11 Δεκεμβρίου 2020

Μου είπαν: «Μην κάνεις παιδί τους επόμενους μήνες» – Μαρτυρία «ΦΩΤΙΑ» για το ρωσικό εμβόλιο


 
Μια πολύ σημαντική μαρτυρία…

Στην Ρωσία ετοιμάζονται για μαζικούς εμβολιασμούς.

Σε αυτή την κατεύθυνση, ο ανταποκριτής της Deutsche Welle, Σέργκιεβ Σατανόφσκι, πήρε μέρος στις κλινικές δοκιμές του εμβολίου Sputnik V, προκειμένου να καταθέσει την προσωπική του εμπειρία σε σχέση με το εμβόλιο που αναπτύχθηκε από το Εθνικό Κέντρο Επιδημιολογίας και Μικροβιολογίας Γκαμαλέι.

Αναφέρει μεταξύ άλλων:

«Αποφάσισα να κάνω το εμβόλιο. Πήγα στην ιστοσελίδα της δημοτικής αρχής της Μόσχας, όπου συμπλήρωσα σχετικό ερωτηματολόγιο. Με ενημέρωσαν να πάω για εξέταση στο νοσοκομείο Σάντκεβιτς της Μόσχας.

Προτού κάνω την εξέταση, η γιατρός με ρώτησε μήπως είχα πάρει φάρμακα τις τελευταίες μέρες, εάν έχω αλλεργίες και εάν έχω χειρουργηθεί. Μου έδωσαν ενημερωτικό υλικό 16 σελίδων. Εκεί έλεγαν πως το εμβόλιο είχε δοκιμαστεί μέχρι στιγμής μόνο σε ζώα.

Έλαβαν μέρος στις κλινικές δοκιμές 40.000 άνθρωποι. 30.000 πήραν το εμβόλιο ενώ 10.000 placebo. 21 μέρες μετά το πρώτο εμβόλιο οφείλεις να επισκεφτείς ξανά το νοσοκομείο για την δεύτερη δόση, ενώ με την βοήθεια της εφαρμογής «Check Covid-19» είσαι υποχρεωμένος να κρατάς ημερολόγιο αναφορικά με το πώς αισθάνεσαι.

Ωστόσο, υπήρχε μια άλλη έρευνα και η γιατρός μου πρότεινε να συμμετάσχω και εκεί. Η εν λόγω έρευνα δεν προβλέπει εξέταση αίματος για ανοσογονικότητα, τουτέστιν την ικανότητα του εμβολίου να επιφέρει απόκριση κατά του ιού δημιουργώντας αντισώματα.

Η Ρωσία πληρώνει 8.500 ρούβλια για την συμμετοχή. Λαμβάνουν δείγμα μόλις 95 χιλιοστόλιτρων αίματος! Ως εκ τούτου συμφώνησα.

Η ασφάλεια της έρευνας προβλέπει δυο εκατομμύρια ρούβλια (22.000 ευρώ) για τους οικείους μου σε περίπτωση που πεθάνω, ενώ σε περίπτωση αναπηρίας δίνονται από 500.000 μέχρι και 1,5 εκατομμύριο ρούβλια και σε περίπτωση επιδείνωσης της υγείας χωρίς αναπηρία 300.000 ρούβλια.

Έκανα εξετάσεις για Ηπατίτιδα C και B, HIV, σύφιλη και κορωνοϊό (PCR- και αντισώματα) και επιπλέον για κατάλοιπα φαρμάκων στα ούρα μου. Ήμουν καθαρός και άρα ήμουν σε θέση να κάνω το εμβόλιο. Πήγα για το εμβόλιο ακριβώς επτά μέρες μετά, όσο δηλαδή ισχύουν οι εξετάσεις.

Ο γιατρός μου έκανε το εμβόλιο στην αριστερή ωμοπλάτη. Εν συνεχεία ανάμενα μισή ώρα σε ειδικό αναπαυτήριο που έχουν. Πληροφορήθηκα πως σε ορισμένους ασθενείς πέφτει η πίεση μετά το εμβόλιο. Τελικά σε εμένα ήταν φυσιολογική. Έλαβα έγγραφο συμμετοχής και μου έδωσαν εξιτήριο. Ίσως να ανέβαζα πυρετό, μου είπαν, συνιστώντας μου να πάρω παρακεταμόλη. Εκτός των άλλων, μου απηύθυναν παράκληση να μην προγραμματίσω να κάνω παιδί τους επόμενους μήνες! Η αιτία ήταν το ότι δεν είχε γίνει ακόμα εξέταση για την επίδραση του εμβολίου στο σπέρμα.

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ

Την πρώτη νύχτα μετά τον εμβολιασμό (ή και το pacebo) αλλά και την επομένη μέρα, αρκετοί ανέβασαν πυρετό και είχαν μυϊκούς πόνους. Από την πλευρά μου, φεύγοντας από την δουλειά γύρω στις επτά το βράδυ είχα πονοκέφαλο, ρίγος και ζαλάδες.

Ανέβασα πυρετό 38,6, ενώ κάνοντας γιόγκα άρχισα να έχω και περισσότερους μυϊκούς πόνους. Άρα είχα λάβει το εμβόλιο και όχι placebo. Έλαβα παρακεταμόλη, κατέγραψα τα συμπτώματα στο ψηφιακό ημερολόγιο και πήγα να κοιμηθώ. Το άλλο πρωΐ, ο πυρετός είχε υποχωρήσει στο 37. Όλες οι παρενέργειες εξαφανίστηκαν.

Μετά από τρεις εβδομάδες θα πάρω την δεύτερη δόση του εμβολίου, ενώ 42 περίπου μέρες μετά την πρώτη δόση, θα δημιουργηθούν, υποτίθεται, αντισώματα. Η ερώτηση είναι αν τα αντισώματα αυτά θα είναι σε θέση να καταπολεμήσουν αποτελεσματικά τον κορων

 

Με πληροφορία από το  el.gr

 ADVERTISING

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου