05 Μαΐου 2022

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ ΠΟΛΙΤΗ- Παρενέργειες Εμβολίων Covid Ελλάδα - Covid vaccine side effects Greece

Μια κατάθεση ψυχής!!

6-5-2022 12:34πμ
 
Καλησπέρα σε όλους /ες σας!
 
Markos Kapetanopoulos 
 
Καλησπέρα, θα σας περιγράψω με λίγα λόγια κάθε περιστατικό που γνωρίζω από δικούς μου ανθρώπους, φίλους και γνωστούς που έχουν πάθει σοβαρότατες παρενέργειες η και κατέληξαν μετά τον εμφολιασμο τους. Στα ονόματά τους θα υπάρχει μόνο το αρχικό γράμμα, και επίσης κάποιοι από αυτούς δεν παραδέχονται ότι τα προβλήματα τους προέρχονται από τα μπόλια. 
 
Η Β. Φαρμακοποιός της γειτονιάς μου 55 χρονών, έφυγε σε λιγότερο από μήνα μετά την δεύτερη δόση.
Ο Σ. Φίλος αδερφικος 53 χρονών, ένα μήνα μετά την Τρίτη δόση παρουσίασε γλειωμα ( καρκίνωμα) επάνω στο οπτικό νεύρο με αποτέλεσμα να είναι τυφλός χωρίς καμία ελπίδα για να ξαναδεί.
 
Ο κουμπάρος του και φίλος μου Τ. 56 χρονών, Ενα μήνα μετά την 3ηδόση καρδιακή ανεπάρκεια η οποία ευτυχώς μπόρεσε να ελεγχθεί με φάρμακα προς το παρόν.Φίλος του πατέρα μου 78 χρονών χωρις κανένα υποκείμενο και υγιέστατος, δύο εβδομάδες μετά την 3ηδόση έπαθε έμφραγμα και ευτυχώς τον πρόλαβαν. 
 
Ο κολλητός του φίλου μου 40 χρονών, δύο μήνες μετά την 3ηδόση οξεία λευχαιμία και κατέληξε.
Η ξαδέρφη μου Μ. έκανε εμφολιο στον ανιψιό μου Ν. 14 χρονών με αποτέλεσμα να βγάλει ο μικρός αυτοάνοση Λεύκη.
 
Η κόρη της φίλης μου Σ. 35 χρονών ενώ ήταν έτοιμη να κάνει παιδί με τον άντρα της και πριν τον εμφολιασμό της κατέβαζε 6 με 7 ωάρια, μετά την δεύτερη δόση μπήκε σε προκλιμακτήριο με αποτέλεσμα να της πουν ότι πλέον εάν θα συλλάβει θα είναι μόνο με εξωσωματική και αν πετύχει. 
 
Το αφεντικό αδερφικού φίλου κ γνωστός μου Θ. 60 χρονών χωρίς υποκείμενο υγιέστατος, ενα μήνα μετά την 3ηδόση, αιμορραγία από το έντερο σε πολλαπλά σημεία, 2 μήνες εντατική την γλύτωσε με μια πειραματική θεραπεία.Το αφεντικό άλλου φίλου,60 ετών,χωρίς κανένα υποκείμενο νόσημα,1μήνα νετά την 2η δόση,αιμορραγία στο έντερο!Φίλος του 40 ετών,μετά την 3η δόση θρομβώσεις.Ο αδελφός της φίλης μου 53 ετών,είχε αιματοκρίτη 65 και μετά την 2δόση,πήγε στο 20!!

 

Διαδώστε την ιστοσελίδα της αλήθειας !! 

Διάβασε ειδήσεις που δεν λένε οι άλλοι !!


Για καταγγελίες:fyllokaiftero@gmail.com        

             Τηλέφωνο: 6978276141

 

Χορηγοί

                                                "Bioflorina" - Βότανα Biokott

                                            Τηλέφωνο παραγγελιών 6982864084

                                                        

                                        

 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου