12 Φεβρουαρίου 2017

Βρε τον ξεφτιλισμένο 23 χρόνια βολευτής με σύνταξη 3000 ευρώ και κλαίγεται ....τι να πουν αυτοι που παιρνουν 500ευρω?(ΒΙΝΤΕΟ)

ΣΧΟΛΙΟ :Μανώλης Μάνου


- ΕΧΕΙ ΕΞΟΔΑ ΠΟΛΛΑ ! ΕΙΝΑΙ sexman..."ΜΕΡΑΚΛΗΣ"ΤΑΪΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ; ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΤΑΪΖΟΥΝ ΟΙ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ;

- ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΠΑΡΕΑ 

-ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΦΕΛΗΣ Η ΘΡΑΣΥΣ; ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΒΟ(Υ)ΛΕΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ.

-ΟΜΩΣ ...ΞΕΧΑΣΑΜΕ!  Ο ΝΟΜΟΣ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ Κ. ΛΙΑΝΗ ΤΟΝ 74 ΧΡΟΝΟ  ΒΟΛΕΥΤΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ, ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

Αναγκασμένος να κάνει τρεις δουλειές για να μπορέσει να επιβιώσει είναι ο Γιώργος Λιάνης.
«Άμα βγω εγώ να πω τώρα στα 74 μου ότι είμαι αναγκασμένος να κάνω τρεις δουλειές και δεν τα βγάζω πέρα, θα πουν
“α, ο Λιάνης παραπονιέται ότι κάνει 3 δουλειές και οι νέοι είναι άνεργοι”, το ξέρω ότι θα το πουν αυτό. Η αλήθεια, όμως, είναι αυτή, ότι εγώ χρειάζεται στα 74 μου να κάνω τρεις δουλειές, ραδιόφωνο, εφημερίδα και κάνω και κάτι πορτραίτα στην τηλεόραση, για να τα βγάλω πέρα», είπε μεταξύ άλλων ο Γιώργος Λιάνης μιλώντας στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά».
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου