24 Μαρτίου 2018

ΦΤΩΧΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ : "Κύριε αυτοί όλοι είναι αλλοδαποί και δεν τους κυνηγάει η αστυνομία εγώ είμαι Ελληνίδα".



Κάθε μέρα στην κάτω πλευρά της πλατείας Κλαυθμώνος βρίσκεται αυτή η κυρία. Είναι ακριβώς στο ίδιο σημείο (από άλλη οπτική γωνία) που έβγαλα χθες την φωτογραφία τους λαθροεποίκους να κλέβουν από τους κάδους της ανακύκλωσης.

Η κυρία με τα λευκά μαλλιά είναι ευγενική, σεμνή, αξιοπρεπής, ταλαιπωρημένη και φτωχή.

Καλημερίζεί ευγενικά όλους και πουλάει χαρτομάντηλα για να επιβιώσει και είναι τόσο αξιοπρεπής που έχει όχι τα φτηνιάρικα αλλά τα πιο ακριβά τα Zewa. Μια μέρα της μίλησα και την ρώτησα γιατί κάθεται σε τόσο απόμερο μέρος και δεν πάει στην έξοδο του μετρό που περνάει τόσος κόσμος.

 Μου απάντησε ότι δεν μπορεί να πάει εκεί γιατί την κυνηγάει η Αστυνομία. Όταν της είπα ότι έχω δει δεκάδες επαίτες στην έξοδο του μετρό μου απάντησε με θλιμμένο ύφος. "Κύριε αυτοί όλοι είναι αλλοδαποί και δεν τους κυνηγάει η αστυνομία εγώ είμαι Ελληνίδα".

Είπατε τίποτα;;;;
Φωτιά και τσεκούρι σε κάθε προδοτικό, μνημονιακό κάθαρμα. Δεν θα λυπηθώ κανέναν αν ο Θεός με αξιώσει.
Αθηναίος Πολίτης

Πηγή:  Αθηναίος Πολίτης
Καυσόξυλα δρύς σόμπας
Δώστε μας τώρα παραγγελία
για την νέα χρονιά 2018
για καλύτερη τιμή.
... Δείτε περισσότερα
Κ. Ξυλοθερμ""Πώληση: Χοντρική λιανική - Δυτ. Μακεδονία 






" Biokott" Τηλεφωνα παραγγελιών : 2467082168 - 6978276141- Χοντρική -Λιανική πώληση Αποστολές με κούριερ στην πόρτα


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου