Πολλοί πολίτες διαμαρτύρονται με την αυθαίρετη ενέργεια των εταιριών της κινητής τηλεφωνίας οι οποίες εκτός από τις υπέρογκες ληστρικές αυξήσεις, εκτός από το "κλέψιμο"του χρόνου ομιλίας, και χρήσης του ίντερνετ, το τελευταίο τετράμηνο "κόβουν" στους χρήστες των καρτοκινητών την δυνατότητα να έχουν εισερχόμενες κλίσεις, τελείως αυθαίρετα, και παράνομα διότι οι χρήστες έχουν συνάψει με την κάθε τηλεφωνική εταιρία μια σύμβαση την οποία καταπατούν και μάλιστα χωρίς καμία προειδοποίηση.
Από την στιγμή που ο πελάτης τους δεν κάνει ανανέωση σε ένα τρίμηνο διακόπτουν εντελώς τη κίνηση του κινητού του, ο πελάτης των εταιριών γνώριζε ο,τι αυτό θα ισχύσει σε ένα χρόνο, με συνέπεια να χάνει πελάτες, φίλους, να βρεθεί σε πιθανό κίνδυνο όταν πρόκειται για ηλικιωμένο η ασθενή και χρειαστεί να τον καλούν οι συγγενείς του.
Και το χειρότερο ; όσοι τον καλούν ακούν ηχογραφημένο μήνυμα ο,τι << Έχει γίνει φραγή των εισερχομένων κλίσεων>> χωρίς να λέει το μήνυμα ο,τι π.χ "Αυτό έγινε από τον Cosmote επειδή ο πελάτης μας δεν έκανε ανανέωση κάρτας" Και αυτό έχει επιπλέον ως συνέπεια να δυσφημείται ο πολίτης, ως άνθρωπος, και ως επαγγελματίας, διότι δίνεται η εντύπωση ο.τι η φραγή έγινε από τον ίδιο τον χρήστη σε βάρος του συγκεκριμένου, φίλου, η συνεργάτη η πελάτη του η συγγενή του.
Ρωτήσαμε σχετικά τον νέο προϊστάμενο του εμπορικού τμήματος του cosmote Καστοριάς και η απάντηση του ήταν: << ...Ο Μητσοτάκης...ρωτήστε τον Μητσοτάκη >>
Από την στιγμή που ο πελάτης τους δεν κάνει ανανέωση σε ένα τρίμηνο διακόπτουν εντελώς τη κίνηση του κινητού του, ο πελάτης των εταιριών γνώριζε ο,τι αυτό θα ισχύσει σε ένα χρόνο, με συνέπεια να χάνει πελάτες, φίλους, να βρεθεί σε πιθανό κίνδυνο όταν πρόκειται για ηλικιωμένο η ασθενή και χρειαστεί να τον καλούν οι συγγενείς του.
Και το χειρότερο ; όσοι τον καλούν ακούν ηχογραφημένο μήνυμα ο,τι << Έχει γίνει φραγή των εισερχομένων κλίσεων>> χωρίς να λέει το μήνυμα ο,τι π.χ "Αυτό έγινε από τον Cosmote επειδή ο πελάτης μας δεν έκανε ανανέωση κάρτας" Και αυτό έχει επιπλέον ως συνέπεια να δυσφημείται ο πολίτης, ως άνθρωπος, και ως επαγγελματίας, διότι δίνεται η εντύπωση ο.τι η φραγή έγινε από τον ίδιο τον χρήστη σε βάρος του συγκεκριμένου, φίλου, η συνεργάτη η πελάτη του η συγγενή του.
Ρωτήσαμε σχετικά τον νέο προϊστάμενο του εμπορικού τμήματος του cosmote Καστοριάς και η απάντηση του ήταν: << ...Ο Μητσοτάκης...ρωτήστε τον Μητσοτάκη >>