Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ.
Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του
παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Τι αποκαλύπτει η μαραθώνια κατάθεση της 18χρονης μαθήτριας για τις διαστροφικές απαιτήσεις του 67χρονου φωτογράφου καλλιστείων και του 40χρονου εικαστικού που έστηνε πορνογραφικά κόνσεπτ και μεταμοντέρνα διονυσιακά όργια με πρωταγωνίστριες ανήλικα κορίτσια τα οποία προσέγγιζαν στα καφέ, στα κλαμπ και τους σταθμούς του μετρό
Από τα παιδικά της χρόνια έζησε την απόρριψη και την εγκατάλειψη από την οικογένεια της. Στα 14, μια γνωριμία με έναν περίεργο τύπο που της συστήθηκε ως “Πιέρ, ο γνωστός φωτογράφος των καλλιστείων”, την έριξε στα δίχτυα της πορνογραφίας ανηλίκων. Στο σκοτεινό κόσμο της διαστροφής που είχε στηθεί στο “όνομα της τέχνης”, γνώρισε και έναν γνωστό εικαστικό που είδε στο πορσελάνινο πρόσωπο της την μούσα του. Αυτή που θα ενσάρκωνε τον αλλόκοτο χαρακτήρα της γυναίκας – σάτυρου σε ένα πορνοδιαστροφικό κόνσεπτ με μεταμοντέρνα διονυσιακά όργια και drag queens. Τελικά, λίγο πριν συμπληρώσει τα 18 της χρόνια η μαθήτρια βρήκε το θάρρος και τη δύναμη να περάσει το κατώφλι του Ανηλίκων της Ασφάλειας Αττικής και να καταγγείλει όλα όσα ζούσε με τον φωτογράφο και τον βραβευμένο ζωγράφο.Η κατάθεση της που παρουσιάζει το ΘΕΜΑ συγκλονίζει. Πρόκειται για μια εκ βαθέων εξομολόγηση, ένα οδοιπορικό φρίκης στα “σκοτεινά φεγγάρια” της Αθήνας. Γιατί τόσο ο 67χρονος φωτογράφος των καλλιστείων όσο και ο 40χρονος εικαστικός της Σχολής Καλών Τεχνών με συμμετοχή σε Μπιενάλε και εκθέσεις σε γνωστές γκάλερι, δεν την ανάγκαζαν μόνο να ποζάρει στο φωτογραφικό τους φακό γυμνή, αλλά την υποχρέωναν και να ψαρεύει ανήλικες και να τις δίνει σε αυτούς. Απευθυνόμενη στους αξιωματικούς του Ανηλίκων η μαθήτρια κλείνοντας την πολυσέλιδη κατάθεση της είπε με δάκρυα στα μάτια: “Αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι έχω φοβηθεί καθώς μπορεί οι φωτογραφίες μου με τον ζωγράφο και τον Πιέρ να κυκλοφορήσουν και να πέσουν στα χέρια οποιουδήποτε. Δεν καταλάβαινα ότι αυτά ήταν κακά για μένα και θέλω να γίνει ο,τι καλύτερο για να μην με εκθέσουν αυτοί οι άνθρωποι και πιστεύω ότι πρέπει να τιμωρηθούν για όλα αυτά...”.
Η γνωριμία με τον Πιερ
Ήταν μεσημέρι της 22ας Φεβρουαρίου 2019. Η μαθήτρια της Α΄Λυκείου, δύο μήνες πριν γίνει 18 ετών, μπαίνει στο κτήριο της Ασφάλειας και ανεβαίνει στα γραφεία της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων αποφασισμένη να ανοίξει το στόμα της και να αποκαλύψει τα όσα φρικτά βίωνε τα τελευταία τρία χρόνια. “Έχω αρχίσει να μεγαλώνω και νιώθω πιο ώριμη. Έχω καταλάβει ότι κάποια πράγματα που έχουν συμβεί πρέπει να σας τα πω” λέει και παίρνοντας μια βαθιά ανάσα ξεκινά σε μια de profundis εξομολόγηση που κράτησε οκτώ ώρες να βγάζει από μέσα της όσα τη βασάνιζαν. Ουσιαστικά περιέγραψε τις εμπειρίες της με δύο περίεργους άνδρες που στον άγουρο φυζίκ της αντίκριζαν την εύθραυστη Λολίτα του Ναμπόκοφ. Τον Πιέρ, τον 67χρονο φωτογράφο καλλιστείων με τα σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα, τις βαριές φαρμακευτικές αγωγές και τις συχνές επισκέψεις στα ψυχιατρεία και τον 40χρονο γνωστό εικαστικό που είχε μετατρέψει το υπόγειο του σπιτιού του σε σκοτεινό θάλαμο διαστροφής που είχε βαφτίσει τέχνη. Αξίζει να επισημανθεί ότι με οδηγό την κατάθεση της, δύο μήνες αργότερα οι αστυνομικοί τους συνέλαβαν για να αποκαλυφθεί ότι στα μαύρα δίχτυα τους είχαν παγιδευτεί και δεκάδες άλλα ανήλικα κορίτσια.
“Τον γνώρισα λίγο πριν κλείσω τα 15 μου χρόνια. Το βράδυ της 21ης Ιανουαρίου του 2015 στο μετρό του σταθμού Λαρίσης ήρθε και μου μίλησε αυτός ο άνθρωπος. Ήταν 55 με 60 χρόνων και συνοδευόταν από μια άλλη κοπέλα περίπου 23 χρόνων και μιλούσε πολύ καλά ελληνικά. Με ρώτησε αν θα πήγαινα σε κάποιο club και αν ήθελα να πάω μαζί του εκεί που θα πήγαινε αυτός με την κοπέλα. Ξεκίνησε να μου μιλάει και μου συστήθηκε ως Πιέρ και η φίλη του ως Άντζελα. Το όνομα Πιέρ μου φάνηκε κάπως παράξενο και τον ρώτησα αν είναι το πραγματικό ή κάποιο ψευδώνυμο. Η απάντηση του ήταν πως όχι και πως το πραγματικό το ξέρει μόνο η Άντζελα.
Αφού δέχτηκα την πρόταση κατευθυνθήκαμε στο club Area 19 στην περιοχή του Βοτανικού. Μετά πήγαμε σε ένα άλλο club και φεύγοντας μου πρότεινε αν ήθελα να περάσω από το σπίτι που διέμεναν μαζί όπως μου είπαν.
Συμφώνησα και πήγαμε σε διαμέρισμα 1ου ορόφου στο κέντρο της Αθήνας. Μόλις μπήκαμε στο σπίτι μου ζήτησε να πάμε στον υπολογιστή του ώστε να του δώσω τον λογαριασμό μου στο Facebook”. ΄Έτσι περιγράφει την πρώτη γνωριμία της με τον Πιέρ η μαθήτρια και στη συνέχεια εξιστορεί όσα της πρότεινε εκείνο το βράδυ “Μου έκανε μια ανοικτή κουβέντα για τη μόνη συναναστροφή που θέλει και μπορεί να έχει με κοπέλες ηλικίας 13 – 18 ετών. Η αιτιολόγηση της συναναστροφής αυτής με κορίτσια των ηλικιών που προαναφέρθηκα ήταν ότι μόνο με αυτές μπορεί να έχει επικοινωνία και μπορεί να μιλάει για θέματα που τον απασχολούν.
Τόνισε αρκετές φορές πως δεν μπορεί να μιλάει με πιο μεγάλες κοπέλες και κατά τη διάρκεια του λόγου του έδειχνε μεγάλη αποστροφή προς το ανδρικό φύλο. Μετά από λίγη ώρα είχα απορίες γιατί δεν μπορεί να μιλά με άλλες ηλικίες και απάντησε “Διότι δεν έχω κάτι να πω μαζί τους ενώ με τα κοριτσάκια μπορώ να πω πολλά. Θέλω να είμαι καθοδηγητής τους και προστάτης τους”. Για το λόγο ότι η ηλικία μου ήταν στο χρονικό πλαίσιο στο οποίο αναφερόμαστε ήμουν δηλαδή 14 ετών μου ζήτησε με ευγενικό και εκλεπτυσμένο λόγο να τον φέρω σε επαφή με κοπέλες οι οποίες τον ενδιέφεραν για φωτογραφίες. Τις κοπέλες για τις οποίες ενδιαφερόταν θα τις έβρισκα από το Facebook και θα με ενημέρωνε να έρθω σε επικοινωνία μαζί τους για να κανονίσω συνάντηση χωρίς στην αρχή να αναφέρω αυτόν για λόγους ασφαλείας όπως μου είπε. Εκτός από την εύρεση διαφόρων λογαριασμών κοριτσιών στο Facebook για τα οποία ενδιαφέρεται ζήτησε να παρευρίσκομαι μαζί του σε διάφορα νυχτερινά κέντρα, εκδηλώσεις που μαζεύονται αυτές οι ηλικίες ώστε να μπορώ με ευκολία να ανταλλάσσω στοιχεία με τις κοπέλες”.
Shooting στο παιδικό δωμάτιο
Η μαθήτρια άρχισε να έχει συχνές επαφές με τον ηλικιωμένο φωτογράφο και να περνά πολλές ώρες μαζί του. “Ο Πιέρ μου είχε βγάλει πάρα πολλές φωτογραφίες στο σπίτι του και σε διαφορετικούς εξωτερικούς χώρους όπως στο ΟΑΚΑ, στον ηλεκτρικό σταθμό Αμαρουσίου, στην πλατεία Συντάγματος, στο Θησείο και το Μοναστηράκι αλλά και σε νυχτερινά μαγαζιά. Επίσης μου είχε βγάλει και πολλές φωτογραφίες στο σπίτι του, στο δωμάτιο του το 2016 – 2017” λέει η μαθήτρια στην κατάθεση της και δίνει στους αστυνομικούς δεκάδες φωτογραφίες που της είχε τραβήξει ο 67χρονος. Όπως κατέθεσε, το σπίτι του ήταν γεμάτο με φωτογραφίες κοριτσιών ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει η περιγραφή του δωματίου μέσα στο οποίο κοιμόταν ο Πιέρ. “Το δωμάτιο του είχε ένα κρεβάτι στο οποίο βάζει συνέχεια σεντόνια με παιδικά σχέδια. Κόμικς, όπως Looney Tunes και Tweety. Έχει πάρα πολλές φωτογραφίες, κορνίζες και αφίσες από γυναίκες και μικρές κοπέλες πιθανόν ανήλικες. Κάποιες από αυτές είναι γυμνές. Ακόμη, στο δωμάτιο έχει πάρα πολλά βιβλία και παιχνίδια που αναφέρονται ή απεικονίζουν τον Α' και Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο, τον Χίτλερ, ναζιστικά σύμβολα και στρατιωτικά σχέδια”.
Όπως αποκάλυψε η μαθήτρια στους αστυνομικούς ο Πιέρ, άλλαζε κάθε μήνα τηλέφωνο αγοράζοντας κάρτες Sim από αλλοδαπούς. Μάλιστα στην κατάθεση της αναφέρεται και στην αφόρητη πίεση που δεχόταν από τον συγκεκριμένο άνδρα. “Μου ασκούσε ψυχολογική πίεση συνέχεια και πιεζόμουν πάρα πολύ. Έμπαινα στη διαδικασία να κάνω πράγματα για να τον ικανοποιήσω χωρίς να σκέφτομαι τι ακριβώς κάνω. Τον Ιούλιο του 2016 μου είχε προτείνει να ανοίξουμε ένα πρακτορείο μοντέλων για gothic άτομα”.
Ο δικηγόρος του 67χρονου κ. Ευάγγελος Ναούμης, μιλώντας στο ΘΕΜΑ τόνισε πως «ο εντολέας μου δεν ήτο σε θέση να αρθρώσει στοιχειωδώς υπερασπιστικό λόγο ενώπιον της κυρίας ανακριτριας ,αφού πάσχει εκ δυσιατου ψυχικού νοσήματος -σχιζοφρένειας ,τυγχάνει ανάπηρος. Πλην όμως αρνήθηκε τον σκληρό πυρήνα του κατηγορητηρίου αφού έχει ως πάρεργον την αποτυπωσιν φωτογραφιών μόδας καλλιτεχνικών εκδηλώσεων και καμία σχέση με κυκλώματα διακίνησης πορνογραφικού υλικού. Έχει δε ποινικό και κοινωνικό βίο άσπιλο, ζει εν εσχάτη απορία. Δια τούτο του ετέθη μόνον ως περιοριστικός όρος η εμφάνισις και εξέτασις από Δημόσιο Ψυχιατρείο» ενώ ο συνήγορος της συγκατηγορούμενης συντρόφου του φωτογράφου κ. Χρήστος Πλιάτσικας επεσήμανε ότι “Κατά την απολογίαν της απεδειξεν ότι έχει σταθεραν κα τίμια εργασία επι σειρά ετών και ουδέν την συνδέει με την κατηγορία διακίνησης πορνογραφικού υλικού πέραν μιας ελευθερας σχέσεως συγκατοικησεως με τον δεύτερο των συγκατηγορουμένων της».
Ο έκφυλος εικαστικός
Στην κατάθεση της η μαθήτρια αναφέρθηκε σε μια δεύτερη γνωριμία που έγινε πριν μερικούς μήνες και στάθηκε αφορμή να πάρει την απόφαση να τα πει όλα στην Αστυνομία. Πρόκειται για αυτή με τον 40χρονο βραβευμένο εικαστικό που θέλησε να τη βυθίσει στο έσχατο έρεβος. “Την Κυριακή 13 Ιανουαρίου του 2019, απόγευμα προς βράδυ ήμουν με δύο φίλες μου, τη Μαρία 17 χρόνων και τον Κωνσταντίνο 21 σε καφετέρια στην Κυψέλη. Κάποια στιγμή μπήκε στο μαγαζί ένας άνδρας που δεν τον είχα ξαναδεί περίπου 40 ετών ψηλός και ήρθε και έκατσε δίπλα μου. Ξεκίνησε να μου μιλάει. Μου ζήτησε τσιγάρο γιατί κάπνιζα και μου είπε το όνομα του. Μου ανέφερε ότι έχει τελειώσει τη Σχολή Καλών Τεχνών ότι κάνει φωτογραφήσεις και ότι έχει στούντιο” λέει η μικρή και στις επόμενες γραμμές προσθέτει ότι “Ανταλλάξαμε τηλέφωνα και την επόμενη μέρα μου έστειλε μήνυμα στο viber και ξεκινήσαμε να μιλάμε. Μου έστειλε κάποια μηνύματα και μου πρότεινε να κάνουμε μια φωτογράφηση. Επειδή είχα μπει στη σελίδα του Internet που μου έδειξε και μου άρεσαν οι φωτογραφίες δέχτηκα να κάνω μια φωτογράφηση καλλιτεχνική. Μου έστειλε κάποια μηνύματα που έλεγαν τα εξής “Στείλε μου ο,τι πιο έκφυλο έχεις θα σου στείλω και εγώ. Γυμνό κάνεις;Γυμνή φωτό στο ίδιο κόνσεπτ. Δεν έχω ολόσωμη να δεις και κάτι τέτοιο σκεφτόμουν για σένα αλλά πιο τσοντέ. Όχι φθηνό τσοντέ, με άποψη...”. Κανονίσαμε το ραντεβού για τη φωτογράφηση για τις 5 Φεβρουαρίου”.
Τα όσα έγιναν στο ημιυπόγειο στούντιο της Κυψέλης περιγράφονται με κάθε λεπτομέρεια. “Ξεκινήσαμε να βγάζουμε κάποιες δοκιμαστικές φωτογραφίες χωρίς κάποιο συγκεκριμένο σενάριο και αν πήγαινε καλά μου είπε ότι θα μου σύστηνε και φίλο του φωτογράφο για να προχωρήσουμε και σε άλλες. Μου έδινε οδηγίες για το πως θα στηθώ στις φωτογραφίες και σταδιακά μου έλεγε να κατεβάσω τα ρούχα μου ώστε να φαίνεται το σώμα μου. Στην αρχή μου έδωσε ένα κόκκαλο αλόγου που το χρησιμοποίησα για τις φωτογραφίες”.
Την επόμενη ημέρα όπως είπε δέχτηκε πάλι μηνύματα στο viber. Αυτή τη φορά πιο τολμηρά... “Μου έλεγε τα εξής “Σε παρακαλώ μίλησε με το φίλο σου που κάνει drug show και σε παρακαλώ ψήσε τον να τον γ..... και να σε παίρνω φωτό. Θα βγει φανταστικό. Έχω φοβερές ιδέες θέλω να είσαι η μούσα μου και να κάνουμε ένα κόνσεπτ που να είσαι ο σάτυρος! Διονυσιακά όργια με σάτυρο γυναίκα! Δεν θα είναι φανταστικό; Εσύ θα ήθελες να πας με άνδρα ή θες μόνο να γ.... άνδρα; Επίσης θα μπορούσες να βρεις και άλλη γυναίκα που να ψήνεται για κάτι τέτοιο”.
Η κοπέλα ζήτησε να της στείλει με μέιλ τις “καλλιτεχνικές” φωτογραφίες που είχε τραβήξει. Όμως όταν το έκανε αρκετές ημέρες αργότερα έπαθε σοκ. Ο ζωγράφος, είχε κάνει λάθος την ηλεκτρονική αλληλογραφία και προώθησε το απαγορευμένο υλικό σε άλλη διεύθυνση η οποία όπως ανακάλυψε η κοπέλα είναι υπαρκτή. Και όταν απέστειλε και στη δική της τότε την έλουσε κρύος ιδρώτας. “Όταν άνοιξα τα μειλ, είδα τις φωτογραφίες που μου είχε τραβήξει ο άνδρας αυτός στο ημιυπόγειο που είχα πάει. Είναι 66 φωτογραφίες και δείχνουν εμένα σε διαφορετικές στάσεις, προκλητικές χωρίς τα ρούχα μου, γυμνή και εστιασμένες στα γεννητικά μου όργανα. Δεν είχαμε συμφωνήσει τίποτα τέτοιο και θεωρώ ότι με προσβάλλουν, με ενοχλεί που έγινε όλο αυτό, αισθάνομαι άσχημα. Επίσης φοβάμαι πάρα πολύ γιατί όπως μου είπε τις έστειλε και σε άλλα μειλ από το δικό μου και δεν ξέρω ποιος άλλος τις έχει δει”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου