26 Δεκεμβρίου 2020

Τι λένε ΙΜΑΜ ΑΪΣΕ : Είμαι Ελληνίδα Πομάκα φέτος το καλοκαίρι με αυτήν τη ανάρτηση μου,... την πλήρωσα πολύ ακριβά

Πρώτη ενημέρωση26/12/2020 7:23 μ.μ
 

 Την κυνήγησαν επειδή έκανε αυτήν την ανάρτηση στην φωτογραφία. 

Προφανώς αυτοί που κυνήγησαν και αποκάλεσαν φασίστες τους Έλληνες που δεν αποδέχθηκαν την προδοσία της Μακεδονίας 

Η ερευνητική δημοσιογραφική  μας ομάδα  Ε.Δ.Ο  θα έχει νεότερα για την καταγγελία της κυρίας Ιμάμ Αϊσέ . 

Διαβάστε την δήλωση ανάρτησης της.

Φέτος το καλοκαίρι με αυτήν  τη ανάρτηση μου,  την πλήρωσα πολύ  ακριβά,  κάθε μέρα με κίνδυνο της ζωής μου. Ενώ άλλους έπρεπε να κυνηγάνε και όχι εμένα δεν πειράζει πέρασε.
 
Απλά τα σημάδια μένουν όπως πάντα μόνο εγώ ξέρω πως επιβίωσα αυτό το καλοκαίρι, και ο Θεός Είμαι Ελληνίδα όμως, άρα φασίστας ..
 
χρόνια πολλά σε όλους μάς με πολύ αγάπη σε όλους σάς!!
 

 
 

Γίνε ο ρεπόρτερ μας για την κρατική αυθαιρεσία: fyllokaiftero@gmail.com

 

 

Χορηγοί

ΓΝΉΣΙΟ ΜΈΛΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ  Bioflorina

 

 





 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου