20 Μαΐου 2022

ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΝΑΛΥΤΗ ΠΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΟ FACEBOOK - ΕΞΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΛΛΟΙ !!

 


ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΠΟΛΤΙΚΟ ΑΝΑΛΥΤΗ ΠΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ Η ΧΟΥΝΤΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΟ FACEBOOK
Αγαπημένες φίλες και φίλοι,
 
Μετά την φεϊσμπουκική μου φυλάκιση για δυο μήνες, αφέθηκα ελεύθερη…
Οι φεϊσμπουκικοί μου φύλακες, μου επέτρεψαν να ξανακυκλοφορήσω στην σελίδα μου… φυσικά με την προϋπόθεση να είμαι καλό και υπάκουο παιδί…
 
Τους πληροφορώ, πως θα συνεχίσω να είμαι συνεχώς ανυπάκουη και αντιδραστική, στους όρους τους, στους περιορισμούς τους και στην πολιτική τους που έχει δυο μέτρα και δυο σταθμά.
Και επειδή θεωρώ δεδομένο πως θα με ξανακλείσουν στην φυλακή της λογοκρισίας τους, σας ενημερώνω και πάλι, πως βρίσκομαι καθημερινά στο ιστολόγιό μου attikanea.info, δίνοντας από εκεί τους αγώνες αφύπνισης και ενημέρωσης, όσο αντέχω, όσο ζω κι αναπνέω, κι όσο η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ επιτρέπει το internet.
 
Καλλιόπη Σουφλή
 
Υ.Γ. Το πρώτο αποδεικτικό που πήρα πριν καν πάω στο σχολείο, (χάριν του ότι διευθυντής του σχολείου ήταν ο πατέρας μου) έγραφε: ΔΙΑΓΩΓΗ ΑΝΗΣΥΧΟΣ!!!
Από τότε, δεν άλλαξα ούτε στο ελάχιστο…
Κι όπως λέει και ο πάλαι ποτέ σοφός λαός: «Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το… χούϊ»

 Επόμενο άρθρο:

Άρθρο–κόλαφος του Economist για την κυβέρνηση Μητσοτάκη: «Διώκει ποινικά δημοσιογράφους και δεν εξιχνίασε την δολοφονία Καραϊβάζ»

Διαδώστε την ιστοσελίδα της αλήθειας !! 

Διάβασε ειδήσεις που δεν λένε οι άλλοι !!


Για καταγγελίες:fyllokaiftero@gmail.com        

             Τηλέφωνο: 6978276141



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου