21 Δεκεμβρίου 2021

Γιατρός οργανωτής κέντρου εμβολιασμού παρέλυσε μετά τον 2ο εμβολιασμό του, υπέστει <<,θρόμβοση κάτω δεξιού άκρου>>

 

 ΥΠΕΣΤΕΙ ΒΛΑΒΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΙ  ΤΟΝ ΚΡΥΒΑΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ- 

ΚΑΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΨΥΧΟΠΑΘΗ 

 

Ο χειρουργός Σπύρος Σκιαδόπουλος μιλά στον δημοσιογράφο  Μάκη Τριανταφυλλόπουλο για την οδυνηρή περιπέτειά του μετά τον 2ο εμβολιασμό του.

<< Καταστράφηκα  η ζωή μου  ψυχικά και σωματικά, και εγώ και η οικογένεια μου, λέει !

Μπορεί να είμαι γιατρός αλλά δεν έχω διαχειριστεί τέτοια εμβόλια

 Ήθελαν να με στείλουν σε ψυχίατρο λέει φανερά αγανακτισμένος, επειδή  έλεγα  αυτό που έπαθα μετά τον  δεύτερο εμβολιασμό μου.

Με πήραν από τον Ε.Ο.Δ.Υ και μου φώναζαν>> 

Στο τέλος φοβούμενος μάλλον μη βρεθεί  νεκρός σε χαντάκι δήλωσε ο,τι είναι υπέρ των εμβολιασμών!!!! 

'Οταν ρωτήθηκε από τον δημοσιογράφο όμως, αν θα το ξανάκανε ...να εμβολιαστεί απέφυγε να  απαντήσει. !! 

Δείτε το βίντεο:

 

 


 

Για καταγγελίες:fyllokaiftero@gmail.com        

             Τηλέφωνο: 6978276141

Διαδώστε την ιστοσελίδα της αλήθειας!!

Χορηγοί




 



 









Χορηγοί




   

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου