05 Ιουλίου 2017

Κουρουμπλής: Δεν μετανιώνω που εμπιστεύτηκα τον Τσίπρα

Διαβαστε στο fyllokaiftero1.blogspot.com προσεχώς : Ο ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΤΥΦΛΟΣ ΖΗΤΟΥΛΑΣ- ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΣΥΧΝΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ
Κουρουμπλής: «Δεν μετανιώνω που εμπιστεύτηκα τον Τσίπρα»


«Θου κύριε φυλακήν τω στόματί μου…» ήταν η απάντηση του Παναγιώτη Κουρουμπλή, στις αναφορές σε βάρος του στο συνέδριο της Δημοκρατικής Συμπαράταξης ότι «βρήκε στασίδι εξουσίας στον ΣΥΡΙΖΑ».


«Όσοι γνωρίζουν τί σημαίνει πορεία ΠΑΣΟΚ όλα αυτά τα δύσκολα χρόνια, ξέρουν ότι (ήμουν) ένας από αυτούς που ήταν στη πρώτη γραμμή στα δύσκολα χρόνια, όχι στα εύκολα. Δεν ήρθα εγώ να πάρω θέση στο ΠΑΣΟΚ, όπως οι περισσότεροι από αυτούς που σήμερα κραυγάζουν. Εγώ έχτισα το ΠΑΣΟΚ. Τί προσέφερα, το ξέρουν αυτοί που μπορούν να το ξέρουν.

Είμαι υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ και στο γραφείο μου όποιος έρχεται βλέπει 4 φωτογραφίες: Του Ελευθερίου Βενιζέλου, του Πλαστήρα, του Ανδρέα Παπανδρέου και του Γ. Γεννηματά. Και βεβαίως του πρωθυπουργού του Αλέξη Τσίπρα», σημείωσε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στον Alpha 9,89.

Από -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου