08 Ιανουαρίου 2022

Τσέχα τενίστρια από το ξενοδοχείο που έχουν ΑΙΧΜΑΛΩΤΟ τον Τζόκοβιτς: «Είναι σαν να είμαι στη ΦΥΛΑΚΗ, υπάρχουν παντού φρουροί»

 
Το κλίμα από το ειδικά διαμορφωμένο ξενοδοχείο όπου διαμένει αναγκαστικά τόσο η ίδια όσο και ο Νόβακ Τζόκοβιτς έδωσε η Τσέχα τενίστρια Ρενάτα Βοράτσοβα, μιλώντας σε Μέσα της πατρίδας της.

Η διάσημη αθλήτρια, η οποία είχε πάρει την ειδική βίζα της μετά από πρόσφατη νόσησή της (κάτι που ισχυρίζονται και οι δικηγόροι του Σέρβου στην έφεση που ετοιμάζουν), ανέφερε:

«Είμαι στο δωμάτιό μου και δεν μπορώ να πάω πουθενά. Το παράθυρό μου είναι ερμητικά κλειστό και δεν μπορώ να το ανοίξω ούτε στα πέντε εκατοστά. Υπάρχουν παντού φρουροί, ακόμη και κάτω από το παράθυρό μου, κάτι που το βρίσκω αρκετά αστείο. Ίσως νόμιζαν ότι θα πηδήξω και θα αρχίσω να τρέχω για να ξεφύγω.

Το φαγητό μου μού το φέρνουν και υπάρχει φρουρός και στον διάδρομο. Πρέπει να δίνεις αναφορά για τα πάντα. Αισθάνομαι λίγο σαν να είμαι στη φυλακή.

Όλο αυτό μου βγάζει λίγο ταινία δράσης και δεν είναι καθόλου ευχάριστο. Δεν καταλαβαίνω γιατί ήρθαν σε μένα μετά από μια βδομάδα και μου είπαν, “κοίτα, οι κανόνες που ίσχυαν δεν ισχύουν πλέον”. Θα ήθελα να μας αφήσουν να παίξουμε, και εμένα και τον Τζόκοβιτς. Είμαστε αθλητές και ήρθαμε εδώ για να παίξουμε τένις, όχι για να πάρουμε μέρος σε παρασκηνιακές διαμάχες»

.el.gr

Προηγούμενο Άρθρο:

Δρ.Σουχαρίτ Μπάγκντι: «Αυτός είναι ο μηχανισμός με τον οποίο τα εμβόλια σκοτώνουν - Οι απόλυτες αποδείξεις»

 

Χορηγοί



   

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου