Οι έχοντες παλαιά αυτοκίνητα θα πληρώσουν μεγαλύτερο φόρο, και ποιοι έχουν παλαιά αυτοκίνητα ; Οι φτωχοί, την αδυναμία τους να αγόράσουν νεο αυτοκίνητο η αριστερή κυβερνηση ΣΥΡΙΖΑ την τιμωρεί με επιπλέον φόρο .
Οι 6 αλλαγές που φέρνει το υπουργείο Οικονομικών
Σαρωτικές αλλαγές στην φορολογία αυτοκινήτων, φέρνει το υπουργείο Οικονομικών, στην κατεύθυνση της δικαιότερης και πιο αποτελεσματικής φορολόγησης. Με τις αλλαγές που προωθούνται κερδισμένοι θα βγουν όσοι έχουν νεότερα και φτηνά Ι.Χ., ενώ στον αντίποδα, ενδεχομένως μεγαλύτερο φόρο, θα κληθούν να καταβάλουν οι ιδιοκτήτες ακριβών και παλαιών αυτοκινήτων (20ετίας).
Σε σχετική ανακοίνωση του, το υπουργείο Οικονομικών, αναφέρει πως, στην προσπάθειά του για τη δημιουργία και παγίωση μιας δικαιότερης και αποτελεσματικότερης φορολόγησης και ενός γενικότερου εξορθολογισμού στον τομέα της αυτοκίνησης, σχεδιάζει:
-Κατάργηση του κριτήριου του κυβισμού των οχημάτων ως βάση της φορολόγησής τους. Αντί γι’ αυτό προτείνεται υπολογισμός της φορολογίας στη βάση της λιανικής τιμής (προ φόρων), με προοδευτική αναπροσαρμογή των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης.
-Καταβολή ΦΠΑ, έλεγχο στοιχείων και υπαγωγή στις διατάξεις της σχετικής φορολογίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τα οποία προέρχονται από χώρες του εξωτερικού.
-Θέσπιση αντικινήτρων στην κυκλοφορία παλαιών και ρυπογόνων οχημάτων (π.χ. για οχήματα άνω της 20ετίας) με ένα «τέλος περιβάλλοντος».
-Αντικατάσταση του συστήματος απόσυρσης από ένα δικαιότερο σύστημα φορολόγησης το οποίο θα επιδοτεί τα οχήματα χαμηλής τιμής αγοράς.
-Ανάλογη προσαρμογή των τεκμηρίων διαβίωσης σχετικά με τα αυτοκίνητα.
-Αλλαγή του τρόπου ελέγχου ανασφάλιστων και ανέλεγκτων από ΚΤΕΟ οχημάτων (π.χ. με ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων τους).
Σε αυτό το πλαίσιο το υπουργείο προγραμματίζει συναντήσεις με τους φορείς του χώρου της αυτοκίνησης, για να δώσει την δυνατότητα να συνεισφέρουν με τις δικές τους προτάσεις, στη διαμόρφωση του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος. Οι άνθρωποι της αγοράς, δείχνουν να αντιδρούν θετικά σε αυτή την πρώτη διατύπωση του πλαισίου, αλλά μέσα στο πλήθος κατόχων φτηνών Ι.Χ. που μάλλον θα κερδίζουν από τις νέες αλλαγές, υπάρχουν πολλοί που επέλεξαν τα τελευταία χρόνια, να επενδύσουν στην πετρελαιοκίνηση, αγοράζοντας τους ακριβότερους, σε πολλές περιπτώσεις, πετρελαιοκινητήρες, στην λογική της σταδιακής απόσβεσης, τόσο από την τιμή και κατανάλωση καυσίμου, όσο και από τα μειωμένα τέλη. Τώρα που η φορολόγηση θα γίνεται, όπως φαίνεται με βάση την τιμή λιανικής, μπορεί να βρεθούν να πληρώνουν αρκετά περισσότερα από όσα λογάριαζαν, με βάση την ισχύουσα νομοθεσία.
«Τέλος περιβάλλοντος», για τοιυς φτωχούς
Επίσης χαμένοι, βγαίνουν και όσοι έχουν αυτοκίνητα, με ημερομηνία πρώτης άδειας, προ 20ετίας, αφού με το νέο «τέλος περιβάλλοντος», θα πληρώσουν περισσότερα, αν και η πλειονότητα των κατόχων τόσο παλιών μοντέλων, δεν έχουν την δυνατότητα, να αγοράσουν νεότερο και θα πληρώσουν την οικονομική τους αδυναμία, με μεγαλύτερο φόρο.
kontranews.gr
Σαρωτικές αλλαγές στην φορολογία αυτοκινήτων, φέρνει το υπουργείο Οικονομικών, στην κατεύθυνση της δικαιότερης και πιο αποτελεσματικής φορολόγησης. Με τις αλλαγές που προωθούνται κερδισμένοι θα βγουν όσοι έχουν νεότερα και φτηνά Ι.Χ., ενώ στον αντίποδα, ενδεχομένως μεγαλύτερο φόρο, θα κληθούν να καταβάλουν οι ιδιοκτήτες ακριβών και παλαιών αυτοκινήτων (20ετίας).
Σε σχετική ανακοίνωση του, το υπουργείο Οικονομικών, αναφέρει πως, στην προσπάθειά του για τη δημιουργία και παγίωση μιας δικαιότερης και αποτελεσματικότερης φορολόγησης και ενός γενικότερου εξορθολογισμού στον τομέα της αυτοκίνησης, σχεδιάζει:
-Κατάργηση του κριτήριου του κυβισμού των οχημάτων ως βάση της φορολόγησής τους. Αντί γι’ αυτό προτείνεται υπολογισμός της φορολογίας στη βάση της λιανικής τιμής (προ φόρων), με προοδευτική αναπροσαρμογή των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης.
-Καταβολή ΦΠΑ, έλεγχο στοιχείων και υπαγωγή στις διατάξεις της σχετικής φορολογίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τα οποία προέρχονται από χώρες του εξωτερικού.
-Θέσπιση αντικινήτρων στην κυκλοφορία παλαιών και ρυπογόνων οχημάτων (π.χ. για οχήματα άνω της 20ετίας) με ένα «τέλος περιβάλλοντος».
-Αντικατάσταση του συστήματος απόσυρσης από ένα δικαιότερο σύστημα φορολόγησης το οποίο θα επιδοτεί τα οχήματα χαμηλής τιμής αγοράς.
-Ανάλογη προσαρμογή των τεκμηρίων διαβίωσης σχετικά με τα αυτοκίνητα.
-Αλλαγή του τρόπου ελέγχου ανασφάλιστων και ανέλεγκτων από ΚΤΕΟ οχημάτων (π.χ. με ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων τους).
Σε αυτό το πλαίσιο το υπουργείο προγραμματίζει συναντήσεις με τους φορείς του χώρου της αυτοκίνησης, για να δώσει την δυνατότητα να συνεισφέρουν με τις δικές τους προτάσεις, στη διαμόρφωση του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος. Οι άνθρωποι της αγοράς, δείχνουν να αντιδρούν θετικά σε αυτή την πρώτη διατύπωση του πλαισίου, αλλά μέσα στο πλήθος κατόχων φτηνών Ι.Χ. που μάλλον θα κερδίζουν από τις νέες αλλαγές, υπάρχουν πολλοί που επέλεξαν τα τελευταία χρόνια, να επενδύσουν στην πετρελαιοκίνηση, αγοράζοντας τους ακριβότερους, σε πολλές περιπτώσεις, πετρελαιοκινητήρες, στην λογική της σταδιακής απόσβεσης, τόσο από την τιμή και κατανάλωση καυσίμου, όσο και από τα μειωμένα τέλη. Τώρα που η φορολόγηση θα γίνεται, όπως φαίνεται με βάση την τιμή λιανικής, μπορεί να βρεθούν να πληρώνουν αρκετά περισσότερα από όσα λογάριαζαν, με βάση την ισχύουσα νομοθεσία.
«Τέλος περιβάλλοντος», για τοιυς φτωχούς
Επίσης χαμένοι, βγαίνουν και όσοι έχουν αυτοκίνητα, με ημερομηνία πρώτης άδειας, προ 20ετίας, αφού με το νέο «τέλος περιβάλλοντος», θα πληρώσουν περισσότερα, αν και η πλειονότητα των κατόχων τόσο παλιών μοντέλων, δεν έχουν την δυνατότητα, να αγοράσουν νεότερο και θα πληρώσουν την οικονομική τους αδυναμία, με μεγαλύτερο φόρο.
kontranews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου