25 Νοεμβρίου 2016

ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ Η ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ – Ανεξαρτητοποιήθηκε βουλευτής – Τα «καρφιά» για τον Λεβέντη: «Πάντα αποφάσιζε μόνος του» (ΦΩΤΟ)


leventis
Ανεξαρτητοποιήθηκε ο βουλευτής Β” Αθηνών Γιώργος Καρράς από την ΚO της Ενωσης Κεντρώων.

Giorgos_Karras
Ο μέχρι πρότινος κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος του Βασίλη Λεβέντη με επιστολή του στο προεδρείο της Βουλής ανακοίνωσε την ανεξαρτητοποίησή του.

Ο Πρόεδρος της ΕΚ, σχολιάζοντας την αποχώρηση του Γιώργου Καρρά από το κόμμα, είπε: «Όταν φεύγει το άρρωστο, ψηλώνει το δέντρο. Τις τελευταίες ημέρες είχε προστριβές με στελέχη του κόμματος, νόμιζε πως τον υπονόμευαν και μου ζητούσε να τους διώξω».

Σε ερώτηση αν θα πάει στη ΝΔ τώρα ο κ. Καρράς, ο Βασίλης Λεβέντης απάντησε πως αυτό θα φανεί στο μέλλον.

Ο ίδιος ο κ. Καρράς μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 Fm, για την απόφασή του να ανεξαρτητοποιηθεί από την κοινοβουλευτική ομάδα της Ένωσης Κεντρώων αλλά και το ενδεχόμενο να παραδώσει την έδρα του σημείωσε

«Θα σκεφτόμουνα πάρα πολύ ακόμη και την παράδοση της έδρας η βιασύνη του γραφείου Τύπου του κ. Λεβέντη να μιλήσει για «άρρωστο δέντρο» με αναγκάζει να υποστηρίξω πλέον την προσωπικότητά μου»  σημείωσε ο κ. Καρράς στα Παραπολιτικά 90,1 Fm.
«Εγώ δεν είμαι το «άρρωστο δέντρο» και αν είμαι «άρρωστο δέντρο» γιατί δεν με είχε απομακρύνει
ο Λεβέντης στο εξάμηνο;  Σκεφτείτε αν υπάρχουν και άλλα «άρρωστα δέντρα» και έπρεπε να έχουν απομακρυνθεί» πρόσθεσε ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής.

«Σέβομαι και τιμώ προσωπικά τον κ. Λεβέντη με τον οποίο γνωρίζομαι πολλά χρόνια. Τον σέβομαι, τον εκτιμώ και μάλιστα τον ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανε να με περιλάβει σε εκλόγιμη θέση. Το δεύτερο ζήτημα που τίθεται είναι ότι από κάποιο αρκετό διάστημα είχα εκφράσει πράγματι κάποια παράπονα, όχι για προσωπική μου προβολή ή για προσωπικά μου οφέλη, είχα εκφράσει κάποια παράπονα για την καλύτερη λειτουργία του κόμματος δεδομένου ότι το κόμμα της Ενώσεως Κεντρώων δεν είχε την οργάνωση την οποία θα έπρεπε να έχει λόγω και του προσωποκεντρικού χαρακτήρα της. Αυτό ναι είναι γεγονός, το είχα εκφράσει από καιρό, ζητούσα τη βελτίωση της εσωτερικής λειτουργίας να μπορέσω να αποδώσω και εγώ» σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Καρράς.

Ερωτηθείς αν η ανεξαρτητοποίησή του έχει να κάνει με διαφωνία στην πολιτική στάση του κ. Λεβέντη ο κ. Καρράς σημείωσε ότι «ο κ. Λεβέντης πάντοτε αποφάσιζε μόνος του επομένως δεν μπορώ αυτή τη στιγμή να κρίνω την πολιτική του στάση διότι και εγώ προσωπικά έστω εάν ασκούσα τα καθήκοντα του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου πολλές φορές μπορώ να σας πω ότι δεν είχα ενημέρωση».

crashmagazine.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου