30 Απριλίου 2015

Τι πληρώνει ο εξαθλιωμένος Έλληνας για τα προνόμια των βουλευτών

36.000 ευρώ για τα διόδια των βουλευτών!

36.000 ευρώ για τα διόδια των βουλευτών!
Τι ισχύει με τα άλλα προνόμια των βουλευτών
Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλούσαν ανέκαθεν τα προνόμια που απολαμβάνουν οι βουλευτές.
Μετά από σχετική απόφαση η βουλή θα δώσει 36.000 ευρώ για να πληρωθούν τα διόδια βουλευτών επαρχίας! Το ποσό αφορά το σύνολο του 2015.
Επίσης, πρέπει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη παροχή δεν αποφασίστηκε από την παρούσα βουλή αλλά από την προηγούμενη όταν επί Προεδρίας, Ευάγγελου Μεϊμαράκη, βουλευτές όλων σχεδόν των κομμάτων έθεσαν το ζήτημα των διοδίων.
Επίδομα οργάνωσης γραφείου 6,4 εκατ. ευρώ
Η συγκεκριμένη παροχή σε χρήμα αποτελεί ένα ακόμα από τα προνόμια των βουλευτών. Ανάλογα με την εκλογική περιφέρεια του κάθε ένα, το ποσό που λαμβάνει στο χέρι κυμαίνεται από 738,88 ευρώ έως 923,74 ευρώ.
Το συνολικό κόστος ανέρχεται σε 6.411.000 ευρώ. Ωστόσο, θα μπορούσε να καταργηθεί καθώς η Βουλή μισθώνει ακίνητα, περιφερειακά του κεντρικού Μεγάρου και παρέχει γραφεία στους βουλευτές.
Μισθώματα ακινήτων 3,8 εκατ. ευρώ   
Εάν προτιμηθεί η διατήρηση του επιδόματος οργάνωσης γραφείου τότε πρέπει να σταματήσει η δωρεάν διάθεση γραφείων και άρα η μίσθωση ακινήτων. Σύμφωνα με τον προϋπολογισμό η Βουλή δίνει 3.8 εκατομμύρια ευρώ για την ενοικίαση κτηρίων. Εάν σε αυτό προστεθούν και τα λειτουργικά έξοδα, λογαριασμοί, κόστος συντήρησης κ.α. τότε το ποσό εκτοξεύεται σε διψήφια νούμερα.
Βουλευτικά αυτοκίνητα 3.3 εκατ. ευρώ
Το θέμα της κατάργησης των βουλευτικών αυτοκινήτων το έχει «ανοίξει» ήδη ο πρωθυπουργός.
η Πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου αναζητά τρόπους για την βέλτιστη λύση που θα επιφέρει σημαντικό δημοσιονομικό όφελος χωρίς να στερηθεί ένα πολύτιμο εργαλείο για όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη.
20% μείωση στα έξοδα κίνησης βουλευτών 273 χιλιάδες ευρώ.
Ένα ακόμα επίδομα που λαμβάνουν στο χέρι οι βουλευτές είναι τα έξοδα κίνησης. Οι έλληνες φορολογούμενοι δηλαδή τους πληρώνουν την βενζίνη. Οι ίδιοι μάλιστα έχουν απαιτήσει να απολαμβάνουν δωρεάν διελεύσεις από τα διόδια. Το κόστος ωστόσο δεν έχει ακόμα αποτιμηθεί.
Πάντως το επίδομα κίνησης κυμαίνεται από 291 ευρώ Έως 648 ευρώ ανάλογα με την χιλιομετρική απόσταση της εκλογικής περιφέρειας. Το συνολικό κόστος ανέρχεται σε 1.365.000 ευρώ. Θα μπορούσε όμως να επέλθει μια μείωση τουλάχιστον 20% και να εξοικονομηθούν 273.000 ευρώ.
Ταχυδρομική ατέλεια 3,2 εκατ. ευρώ
Επιπλέον, ο κάθε βουλευτής λαμβάνει 909,31 ευρώ το μήνα για έξοδα ταχυδρομείου! Η παροχή αποτελεί Συνταγματική ατέλεια και η κατάργησή της απαιτεί αλλαγή του συντάγματος.
Ωστόσο, θα μπορούσε για αρχή να περιοριστεί σημαντικά και στην συνέχεια να καταργηθεί πλήρως, καθώς η τεχνολογία και τα emails δίνουν την δυνατότητα αμεσότερης και δωρεάν επικοινωνίας.
Μείωση μετακλητών 2,6 εκατ. ευρώ
Σύμφωνα με το νέο οργανόγραμμα της Βουλής ο αριθμός των μετακλητών ανέρχεται περίπου σε 217 άτομα. Πρόκειται για υπάλληλους – πέραν αυτών που είναι μόνιμοι εργαζόμενοι στο κοινοβούλιο - που επιλέγονται από τον Πρόεδρο και τους αντιπρόεδρους του κοινοβουλίου, τις Κοινοβουλευτικές ομάδες αλλά και τους πρώην πρωθυπουργούς, Προέδρους και αντιπροέδρους για να εργάζονται στα γραφεία τους και να πληρώνονται από τα ταμεία της Βουλής.
Αν υπολογίσουμε ότι ο μισθός τους κυμαίνεται μεταξύ 1.800 και 2.200 ευρώ το μήνα μικτά τότε το συνολικό ετήσιο  κόστος ανέρχεται σε 5.208.000 ευρώ.
Θα μπορούσε ο αριθμός αυτός να μειωθεί τουλάχιστον στο μισό και να εξοικονομηθούν 2,6 εκατ. ευρώ.
Κατάργηση του Αφορολόγητου βουλευτών 11, 7 εκατ. ευρώ
Η κατάργηση του προκλητικού αφορολόγητου που απολαμβάνουν οι βουλευτές σε ποσοστό 65% έως 75% των εισοδημάτων τους δεν αποτελεί ζήτημα δημοσιονομικού κέρδους αλλά πρωτίστως φορολογικής δικαιοσύνης.
Οι προηγούμενες κυβερνήσεις επέβαλαν φορολογία για μισθωτούς και συνταξιούχους από το πρώτο ευρώ και την ίδια ώρα - όπως προκύπτει από τις δηλώσεις «πόθεν έσχες» - οι βουλευτές απολαμβάνουν φορολογική ασυλία. Όπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου Οικονομικών «ακόμα και σήμερα από τα περίπου 100.000 ευρώ βουλευτικών εισοδημάτων, τα 30.000 ευρώ φορολογούνται με κλίμακα και τα υπόλοιπα τα λαμβάνουν “μαύρα”».
Κατά μέσο όρο κάθε βουλευτής λαμβάνει το χρόνο περίπου 93.000 ευρώ από βουλευτική αποζημίωση, αποζημίωση για συμμετοχή σε κοινοβουλευτικές επιτροπές και διάφορα «χρυσά» επιδόματα. Για το συγκεκριμένο ποσό πληρώνει φόρο περίπου 5.500 ευρώ όσο δηλαδή και ένας μισθωτός ή συνταξιούχος με ετήσιο εισόδημα 25.000 ευρώ. Στην περίπτωση που εφαρμοζόταν ο νόμος, ο ίδιος βουλευτής θα έπρεπε να καταβάλει 39.000 ευρώ!
Το Δημόσιο εισπράττει σήμερα περίπου 1.650.000 ευρώ από την φορολόγηση των 300 εθνοπατέρων ενώ θα μπορούσε να εισπράξει 11.700.000 ευρώ.
Κατάργηση αποζημίωσης για την συμμετοχή σε κοινοβουλευτικές επιτροπές και θερινά τμήματα 1,4 εκατ. ευρώ
Κάθε βουλευτής λαμβάνει 75 ευρώ για την συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις των κοινοβουλευτικών επιτροπών. Με τον τρόπο αυτό μπορεί να προσθέσει τουλάχιστον 1.000 ευρώ το μήνα ως έξτρα εισόδημα στα 5.705,6 ευρώ που λαμβάνει ως βασική βουλευτική αποζημίωση.
Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης άνοιξε και πάλι η συζήτηση για το αν θα πρέπει να καταργηθεί η παροχή καθώς η συμμετοχή στις επιτροπές εντάσσεται στις βασικές υποχρεώσεις των βουλευτών και δεν υπάρχει λόγος να πληρώνονται επιπρόσθετα γι αυτές.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στις προθέσεις της Προέδρου της Βουλής Ζωής Κωνσταντοπούλου είναι η κατάργησή του. Εάν υλοποιηθεί τότε θα εξοικονομηθούν 1.421.000 ευρώ.



kontranews,gr

Στημένες δημοσκοπήσεις σε MEGAλα κανάλια, και " ολίγον πειραγμένες"





Του Νέστορα Νεστορίδη

Είναι εκπληκτικό...
Τρίτη χαράματα ο πρωθυπουργός λέει δημοσίως ότι σκέφτεται σοβαρά τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος σε περίπτωση αδιεξόδου στις διαπραγματεύσεις με την ΕΕ.

Τετάρτη ήταν έτοιμη δημοσκόπηση σε MEGAλο διαπλεκόμενο κανάλι που έλεγε μεταξύ άλλων ότι ο κόσμος είναι αντίθετος στο δημοψήφισμα. Δηλαδή ότι είναι αντίθετος στο να εκφράσει την άποψη του! Απίστευτα πράματα.

Συνοδεύεται μάλιστα και με άλλα απίστευτα ευρήματα. Ότι δήθεν ο κόσμος είναι έτοιμος (με ποσοστά άνω του 70% κιόλας) να μείνει ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ μέσα στο ευρώ. 
Περίεργο αποτέλεσμα, δεδομένου ότι πριν από ενάμισι περίπου χρόνο η εταιρεία Public Issue σε δημοσκόπηση της για τον ΣΚΑΙ έδωσε αποτελέσματα ισοψηφίας περίπου των ερωτηθέντων ανάμεσα στους υποστηρικτές του ευρώ και της δραχμής. Έκτοτε καμία άλλη δημοσκόπηση δεν παραγγέλθηκε από την Public Issue για τον ΣΚΑΙ, προς παραδειγματισμό.

Η ιστορία με τις δημοσκοπήσεις είναι πολύ βρώμικη στην Ελλάδα. Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να καταλάβεις ότι είναι στημένες. Μέχρι και 5 μέρες πριν τις εκλογές έδειχναν τους ΑΝΕΛ να μην μπαίνουν στη Βουλή. Τελικά οι ΑΝΕΛ μπήκαν άνετα, περνώντας μάλιστα και το ΠΑΣΟΚ.

Ας μην ξεχνάμε και την "ψαλίδα που έκλεινε" μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ. Μόνο τις τελευταίες 3 ημέρες πριν τις εκλογές έδωσαν αξιόπιστα ευρήματα, ώστε να μην ξεφτιλιστούν από τα αποτελέσματα.

Ακόμα και ο (φιλελεύθερος δεξιός) Γιάννης Λούλης έχει δηλώσει ότι οι (φανερές) δημοσκοπήσεις πλέον δεν είναι αξιόπιστες και δεν λαμβάνονται υπ' όψιν από κανέναν σοβαρό αναλυτή.

Για το θέμα του ευρώ και του εθνικού νομίσματος είχε γίνει το Γενάρη μία μεγάλη έρευνα από την πιο αξιόπιστη εταιρία παγκοσμίως, την Gallup International (πατήστε ΕΔΩ για να την δείτε). Η έρευνα έγινε σε ευρωπαϊκό επίπεδο και για την Ελλάδα τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά.

52% των Ελλήνων προτιμά μετάβαση σε εθνικό νόμισμα, ενώ 32% παραμονή στο Ευρώ. 52% των Ελλήνων δηλώνει πως αισθάνεται λιγότερο Ευρωπαίος, ενώ μόνο 10% δηλώνει περισσότερο Ευρωπαίος. Φυσικά υπάρχουν και αντιφατικές συμπεριφορές, καθώς το 53% των Ελλήνων θέλει να μείνουμε στην ΕΕ, έναντι 34% που επιθυμεί έξοδο και από την ΕΕ.

Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό αν αναλογιστεί κανείς την ατίμωση που έχει υποστεί ο λαός και η χώρα μέσα στα πλαίσια του κοινού νομίσματος και της ΕΕ τα τελευταία χρόνια.

Αντιθέτως οι δημοσκοπήσεις μας βομβαρδίζουν με "70% πάση θυσία στο Ευρώ" ακριβώς όπως "έκλεινε η ψαλίδα ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ" πριν τις εκλογές.

Και ρωτάω αφελώς. Γιατί αφού οι Έλληνες θέλουν πάση θυσία Ευρώ, το δημοψήφισμα βρίσκει τόσο αντίθετους τους Ευρωπαίους επικυρίαρχους και όλο το εγχώριο κατεστημένο? Αφού το αποτέλεσμα θα είναι προδιαγεγραμμένο.

 

Σύριος μετανάστης (ερχόμενος να λιαστεί;) συνελήφθη να μεταφέρει πάνω από 200.000 ευρώ!

  Σύριος μετανάστης (ερχόμενος να λιαστεί;)  συνελήφθη να μεταφέρει πάνω από 200.000 ευρώ!


Απίστευτο: Σύριος μετανάστης συνελήφθη να μεταφέρει πάνω από 200.000 ευρώ!
Εκατοντάδες μετανάστες από τη Συρία μπαίνουν στη χώρα μας.
Ωστόσο, για πρώτη φορά Σύριος μετανάστης βρέθηκε να έχει μαζί  του μετρητά και μάλιστα αρκετές χιλιάδες ευρώ.
Συγκεκριμένα, ένας 50χρόνος Σύριος εντοπίστηκε την περασμένη Τρίτη στο τελωνείο των Κήπων του Έβρου και όπως αποδείχθηκε είχε πάνω του 208.000 ευρώ!
Ο Σύριος μετανάστης είχε σκοπό να κατεβεί στην Αθήνα.
Ο 50χρονος μετανάστης δεν κατάφερε να δικαιολογήσει την προέλευση των χρημάτων και του επεβλήθη πρόστιμο 52.000 ευρώ και πλέον η αρχή για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος θα αποφανθεί τι ακριβώς έχει γίνει με τα συγκεκριμένα χρήματα και την προέλευση τους.
Όλα ξεκίνησαν όταν στο τελωνείο των Κήπων του Έβρου έφθασε ένα λεωφορείο που εκτελούσε το δρομολόγιο Κωνσταντινούπολη – Αθήνα.
Οι τελωνειακοί ανέβηκαν στο πούλμαν για να ελέγξουν τους επιβάτες και αμέσως την προσοχή τους τράβηξε ένας μεσήλικας Σύρος που παρουσίαζε νευρικότητα και άγχος.
Ο ύποπτος κατέβηκε και αμέσως οι τελωνειακοί άρχισαν να συζητούν μαζί του και ταυτόχρονα να ψάχνουν τις αποσκευές του για να διαπιστώσουν έκπληκτοι λίγα λεπτά αργότερα ότι κουβαλούσε πάνω του 208.000 ευρώ.




kontranews.gr

Bόμβα» του ΣτΕ: Αντισυνταγματικές οι μειώσεις συντάξεων και η κατάργηση δώρων


1

Μητρόπουλος για την απόφαση του ΣτΕ

Αντισυνταγματικές έκρινε το ΣτΕ όλες τις μειώσεις σε κύριες κι επικουρικές συντάξεις, την κατάργηση των δώρων, από το 2012 και μετά, καθώς και τη ρήτρα μηδενικού ελλείμματος.
Την αποκάλυψη έκανε, μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και αντιπρόεδρος της Βουλής, Αλέξης Μητρόπουλος.
Η απόφαση, που αναμένεται να δημοσιευθεί σύντομα, σύμφωνα με τον κ. Μητρόπουλο έχει οριστικό χαρακτήρα.
Το θέμα εξετάστηκε μετά από προσφυγή περίπου 100 συνταξιούχων στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Η απόφαση αφορά περίπου 3 εκατομμύρια συνταξιούχους και το δημοσιονομικό κόστος ανέρχεται σε περισσότερα από 2 δισ. ευρώ, όπως είπε ο κ. Μητρόπουλος.
Ο αντιπρόεδρος της Βουλής συμπλήρωσε, πάντως, ότι η απόφαση αυτή αποτελεί ένα ισχυρό διαπραγματευτικό όπλο στα χέρια της κυβέρνησης.

"Μαύρο" βάζει η κυβέρνηση στα ενημερωτικά sides και λουκέτο στο διαδίκτυο

Πάμε για  "μαύρο στο διαδίκτυο"

 

 


Μέγεθος κειμένου

Κυρίες και κύριοι καλημέρα σας. Ζητώ για λίγο την προσοχή σας και την ανοχή σας. Διαβάστε, λοιπόν, προσεκτικά τις παρακάτω γραμμές και δείξτε ανοχή με την επιμονή μας σε ένα θέμα που με μία πρώτη ματιά δείχνει να είναι αυστηρά «συντεχνιακό». Η επιβολή φόρου 20% επί του τζίρου των ενημερωτικών sites θα οδηγήσει σε λουκέτο το ελληνικό διαδίκτυο και θα επιβάλλει πλήρη συσκότιση στην ενημέρωση. Η στόχευση είναι προφανής. Στα πρότυπα του Ανδρέα Παπανδρέου επιχειρούν να δημιουργήσουν τους νέους Πόπωτες!

O Θανάσης Πόπωτας είχε στα χέρια του μία πετυχημένη επαρχιακή εφημερίδα, τον Ταχυδρόμο του Βόλου, η οποία είχε ιδρυθεί το 1916 και είχε διαδραματίσει σημαντικό πολιτικό ρόλο.  Ο Ανδρέας Παπανδρέου, λοιπόν, πίστευε ότι το μεγάλο του πρόβλημα δεν ήταν η πολιτική του, αλλά ο τρόπος με τον οποίον την παρουσίαζε ο Τύπος. Έτσι, προσπάθησε να δημιουργήσει τα δικά του εκδοτικά τζάκια. Η πρώτη προσπάθεια έγινε με τον Θανάση Πώποτα.

Ο Πώποτας άνοιξε το 1983 την πρωινή εφημερίδα «Ελεύθερη Γνώμη» και το 1984 την απογευματινή εφημερίδα «Ειδήσεις». Στην εποχή του χαρτιού, μία πρωινή και μία απογευματινή εφημερίδα δημιουργούσαν την εικόνα του Ομίλου κι αυτό πολλαπλασίαζε την ισχύ και την δύναμη.

Ο  νέος εκδότης των Αθηνών, ο ισχυρός Βολιώτης παράγοντας που ήρθε για να ταράξει τα νερά του Κολωνακίου, ήταν στην πραγματικότητα ένα δημιούργημα του Ανδρέα. Ο Ανδρέας και τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ στήριξαν αυτή την προσπάθεια με κάθε τρόπο. Τουλάχιστον στην πρώτη φάση. Μόνο που αυτό δεν ήταν αρκετό. Ο κόσμος, ο τελικός κριτής των πάντων,  δεν αγάπησε τις δύο αυτές εφημερίδες και το εγχείρημα, μοιραία, απέτυχε. Οι ενέσεις της κρατικής διαφήμισης και οι εκστρατείες ενημέρωσης των συντρόφων  στις πανίσχυρες τότε τοπικές οργανώσεις του Κινήματος δεν απέδωσαν καρπούς. Στην συνέχεια ο εκδότης Θανάσης Πώποτας είχε οικονομικές και νομικές εμπλοκές, μέχρι που κατέληξε στην φυλακή και έκλεισε (το 1996) και ο ιστορικός Ταχυδρόμος.

Είναι στο DNA της αριστεράς η λατρεία της εικόνας, η προπαγάνδα, η κατήχηση. Γι΄  αυτό και ήσαν πάντα καλοί σε θέματα τακτικής και σε θέματα ενημέρωσης. Η ίδια ακριβώς αγωνία που υπήρχε τότε στις πρώτες ημέρες του ΠΑΣΟΚ για τον ρόλο του Τύπου, υπάρχει και σήμερα. Πίσω από κάθε μέσο ενημέρωσης οι σύντροφοι βλέπουν σήμερα φαντάσματα και συνωμοσίες, όπως έβλεπαν και τότε. Κι η λύση είναι η δημιουργία νέων εκδοτικών σχημάτων, όπως ήταν η λύση και τότε...

Η επιβολή φόρου 20% στα έσοδα των ενημερωτικών sites σημαίνει ότι τα sites αυτά γίνονται αυτόματα ζημιογόνα και θα οδηγηθούν σε λουκέτο. Θα επιβιώσουν μόνο όσοι ακουμπήσουν στον κρατικό κορβανά. Μέχρι να διαπιστωθεί στο μέλλον, κάποια στιγμή, ότι ο φόρος αυτός είναι άδικος και ότι πρέπει να καταργηθεί...

Προσέξτε! Οι εκδοτικές επιχειρήσεις στο διαδίκτυο πληρώνουν φόρους όπως όλες οι άλλες επιχειρήσεις. Πληρώνουν ΦΠΑ, όπως κι όλες οι άλλες επιχειρήσεις. Το να μπει ένας φόρος - χαράτσι και μάλιστα 20% επί των εσόδων τους ισοδυναμεί με θανατική καταδίκη. Και ποιο το δημοσιονομικό όφελος; Όχι μεγαλύτερο των 8 εκατ. ευρώ. Κι αν οι επιχειρήσεις αυτές κλείσουν, η ζημιά από τα έσοδα που θα χαθούν θα είναι ασφαλώς μεγαλύτερη.

Είναι σαν να πηγαίνει κάποιος στο ταμείο ενός ζαχαροπλαστείου και να αποφασίζει ότι από εδώ και πέρα το κράτος θα παίρνει το 20% των εισπράξεων. Κι ας πληρώνει το ζαχαροπλαστείο φόρους, ας πληρώνει τον ΦΠΑ του. Το χαράτσι του 20% θα το αναγκάσει να κλείσει! Και το ερώτημα είναι αν το κράτος έχει λογική να συμπεριφερθεί με έναν τέτοιο τρόπο. Στο ζαχαροπλαστείο, όχι! Στον χώρο του Τύπου, όμως, φαίνεται πως έχει μία συγκεκριμένη στρατηγική.

Και λοιπόν, θα ρωτήσει κάποιος. «Εμάς τι μας κόφτει». Αυτό είναι ένα ερώτημα. Αν ο ελληνικός λαός ενδιαφέρεται να ζήσει σε ένα περιβάλλον πλουραλισμού ή αν θέλει να βιώσει τα καλά ενός καθεστώτος. Ο ίδιος θα αποφασίσει τα όρια στα οποία θα κινηθεί η κυβέρνησή του.

Για ένα πράγμα, πάντως, είμαι απόλυτα σίγουρος! Αν τα Μέσα Ενημέρωσης αγαπούσαν τους Πώποτες, τα κομματικά έντυπα θα έκαναν θραύση. Αλλά δεν κάνουν!

Θανάσης Μαυρίδης

thanasis.mavridis@capital.gr


Πηγή:www.capital.gr

Καυτός φόρος για χιλιάδες ιδιοκτήτες Ι.Χ.Αδικημένοι πάλι οι φτωχοί

Καυτός φόρος για χιλιάδες ιδιοκτήτες Ι.Χ.Αδικημένοι πάλι οι φτωχοί


Ιδιαίτερα βαρύς θα είναι ο πέλεκυς για χιλιάδες ιδιοκτήτες Ι.Χ. Η αύξηση του φόρου πολυτελούς διαβίωσης θα είναι 30% και αναμένεται «να χτυπήσει» όσους είναι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων άνω των 1.928 κυβικών, είτε πρόκειται για ακριβά μοντέλα αυτοκινήτων είτε όχι.
Ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης λοιπόν για τα αυτοκίνητα άνω των 1.928 κυβικών και παλαιότητας ως και 10 ετών αυξάνεται από 10% ως και 13%. Έτσι εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες μετά τις αυξήσεις φωτιά στα τέλη θα δουν τώρα νέα αύξηση στους φόρους. Η αδικία όπως λένε ιδιοκτήτες ΙΧ είναι πως θα έρθει ίδια αύξηση στο φόρο για ένα αυτοκίνητο αξίας 15.000 και ένα αυτοκίνητο αξίας 50.000 ευρώ.