Παρότι η λίστα Πέτσα είναι κάτι που όσα χρόνια και αν περάσουν δύσκολα θα ξεχαστεί και θα αποτελεί πάντα μελανό σημείο διαπλοκής μεταξύ της εξουσίας και του χώρου της Ενημέρωσης το υπουργείο Ανάπτυξης ήρθε να μας υπενθυμίσει πως λεφτά για τους οικονομικά αδύναμους μπορεί να μην υπάρχουν αλλά λεφτά για τα κανάλια πάντα θα υπάρχουν. Σε μια περίοδο παρατεταμένης ακρίβειας που συνοδεύεται από την παρατεταμένη άρνηση της κυβέρνησης να λάβει δραστικά μέτρα για την ανακούφιση των νοικοκυριών που ματώνουν στα ταμεία των σούπερ μάρκετ έρχεται το αρμόδιο υπουργείο να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη των πολιτών για να χρηματοδοτήσει μια διαφημιστική καμπάνια για την καταπολέμηση της ακρίβειας.


  • Τάκης Θεοδωρικάκος

Η κυβέρνηση που για παράδειγμα αρνείται πεισματικά να μειώσει των ΦΠΑ σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης αναγνωρίζει ως πρώτη ανάγκη της κοινωνίας τα πληρωμένα τηλεοπτικά σποτ. Μια καμπάνια που όπως αποκαλύφθηκε θα κοστίσει κάτι παραπάνω από 8 εκατομμύρια ευρώ είναι η απάντηση της κυβέρνησης και του αρμόδιου υπουργού στην ακρίβεια. Ενός υπουργού πως όπως όλα δείχνουν αποφάσισε να μείνει και αυτός στην ιστορία βάζοντας με την δική του λίστα μια θέση δίπλα στην “λίστα Πέτσα”.

 Όσο για τους πολίτες και τους φορολογούμενους που θα πληρώσουν την καμπάνια και τα σποτάκια να ευχηθούμε καλοχώνευτα.