Σχεδόν στα κρυφά πέφτουν σήμερα οι υπογραφές για την πώληση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και αυτό διότι οι συχνές επισημάνσεις του πρέσβη των Η.Π.Α, κ. Πάιατ, για το αδιαφανές της προέλευσης των χρημάτων των επενδυτών αναγκάζει την κυβέρνηση να μην δώσει πανηγυρικό τόνο και φυσικά ο Αλέξης Τσίπρας να μην βγάλει την καθιερωμένη φωτογραφία που θα αποτελούσε εύσημο στο success story της προσέλκυσης επενδυτών που συχνά πυκνά λέει.
Φυσικά η επισήμανση του Αμερικανού πρέσβη έχει σαν κύριο αποδέκτη τον κ. Σαββίδη που μετέχει στη κοινοπραξία και όπως είναι γνωστό την περιουσία του την οφείλει στις επενδύσεις που έχει στη Ρωσία. Βέβαια ο ελληνορώσος επιχειρηματίας έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον των Η.Π.Α. καθώς εκτός από τις αμιγώς επιχειρηματικές του ενέργειες έχει αναμιχτεί ενεργά και με τα Μέσα Ενημέρωσης (Έθνος, Ημερησία, MEGA, Έψιλον), ενώ είναι γνωστές οι σχέσεις του με το ΣΥΡΙΖΑ αλλά και οι προσπάθειες του να βρίσκεται πάντα κοντά στο Μαξίμου. ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CRASH ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ.
Σήμερα υπογράφεται η σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), παρουσία, μεταξύ άλλων, του υπουργού Ναυτιλίας, Παναγιώτη Κουρουμπλή.
Η συνάντηση είναι προγραμματισμένη για τις 18:00, στα γραφεία του ΤΑΙΠΕΔ, στην Αθήνα και όχι στη Θεσσαλονίκη, όπου ήταν ο αρχικός προγραμματισμός.
Για το Δημόσιο θα υπογράψει ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Αρης Ξενόφος, ενώ για την κοινοπραξία του επενδυτή ο συντονιστής της Σωτήρης Θεοφάνης και ο διευθύνων σύμβουλος της Terminal Link Μπορίς Βένζελ. Στην υπογραφή θα είναι και οι διευθύνοντες σύμβουλοι των Deutsche Invest Equity Partners Αλεξάντερ φον Μέλενσιν και της Belterra Άρθουρ Νταβίντιαν.
Η κοινοπραξία (South East Gateway Thessaloniki), η οποία αποκτά το 67% του ΟΛΘ έναντι 231,92 εκατ. ευρώ και δέσμευση για επενδύσεις άλλων 180 εκατ., συγκροτείται από: το γερμανικό επενδυτικό κεφάλαιο Deutsche Invest Equity Partners (DIEP) το οποίο κατέχει και το 47% του σχήματος, τη θυγατρική της γαλλικής ναυτιλιακής τακτικών γραμμών μεταφοράς
εμπορευματοκιβωτίων CMA CGM, Terminal Link, η οποία κατέχει το 33% και την Belterra Investments συμφερόντων Ι. Σαββίδη (20%). Σημειώνεται πως η Terminal Link ελέγχεται σε ποσοστό 51% από την CMA CGM, η οποία ασκεί και το management και άλλο 41% ανήκει στην κρατική κινεζική China Merchants Ports.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου