25 Ιουλίου 2022

ΓΩΓΩ ΑΤΖΟΛΕΤΑΚΗ Ηθοποιός : ΕΙΜΑΙ και θα παραμείνω ανεμβολίαστη - ΝΑΙ λοιπόν νόσησα κι εγώ - 4 μέρες ..τόσο κράτησε! .

 25.07.2022 | 05:32μμ
 
Η αγαπημένη ηθοποιός που άφησε εποχή στον ελληνικό κινηματογράφο ΓΩΓΩ ΑΤΖΟΛΕΤΑΚΗ,  μίλησε ουσιαστικά με την εμπειρία της  για την φερόμενη πανδημία και το πειραματικά εμβόλιο, και αν και νόσησε όσο με την γνωστή γρίπη δηλώνει ο,τι δεν θα κάνει το εμβόλιο της δημιουργίας ασθενειών, διαβάστε τι έγραψε η διακεκριμένη ηθοποιός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 
 
ΓΩΓΩ ΑΤΖΟΛΕΤΑΚΗ, Ηθοποιός  ΕΙΜΑΙ και θα παραμείνω ανεμβολίαστη / 
 
ΝΑΙ λοιπόν νόσησα κι εγώ απ΄ αυτόν τον "τρομερό" ιό. Τον τρομερό εχθρό! Αυτόν που στέρησε τις ελευθερίες όλων μας εδώ και 2,5 χρόνια, που διέλυσε σχέσεις και οικογένειες. 4 μέρες ..τόσο κράτησε! Το σκέφτομαι και γελώ! 
 
Πήρα panadol, c, d & zinc καθώς χυμούς και πολύ νερό ... Ήμουν 3 ημέρες με πυρετό 38 την τέταρτη δέκατα και την πέμπτη σηκώθηκα περδίκι! Να σημειώσω ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΝΟΥΣ στα ΚΟΚΚΑΛΑ δεν είχα φοβερούς πονοκεφάλους ούτε πονόλαιμο. Αισθανόμουν λίγη κόπωση για 5 ακόμα ημέρες.
 
 Επανήλθα κανονικά στις δραστηριότητες μου επί της ουσίας μετά από 10 ημέρες. Έχω πληρώσει το πρώτο πρόστιμο που μου έβαλε το κράτος, το υπόλοιπο 100αρι με τόκους και όποτε μπορέσω ...δεν πειράζει ΚΡΑΤΟΣ είναι αυτό ό,τι θέλει κάνει! ΕμΦολο δεν πρόκειται να κάνω .
 
 
Προηγούμενα σχετικά άρθρα

ΟΧΙ ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΑΝΟ !!! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΟΛΙ ΠΟΥ : Έφυγε από τη ζωή ο Αντιδήμαρχος σε ηλικία 61 ετών ο Κώστας Κανδύλης By

Διαβάστε και αυτά:

Λαϊκή Καστοριάς: Κράτος νομιμότητας και ελεγχου μόνο για αυτούς που δεν έχουν "μπάρμπα στην κορώνη" , και πρώην δήμαρχο γιό !!

Προεκλογική επίσκεψη Κικιλια - "Κρουαζιέρα" του πρώην υπουργού υγείας "ντίλερ εμβολίου" στην Καστοριά με το καραβάκι ΟΛΥΜΠΙΑ ενώ το καραβάκι ORESTIAS σαπίζει

Τα παραδοσιακά εκλογικά κάστρα της ΝΔ "πέφτουν" η Καστοριά πρώτη στην πτώση


Διαδώστε την ιστοσελίδα της αλήθειας!!


Για καταγγελίες:fyllokaiftero@gmail.com        

             Τηλέφωνο: 6978276141

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου