Του Μανώλη Μάνου
Να επιβάλλει και «χαράτσι» για όσους καταθέσουν πινακίδες, καθώς και τέλος ακινησίας, εκεί προσανατολίζεται η κυβέρνηση του Τσιπρα - Καμμένου. H σκέψη και η "εφευρετικότητα " τους είναι να επιβληθεί ένα ποσό ύψους 50 ευρώ για την κατάθεση των πινακίδων και ως 100 ευρώ για τα οχήματα που είναι σε ακινησία.
Την ίδια στιγμή , περισσότερα από 920.000 αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους χωρίς οι ιδιοκτήτες τους να έχουν καταβάλει τα τέλη κυκλοφορίας από ένα έως και 5 χρόνια και πλέον έχουν εισέλθει στο στόχαστρο του Yπουργείου Oικονομικών, ώστε να αντληθούν άμεσα έσοδα και να μην επιβαρυνθούν οι ιδιοκτήτες IX που είναι συνεπείς και καταβάλλουν τα τέλη κάθε χρόνο.
Οι απώλειες που έχουν δημιουργήσει στα δημόσια έσοδα οι 920.000 ιδιοκτήτες IX που δεν καταβάλλουν τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας, σύμφωνα με το πλέον ευνοϊκό σενάριο που προβλέπει την απώλεια μόλις 120 ευρώ ανά όχημα (αφορά τέλη για IX με κυβισμό έως 1.071 κ.εκ.), ανέρχονται σε 110,4 εκατ. ευρώ, χωρίς να έχουν υπολογιστεί με το διπλάσιο ποσό των 240 ευρώ που επιβάλλεται για εκπρόθεσμη εξόφληση, καθώς τότε θα ανέρχονταν σε 220,8 εκατ. ευρώ!
Είναι εύκολο να αντιληφθεί κάποιος πως δεν κυκλοφορούν παράνομα μόνο αυτοκίνητα με κινητήρες έως 1.071 κ.εκ. αλλά και 1,4 και 1,6 και 2λιτρα, ή ακόμη και μεγαλύτερου κυβισμού.
Oπότε, αν ο μέσος όρος οφειλής ανά όχημα ανέρχεται σε 200 ευρώ, τότε οι απώλειες στα έσοδα εκτοξεύονται σε 184 εκατ. ευρώ, ενώ αν υπολογιστούν οι απώλειες με διπλάσιο το ποσό οφειλής ανά όχημα εξαιτίας της εκπρόθεσμης καταβολής, τότε οι απώλειες αγγίζουν τα 368 εκατ. ευρώ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου