Η αδυναμία να αντλήσει χρήματα από τις αγορές κατά τη λεγόμενη μεταμνημονιακή νέα σελίδα της χώρας όπως την ευαγγελίζεται η Κυβέρνηση…
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
Σε ό,τι αφορά στο αυτοκίνητο, η αύξηση των πωλήσεων νέων οχημάτων -κυρίως λόγω ανελαστικής ανάγκης- φέρνει μεν πακτωλό χρημάτων στα κρατικά ταμεία από ΦΠΑ, και ειδικό τέλος ταξινόμησης, «αλλά θα μπορούσε να εισπράξει ακόμα περισσότερα…» όπως χαρακτηριστικά λένε στελέχη του Υπουργείου Οικονομικών.
Έτσι ήδη στα σχέδια της Κυβέρνησης είναι η αύξηση του ειδικού τέλους ταξινόμησης -που είναι μία Ελληνική φορολογική πατέντα, προηγούμενων Κυβερνήσεων- αλλά και η ραγδαία αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας με την αιτιολογία «…έχουμε από τα χαμηλότερα Τέλη στην Ευρώπη». Το ότι έχουμε την υψηλότερη φορολογία κατά την αγορά (δηλαδή τα πληρώνουμε όλα μαζί) είναι κάτι που δε θα ανατρέψει το συγκεκριμένο επιχείρημα των Κυβερνώντων…
Σε ότι αφορά στα τέλη κυκλοφορίας, αυτά αναμένεται να αλλάξουν λίγο έως πολύ από τη νέα χρονιά, όπου θα αυξηθούν οι δηλωθέντες εκπεμπόμενοι ρύποι από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, λόγω του νέου πιο ρεαλιστικού τρόπου μέτρησης WLTP.
Πανευρωπαϊκά ήδη οι περισσότερες Κυβερνήσεις έχουν ανακοινώσει πως θα μειώσουν τα Τέλη ώστε να μη υπάρξει αύξηση σ’ αυτά που πληρώνουν σήμερα οι πολίτες τους. Στην Ελλάδα, με τα σημερινά δεδομένα, δεν αναμένεται να συμβεί αυτό.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, οι εκλογικές αναμετρήσεις του 2019 παγώνουν τις όποιες άμεσες αυξήσεις στη χρήση και την αγορά του αυτοκινήτου, οι οποίες όμως είναι στην πρώτη γραμμή του νέου φορολογικού σχεδιασμού της μεταμνημονιακής οικονομικής πολιτικής της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
Προς το παρόν… απολαμβάνουμε τη φορολογική προεκλογική νηνεμία, μέχρι να έρθει η νέα φορολογική θύελλα της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου