29 Μαρτίου 2018

(ΒΙΝΤΕΟ.) Αρτέμης Σώρρας: «Ο Κοτζιάς πρέπει να τιμωρηθεί με εκτέλεση για εσχάτη προδοσία κινδυνευεται όλοι οι πολιτικοί - οι Ελληνες βράζουν απο όργή »

(ΒΙΝΤΕΟ.)Αρτέμης Σώρρας: «Ο Κοτζιάς  πρέπει να τιμωρηθεί με εκτέλεση για εσχάτη προδοσία κινδυνευεται όλη οι πολιτικοί - οι Ελληνες βράζουν απο όργή »


Ο καταζητούμενος Αρτέμης Σώρρας «εμφανίστηκε» διαδικτυακά και αναφέρεται  στον υπουργό Εξωτερικών, Νίκο Κοτζιά, όπως επίσης και στούς άλλους πολιτικούς και δικαστές με εκτέλεση για εσχάτη προδοσία! βάση του νόμου

Στο κανάλι του στο YouTube, ο επικεφαλής των Ελλήνων Συνέλευσις σε ηχητικό του μήνυμα καλεί τον ελληνικό λαό «στη μεγαλύτερη επανάσταση των τελευταίων 26.000 ετών».

Ο Αρτέμης Σώρρας αναφέρει το γνωστό σε όλους οτι ο  Κοτζιάς δήλωσε ότι δε ενδεχόμενο θερμό επεισόδιο με την Τουρκία, η Ελλάδα θα ηττηθεί και αναφέρει πως «δεν υπάρχει Τουρκία, υπάρχει Ιωνία, η γη των Ελλήνων». Μάλιστα, ισχυρίζεται ότι «η κεντρική τράπεζα της Τουρκίας είναι των Ελλήνων»!

Ο καταζητούμενος Σώρρας κατηγορεί την κυβέρνηση πως δεν έχει στρατηγική και πολιτική στα εθνικά θέματα.
«Είναι αυτός υπουργός Οικονομικών (σ.σ. Εξωτερικών εννοεί); Να έχω εγώ υπουργό Οικονομικών (σ.σ. ξανά Εξωτερικών εννοεί) να λέει αυτές τις γελοιότητες;

Εγώ σε κυβέρνηση Ελλήνων θα τον είχα έχω εκτελέσει....όχι εγώ ο νόμος . Έχει κάνει εσχάτη προδοσία και επειδή ο νόμος στην Ελλάδα είναι θάνατος, πάει για εκτέλεση», λέει ο Σωρρας για τον Κοτζιά.
«Να αρχίσουν να φοβούνται όλοι οι πολιτικοί, οι δικαστικοί, οι αξιωματούχοι» συνεχίζει στο βίντεο  του ο Σώρρας και τους κατηγορεί για εσχάτη προδοσία.
«Δεν φαντάζεστε τι έρχεται» λέει ο Σώρρας και καλεί σε εξέγερση: «Συνέλληνά μου αφυπνίσου, ξύπνα, ενώσου με την Ελλήνων Συνέλευση, να πάρουμε την Ελλάδα στα χέρια μας».




" Biokott" Τηλεφωνα παραγγελιών : 2467082168 - 6978276141- Χοντρική -Λιανική πώληση Αποστολές με κούριερ στην πόρτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου