Η Κυβέρνηση ξεπούλησε αντί 45 εκατ. ευρώ στην
ιταλική εταιρεία Ferrovie Dello Stato Italiane. Πριν από λίγο υπεγράφη η
σύμβαση...
Ανα-Δημοσίευση
18 Ιανουαρίου 2017, 18:25 μμ
Η Κυβέρνηση ξεπούλησε αντί 45 εκατ. ευρώ στην ιταλική εταιρεία Ferrovie Dello Stato Italiane.
Πριν από λίγο υπεγράφη η σύμβαση πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ την σύμβαση υπέγραψαν ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrovie, Ρενάτο Μαζοντσίνι, και ο επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ, Αντώνης Λεούσης, παρουσία των διοικήσεων των εταιρειών ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ομίλου ΟΣΕ.
Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί μετά την πάροδο δύο έως τριών μηνών και αφού η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκρίνει την εξαγορά και άρει την επιβολή επιστροφής κρατικών ενισχύσεων ποσού άνω των 700 εκατ. ευρώ.
Πρόκειται για μια συμφωνία-παρωδία, καθώς οι Ρώσοι, οι οποίοι τελικά αποσύρθηκαν από τον διαγωνισμό λόγω του ότι το ΤΑΙΠΕΔ είχε ανάψει «κόκκινο» στην πώληση, έδιναν τα τριπλάσια.
Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» ανακοινώθηκε τον Ιανουάριο του 2016 και η πρώτη φάση του ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο του 2016. Σήμερα και επισήμως πέρασε στους Ιταλούς.
Η ρωσική εταιρεία επιθυμούσε την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να δημιουργηθεί ένα σιδηροδρομικό δίκτυο που θα ενώνει τον Ειρηνικό και την Ασία με την Ευρώπη.
Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι δεν είχαν την ενημέρωση που ήθελαν σχετικά με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να προχωρήσουν στην υποβολή δεσμευτικής προσφοράς.
Ο πρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, τον Ιούλιο του 2016 αναφερόμενος στις λεπτομέρειες του διαγωνισμού για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την διαγωνιστική διαδικασία και την απόφαση της εταιρείας να μην καταθέσει δεσμευτική προσφορά για την εξαγορά της είπε ότι «οι ρωσικοί Σιδηρόδρομοι δεν είχαν την εικόνα που ήθελαν για να ολοκληρώσουν την ανάλυση, ενώ οι Ιταλοί, εξ όσων γνωρίζουμε, υπέβαλαν προσφορά, η οποία διέφερε από τους όρους, που είχαν τεθεί.
Ετσι λοιπόν, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξαγοράστηκε με το πρωτοφανές χαμηλό ποσό των 45 εκατομμυρίων ευρώ από την ιταλική εταιρεία σιδηροδρόμων Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A.
Πριν από λίγο υπεγράφη η σύμβαση πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ την σύμβαση υπέγραψαν ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrovie, Ρενάτο Μαζοντσίνι, και ο επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ, Αντώνης Λεούσης, παρουσία των διοικήσεων των εταιρειών ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ομίλου ΟΣΕ.
Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί μετά την πάροδο δύο έως τριών μηνών και αφού η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκρίνει την εξαγορά και άρει την επιβολή επιστροφής κρατικών ενισχύσεων ποσού άνω των 700 εκατ. ευρώ.
Πρόκειται για μια συμφωνία-παρωδία, καθώς οι Ρώσοι, οι οποίοι τελικά αποσύρθηκαν από τον διαγωνισμό λόγω του ότι το ΤΑΙΠΕΔ είχε ανάψει «κόκκινο» στην πώληση, έδιναν τα τριπλάσια.
Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» ανακοινώθηκε τον Ιανουάριο του 2016 και η πρώτη φάση του ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο του 2016. Σήμερα και επισήμως πέρασε στους Ιταλούς.
Η ρωσική εταιρεία επιθυμούσε την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να δημιουργηθεί ένα σιδηροδρομικό δίκτυο που θα ενώνει τον Ειρηνικό και την Ασία με την Ευρώπη.
Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι δεν είχαν την ενημέρωση που ήθελαν σχετικά με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να προχωρήσουν στην υποβολή δεσμευτικής προσφοράς.
Ο πρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, τον Ιούλιο του 2016 αναφερόμενος στις λεπτομέρειες του διαγωνισμού για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την διαγωνιστική διαδικασία και την απόφαση της εταιρείας να μην καταθέσει δεσμευτική προσφορά για την εξαγορά της είπε ότι «οι ρωσικοί Σιδηρόδρομοι δεν είχαν την εικόνα που ήθελαν για να ολοκληρώσουν την ανάλυση, ενώ οι Ιταλοί, εξ όσων γνωρίζουμε, υπέβαλαν προσφορά, η οποία διέφερε από τους όρους, που είχαν τεθεί.
Ετσι λοιπόν, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξαγοράστηκε με το πρωτοφανές χαμηλό ποσό των 45 εκατομμυρίων ευρώ από την ιταλική εταιρεία σιδηροδρόμων Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου