του Μανώλη Μάνου *
ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΘΑΜΕ
-ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΕΙ
Χρεωνουν ότι θέλουν "πενία τέχνας κατεργάζεται"
Μήν αφήνετε ποτέ το αυτοκίνητο στο συνεργείο, να σας το επισκευάζουν χωρίς την παρουσία σας.
Η επισκευή να γίνεται πάντα μπροστα στα μάτια σας.
Κλείστε ραντευού την ώρα που θα ξεκινήσουν την επισκευή.
Αν σας το αρνηθούν, καποιο λάκο έχει η φάβα.
Ζητάτε πίσω τα παλιά ανταλλακτικά που αντικατέστησαν στο αυτοκινητο σας.
Ζητάτε να σας σημειώσουν ενγγράφως τις επισκευές, τα ανταλλακτικά ,και την εργασία που θα κάνουν στο αυτοκινητο σας εξ αρχή, μιάς και περιέργως και εν πολλοίς "ηλιθίως" κατεργήθει το βιβλίο Εισόδου του αυτοκινήτου στο συνεργείο.
Αν εργάζονται πολύ νεαρά άτομα πάνω στο αυτοκίνητο σας πιθανότατα μάθαινουν την δουλειά πάνω στου κασσίδη το κεφάλι, - ζητάτε την επισκευή να την κάνει αποκλειστικά και μόνο ο αδειούχος τεχνικός του συνεργείου.
Κάποιοι βάζουν "μαϊμού" ανταλλακτικά για γνήσια της εταιρείας του αυτοκινήτου σας τα οποία σας χρεώνουν ως γνήσια, ζητάτε να τα δείτε εξ αρχής με την συσκευασία τους και ας μην έχετε γνώσεις μηχανολογικές.
Οι περισσότεροι απαιτούν αμοιβή για την "διαγνωση" βλάβης η οποία μπορη να φθάνει στα και 300 ευρώ, γιατί συχνα ή δεν γνωρίζουν την βλάβη ή επειδή τους έμεινε το "χουι" απο την προκρίσης εποχή.
Πάτε για μια βλάβη και συχνά σας "ανακαλύπτουν" και άλλες.
Συχνά δικά τους τεχνικά λάθη των (συνεργείων) η ελατωματικά υλικά αμφίβολων εργοστασίων της Κίνας τα πληρώνουμε εμείς τρίδιπλα.
ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΕΚΤΕΝΕΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΠΑΘΟΝΤΕΣ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
* Ο Μανώλης Μάνου έχει και την ιδιότητα του μηχανολόγου μηχανικού
ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΘΑΜΕ
-ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΕΙ
Χρεωνουν ότι θέλουν "πενία τέχνας κατεργάζεται"
Μήν αφήνετε ποτέ το αυτοκίνητο στο συνεργείο, να σας το επισκευάζουν χωρίς την παρουσία σας.
Η επισκευή να γίνεται πάντα μπροστα στα μάτια σας.
Κλείστε ραντευού την ώρα που θα ξεκινήσουν την επισκευή.
Αν σας το αρνηθούν, καποιο λάκο έχει η φάβα.
Ζητάτε πίσω τα παλιά ανταλλακτικά που αντικατέστησαν στο αυτοκινητο σας.
Ζητάτε να σας σημειώσουν ενγγράφως τις επισκευές, τα ανταλλακτικά ,και την εργασία που θα κάνουν στο αυτοκινητο σας εξ αρχή, μιάς και περιέργως και εν πολλοίς "ηλιθίως" κατεργήθει το βιβλίο Εισόδου του αυτοκινήτου στο συνεργείο.
Αν εργάζονται πολύ νεαρά άτομα πάνω στο αυτοκίνητο σας πιθανότατα μάθαινουν την δουλειά πάνω στου κασσίδη το κεφάλι, - ζητάτε την επισκευή να την κάνει αποκλειστικά και μόνο ο αδειούχος τεχνικός του συνεργείου.
Κάποιοι βάζουν "μαϊμού" ανταλλακτικά για γνήσια της εταιρείας του αυτοκινήτου σας τα οποία σας χρεώνουν ως γνήσια, ζητάτε να τα δείτε εξ αρχής με την συσκευασία τους και ας μην έχετε γνώσεις μηχανολογικές.
Οι περισσότεροι απαιτούν αμοιβή για την "διαγνωση" βλάβης η οποία μπορη να φθάνει στα και 300 ευρώ, γιατί συχνα ή δεν γνωρίζουν την βλάβη ή επειδή τους έμεινε το "χουι" απο την προκρίσης εποχή.
Πάτε για μια βλάβη και συχνά σας "ανακαλύπτουν" και άλλες.
Συχνά δικά τους τεχνικά λάθη των (συνεργείων) η ελατωματικά υλικά αμφίβολων εργοστασίων της Κίνας τα πληρώνουμε εμείς τρίδιπλα.
ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΕΚΤΕΝΕΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΠΑΘΟΝΤΕΣ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
* Ο Μανώλης Μάνου έχει και την ιδιότητα του μηχανολόγου μηχανικού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου