28 Απριλίου 2017

Χατζηνικολάου: Με βρίζουν οι Συριζαίοι με βρίζουν και οι Νεοδημοκράτες


 Περνάω από μια ψυχοφθόρα διαδικασία. Δεν είναι δουλειά αυτή»

Άγνωστο παραμένει αν ο δημοσιογράφος και εκδότης Νίκος Χατζηνικολάου αρχίσει και πάλι τις νυχτερινές εκπομπές, αυτή τη φορά από τη συχνότητα του ANT1. Ο ίδιος εμφανίστηκε μπερδεμένος όταν μέσα από τη ραδιοφωνική του εκπομπή, μετά από σχετική ερώτηση μιας ακροάτριας…
«Θα δούμε! Αν αντέχω θα την ξεκινήσω από τον Σεπτέμβριο» ανέφερε αρχικά ο γνωστός δημοσιογράφος και στη συνέχεια πρόσθεσε:
«Κάθε φορά που κάνω συνέντευξη νιώθω ότι περνάω από μια ψυχοφθόρα διαδικασία... Είναι τρομερό. Κάνω συνέντευξη με τον Μητσοτάκη και έχω απέναντι να με βρίζουν οι Συριζαίοι γιατί δεν είμαι πολύ σκληρός. Αλλά να με βρίζουν και οι νεοδημοκράτες γιατί είμαι πολύ σκληρός. Κάνω συνέντευξη με τον Τσίπρα και έχω να με βρίζουν οι Συριζαίοι γιατί είμαι πολύ σκληρός και να με κατηγορών οι άλλοι γιατί δεν τον σκότωσα».
«Δεν είναι δουλειά αυτή. Πρέπει να παίρνεις ένσημα ανθυγιεινής εργασίας. Δεν γίνεται να φεύγουν από παντού μαχαίρια. Οι μεν θέλουν να τον γλείφεις και οι δε να τον μαχαιρώσεις» είπε ο δημοσιογράφος και εκδότης.
Χατζηνικολάου: Με βρίζουν οι Συριζαίοι με βρίζουν και οι Νεοδημοκράτες
 newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου