30 Ιουνίου 2023

Καστοριά: Τώρα η μη εκλεγόμενη του ΣΥΡΙΖΑ η οποία ήταν από το βαθύ ΠΑΣΟΚ λέει για αυτόν κουνώντας του το μανδύλη : Αγαπημένε μου Πρόεδρε σε ευχαριστώ για όλα

Αγαπημένε μου Πρόεδρε σε ευχαριστώ για όλα 
 

  Το 2015 σε προεκλογική περιοδεία της στα Κορέστεια  πριν εκλεγεί  και ενώ ήταν υποψήφια του ΣΥΡΙΖΑ στην ομιλία της είχε βροντοφωνάξει ... << Ζήτω το ΠΑΣΟΚ >> αφήνοντας σύξυλους του πολίτες.

Αγαπημένε μου Πρόεδρε σε ευχαριστώ για όλα

Το 2015 εκλέχτηκα ως βουλευτής Καστοριάς με τον ΣΥΡΙΖΑ. Τον Αλέξη Τσίπρα τον γνώρισα μετά την εκλογή μου. Ένας άνθρωπος που με τίμησε όσο κανείς αν και ποτέ δεν υπήρξα στο στενό του περιβάλλον. Αγαπημένε μου Πρόεδρε σε ευχαριστώ για όλα.

Υ.Γ. Η ευθύνη του κακού αποτελέσματος είναι συλλογική ευθύνη και θα πρέπει να αναληφθεί από όλους και όλες μας στα ανώτερα κλιμάκια του κόμματος, μηδενός εξαιρουμένου. Το δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται δεν μπορεί και δεν θα γίνει ανεκτό.

ΟΛΥΜΠΙΑ ΤΕΛΙΓΙΟΡΙΔΟΥ

 

Η Ολυμπία Τελιγιορίδου είναι Ελληνίδα πολιτικός του ΣΥΡΙΖΑ.

Βιογραφία

Γεννήθηκε το 1966 στην Καστοριά και σπούδασε στην Κτηνιατρική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ενώ επίσης σπούδασε για τον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

Ήταν υποψήφια βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ στην Α΄ Θεσσαλονίκης στις εκλογές του 1993 και 1996. Το 1998 αποχώρησε από το ΠΑΣΟΚ. Εντάχθηκε ως μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής, Συντονιστικής Επιτροπής και Γραφείου Τύπου ΣΥΡΙΖΑ Καστοριάς. 

Και θυμώντας τα να κλαις!!  

Φωτορεπορταζ (δείτε το αύριο όλο)







 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου