25 Ιουλίου 2015

ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΩΜΕΡΗ ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ LIDL .

ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΩΜΕΡΗ ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ LIDL .

             ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ, ΤΟ LIDL ΕΔΩΣΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΚΑΙ SITE!

Έρευνα στα LidL διέταξε ο Γ.Γ. Καταναλωτή για την απορρόφηση της αύξησης στο ΦΠΑ
Εντολή για έρευνα στα σουπερ μάρκετ Lidl έδωσε ο γενικός γραμματείας Εμπορίου και Καταναλωτή κ. Αντώνης Παπαδεράκης μετά τα δημοσιεύματα του “ΜΑΚΕΛΕΙΟ”, που αναφέρονταν στην πρωτοβουλία της γερμανικής εκπτωτικής αλυσίδας να ανακοινώσει ότι απορροφά την αύξηση του ΦΠΑ στα προϊόντα που άλλαξαν κατηγορία και μεταφέρθηκαν στον συντελεστή 23% από 13% μέχρι πρότινος.
Η πρωτοβουλία του Γενικού Γραμματέα κ. Αντώνη Παπαδεράκη είναι πιο ενδεδειγμένη ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της έρευνας.
Αμέσως μετά την ανακίνηση του θέματος από το “ΜΑΚΕΛΕΙΟ”, ιστότοποι και κανάλια πήραν διαφήμιση από τα LIDL, ως γνήσιοι Γερμανοτσολιάδες!
Πηγή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου