03 Φεβρουαρίου 2017

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΓΚΕΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ...ΣΥΡΙΖΟΦΙΛΟΦΥΛΟΙ

 του Σάτιρου
Αλιεύοντας  στο faceboook παρουσιάζει  ο Σατιρος και
κοινοποίησε τη δημοσίευση του Σπυρουλιας Κωστας.
Σπυρουλιας Κωστας
ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ.





Τρελό γέλιο και γελοίο – Αυτός ο καρνάβαλος είναι υπουργός και αντιπρόεδρος της βουλής μας – Βρείτε και δείτε τα ποιήματα που απαγγέλλει και θα καταλάβετε

 

 Πάρτε γεύση απο  την ποιήση του, ... ...-ώλου "και της μήτρας του πρωκτού" ...ολέ!!

Και να παίρνουν μπρος οι
πυροκροτητές
και κείνη να σφίγγει
το φυτίλι στον κόλπο της να
καθυστερήσει την
έκρηξη
να ζήσει ολοκαύτωμα
Λάμψη!
________________________________________
Εγώ σκυφτός -καθώς μπρούμυτα-
δαχτυλοαφώ το σώμα της στη μαύρη κάμαρη
Λευκό μπαστούνι ο φαλλός μου
χτυπάει την πόρτα του
αμετάκλητου
Τυφλώνομαι από το φως του
Ορώ
________________________________________
(Αυτή)- Τι είναι ο κόλπος μου;
(Αυτός)- Είναι μια σύριγγα χωρίς το έμβολο που καλεί το φαλλό να
τρυπηθούν μαζί από την πρέζα του έρωτα
(Αυτή)- Σύριγγα, ή σήραγγα;
(Αυτός)- Σήραγγα που ανακαλεί κεκοιμημένους κωδωνοκρούστες
(Αυτή)- Κεκοιμημένους ή ταριχευμένους;
(Αυτός)- Όλοι οι φαλλοί είναι ταριχευμένα ξόανα που νοτίζονται απ’ το
νόστο της μήτρας
(Αυτή)- Της δικής μου μήτρας;
(Αυτός)- Της δικής σου. Εσύ γεννήθηκες απ’ τη δική σου μήτρα
(Αυτή)- Εγώ γεννήθηκα απ’ τη δ ι κ ή μ ο υ μήτρα

__________________________________


 Της δικής σου. Εσύ γεννήθηκες απ’ τη δική σου μήτρα
(Αυτή)- Εγώ γεννήθηκα απ’ τη δ ι κ ή μ ο υ μήτρα”
kourakis-poiisi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου