analysis, MRB, Marc) δείχνει τη διαφορά στην εκτίμηση ψήφου να διευρύνεται κατά 3% σε σχέση με τον Ιανουάριο και τη ΝΔ πολιτικά κυρίαρχη και σε τροχιά αυτοδυναμίας, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας. 

Κόλαφο για το κυβερνών κόμμα αποτελεί και ένα σημαντικό εύρημα της Metron Analysis που δείχνει ότι είναι μύθος και οι λεγόμενοι αναποφάσιστοι του ΣΥΡΙΖΑ:
Στα λεγόμενα ανώτατα όρια εκλογικής επιρροής, δηλαδή τη δυνητική πιθανότητα να ψηφιστεί ένα κόμμα, μόνον το 26% απαντά ότι υπάρχει κάποια πιθανότητα να επανακάμψει στο ΣΥΡΙΖΑ.

Αντιθέτως το 73% του συνόλου των πολιτών -ανεξαρτήτως ιδεολογικής προέλευσης- δηλώνει απερίφραστα ότι αποκλείεται να ψηφίσει τον ΣΥΡΙΖΑ, οποτεδήποτε κι αν γίνουν εκλογές.
Αυτό σημαίνει ότι οι περίφημοι «αναποφάσιστοι πρώην ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ» απλά δεν υπάρχουν!

Με λίγα λόγια, η εξουσία χάνεται.

Η θύελλα όμως δεν σταματάει εδώ.
Οι επικοινωνιολόγοι της Rothschild προειδοποιούν Τσίπρα: «Τρίτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ στις Ευρωεκλογές!»

Το άρθρο του γνωστού δημοσιογράφου Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλου είναι άκρως αποκαλυπικό!

Οι Γάλλοι σύμβουλοι της κυβέρνησης, καθώς και το επικοινωνιακό επιτελείο της Τράπεζας Ρότσιλντ, επεξεργάζονται σχέδια για τον κ. Τσίπρα ενόψει ευρωεκλογών και βουλευτικών εκλογών.
Αυτά τα τελευταία όμως δεν αρέσουν στους επαγγελματίες λασπολόγους και εκβιαστές του κόμματος.

Διάσταση απόψεων υπάρχει μεταξύ των Γάλλων συμβούλων της κυβέρνησης και της τακτικής του πρωθυπουργού να κατηγορεί συνεχώς τον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη για δεξιά απόκλιση.

Η γαλλική πλευρά πιστεύει ότι η τακτική αυτή ενισχύει το προφίλ του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο δεξιό κοινό, χωρίς να απομακρύνει από την ΝΔ φιλελεύθερους κεντροδεξιούς ψηφοφόρους.

Γι’ αυτό τον λόγο, συστήνουν στο επικοινωνιακό επιτελείο του κ. Αλ. Τσίπρα να αλλάξει τακτική και γλώσσα και να προσπαθήσει να φέρει κοντά του ψηφοφόρους από τον φιλοευρωπαϊκό κεντροαριστερό χώρο.

Προτείνουν έτσι να χρησιμοποιήσει κάποιες ιδέες από αυτές που τόνισε στην τελευταία ομιλία του ο Γάλλος πρόεδρος Εμμανουέλ Μακρόν προς τους Γάλλους βουλευτές στις Βερσαλίες, όπου έκανε λόγο για το «κράτος πρόνοιας του 21ου αιώνα» και για την καταπολέμηση της φτώχειας μέσω της προσωπικής ανάπτυξης και άρα της δια βίου εκπαίδευσης.

Όπως διαπιστώθηκε αμέσως μετά την ομιλία του, που κράτησε 95 λεπτά και μεταδόθηκε live από δύο τηλεοπτικά δίκτυα, οι τοποθετήσεις του Γάλλου προέδρου είχαν αρκετή απήχηση στην νεολαία η οποία αναζητεί νέους δρόμους.

«Πολλούς Γάλλους νέους δεν τούς ενδιαφέρουν τα επιδόματα αλλά οι προοπτικές που διανοίγονται γι’ αυτούς με ορίζοντα 20 και 30 χρόνων.
Η τάση δε αυτή δεν είναι μόνον γαλλική.

Έχει πανευρωπαϊκό χαρακτήρα», μάς είπε ένας από τους Γάλλους ειδικούς που βρίσκονται στην Ελλάδα.

Κατά τον συνομιλητή μας, ορισμένοι από τους συμβούλους του πρωθυπουργού δέχονται την λογική αυτή, πλην όμως αντιδρούν οι δήθεν «σκληροί» αριστεροί, γνωστοί για την έφεσή τους προς τον τραμπουκισμό και την χυδαιότητα.

«Αν ο κύριος πρωθυπουργός υποκύψει στην ομάδα αυτή και προκρίνει την λάσπη ως επικοινωνιακό εργαλείο, τότε θα βρεθεί μπροστά σε δυσάρεστες εκπλήξεις.

Ίσως βρεθεί και στην τρίτη θέση στις ευρωεκλογές, γεγονός που θα έχει σοβαρή αρνητική επίπτωση», μάς είπε ο Γάλλος συνομιλητής μας.

Και το ερώτημά του είναι σε ποιον βαθμό οι λασπολόγοι του Σύριζα έχουν το πάνω χέρι.
Κάτι που θα φανεί τις εβδομάδες που έρχονται.

Οταν λοιπόν βγαίνουν Γάλλοι και ομιλούν για 3η θέση, τότε κάτι ξέρουν σίγουρα.
Το ερώτημα βέβαια είναι ποιο κόμμα θα βρεθεί στην 2η θέση.
Δύο είναι τα υποψήφια, Χρυσή Αυγή και ΚΙΝΑΛ.

Ρότσιλντ και Α. Τσίπρας

Είναι γνωστό ότι ο Έντουαρντ Ρότσιλντ, της γνωστής οικογενείας με την οποία συναντήθηκε κρυφίως στο Παρίσι ο πρωθυπουργός πριν ένα χρόνο, συμμετέχει με 37% στη γαλλική εφημερίδα Liberation η οποία κατά καιρούς έχει αναδείξει σε κορυφαία ευρωπαϊκή προσωπικότητα τον Αλ. Τσίπρα.

Όταν δε ο πρωθυπουργός αποφάσισε αιφνιδίως να προκηρύξει δημοψήφισμα τον Ιούλιο του 2015υποστηρίχθηκε ξανά από τον εκδοτικό βραχίονα τον Ρότσιλντ με επίσης ολοσέλιδο πρωτοσέλιδο υπό τον τίτλο:
« Το ΟΧΙ του Δία» και μια φωτογραφία του Αλέξη Τσίπρα από προεκλογική ομιλία του στο Σύνταγμα.

Το ΟΧΙ βέβαια έγινε ΝΑΙ και οδήγησε σε 3ο Μνημόνιο.
 
 
epilekta.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου