17 Νοεμβρίου 2016

Ο θείος στο Άγιο Όρος, ο ανηψιός ευλογεί την υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια!

Ο θείος στο Άγιο Όρος, ο ανηψιός ευλογεί την υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια!



Στο «περιβόλι της Παναγιάς» θα βρεθεί σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης, πρώτη φορά με την ιδιότητά του ως αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης… 
Από τη στιγμή που τις πάντα ανοιχτές πύλες του
Αγίου Όρους που με αγάπη υποδέχεται τους πάντες πέρασαν κάποτε ο Χαρίλαος Φλωράκης και πιο πρόσφατα ο δηλωμένος άθεος πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, η προσκυνηματική επίσκεψη του προέδρου της ΝΔ, ακόμη κι αν έχει ψηφορθηρικό χαρακτήρα, προκειμένου να δείξει πως η ΝΔ είναι δίπλα στην Εκκλησία, δεν ξενίζει… 



Αυτό που ξενίζει είναι από τη μία ο θείος Κυριάκος Μητροτάκης να εμφανίζεται ως ευσεβής κι από την άλλη ο ανηψιός να υπερασπίζεται τη διάρρηξη του ιερού θεσμου΄του γάμου και της τεκνογονίας. 

Ο λόγος, φυσικά, για τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας και στέλεχος της ΝΔ Κώστα Μπακογιάννη, ο οποίος ερωτηθείς από το περιοδικό «Κ» της «Καθημερινής» σχετικά με το ποια είναι η θέση του για την υιοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια πήρε ξεκάθαρα θετική θέση λέγοντας τα εξής (η ερώτηση ήταν αν θα ψήφιζε έναν τέτοιο νόμο):
 «Ναι! 
Καταλαβαίνω πως σε αρκετούς μπορεί αυτό να φανεί ξένο, ειδικά στους μεγαλύτερους, αλλά η ζωή προχωράει.
 Το έχω σκεφτεί αρκετά, δεν ήμουν σίγουρος για αρκετό καιρό. Αλλά ξέρετε τι;
 Νόμος είναι η αγάπη.
 Έχω την τύχη να έχω γνωρίσει αρκετά παιδιά ομόφυλων οικογενειών που μεγαλώνουν εξίσου καλά με τα δικά μου. Με την ίδια, αν όχι περισσότερη, τρυφερότητα, φροντίδα και συνέπεια. 
Με το ίδιο, αν όχι περισσότερο, νοιάξιμο και ενθουσιασμό. Όπως αντίστοιχα, έχω δει παιδιά ετερόφυλων οικογενειών που δυστυχώς βιώνουν την ασυνέπεια, την αδιαφορία και την απόρριψη. 
Με το να κλείνουμε τα μάτια στην πραγματικότητα δεν κερδίζουμε τίποτα».

Αιδώς Αργείοι!

vimaorthodoxias.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου