17 Ιουλίου 2022

Μαρτυρία- Στέφανος Τσαλαβούτης :..τι να έκανα...ποιός θα μου έδινε να φάω ; ...αλλά θα το μετανιώνω μέχρι που να φύγω από την ζωη


  20:52μμ

 Χωρίς δημοσιογραφικά σχόλια

Μαρτυρία από Stefanos Tsalavoutis
 
Νοσηλευτικά στις 12/4(στο Γεννηματά),αφού από λάθος διαγνώσεις με είχαν διώξει από δύο νοσοκομεία (από Ασκληπιό Βούλας, άγιοι Ανάργυροι Κηφισιάς) αυτού του έτους με βαρύτατη πνευμονική εμβολή,95% φραγμένο το κεντρικό στέλεχος(αρτηρία)του πνεύμονα..2 φορές εμβολιασμενος ανάθεμα την ώρα και την στιγμή ..έκανα επέμβαση στους πνεύμονες με θρομβωανναρωφηση (5ος στην Ελλάδα που κάνω αυτήν την επέμβαση)μου αφαίρεσαν 22 εκατοστά θρόμβους και έκατσα 5 μέρες εντατική..να τονίσω..είμαι 32 χρόνων...στο Γεννηματά μπορώ να πω ότι οι γιατροί ήταν καταπληκτικοί επαγγελματίες, κάνοντας πάρα πάνω από σωστά την δουλειά τους..τη δεύτερη δόση του εμβολίου την έκανα 3 Ιανουαρίου...είχα κολλήσει και πολύ ελαφριά κόβιντ τον Μάρτιο (την τρίτη μέρα βγήκα αρνητικός με 3 τεστ,και απυρετος)..αυτό που έχω να πω,όπως μου είπε και ο διευθυντής της καρδιολογικής κλινικής του νοσοκομείου είναι ότι λες και έπαιξα τζόκερ,για τέτοια τύχη...και επίσης έπαιξε ρόλο η φυσική μου κατάσταση και ότι δεν καπνίζω..τα εμβόλια ακόμα και μετά από πολλούς μήνες μπορεί να δημιουργήσουν βλάβες μη αναστρέψιμες ...επίσης η επέμβαση ήταν τόσο επικίνδυνη διότι είναι ακόμα σε πειραματικά στάδια..αλλά δεν είχα άλλη επιλογή... επίσης όλοι οι γιατροί κατά την διάρκεια της νοσηλείας μου ,μου είπαν να μην κάνω την τρίτη δόση,όταν με το καλό ήρθε η μέρα να μου δώσουν εξιτήριο,τους ζήτησα μια βεβαίωση να μου θεωρήσουν για οριστική απαλλαγή από δόση εμβολίου... ξέρετε τι μου είπαν...ααα δεν γίνεται γιατί τίποτα δεν αποδεικνύεται (με ελεύθερη μετάφραση, φοβόμαστε για τον κωλο μας)...και τέλος..ήρθαν πάρα πολύς κόσμος όσες μέρες(10) ήμουν στο Γεννηματά , με πολλά θέματα από τα εμβόλια.. κυρίως 50αρηδες και πάνω... Και επίσης ένας 30 χρόνων 3πλα εμβολιασμενος με δύο εγκεφαλικά από θρωμβους,και ένας 38 χρόνων με μυοκαρδίτιδα...τέλος να πω για να προλάβω και κάποιους κακοθελητες...στην εξέταση της θρομβοφιλιας βγήκα αρνητικός αν και επηρεασμένη η εξέταση από την πνευμονική εμβολή...δλδ...πρόβλημα χωρίς υποκείμενα νοσήματα...καλή σας ημέρα!!!
δεν υπάρχει περίπτωση να κρύψω τίποτα..ήμουν φανατικός κατά του εμβολίου...απλά η κωλοκατασταση με την δουλειά με έφτασε στο σημείο να πάω να το κάνω..ήμουν 8 μήνες άνεργος λόγο του ότι ήμουν ανεμβολιαστος...τι να έκανα...ποιος θα μου έδινε να φάω...αλλά θα το μετανιώνω μέχρι που να φύγω από την ζωη
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου