Κάθε μέρα πολλά φορτηγά υπερφορτωμένα με καυσόξυλα φεύγουν για την Ελλάδα
Αποτελεί
πλέον σύνηθες φαινόμενο τα φορτηγά που μεταφέρουν καυσόξυλα για την
Ελλάδα να φεύγουν υπερφορτωμένα.
Πια κυκλώματα βοηθούν η καλύπττουν το λαθρεμπόριο αυτό υπάλληλοι του ΙΚΑκαι των δασαρχείων οι οποίοι δυσχεραίνουν την αδειοδότηση υλοτομίας των ελληνικών Δασικών Αγροτικών Συνεταιρισμών Δ.ΑΣ, όπως σύμφωνα με πληροφορίες το ΙΚΑ της Φλώρινας.
Δασάρχεία της Δυτ. Μακεδονίας τα οποία είναι με τον ένα η άλλο τρόπο αναμεμειγμένα ώστε να διευκολύνονται επιχειρήσεις συχνά ελληνοβουλγάρικες να " προωθούν στην ελληνική αγορά - μεχρι και στα ελληνικά σπίτια με λαθραίο τρόπο καυσόξυλα και πέλλετ; Ακόμη και η μή δημιουργία υλοτομικών μελετών ή κολλυσιέργία αποτελεί διευκόληση της λαθραίας εισαγωγής καυσόξυλων απο την Βουλγαρία.
Τα καυσόξυλα και πέλλετ της Βουλγαρίας είναι συχνά χαμηλής ποιότητας
Πια κυκλώματα βοηθούν η καλύπττουν το λαθρεμπόριο αυτό υπάλληλοι του ΙΚΑκαι των δασαρχείων οι οποίοι δυσχεραίνουν την αδειοδότηση υλοτομίας των ελληνικών Δασικών Αγροτικών Συνεταιρισμών Δ.ΑΣ, όπως σύμφωνα με πληροφορίες το ΙΚΑ της Φλώρινας.
Δασάρχεία της Δυτ. Μακεδονίας τα οποία είναι με τον ένα η άλλο τρόπο αναμεμειγμένα ώστε να διευκολύνονται επιχειρήσεις συχνά ελληνοβουλγάρικες να " προωθούν στην ελληνική αγορά - μεχρι και στα ελληνικά σπίτια με λαθραίο τρόπο καυσόξυλα και πέλλετ; Ακόμη και η μή δημιουργία υλοτομικών μελετών ή κολλυσιέργία αποτελεί διευκόληση της λαθραίας εισαγωγής καυσόξυλων απο την Βουλγαρία.
Τα καυσόξυλα και πέλλετ της Βουλγαρίας είναι συχνά χαμηλής ποιότητας
Πολλά απο τα φορτηγά ειναι υπερφορτωμένα
Η
υπερφόρτωση είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας των ιδιοκτητών των
επιχειρήσεων ξύλου να εξοικονομήσουν χρήματα. Για παράδειγμα με τρία
υπερφορτωμένα φορτηγά μπορεί να εξοικονομηθεί η αποστολή τέταρτου
φορτηγού στον ίδιο προορισμό.
Εάν όμως το φορτηγό μεταφέρει βαρύτερο
φορτίο από το επιτρεπόμενο, τότε συμβαίνουν τα χειρότερα ατυχήματα,
διότι τα φρένα τους υπερθερμαίνονται. Έτσι συμβαίνει φορτηγά να πέφτουν
πάνω σε σπίτια.
Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι τα λάστιχα
δεν μπορούν να αντέξουν το βάρος και αρχίζουν να σκάνε.
Αυτό επίσης
μπορεί να προκαλέσει ατύχημα.
Πολλοί από τους οδηγούς δεν τήρούν τους
κανόνες υποχρεωτικής ανάπαυσης. Ο λόγος πιο συχνά είναι ότι οι
διευθυντές τούς δίνουν πολύ λίγο χρόνο, για να πραγματοποιήσουν τη
μεταφορά.
Αν ξεκουράζονται όσο προβλέπει ο νόμος – 11 ώρες ανά 24ωρο, δε
θα μεταφέρουν το φορτίο τους στον προορισμό εγκαίρως. Επομένως
αναγκάζονται να παραβιάσουν τους κανόνες ανάπαυσης. Παρ’ όλο που η
υπερκόπωση είναι άλλη μία συνήθης αιτία για τα σοβαρά ατυχήματα στον
δρόμοΤο ελληνικό αρμόδιο υπουργείο είναι περισσότερο απο κάθε άλλη φορά.
ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου