27 Απριλίου 2018

Δασκάλα στα βόρεια προάστια προτρέπει μαθητές δημοτικού να βρουν το άλλο τους μισό μεταξύ… συγγενών!

,

 

 

 

Οι γονείς ζητούν την άμεση απομάκρυνση της δασκάλας που παραλίγο να την… λιντσάρουν - Θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις - Οι αποκαλυπτικοί διάλογοι




ΣΧΟΛΙΟ: Ποτέ ξανά η χώρα δεν είχε τόσο απαράδεκτους εκπαιδευτικούς: αμόρφωτοι, άχρηστους, ανίκανους, μισέλληνες, ψυχάκηδες.
Κατάντια του εκπαιδευτικού σύστηματος που απαρτίζονται από τελειωμένους και καμένους αριστερούς και μπολσεβίκους.
Ένα εθνικό κράτος θα την είχε απολύσει σε δευτερόλεπτα και θα την είχε διαπομπεύσει κιόλας ώστε να μην δούλευε ποτέ ξανά με ανήλικους.

Στηρίζουμε Πούτιν και Ρωσία ενάντια στην Νέα τάξη




Θα σχολιάσω ως κόρη ΔΑΣΚΑΛΟΥ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ και ως έχουσα άμεση σχέση με την εκπαίδευση, για δεκαετίες...

Όχι... η εν λόγω δεν είναι εκπαιδευτικός... δεν είναι καν Άνθρωπος...


Εφόσον όλα αυτά που καταγγέλλονται από τους γονείς, ισχύουν (και δεν έχω λόγο να τα αμφισβητήσω), τότε πρόκειται για διεστραμμένο υποκείμενο, που δυστυχώς πλάθει  ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΜΕΝΕΣ παιδικές ψυχές.

Δεν είναι η πρώτη... ο χώρος της εκπαίδευσης, διαθέτει πολλά τέτοια διεστραμμένα υποκείμενα και των δυο φύλων.

Ο χώρος της εκπαίδευσης, αλώθηκε πλήρως από το 1981 και εντεύθεν.

Επί ΠΑΣΟΚ, ισοπεδόθηκε η ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ... επί ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, καλά κρατούσε η ισοπέδωση και επί ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, μετατράπηκε σε εκπόρνευση ψυχών.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΑΓΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.

ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ "ΓΟΝΕΙΣ", ΜΕΝΟΥΝ ΑΠΑΘΕΙΣ, ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΡΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.


Καλλιόπη Σουφλή

Υ.Γ. Οι δυο πρώτες φωτό, είναι επιλογή μου



«Η αγάπη δεν έχει «ταμπέλες». Ο καθένας μπορεί να επιλέγει το άλλο του μισό. Μπορεί να είναι ακόμα και συγγενείς».  

Αυτό είναι το κείμενο το οποίο δασκάλα κ. Κ.Α. της Ε’ Δημοτικού, σε δημοτικό σχολείο των βορείων προαστίων, ζήτησε από τους μικρούς μαθητές της να αντιγράψουν από τον πίνακα στα τετράδια τους. Όταν τα παιδιά επέστρεψαν στο σπίτι, δείχνοντας τα στους γονείς τους τα εγκεφαλικά έρχονταν απανωτά.

Η συνέχεια εξόχως αποκαλυπτική με τους γονείς να ζητούν την άμεση απομάκρυνση της δασκάλας από το σχολείο μέχρι που λίγο έλειψε να την… λιντσάρουν.


Η απάντηση του διευθυντή του σχολείου


Κληθείς να σχολιάσει ο διευθυντής του συγκεκριμένου σχολείου, αρχικά επιχείρησε να υποβαθμίσει το γεγονός αποδίδοντας την δημοσιοποίηση της υπόθεσης σε απόπειρα… δημοσιογραφικού κανιβαλισμού, ενώ απέκρυψε πολύ σοβαρές πτυχές της υπόθεσης.

Όταν τα πράγματα δυσκόλεψαν, παρέπεμψε στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ώστε να εγκρίνουν οι ανώτεροι του την επικοινωνία με δημοσιογράφους.

Πάντως, μεταξύ άλλων, άφησε να εννοηθεί ότι η δασκάλα δεν διδάσκει στους μαθητές άλλη από την προβλεπόμενη και επιτρεπόμενη ύλη από το υπουργείο Παιδείας, απέφυγε να σχολιάσει επί της ουσίας το περιεχόμενο του συγκεκριμένου «μαθήματος», αλλά παραδέχθηκε ότι μέχρι σήμερα η δασκάλα παραμένει στο σχολείο.

Όμως απέκρυψε το γεγονός ότι εναντίον της δασκάλας κινήθηκε άμεσα ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου ζητώντας και από τον ίδιο την απομάκρυνση της από το σχολικό περιβάλλον. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων απευθύνθηκε και σε σύμβουλο του υπουργείου Παιδείας με το ίδιο αίτημα.



«Η δασκάλα θα κληθεί για εξηγήσεις»

Μέχρι την περασμένη Παρασκευή 20 Απριλίου, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας όπως αποδείχθηκε στην συνέχεια, δεν γνώριζε το παραμικρό για την υπόθεση, καθώς η υπηρεσία δεν ενημερώθηκε ποτέ από τον ίδιο τον διευθυντή του σχολείου, όπως ανέφεραν, αλλά μόλις την Παρασκευή από το Πρώτο Θέμα κατά την διερεύνηση της υπόθεσης.

Όπως είπαν στο Πρώτο Θέμα στενοί συνεργάτες του Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ ΑΘήνας, κ. Ανδρώνη, δεν είχαν απολύτως καμία ενημέρωση για την περίπτωση της δασκάλας, ούτε για το κείμενο το οποίο ζήτησε η ίδια να αντιγράψουν στα τετράδια τους οι μαθητές, ούτε ακόμα και για τις αντιδράσεις των γονιών.

Μάλιστα, δεν έκρυψαν την έντονη ενόχληση τους για το γεγονός ότι δεν είχαν άμεση και απευθείας ενημέρωση από τον ίδιο τον διευθυντή του σχολείου, ενώ για το επίμαχο ζήτημα απαντούν ότι «δεν μπορεί κανείς να παίζει με τις ψυχές των παιδιών», τονίζοντας ότι με εντολή του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ερευνούν την υπόθεση, ενώ θα καλέσουν την δασκάλα θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις.

Αρνείται τα πάντα η δασκάλα

Πάντως, η ίδια η «δασκάλα» κληθείσα για αρχή σε προφορικές εξηγήσεις από την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης την Παρασκευή το μεσημέρι αρνήθηκε κατηγορηματικά κάθε σχέση με το κείμενο. Την διαψεύδουν όμως κατηγορηματικά οι γονείς των μαθητών.

Ειδικότερα, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έχει απαιτήσει με κάθε επισημότητα την απομάκρυνση της από το σχολείο και από τον ίδιο τον διευθυντή του σχολείου, ενώ πρόσφατα σε ημέρα που έδινε βαθμούς λίγο έλειψε να την… λιντσάρουν, εξέλιξη η οποία απετράπη με την παρουσία των ψυχραιμοτέρων.



«Φρίκαραν» οι γονείς

Οι γονείς είναι οργισμένοι επιμένοντας στην απόφαση τους να φύγει από το σχολείο των παιδιών τους η συγκεκριμένη δασκάλα.

Εξίσου αποκαλυπτικός είναι ο διάλογος που ακολουθεί με γονέα μαθητή ο οποίος μετέφερε τις προχωρημένες απόψεις της δασκάλας από τον πίνακα στο τετράδιο.

-Αυτό το κείμενο, το δικό σας παιδί το έγραψε στο τετράδιο κατά την προφορική παράδοση ή είναι κείμενο το οποίο η δασκάλα τους το έγραψε στον πίνακα;

-Στον πίνακα

-Υπάρχουν κι άλλα τέτοια κείμενα που η δασκάλα ζήτησε από τα παιδιά να γράψουν στα τετράδια τους;

-Όχι αυτό ήταν το μοναδικό γιατί ενοχληθήκαμε πάρα πολύ και προφανώς σταμάτησε

Έχει γίνει κάποιου είδους καταγγελία στην διεύθυνση του σχολείου ή σε κάποια άλλη αρμόδια αρχή;

-Ναι, έχει γίνει καταγγελία και στον διευθυντή και στο υπουργείο κι έχει ζητηθεί η απομάκρυνση της από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. 
Μάλιστα, πήγε και εκπρόσωπος από το υπουργείο για να ελέγξει.


Δείτε βίντεο: Δασκάλα στα βόρεια προάστια προτρέπει μαθητές δημοτικού να βρουν το άλλο τους μισό μεταξύ… συγγενών!




Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου