ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙΕΙ ΝΕΡΟ-Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΛΙΤ ΤΟ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ
Promoted Content
Θα μπορούσε κανείς να φανταστεί ότι ένα αυτοκίνητο μπορεί να
κινηθεί με καθαρό νερό;(!!!). Κι όμως αυτό είναι δυνατόν εδώ και 32
χρόνια… Ο Stanley Meyer κατάφερε να φτάσει σε αυτό το επίτευγμα, από το
1985!!!
Ο Stanley Meyer ήταν ένας ανεξάρτητος εφευρέτης
και πρώην υπάλληλος της NASA, που σχεδίασε και κατασκεύασε έναν κινητήρα
που κινείτο αποκλειστικά με νερό, εφαρμόζοντας την τεχνολογία του
κινώντας ένα υδροκινούμενο buggy.
Επαναστατικό αυτοκίνητο του καταγράφηκε πολλές φορές από τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Ο Meyer αναγνωρίστηκε από εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς, και εξελέγη εφευρέτης της χρονιάς στο “Who’s Who of America” το 1993.
Ο Meyer έλαβε επίσης σημαντική υποστήριξη από τον Καναδά, την Αγγλία και τη Σουηδία. Η εστίασή του στο νερό ως καύσιμο άρχισε το 1975, ένα χρόνο μετά το τέλος του αραβικού εμπάργκο πετρελαίου, το οποία είχε προκληθεί από τις υψηλές τιμές του φυσικού αερίου, τους αγωγούς αερίου και το (χρηματηστηριακό) άγχος.
Η βασική ιδέα του ήταν ότι η ατομική σύνθεση του νερού είναι μια τέλεια πηγή καυσίμου. Το μόριο του νερού αποτελείται από δύο άτομα υδρογόνου και ένα άτομο οξυγόνου, και όταν το μόριο του νερού διαχωρίζεται στα συστατικά του στοιχεία (Η και Ο) και οξειδώνεται ως καύσιμο, η προκύπτουσα ενέργεια είναι δυόμιση φορές πιο ισχυρό από τη βενζίνη , και οι εκπομπές είναι… υδρατμοί.
Όλες οι προηγούμενες έρευνες ήταν προβληματικές ως πρός το πώς να διαχωρίσουν το νερό οικονομικά. Οι παραδοσιακές μέθοδοι διαχωρισμού του μορίου το ύδατος είχαν σαν αποτέλεσμα την αποτυχία.
Με αυτές τις μεθόδους δεν μπορούσε κανείς να τροφοδοτήσει ένα αυτοκίνητο, και να το κινήσει για μεγάλη απόσταση. Επίσης το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου (οι μπαταρίες) δεν μπορούσε να φορτιστεί αυτή τη διαδικασία αρκετά γρήγορα και το αποτέλεσμα είναι μια γρήγορα αδειασμένη μπαταρία.
Μετά από τριάντα χρόνια έρευνας, ο Meyer ανακάλυψε μια εφαρμόσιμη μέθοδο, την επί του σκάφους ηλεκτρόλυση υδρογόνου, δημιουργώντας έναν κινητήρα ο οποίος αποδίδει 100 μίλια ανά γαλόνι, αλλά χρησιμοποιώντας νερό.
Ο Stanley Meyer είχε πει ότι ο στρατός ήθελε να χρησιμοποιήσει αυτή την τεχνολογία σε δεξαμενές και τζιπ. Είχε τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας, και ήταν έτοιμος για παραγωγή. Είπε επίσης ότι του είχε προσφερθεί ένα δισεκατομμύριο δολάρια από μια αραβική εταιρεία πετρελαιοειδών για να βάλει στο ράφι την ιδέα του, αλλά αρνήθηκε την προσφορά.
Ο Stanley Meyer πέθανε ξαφνικά στις 21 Μαρτίου 1998, μετά από δείπνο σε ένα εστιατόριο. Ο αδερφός του είπε ότι κατά την διάρκεια μιας συνάντησης με δυο Βέλγους επενδυτές σε ένα εστιατόριο, ο Meyer ξαφνικά έτρεξε έξω, λέγοντας «Με δηλητηρίασαν».
Επαναστατικό αυτοκίνητο του καταγράφηκε πολλές φορές από τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Ο Meyer αναγνωρίστηκε από εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς, και εξελέγη εφευρέτης της χρονιάς στο “Who’s Who of America” το 1993.
Ο Meyer έλαβε επίσης σημαντική υποστήριξη από τον Καναδά, την Αγγλία και τη Σουηδία. Η εστίασή του στο νερό ως καύσιμο άρχισε το 1975, ένα χρόνο μετά το τέλος του αραβικού εμπάργκο πετρελαίου, το οποία είχε προκληθεί από τις υψηλές τιμές του φυσικού αερίου, τους αγωγούς αερίου και το (χρηματηστηριακό) άγχος.
Η βασική ιδέα του ήταν ότι η ατομική σύνθεση του νερού είναι μια τέλεια πηγή καυσίμου. Το μόριο του νερού αποτελείται από δύο άτομα υδρογόνου και ένα άτομο οξυγόνου, και όταν το μόριο του νερού διαχωρίζεται στα συστατικά του στοιχεία (Η και Ο) και οξειδώνεται ως καύσιμο, η προκύπτουσα ενέργεια είναι δυόμιση φορές πιο ισχυρό από τη βενζίνη , και οι εκπομπές είναι… υδρατμοί.
Όλες οι προηγούμενες έρευνες ήταν προβληματικές ως πρός το πώς να διαχωρίσουν το νερό οικονομικά. Οι παραδοσιακές μέθοδοι διαχωρισμού του μορίου το ύδατος είχαν σαν αποτέλεσμα την αποτυχία.
Με αυτές τις μεθόδους δεν μπορούσε κανείς να τροφοδοτήσει ένα αυτοκίνητο, και να το κινήσει για μεγάλη απόσταση. Επίσης το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου (οι μπαταρίες) δεν μπορούσε να φορτιστεί αυτή τη διαδικασία αρκετά γρήγορα και το αποτέλεσμα είναι μια γρήγορα αδειασμένη μπαταρία.
Μετά από τριάντα χρόνια έρευνας, ο Meyer ανακάλυψε μια εφαρμόσιμη μέθοδο, την επί του σκάφους ηλεκτρόλυση υδρογόνου, δημιουργώντας έναν κινητήρα ο οποίος αποδίδει 100 μίλια ανά γαλόνι, αλλά χρησιμοποιώντας νερό.
Ο Stanley Meyer είχε πει ότι ο στρατός ήθελε να χρησιμοποιήσει αυτή την τεχνολογία σε δεξαμενές και τζιπ. Είχε τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας, και ήταν έτοιμος για παραγωγή. Είπε επίσης ότι του είχε προσφερθεί ένα δισεκατομμύριο δολάρια από μια αραβική εταιρεία πετρελαιοειδών για να βάλει στο ράφι την ιδέα του, αλλά αρνήθηκε την προσφορά.
Ο Stanley Meyer πέθανε ξαφνικά στις 21 Μαρτίου 1998, μετά από δείπνο σε ένα εστιατόριο. Ο αδερφός του είπε ότι κατά την διάρκεια μιας συνάντησης με δυο Βέλγους επενδυτές σε ένα εστιατόριο, ο Meyer ξαφνικά έτρεξε έξω, λέγοντας «Με δηλητηρίασαν».
Ο Stephen Meyer θυμάται τα γεγονότα εκείνης της βραδιάς: «Ο
Stanley ήπιε μια γουλιά χυμό cranberry. Στη συνέχεια έπιασε το λαιμό
του, βγήκε έξω, έπεσε στα γόνατά του και έκανε εμετό βίαια. Έτρεξα έξω
και τον ρώτησα, «Τι συμβαίνει;» Ο Stephen θυμάται: «Φώναξε,“Με
δηλητηριασαν!” Αυτή ήταν η επιθανάτια δήλωσή του.»
Ο Stephen Meyer ήταν σοκαρισμένος από τον θάνατο του δίδυμου
αδελφού του αλλά ήταν εξίσου κατάπληκτος με την απάντηση των δύο Βέλγων
την επόμενη μέρα. «Τους είπα ότι Stan είχε πεθάνει και δεν είπαν ούτε
μια λέξη», θυμάται, «απολύτως τίποτα, ούτε συλλυπητήρια, καμία ερώτηση.
Από τότε δεν εμπιστεύτηκα αυτούς τούς δύο ποτέ ξανά.»
Η επίσημη εκδοχή που ανακοίνωσε η αστυνομία του Grove City, συμβάδισε με την αναφορά του ιατροδικαστή που ανέφερε ότι ο Meyer, πέθανε από εγκεφαλικό ανεύρυσμα!!!
Οι υποστηρικτές του Meyer συνεχίζουν μέχρι σήμερα να υποστηρίζουν
ότι δολοφονήθηκε, προκειμένου να υποκλαπούν και εν τέλει να εξαφανιστούν
οι εφευρέσεις του…
ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΙΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου