Του Μανώλη Μάνου*
Τι έκαναν τα LIDL για να μην φαινονται άδεια, τα μαυρα αυτα κατοχικά χριστούγεννα και πρωτοχρονιά 2017-2018
Εντατικά εβδομάδες πρίν έκαναν γενική αλλαγή στησίματος των προιόντων μετατόπιση των τμημάτων -απο την μία άκρη στην άλλη στο εσωτερικό του καταστήματος. Και άλλες φόρες έχει γίνει αυτό στα lidl, όμως οχι σε περίοδο χριστουγέννων
Αυτό είναι αντιθετο με την επιστήμη του μάρκετιγκ αλλα και με την εμπειρική γνώση του μάρκετινγκ, να πραγματοποιήται λίγες μέρες πρίν τις γιορτές τέτοια αλλαγη σημείων πώλησης, διότι έχει αρνητικά αποτελεσματα για τίς πωλήσεις,(όι πελάτες δεν βρίσκουν ευκολα τα προϊοντα; προκειμένου να συνωστίζονται αρκετή ώρα με κίνδυνο πηγαίνουν σε άλλο μαγαζί ακόμη και όταν τα προιόντα είναι φθηνότερα)
Όταν όμως οι πώλήσεις είναι τραγικά ...και συγκριτικά με προηγούμενες περιοδους πεσμένες εφαρμόζεται το "κολπο<< " να αλλαξεις τελείως το στησιμο των τμημάτων μιας λιανικής πώλησης>>.
Εν προκειμένω λόγο της τραγικής αδυναμίας να προβουν σε αγορές οι ελλήνες πολίτες λόγο της φτωχοποίησης τους, απο την γερμανική Ε.Ε είναι κάτι που το προβλεψε, μάλλον, το κατάστημα lidl και το αντιμέτώπισε με αυτον το τρόπο -είναι και ένας τρόπος να ξυπνήσεις την αγοραστική μανία της υπερ κατανάλλωσης του δημοσίου υπαλληλου που ακόμη έχει την αγοραστική δύναμη σε βάρος του υπόλοιπου λαού, ο οποίος "υπόλοιπος λαός" βλέπει ενα γεμάτο σούπερ μάρκετ ζήλευει μέν αλλά ( αδυνατεί) δεν μπορεί να αγοράσει παρα μόνο ελάχιστα απο τα βασικά και κυρίως αυτά των προσφορών του lidl.
Το απλό αυτο κόλπο το οποίο δίδει την εντυπωση οτι είναι γεμάτο το κατάστημα επειδη οι πελάτες- καταναλλωτές ψάχνουν (με το φανάρι του Διογένη) για μια ώρα σχεδόν να βρούν ένα προιόν, δημιουργεί τεράστιο προβλημμα ψυχικής και σωματικής κούρασης συμφωνα με το μικρό ρεπορτάζ που κάναμε στα καταστήματα των lidl , και διαπιστώθηκε και με το μάρκετινγκ κόλπο αυτό, σήμερα μια ημέρα πριν την πρωτοχρονιά για πρώτη φορα τέτοιες ημέρες γιορτών είναι σχεδόν άδεια συγκριτικά και πάλι με τις προηγούμενες μνημονιακές κατοχικές χρονιές απο το 2009-2017, όπως βέβαια και στα άλλα ελληνικά σουπερ μαρκετ και ανάλογα καταστηματα διατροφής εκει τα πράγματα είναι χειρότερα, χωρίς προηγούμενο.
* ΕΚΛΑΪΚΕΥΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Ο Μανώλης Μάνου είναι δημοσιογράφος και Ειδικός Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, επιχειρήσεων- οργανισμών
Τι έκαναν τα LIDL για να μην φαινονται άδεια, τα μαυρα αυτα κατοχικά χριστούγεννα και πρωτοχρονιά 2017-2018
Εντατικά εβδομάδες πρίν έκαναν γενική αλλαγή στησίματος των προιόντων μετατόπιση των τμημάτων -απο την μία άκρη στην άλλη στο εσωτερικό του καταστήματος. Και άλλες φόρες έχει γίνει αυτό στα lidl, όμως οχι σε περίοδο χριστουγέννων
Αυτό είναι αντιθετο με την επιστήμη του μάρκετιγκ αλλα και με την εμπειρική γνώση του μάρκετινγκ, να πραγματοποιήται λίγες μέρες πρίν τις γιορτές τέτοια αλλαγη σημείων πώλησης, διότι έχει αρνητικά αποτελεσματα για τίς πωλήσεις,(όι πελάτες δεν βρίσκουν ευκολα τα προϊοντα; προκειμένου να συνωστίζονται αρκετή ώρα με κίνδυνο πηγαίνουν σε άλλο μαγαζί ακόμη και όταν τα προιόντα είναι φθηνότερα)
Όταν όμως οι πώλήσεις είναι τραγικά ...και συγκριτικά με προηγούμενες περιοδους πεσμένες εφαρμόζεται το "κολπο<< " να αλλαξεις τελείως το στησιμο των τμημάτων μιας λιανικής πώλησης>>.
Εν προκειμένω λόγο της τραγικής αδυναμίας να προβουν σε αγορές οι ελλήνες πολίτες λόγο της φτωχοποίησης τους, απο την γερμανική Ε.Ε είναι κάτι που το προβλεψε, μάλλον, το κατάστημα lidl και το αντιμέτώπισε με αυτον το τρόπο -είναι και ένας τρόπος να ξυπνήσεις την αγοραστική μανία της υπερ κατανάλλωσης του δημοσίου υπαλληλου που ακόμη έχει την αγοραστική δύναμη σε βάρος του υπόλοιπου λαού, ο οποίος "υπόλοιπος λαός" βλέπει ενα γεμάτο σούπερ μάρκετ ζήλευει μέν αλλά ( αδυνατεί) δεν μπορεί να αγοράσει παρα μόνο ελάχιστα απο τα βασικά και κυρίως αυτά των προσφορών του lidl.
Το απλό αυτο κόλπο το οποίο δίδει την εντυπωση οτι είναι γεμάτο το κατάστημα επειδη οι πελάτες- καταναλλωτές ψάχνουν (με το φανάρι του Διογένη) για μια ώρα σχεδόν να βρούν ένα προιόν, δημιουργεί τεράστιο προβλημμα ψυχικής και σωματικής κούρασης συμφωνα με το μικρό ρεπορτάζ που κάναμε στα καταστήματα των lidl , και διαπιστώθηκε και με το μάρκετινγκ κόλπο αυτό, σήμερα μια ημέρα πριν την πρωτοχρονιά για πρώτη φορα τέτοιες ημέρες γιορτών είναι σχεδόν άδεια συγκριτικά και πάλι με τις προηγούμενες μνημονιακές κατοχικές χρονιές απο το 2009-2017, όπως βέβαια και στα άλλα ελληνικά σουπερ μαρκετ και ανάλογα καταστηματα διατροφής εκει τα πράγματα είναι χειρότερα, χωρίς προηγούμενο.
* ΕΚΛΑΪΚΕΥΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Ο Μανώλης Μάνου είναι δημοσιογράφος και Ειδικός Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, επιχειρήσεων- οργανισμών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου