26 Φεβρουαρίου 2017

Τραπεζοκρατία - και αριστεροφασιστερή τροικανή κυβέρνηση- Δήμιοι του λαού. Κατέσχεσαν αναπηρική σύνταξη από ακατάσχετο λογαριασμό


Μία σοβαρή καταγγελία έπεσε στην αντίληψή μας στο facebook.
Αφορά κατάσχεση τραπεζικού λογαριασμού από ακατάσχετο λογαριασμό ανάπηρου συνταξιούχου!
Χωρίς πολλά – πολλά, διαβάστε την ανάρτηση του ανθρώπου, που στο facebook αναφέρεται ως Vassilis Kastrounis.
“Μόλις πριν από λίγο διαπίστωσα ότι μου κατασχέσαν όλη την σύνταξή μου από τον “ακατάσχετο” λογαριασμό αναπηρικής σύνταξης . Δεν θα έχω ούτε 1 ευρώ για να βγάλω το μήνα αλλά έχω και αρνητικό πρόσημο -2.756,79 ευρώ που σημαίνει ότι για 3 ακόμη μήνες δεν θα έχω (να φάω δεν με πειράζει) να πληρώσω ούτε τα φάρμακα …. Τόσο απλά σου λέω είναι τα πράγματα !!
Αυτό που γράφω δεν είναι κοινοποίηση κάποιου φίλου η site η blog . Είναι αυτό που βιώνω εγώ σήμερα ! Την αγάπη μου σε όλους, καλό τριήμερο σε όλους μας !!! αν θέλετε κοινοποιήστε το μήπως βοηθήσει τους επόμενους”.

Για ευνόητους λόγους, καλύψαμε το ονοματεπώνυμο του ανθρώπου. Σημειώνουμε ότι το θέμα φέρει ημερομηνία ανάρτησης στο facebook την 24η Φεβρουαρίου 201, δηλαδή χθες!


Πηγή: ht

tp://anemosantistasis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου