13 Ιουνίου 2017

Μεϊμαράκης σε Πάκη Παυλόπουλο: Αντί να γλύφεις "τον που....ο" του Χατζηνικολάου, έλα να γλύψεις τον δικό μου είναι πιο ωραίος

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΦΡΑΣΤΙΚΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
Μεϊμαράκης σε Παυλόπουλο: Αντί να γλύφεις του Χατζηνικολάου, έλα να γλύψεις τον δικό μου είναι πιο ωραίος
Σοβαρό φραστικό επεισόδιο έγινε κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας για τις άρσεις ασυλίας μεταξύ του πρόεδρου της Βουλής που καθόταν στα ορεινά και του Προκόπη Παυλόπουλου που βρισκόταν δυο έδρανα πιο μακριά.

Ο κ. Μεϊμαράκης που είχε ακούσει όσα είπε το πρωί ο βουλευτής της ΝΔ στον Real FM και το Νικο Χατζηνικολαου τον οποίο και υπερασπίστηκε για το «Καρούζος Gate», του φώναξε: «Προκόπη σε άκουσα το πρωί που βγήκες να γλείψεις τον Χατζηνικολάου, πήγες να του γλείψεις τον π...ο. Αμα θες έλα να γλείψεις τον δικό μου που είναι πιο ωραίος.»
Σύμφωνα μάλιστα με βουλευτές που ήταν στα διπλανά έδρανα το μάθημα «γαλλικών» του κ. Μεϊμαράκη στον κ. Παυλόπουλο άφησε άφωνο τον βουλευτή.
Να σημειωθεί πως όταν η φράση δημοσιεύθηκε και ξέσπασε σάλος ο κ. Μεϊμαράκης είπε: «Εγώ δεν άκουσα τίποτε, ο Προκόπης είναι φίλος μου».
Η light εκδοχή Παυλόπουλου
Μόλις άρχισε στη βουλή να κυκλοφορεί ο διάλογος Μειμαράκη Παυλόπουλου ο βουλευτής της ΝΔ έσπευσε να φτάσει στην αίθουσα των κοινοβουλευτικών συντακτών και να δώσει τη δική του εκδοχή για το επεισόδιο
MEΪΜΑΡΑΚΗΣ: Γιατί ρε Προκόπη πήγες το πρωί και έγλειφες τον Χατζηνικολάου;
ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Που το κατάλαβες ρε Βαγγέλη;
ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ: Μου το είπαν. Εσύ δεν έλεγες για το εκρηκτικό του χαρακτήρα μου;
ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτό κατάλαβες;
ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ:Να ξέρεις ότι όποιος γλείφει τον Χατζηνικολάου είναι απέναντί μου
ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Εγώ δεν γλείφω τον Χατζηνικολάου , άρα δεν με αφορά
Φωτογραφία: Eurokinissi

Πηγή:  iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου