24 Ιανουαρίου 2022

Μαρία Παναγιωτίδου Γιατρός :...Θα το σκεφτώ αν κάνω το τρίτο εμβόλιο τώρα αυτή τη φορά δεν ξέρω γιατί φυσικά έχω πάρει μεγάλο φόβο αυτό που έχω πάθει!!!




email:fyllokaiftero@blogspot.com
έχω δύο μέρες ακριβώς ήμουνα χάλια  - και θα το σκεφτώ αν κάνω το τρίτο εμβόλιο τώρα αυτή τη φορά δεν ξέρω γιατί φυσικά έχω πάρει μεγάλο φόβο αυτό που έχω πάθει!!!>>
 
 
Καλό βράδυ στην παρέα μου καλή εβδομάδα σε όλους Την Παρασκευή που μας πέρασε έχω κάνει το εμβόλιο το 2ο φυσικά βγήκε κάποιο πρόβλημα το εμβόλιο που έκανα άλλα Δόξα σοι ο κύριος σήμερα είμαι καλά φυσικά έχω κάνα δυο ώρες είμαι πολύ καλά ευχαριστώ το γιατρό για όλα Έλληνες Καλό βράδυ σε όλους ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου φωτογραφία θέλω να μείνουν Θύμιο βγήκε την Παρασκευή που πήγα να κάνω το εμβόλιο έξω στο θάλαμο βγήκα φωτογραφία¡!!!
 
 Ο Χρήστος είναι μαζί μου είμαι καλά είμαι καλά χαίρομαι ξαναβρήκα τον εαυτό μου όπως ήμουνα ως αύριο θα είναι πιο καλύτερα αύριο θα είναι πιο καλύτερα η ζωή μου ολόκληρη συγχαρητήρια στο Μαράκι φυσικά έχω δύο μέρες ακριβώς ήμουνα χάλια είμαι καλά σήμερα στην υγεία μου είμαι καλά είμαι καλά τι μπορώ να πω 
 
Είμαι καλά πήγαν όλα καλά όλα καλά μπράβο Μαράκι μη με ξανά στα πόδια όρθια ο Θεός να είναι μαζί μου και θα το σκεφτώ αν κάνω το τρίτο εμβόλιο τώρα αυτή τη φορά δεν ξέρω γιατί φυσικά έχω πάρει μεγάλο φόβο αυτό που έχω πάθει!!!
 
 

 

Για καταγγελίες:fyllokaiftero@gmail.com        

             Τηλέφωνο: 6978276141

Διαδώστε την ιστοσελίδα της αλήθειας!!

Χορηγοί



 









Χορηγοί



   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου