13 Μαΐου 2016

Μάτια: Ο καθρέπτης της ψυχής


34



Της Μαρία Παπαγαβριήλ
Όταν τα βλέμματα συναντούν τις ψυχές, τα όνειρα φορούν τα πιο γλυκά παραμύθια και τα λόγια τις πιο χρήσιμες σιωπές
Τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής. Είναι εκείνα που κάθε φορά που νοιώθουμε ντροπή, χαμηλώνουν. Είναι εκείνα που όταν κάτι μας τραβήξει την προσοχή, ζωηρεύουν. Είναι εκείνα που όταν δεν θέλουμε οι άλλοι να καταλάβουν τί πραγματικά αισθανόμαστε, στρέφονται αλλού.
Η έκφραση ενός βλέμματος μπορεί να είναι καθηλωτική. Η ποικιλία τους σε σχήματα και χρώματα, κάνει σχεδόν ακατόρθωτο το σενάριο να συναντήσει κανείς αδιάφορα μάτια.
Στην καθημερινή χρήση του λόγου, δίνουν κι εκεί το παρόν με ένα σωρό εκφραστικούς τύπους- όπως η περίπτωση να πούμε βλέπουμε ενώ θέλουμε να πούμε ότι καταλαβαίνουμε-. Εξίσου ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι γλωσσικές πλάνες. Λέμε πχ. Πως ένας ερωτευμένος βλέπει με τα μάτια του έρωτα ενώ συγχρόνως λέμε ότι ο έρωτας είναι τυφλός.
Τα μάτια μας προσφέρουν ως θέαμα το τέλειο άλλοθι για να ερωτευτούμε, να αγαπήσουμε, να μισήσουμε, να σαστίσουμε, να παγιδευτούμε.
Μπορούν να μας στερήσουν ακόμη και την ελευθερία μας και να μας φυλακίσουν στα μικρά κλουβιά τους. Αν τύχει αυτό, τότε σίγουρα θα μείνουμε εκεί βουβοί γεμάτοι αμφίρροπα συναισθήματα.
Αρχίστε να παρατηρείτε τα μάτια που συναντάτε καθημερινά στη βόλτα σας, στη δουλεία σας, παντού και θα καταλάβετε ότι έχουν πολλά να σας δώσουν. Θα σας διδάξουν πως όταν είναι δακρυσμένα έχουν ανάγκη από μια γλυκιά χειρονομία ενώ όταν λάμπουν έχουν ανάγκη από μια επιβεβαίωση. Όταν πάλι είναι φοβισμένα θέλουν καθησύχαση ενώ όταν πονούν αναζητούν ανακούφιση.
Πιστέψτε με, εκεί έξω υπάρχουν πολλά βλέμματα που περιμένουν εσάς να τα ανακαλύψετε κι μέσω αυτής της ανακάλυψης να γίνετε καλύτεροι άνθρωποι. Κοιτώντας κάποιον στα μάτια, ακόμη και ψέματα αν σας πει, εσείς θα είστε σε θέση να το καταλάβετε.
Δώστε λοιπόν μεγαλύτερη προσοχή στο βλέμμα και λιγότερη στα λόγια. Η ζωή σας θα ξετυλίξει το νήμα της με τον πιο αυθεντικό τρόπο. Ένα ταξίδι για το πουθενά και για το παντού, ένα ταξίδι για το τίποτα και για όλα, σας περιμένει.
seminariadimosiografias.blogspot.gr 

21 χρόνια μετά τον ισχυρό σεισμό της 13ης Μαϊου 1995 σε Κοζάνη και Γρεβενά – Δείτε φωτογραφίες της εποχής


fytulfuklfufufuyl

Αποτυπωμένη στην μνήνη όλων των Κοζανιτών θα μείνει η σεισμική δόνηση των 6,6 της κλίμακας ρίχτερ, στις 13 Μαϊου του 1995, ημέρα Σάββατο στις 11:47 π.μ, με επίκεντρο το Ρύμνιο Κοζάνης.
Ανάστατοι οι κάτοικοι, πρωτόγνωρη εμπειρία για την περιοχή, επικρατούσε μία αλλοφροσύνη…
Ο μεγαλύτερος προσεισμός εκδηλώθηκε 4 λεπτά πριν τον κύριο σεισμό (4,5R) ενώ ο μεγαλύτερος μετασεισμός (5,5R) στις 17 Ιουλίου 1995.
Μέσα σε όλη την άτυχη κατάσταση, ξύνοντας από τη μία τις πληγές αλλά από την άλλη ευγνωμονώντας το Θεό, δεν υπήρχε κανένα απολύτως θύμα.
Ο απολογισμός ήταν 12 ελαφριά τραυματίες.
Οι υλικές ζημιές στον Νομό Κοζάνης εκτιμώνται στα 7.693 σπίτια σε 30 κοινότητες (Ρύμνιο, Χρώμιο, Δαφνερό, κ.α.), ενώ στο Νομό Γρεβενών 2523 σπίτια σε 12 κοινότητες και οικισμούς (Κνίδη, Καλαμίτσι, Βάρη, Ταξιάρχης, Κοκκινιά κ.α.).

Οι άστεγοι και των δύο Νομών είχαν ξεπεράσει τους 10.000.
Παρόλα ταύτα η περιοχή είχε «γρήγορα» αντανακλαστικά και λίγο ή πολύ η κοινωνία λειτούργησε σχεδόν άμεσα στα νέα πλέον δεδομένα.

Ένας σεισμός τέτοιου μεγέθους αφενός αποδιοργανώνει τη λειτουργία μίας κοινωνίας αφετέρου πρέπει να λειτουργήσει πλέον σε διαφορετικές βάσεις και με άλλες ανάγκες.

Τα δεδομένα της πόλης ήταν η προτεραιότητα της αποκατάστασης των πληγέντων και η σαφής ενημέρωση για τους επερχόμενους κινδύνους.
Το μελανό σημείο του σεισμού της 13ης Μαΐου ήταν το μέγεθός του: η τελική εκτίμηση ήταν 6,6 ρίχτερ όμως κάποιοι άλλοι μίλησαν για 7,2…

Το συμπέρασμα πέρα από αριθμούς, ρίχτερ και διαφωνίες, είναι ότι δεν θρηνήσαμε θύματα και το πέρασμα ενός τόσο μεγάλου σεισμού άφησε μόνο υλικές ζημιές.

Με ανατριχίλα θα τον θυμόμαστε όλοι μας και όταν μας θυμούνται που και που τα ρίχτερ ας προσευχόμαστε, γιατί αναμφισβήτητα είχαμε Άγιο!
Α.Ζ. για το KOZANILIFE.GR

Απο το KOZANILIFE.GR σας παρουσιάζουμε  πλούσιο φωτογραφικό υλικό και  από το Studio Kaplanoglou με αφορμή τη συμπλήρωση 21 χρόνων από τον ισχυρό σεισμό της 13ης Μαϊου 1995 σε Κοζάνη και Γρεβενά:

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ για μεγέθυνση.

ΒΙΝΤΕΟ: ΣΥΡΙΖΑ προεκλογικά :«Δεν πληρώνουμε τίποτα μέχρι να καταρρεύσουν»




kaklamanis afisa

«Αυτή ήταν η αφίσα του ΣΥΡΙΖΑ προεκλογικά», κατήγγειλε ο Νικήτας Κακλαμάνης το πρωί στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega».

Η φωτοτυπία που κρατούσε στα χέρια του ο βουλευτής της ΝΔ και αντιπρόεδρος της Βουλής έδειχνε μια αφίσα που έγραφε «Δεν πληρώνουμε τίποτα μέχρι να καταρρεύσουν».
«Είναι όντως του ΣΥΡΙΖΑ;» Ρώτησε με έκπληξη ο δημοσιογράφος. «Βεβαιότατα» αποκρίθηκε ο βουλευτής. «Τότε που γέμιζαν τις πλατείες…» ενώ αναφέρθηκε και στη γνωστή δήλωση του πρωθυπουργού «Ο ΕΝΦΙΑ είναι ένας φόρος παράλογος, που δεν βελτιώνεται, καταργείται».





ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ





                       .

 

Βραβεία OLYMP Awards 2016 Τροφίμων και Ποτών


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
--------------------
Βραβεία OLYMP Awards 2016 Τροφίμων και Ποτών
Στην Αθήνα γίνεται για πρώτη φορά συνάντησης των καλύτερων παραγωγών τροφίμων και ποτών σε Ελλάδα και εξωτερικό μέσα από μια μοναδική διοργάνωση με θέμα την γευσιγνωσία μοναδικών προϊόντων του αγροτοδιατροφικού τομέα . Ελληνικές αλλά και ξένες επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών θα στείλουν τα αντιπροσωπευτικά δείγματα τους για να συμμετάσχουν στον Διεθνή Διαγωνισμό Γευσιγνωσίας και Συσκευασίας Τροφίμων και Ποτών TASTE & DESIGN OLYMP AWARDS 2016, οι οποίοι θα διεξαχθούν 14 και 15 Μαΐου στην Αθήνα. Ο Διαγωνισμός www.olympawards.GR θα απονείμει δυο διαφορετικά είδη βραβείων OLYMP Awards 2016 για τις κατηγορίες:
  • TASTE Olymp Awards 2016, διαγωνισμός ποιότητας τροφίμων και ποτών
  • DESIGN Olymp Awards 2016, διαγωνισμός συσκευασίας τροφίμων και ποτών
Δικαίωμα συμμετοχής στο βραβείο ανώτερης γεύσης (Taste Olymp Award) αλλά και στο βραβείο καλύτερης συσκευασίας (Design Olymp Award) έχουν όλα τα επώνυμα (όχι χύμα) επεξεργασμένα ή μη τρόφιμα και ποτά που πωλούνται σε καταστήματα λιανικής πώλησης. Τα προϊόντα προς αξιολόγηση θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάλληλη κατάσταση και ότι τα διακριτικά στοιχεία αναγράφονται σωστά και με σαφήνεια στην ετικέτα, προϊόντα δηλαδή έτοιμα για διάθεση προς το καταναλωτικό κοινό. Μπορούν να συμμετάσχουν γαλακτοκομικά, μέλι, ζυμαρικά, παξιμάδια, ελαιόλαδο, ελιές, τσάι, κρασί, τσίπουρο, οινοπνευματώδη, βιολογικά, προϊόντα κρέατος, ψαρικά, μπαχαρικά …..όλα τα τρόφιμα και τα ποτά.

Αξιολόγηση
Τα προϊόντα δοκιμάζονται κατά την “τυφλή” μέθοδο, χωρίς συσκευασία και χωρίς κανενός είδους διακριτικό στοιχείο. Σε κάθε προϊόν αποδίδεται ένας κωδικός αριθμός για να διασφαλιστεί η αξιόπιστη παρακολούθησή τους. Η αξιολόγηση των δειγμάτων γίνεται από την Λέσχη Διευθυντών Αρχιμαγείρων Ελλάδος ( Executive Chefs Club of Greece ) και την Ευρωπαϊκή Λέσχη Αρχιμαγείρων ( Euro-Toques Hellas ). Κάθε κριτής πραγματοποιεί μια οργανοληπτική ανάλυση του προϊόντος που δοκιμάζει, και καταγράφει μια αριθμητική βαθμολογία στο φύλλο αξιολόγησης η οποία αντιπροσωπεύει τη γενική αίσθηση απόλαυσης (που βαρύνει περισσότερο στον τελικό βαθμό) καθώς και άλλα κριτήρια, όπως όψη, οσμή, υφή, γεύση και αίσθηση στο στόμα. Τα προϊόντα αξιολογούνται με κριτήριο τις ξεχωριστές τους ιδιότητες και δεν συναγωνίζονται μεταξύ τους. Για τον διαγωνισμό συσκευασίας την ομάδα κριτών έχει αναλάβει η Ένωση Γραφιστών Ελλάδας. Τα προϊόντα δοκιμάζονται από πολυάριθμο πάνελ 10 κριτών. https://www.facebook.com/OlympAwardsGR/

Βραβεία τροφίμων και ποτών
ΧΡΥΣΟ Ολυμπιακό βραβείο γεύσης ή συσκευασίας (Gold Olymp Award), τα προϊόντα με 89% και παραπάνω συνολικών βαθμών ΑΡΓΥΡΟ Ολυμπιακό βραβείο γεύσης ή συσκευασίας (Silver Olymp Award), τα προϊόντα με βαθμούς μεταξύ 77% και 88% ΧΑΛΚΙΝΟ Ολυμπιακό βραβείο γεύσης ή συσκευασίας (Bronze Olymp Award), τα προϊόντα με βαθμούς μεταξύ 65% και 76%

Γιατί να συμμετάσχω
Το Βραβείο είναι ένα αξιόπιστο δείγμα ανωτερότητας, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στις αγορές των εξαγωγών. Οι Chefs και οι Sommeliers είναι διαμορφωτές γνώμης. Η έγκρισή τους ενισχύει τη διαπραγματευτική ισχύ στις συναλλαγές με διανομείς, προμηθευτές και λιανικούς πωλητές. Η επικοινωνία της πιστοποιημένης ανώτερης γεύσης έχει αποδεδειγμένα θετική επίδραση στις πωλήσεις. Κερδίζοντας το βραβείο για τα δικά σας προϊόντα μεγιστοποιείτε τις marketing δράσεις σε όλον τον πλανήτη.

Κάντε την αίτηση συμμετοχής online, συμπληρώνοντας την φόρμα
Taste Olymp Awards: http://www.olympawards.co.uk/wp-content/uploads/2016/01/AITHSH-DIAGWNISMOU-POIOTHTAS-EL.pdf
Design Olymp Awards: http://www.olympawards.co.uk/wp-content/uploads/2016/01/AITHSH-DIAGWNISMOU-SYSKEVASIAS-EL.pdf


 
 
Bioflorina Βότανα-Παραδοσιακά προιόντα