02 Ιανουαρίου 2025

Σε λίγες ημέρες ξεκινούν τα Ραγκουτσάρια ! - Τα Καστοριανά καρναβάλια!

 



Σε λίγες ημέρες ξεκινούν τα  Ραγκουτσάρια !Τα Καστοριανά καρναβάλια!

Κέφι, χορός, τραγούδι, διασκέδαση αυτά είναι τα περίφημα Ραγκουτσάρια, δηλαδή, τα Καστοριανά καρναβάλια!  Αν και έχουν χαμένη προ πολλού την παλιά παραδοσιακή μορφή και την  αίγλη τους.. 


 Διαβάστε επίσης:

¨Αλλαξε τον νόμο η κυβέρνηση Μητσοτάκη για τα τέλη κυκλοφορίας, κατάργησε την παράταση, που πάγια δινόταν εδώ 45 χρόνια, και έβαλε πρόστιμα χαράτσι για τους φτωχούς.

Πως θα τα πληρώσουν κύριε Τσιάρα; Νέες αυξήσεις σε ασφαλιστικές εισφορές για τους αγρότες – Δεν έχουν χρήματα να αγοράζουν πολυκατοικία όπως εσείς απέναντι από το πολιτικό σας γραφείο


Οι συγκρίσεις ουδεμία αμφιβολία παράγουν. Οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι αγρότες πνίγονται υπό το βάρος της καταβολής των ασφαλιστικών εισφορών και του τεκμαρτού φόρου. 

Από τις αρχές του 2025 έρχεται νέα αύξηση της τάξης του 2,7% των ασφαλιστικών εισφορών που καταβάλλουν περίπου 1,3 εκατομμύριο επαγγελματικά ΑΦΜ. Είναι η τρίτη στη σειρά αύξηση μετά την αλλαγή, το 2020, του νόμου Κατρούγκαλου (καταβολή εισφορών με βάση τα κέρδη του προηγούμενου έτους) με τον νόμο Βρούτση του τρόπου υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών (επαναφορά του συστήματος των κλάσεων). Τότε οι μη μισθωτοί πανηγύριζαν, όμως δεν είδαν την παγίδα που έστησαν οι Κυριάκος Μητσοτάκης και Γιάννης Βρούτσης. Οι ασφαλιστικές εισφορές θα αυξάνονταν κατ’ έτος με βάση τον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή (πληθωρισμός). 

Μετά το 2021 ήρθε η αισχροκέρδεια να πυροδοτήσει τον πληθωρισμό. Ετσι οι ασφαλιστικές εισφορές για το 2023 με βάση τον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του 2022 αυξήθηκαν κατά 9,3% και διαμορφώθηκαν στα 230,25 ευρώ (πρώτη ασφαλιστική κλάση) για την κύρια σύνταξη και τον κλάδο υγείας σε χρήμα και είδος. Ακολούθησε νέα αύξηση της τάξης του 4,2% το 2024 (με βάση τον πληθωρισμό έτους 2023), που σε απόλυτους αριθμούς διαμόρφωσε τις ασφαλιστικές εισφορές στα 248,22 ευρώ (πρώτη ασφαλιστική κλάση). Πλέον οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα πληρώνουν 254,92 ευρώ στην κατώτατη ασφαλιστική κλάση. Με δεδομένο ότι με την αντικατάσταση του νόμου Κατρούγκαλου από τον νόμο Βρούτση το 2020 η κατώτατη ασφαλιστική κλάση διαμορφώθηκε στα 220 ευρώ, η αύξηση που έχουν υποστεί αυτά τα χρόνια οι μη μισθωτοί της ελληνικής οικονομίας ανέρχεται στο θηριώδες 9,3%+4,2%+2,7%=16,2%. 

Συγκεκριμένα ήταν τέλος Φεβρουαρίου του 2020 όταν ψηφίστηκε ο νόμος για τις ασφαλιστικές εισφορές των ελεύθερων επαγγελματιών (νόμος 4670/2020). Το κάκιστο –είναι η αλήθεια– σύστημα σύνδεσης των αποδοχών με τις ασφαλιστικές εισφορές που είχε εισαγάγει το 2016 ο νόμος Κατρούγκαλου αλλάζει με το σύστημα των κλάσεων. Ηταν ο βασικός λόγος –μαζί με την ακραία φορολόγηση που είχε επιβάλει η κυβέρνηση Τσίπρα– που τότε είχε συσταθεί το αντιΣΥΡΙΖΑ μέτωπο στις τάξεις των μη μισθωτών. Ας μην ξεχνάμε το κίνημα της γραβάτας που βγήκε στους δρόμους ενάντια σε όσα προέβλεπε ο νόμος Κατρούγκαλου. Μετά βαΐων και κλάδων είχε έρθει ο νέος τρόπος. Ομως πλέον είχαν διανυθεί ήδη τέσσερα χρόνια (2016 έως 2020) με τον νόμο Κατρούγκαλου και πλέον άπαντες οι μη μισθωτοί γνώριζαν τι πλήρωναν. Οπως προκύπτει από τα οικονομικά στοιχεία του ΕΦΚΑ, το 80% των επαγγελματικών ΑΦΜ που πλήρωναν ασφαλιστικές εισφορές στην κατηγορία μη μισθωτών με βάση τα κέρδη της προηγούμενης χρονιάς κατέβαλλε το κατώτατο όριο των 168 ευρώ μηνιαίως. 

Με το νέο σύστημα Μητσοτάκη – Βρούτση το κατώτατο όριο καταβολής ανήλθε το 2020 στα 220 ευρώ ανά μήνα (αύξηση 20,5% σε σχέση με το σύστημα καταβολής εισφορών του νόμου Κατρούγκαλου). 

Ωστόσο, πάντα με βάση τα στοιχεία του ΕΦΚΑ, το 90% των ελεύθερων επαγγελματιών πλήρωνε κάτω από 200 ευρώ μηνιαίως (και το 82% κάτω από 180 ευρώ μηνιαίως). Για το 90% λοιπόν των επαγγελματικών ΑΦΜ αυξήθηκε το κόστος της ασφάλισής του μετά το 2020, επ’ ωφελεία του 10% (αφορά τα μεγάλα εισοδήματα), για το οποίο μειώθηκε δραματικά. Αρα με τον νόμο Βρούτση, που ανέβασε την κατώτερη ασφαλιστική κλάση στα 220 ευρώ, το 90% των ελεύθερων επαγγελματιών πληρώνει περισσότερα απ’ όσα πλήρωνε από το 2016 που ίσχυε ο νόμος Κατρούγκαλου μέχρι το 2020 που τέθηκε –στις 28 Φεβρουαρίου– σε ισχύ ο νόμος Βρούτση. Το κίνημα της γραβάτας δεν ξεσηκώθηκε το 2020 γι’ αυτήν τη δραματική αύξηση της τάξης των 52 ευρώ που αφορούσε το 80% των ελεύθερων επαγγελματιών. Καταγράφηκαν μόνο το 2023 κάποιες χαλαρές αντιδράσεις για τη θηριώδη αύξηση. 

ΠΗΓΗ 

Ο  Κων.Τσιάρας  ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ήταν μέλος του φερόμενου, και  παρουσιαζόμενου ως του μεγαλύτερου  κυβερνητικού κλιμακίου που επισκέφτηκε αποκλειστικά  την Καστοριά για να λύσει τα προβλήματα επιβίωσης της πλειοψηφίας του πληθυσμού,  τα προβλήματα των αγροτών το φράγμα Νεστορίου "φάντασμα" κ.α. 

Μετά δυο ημέρες το ίδιο κλιμάκιο "το αποκλειστικό για την Καστοριά" βρέθηκε στα Γρεβενά, και αναμένεται από κομματικούς της ΝΔ  το κλιμάκιο να επισκεφτεί και την Φλώρινα της απόλυτης φτώχειας, και της αποχής του 67% από τις κάλπες, και στις δυο τελευταίες εκλογές.


 

                                                                     Χορηγοί:



Με το καλημέρα σας, αυξήθηκαν όλα τα διόδια από χθες πρωτοχρονιά του 2025 "σφαγή" οι τιμές για τον κόσμο - Θα πληρώνουμε διόδια όσο σχεδόν για τα καύσιμα.


Διόδια: Πόσο αυξάνονται οι τιμές από το νέο έτος - Τι θα πληρώνουμε σε κεντρικούς οδικούς άξονες


Εξαίρεση  μόνο από την Αττική Οδό, αυξήσεις ανακοινώθηκαν στα διόδια σε όλες τις κεντρικές οδικές αρτηρίες της χώρας


Με μεγάλη αύξηση στο κόστος θα πραγματοποιούν οι οδηγοί τις διελεύσεις τους από τα διόδια από την νέα χρονιά. Ειδικότερα, από χθες 01/01/2025 και με το καλημέρα σας θα έχουμε νέες  αυξήσεις στις τιμές των διοδίων.

Αυξήσεις θα γίνουν και το  2026.

Οι νέες τιμές έχουν ήδη ανακοινωθεί για τους περισσότερους αυτοκινητοδρόμους, όπως η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, η Ολυμπία Οδός, η Νέα Οδός, η Κεντρική Οδός και ο Μορέας.

Η Αττική Οδός δεν θα αυξήσει τις τιμές φέτος, καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα το πρώτο έτος της νέας σύμβασης παραχώρησης.

 Η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη από την Πρωτοχρονιά ήδη κοστίζει 32,15 και για την Καστοριά 59 ευρώ.

Με βάση τις ανακοινώσεις για τις αυξήσεις στις τιμές των διοδίων που ήδη  ισχύουν από την Πρωτοχρονιά, το συνολικό κόστος της διαδρομής Αθήνα - Θεσσαλονίκη αυξάνεται στα 32,15 ευρώ,και ως την Καστοριά στα 59 ευρώ.


Άνοιξαν αυτόματα όλες οι πόρτες συρμού στη Γραμμή 1 του μετρό ενώ ήταν εν κινήσει! – Κινδύνεψαν οι επιβάτες


ΣΤΑΣΥ: «Λόγω παλαιότητας οι συρμοί πιθανότατα θα παρουσιάσουν εκ νέου κάποιο πρόβλημα»

Άνοιξαν αυτόματα όλες οι πόρτες συρμού στη Γραμμή 1 του μετρό ενώ ήταν εν κινήσει! – Κινδύνεψαν οι επιβάτες

Δεν έχουν τέλος τα προβλήματα που προκύπτουν στα ελληνικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, καθώς χθες Τετάρτη, 1η Ιανουαρίου, άνοιξαν αυτόματα όλες οι πόρτες συρμού ενώ ήταν εν κινήσει στη Γραμμή 1 του μετρό!

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ «χθες 01/01 κατά τις πρώτες πρωινές ώρες συρμός άνοιξε εν κινήσει δίχως χειρισμό όλες τις πόρτες στη μια πλευρά μεταξύ των σταθμών Άνω Πατησίων και Περισσού».

.

 «Το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό ενήργησε άμεσα όταν αντιλήφθηκε το πρόβλημα προλαβαίνοντας τα χειρότερα και στα δύο συμβάντα. Οι συρμοί αποσύρονται άμεσα, ελέγχονται και γνωρίζουμε όλοι ότι λόγω παλαιότητας πιθανότατα θα παρουσιάσουν εκ νέου κάποιο πρόβλημα», συμπληρώνεται.

 

Η ανακοίνωση

Καλή Χρονιά με Προβλήματα Πάρα Πολλά!

Κάθε μέρα που ξημερώνει στη Γραμμή 1 οι εργαζόμενοι κάνουν το σταυρό τους να μη τους συμβεί κάτι κακό κατά τη διάρκεια της βάρδιάς τους. Τα σοβαρά περιστατικά διαδέχονται το ένα το άλλο.

Στις 30/12 συρμός έβγαζε καπνούς στον σταθμό του Μοσχάτου και χθες 01/01 κατά τις πρώτες πρωινές ώρες άλλος συρμός άνοιξε εν κινήσει δίχως χειρισμό όλες τις πόρτες στη μια πλευρά μεταξύ των σταθμών Άνω Πατησίων και Περισσού.

Το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό ενήργησε άμεσα όταν αντιλήφθηκε το πρόβλημα προλαβαίνοντας τα χειρότερα και στα δύο συμβάντα. Οι συρμοί αποσύρονται άμεσα, ελέγχονται και γνωρίζουμε όλοι ότι λόγω παλαιότητας πιθανότατα θα παρουσιάσουν εκ νέου κάποιο πρόβλημα.

Η Διοίκηση της εταιρίας και η πολιτική ηγεσία οφείλουν άμεσα να βρουν λύση στα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με το απαρχαιωμένο τροχαίο υλικό, την έλλειψη προσωπικού και ανταλλακτικών γιατί προηγείται η ασφάλεια.

Οι εργαζόμενοι με αυτοθυσία προσπαθούν καθημερινά να παρέχουν ασφαλή συγκοινωνία παρά τα τεράστια προβλήματα υποστελέχωσης σε όλες τις ειδικότητες λειτουργίας και συντήρησης, τη λειψή διαθεσιμότητα συρμών και τις εγκαταστάσεις που χρήζουν άμεσης ανακαίνισης.


 

 pronews.gr

                                Επιγραφές ΡΕΚλΑΜΑ



 

Καταιγισμό ευχών για την ονομαστική γιορτή του δέχθηκε ο Βασίλης Λεβέντης από όλη την Ελλάδα, και από πολίτες της Καστοριάς.


7bb626915fa4fd8c5ab1141ba7fe57897f0538ae

 

Καταιγισμό  ευχών για την ονομαστική γιορτή του δέχθηκε Βασίλης Λεβέντης από όλη την Ελλάδα, στα κεντρικά γραφεία του κόμματος,

 και από πολλούς πολίτες της Καστοριάς στην Αθήνα, αλλά και στο τηλέφωνο του εκπροσώπου του κόμματος της ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΩΩΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ .

 

Ποιός είναι ο πολιτικός  Βασίλης Λεβέντης;

¨Ενημέρωση για τους νέους. 

 

Το πολιτικό κατεστημένο στην Ελλάδα, φοβούμενο την αύξηση της δύναμης του Βασίλη Λεβέντη, 

τον πολεμάει αδίστακτα και ανελέητα. 

Ο Βασίλης Λεβέντης γεννήθηκε το 1951 στη Μεσσήνη Μεσσηνίας, τέταρτο παιδί του Απόστολου και της Γρηγορίας Λεβέντη. Η οικογένεια Λεβέντη μετοίκησε στον Πειραιά, όπου ο Βασίλης Λεβέντης τελείωσε το δημοτικό και το Γυμνάσιο. Το 1969 ο Βασίλης Λεβέντης εισήλθε τέταρτος στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο, σχολή πολιτικών Μηχανικών.

Κατά τη διάρκεια του αντιδικτατορικού αγώνα (1970-74), ο Βασίλης Λεβέντης, φοιτητής του Πολυτεχνείου, λειτούργησε πολύγραφο και με επιτελείο συμφοιτητών του, διένειμε προκηρύξεις, καλώντας τους Αθηναίους σε εξέγερση ενάντια στο δικτατορικό καθεστώς. Ο πολύγραφος ταλαιπώρησε τη χούντα και κράτησε υψηλό το φρόνημα των Αθηναίων σε μια δύσκολη περίοδο για τον τόπο.

Με την πολιτική πρωτοασχολήθηκε το 1982, οπότε και έθεσε υποψηφιότητα για Δήμαρχος του Πειραιά. Το 1984 ίδρυσε το πρώτο Οικολογικό κόμμα στην Ελλάδα, και το 1992 συνέδριο αποφάσισε την ίδρυση της ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΩΩΝ. Το 1990, ο Βασίλης Λεβέντης λειτούργησε τον τηλεοπτικό σταθμό ΚΑΝΑΛΙ 40, που στη συνέχεια μετεξελίχτηκε σε Extra Channel. Η ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ έλαβε μέρος σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις μετά το 1992, με πληρότητα συνδυασμών σε όλη τη χώρα.

Το πολιτικό κατεστημένο στην Ελλάδα, φοβούμενο την αύξηση της δύναμης του Βασίλη Λεβέντη, τον πολεμάει αδίστακτα και ανελέητα. Σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις επιχειρείται αφάνεια του Βασίλη Λεβέντη και των συνεργατών του. Ωστόσο, η περίοδος αυτή είναι περίοδος σκληρών αγώνων, και η επιρροή του Βασίλη Λεβέντη στην ελληνική κοινωνία διαρκώς αυξάνεται. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πρώτη επαφή του Βασίλη Λεβέντη με την πολιτική έγινε όταν, σε ηλικία 23 χρόνων, συνέβαλε στην συγγραφή των άρθρων 21 και 24 του Συντάγματος του 1975, ως ουσιώδης συνεργάτης του πρύτανη του ΕΜΠ Κυπριανού Μπίρη.

Βασίλης Λεβέντης / Βουλή, Ολομέλεια / 24-2-2016

Το έργο και η προσφορά του Βασίλη Λεβέντη ξεπερνούν τα όρια της Ελλάδας, αφού ο ίδιος γνωρίζεται καλά με κορυφαίους πολιτικούς της Δυτικής Ευρώπης. 
Και αρθρογραφεί συχνά στον ξένο Τύπο. 
Σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις επιχειρείται η αφάνεια του Βασίλη Λεβέντη και των συνεργατών του
 
 

Ποιες είναι οι συνέπειες για την Ελλάδα της διακοπής παροχής ρωσικού φυσικού αερίου μέσω Ουκρανίας: Η ακρίβεια θα «γιγαντωθεί»



ΜΜΕ και κυβέρνηση στηρίζουν το αφήγημα «έχουμε επάρκεια από άλλες πηγές απλά θα πληρώσουμε... λίγο περισσότερο»

Ποιες είναι οι συνέπειες για την Ελλάδα της διακοπής παροχής ρωσικού φυσικού αερίου μέσω Ουκρανίας: Η ακρίβεια θα «γιγαντωθεί»

Η διακοπή των εξαγωγών ρωσικού φυσικού αερίου διαμέσου της Ουκρανίας θα επιφέρει σημαντική αύξηση των τιμών του «γαλάζιου χρυσού», που με τη σειρά της θα προκαλέσει επίσης σημαντική αύξηση των τιμών σε προϊόντα και υπηρεσίες καθώς τίποτα δεν αναπνέει, δεν δημιουργείται και δεν κινείται χωρίς ενέργεια.

Από το πρωί όλα τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ τονίζουν το αφήγημα ότι η Ελλάδα και η Ευρώπη έχουν εναλλακτικούς παρόχους φυσικού αερίου και ταυτόχρονα χαμηλόφωνα, σχεδόν με ψιθύρους, αναφέρουν ότι θα υπάρξει αύξηση των τιμών γενικώς και αορίστως.

 

.

 Με λίγα λόγια επιχειρούν να κατευθύνουν τις εγκεφαλικές λειτουργίες των πολιτών στο γεγονός ότι δεν θα υπάρξει έλλειμμα ενέργειας και ταυτόχρονα να μην κατανοήσουν επακριβώς πόσο θα τους κοστίσει η επάρκεια αυτή σε σχέση με πρότερες εποχές.

Γιατί σημασία δεν έχει μόνο η έλλειψη ενός προϊόντος αλλά και πόσο θα πρέπει κάποιος να πληρώσει για να το αποκτήσει και ειδικά όταν αυτός ο κάποιος έχει το χαμηλότερο μισθό στην Ευρωζώνη (Ο Έλληνας δηλαδή) με βάση το κόστος ζωής τότε αυτό γίνεται μείζον ζήτημα!

Έχουμε ήδη ένα απτό παράδειγμα αύξησης της τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος σε τέτοια επίπεδα που να μην επαρκεί ένας μισθός για να πληρωθεί ο λογαριασμός και αναφερόμαστε στο καλοκαίρι του 2022.

Η διακοπή διέλευσης του ρωσικού αερίου από το σύστημα των αγωγών μεταφοράς της Ουκρανίας επαναφέρει την μνήμη αυτού του γεγονότος.

Η Ευρώπη καταναλώνει 330 δισ. κυβικά μέτρα σε φυσικό αέριο κάθε χρόνο.

Από τις ποσότητες αυτές τα 15 δισ. κυβικά μέτρα είναι ρωσικής προέλευσης που έρχεται σε χώρες της κεντρικής Ευρώπης και των Βαλκανίων μέσω των αγωγών που διασχίζουν την Ουκρανία.

Το Κίεβο διέκοψε τη διέλευση του αερίου της Gazprom. Τη σχετική απόφαση ενεργοποίησε χθες το πρωί της Πρωτοχρονιάς καθώς δεν ανανέωσε τη σχετική συμφωνία με τη Ρωσία.

Το ερώτημα είναι τι θα συμβεί στην Ελλάδα.

H Ελλάδα εφοδιάζεται με ρωσικό φυσικό αέριο από τον αγωγό TurkStream που διασχίζει τη Μαύρη Θάλασσα, περνάει την Τουρκία για να καταλήξει στη Βουλγαρία και από εκεί το καύσιμο φτάνει στην Ελλάδα, μέσω του Εθνικού Συστήματος Μεταφοράς Φυσικού Αερίου από το σημείο εισόδου στο Σιδηρόκαστρο.

Εδώ βέβαια δεν μπορούμε παρά να σημειώσουμε το εγκληματικό λάθος της κυβέρνησης Γεωργίου Παπανδρέου το 2010 που ακύρωσε το project κατασκευής του Shouth Stream, o οποίος αν είχε πραγματοποιηθεί η Ελλάδα θα ήταν εξασφαλισμένη ενεργειακά και με φθηνές τιμές.

Μικρότερες ποσότητες παραλαμβάνει και από τον αγωγό TAP, ο οποίος υποτίθεται ότι φέρνει αέριο από το Αζερμπαϊτζάν, αλλά επειδή αυτό δεν επαρκεί, ο αγωγός γεμίζει και με ρωσικό φυσικό αέριο.

Σε κύρια πηγή εφοδιασμού έχει αναδειχτεί ο τερματικός σταθμός LNG στη Ρεβυθούσα.

Μάλιστα ο τερματικός σταθμός LNG της Ρεβυθούσας εφοδιάζει και βαλκανικές χώρες.

Το φυσικό αέριο που φτάνει στην βαλκανική αγορά μέσω Ελλάδας μεταφέρεται μέσω του αγωγού IGB (ελληνοβουλγαρικός) αλλά και από το σημείο του Σιδηροκάστρου.

Πέραν του τερματικού σταθμού LNG στη Ρεβυθούσα τη χρονιά που μας πέρασε, ξεκίνησε τη λειτουργία του και το FSRU Αλεξανδρούπολης, το οποίο επίσης υποδέχεται ποσότητες LNG και στη συνέχει γίνεται η αεριοποίηση του για να μεταφερθεί μέσω του IGB στη βαλκανική αγορά.

Βέβαια εδώ αναφερόμαστε στο πανάκριβο αμερικανικό LNG.

Tο ρωσικό φυσικό αέριο στο ενδεκάμηνο έφτασε να αποτελεί το 56,9% των συνολικών ποσοτήτων του ορυκτού καυσίμου που εισάγονται και καταναλώνονται στην ελληνική αγορά.

Άρα δεν είναι ικανή η χώρα να συμμετέχει σε παιχνίδια που εξυπηρετούν τα συμφέροντα άλλων και θέτουν σε κίνδυνο την δική της ενεργειακή επιβίωση.

Αξίζει να προσθέσουμε ότι οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας καταλαμβάνουν το 55% της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά είναι ακριβή και εξαρτάται από τους ημερήσιους κλιματολογικούς παράγοντες.

Επίσης η ενέργεια που παράγεται από τις ΑΠΕ δεν αποθηκεύεται και έτσι ότι περισσεύει πάει χαμένο.

Συνεπώς το φυσικό αέριο είναι η βασικότερη και η πιο αξιόπιστη πηγή παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.

Με δεδομένο ότι ο μεγαλύτερος καταναλωτής σε φυσικό αέριο είναι οι μονάδες ηλεκτροπαραγωγής, περίπου τα 3 δισ. κυβικά μέτρα από τα 5 δισ. που εισάγει συνολικά η Ελλάδα κατευθύνονται στα εργοστάσια φυσικού αερίου και άρα οι αυξήσεις επηρεάζουν τις τιμές στο ηλεκτρικό ρεύμα.

Ήδη η χθεσινή εξέλιξη έχει προκαλέσει αύξηση της τιμής του φυσικού αερίου και αυτό έχει επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία και στους Έλληνες πολίτες.


Έτσι έχουν τα πράγματα και όσο και αν τα ελληνικά ΜΜΕ με χαζοχαρούμενα χαμόγελα λένε στους πολίτες «μην ανησυχείτε έχουμε επάρκεια φυσικού αερίου απλά θα το πληρώσετε ακριβότερα», έχουν κάθε λόγο να ανησυχούν διότι απλούστατα δεν βγάζουν τον μήνα τους…